איך יוצרים קשר טלפוני עם חברת i-parcel בארץ

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
davd12 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 0

איך יוצרים קשר טלפוני עם חברת i-parcel בארץ

נושא שלא נקרא #1 

הזמנתי מוצר מאמזון, שנשלח והגיע לארץ עם חברת i-parcel...
לפי הסטאטוס באתר, הם אפילו טוענים שהיה ניסיון מסירה של החבילה ללקוח.
כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר טלפוני בניסיון לתאם מסירה (הטלפון רשום בכתובת משלוח של אמאזון).
למיטב ידיעתי חבילות מ-i-parcel עוברות לדואר שליחים של דואר ישראל,
אבל דואר שליחים לא יכולים לספק שום מידע ללא מספר מעקב מקומי של החבילה,
שניתן לחבילה לאחר שהיא עוברת מ-i-parcel לדואר שליחים.
את המספר המעקב המקומי יש רק ל-i-parcel...
פניתי דרך האתר של i-parcel מספר פעמים בבקשה לקבל את המספר מעקב המקומי של החבילה,
אך כמובן שאין כל מענה מהם.
אגב, זו פעם שניה שזה קורה לי איתם, ובפעם הזו החבילה חזרה לארה"ב, והשירות לקוחות של אמזון שלח לי מוצר בשליחות אקספרס של DHL.
אני רוצה להמנע ממקרה כזה שוב ולכן רוצה לדעת איך אני יוצר קשר טלפוני עם חברת i-parcel בארץ?
האם יש מספר ישיר שלהם שהוא לא של UPS?

לא מבין למה הם לא מספקים את המספר מעקב מקומי של החבילה באופן דיפולטיבי...היה חוסך הרבה כאב ראש

תודה

vic1234
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2143
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 178 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

פשוט תשלך להם EMAIL [email protected]
תציין את מספר המשלוח שלהם ותבקש את המקומי
תוך כמה שעות תמיד ענו לי עם מספר מקומי

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מסכים עם קודמי.
מעולם לא היתה לי בעיה לקבל את מספר המעקב המקומי באמצעות שליחת מייל בקשה לכתובת המייל שהוא רשם.
ענו תמיד תוך דקות עד שעות בודדות, אפילו עם קישור לדף המעקב של דואר ישראל.

כתובת המייל מופיעה בדף הראשי של I parcel tracking ליד השדה לבדיקת מספר מעקב.
ברגע שכתוב בטרקינג שלהם ״נשלח למדינת היעד״, מיד שלחתי מייל וקיבלתי מספר מעקב מקומי.
לפעמים אפילו עם הודעה שמוקדם עדיין לבדוק בארץ כי הדואר עדיין לא קיבל את החבילה, אבל כבר מוקצה לה מספר.

Justme1
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 77
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

כמו שאמרו מעליי תשלח לאימייל למעלה, מקווה שתקבל את המספר המקומי. לי לא היה מזל איתם ואחרי שבוע ושלושה ניסיונות יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אמזון בבקשה לעזרה ותוך 2 דקות קיבלתי אימייל עם המספר המקומי. אז כבר תוכל ליצור קשר עם דואר שליחים לתיאום.

davd12 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 14
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

כל מה שהצעתם אכן כבר עשיתי מהתחלה,
וזה לא שיש הרבה אופציות באתר שלהם - מסתכם במייל ו/או השארת הודעה דרך הממשק באתר.
אחרי ניסיון נוסף (שלישי) אתמול לקבל את המספר מעקב המקומי,
הוא התקבל אבל רק אחרי שכתבתי להם מייל שהוקלד במלואו שה-Caps lock פועל...
לא בטוח שדווקא זה מה שעורר אותם לשלוח לי את המספר, אבל כך או כך זה פשוט שירות מעצבן לטעמי.
לשמחתי הצלחתי לתאם מסירה למחר מול הדואר.
אני רואה שגם ל-Justme1 היה ניסיון זהה לשלי כך שכנראה אין עקביות במתן השירות שלהם.
לטעמי סתם מסורבל ומיותר, הרי המספר מעקב מקומי כבר נמצא במערכת שלהם באופן ממחושב,
מה הבעיה לשלוח באופן אוטומטי לכל לקוח מייל עם המספר מעקב מקומי?

בכל אופן, הניסיון האישי שלי איתם עד כה לא טוב.
שמח לשמוע שיש מקרים אחרים יותר חיוביים.

תודה על העזרה,

Justme1
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 77
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

שמחה שבסוף קיבלת, וצודק - זה צריך להיות תהליך אוטומטי - או אימייל אוטומטי או אפילו לציין את המספר המקומי בתור סטטוס בדף המעקב של החבילה באתר שלהם.

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

Justme1 כתב:שמחה שבסוף קיבלת, וצודק - זה צריך להיות תהליך אוטומטי - או אימייל אוטומטי או אפילו לציין את המספר המקומי בתור סטטוס בדף המעקב של החבילה באתר שלהם.
...
·היום שמתי לב שהם כבר מציינים במספר המעקב הבינלאומי שלהם את מספר המעקב המקומי:

Upon successful customs clearance, your parcel will be given to Israel Postal Company LTD who we use for local delivery to your address. Their tracking number is XXXXXXXXXXX, you can link to it here.
נערך לאחרונה על ידי sky1sky10 ב 12/01/2017 15:12, נערך פעם 1 בסך הכל.

dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5902
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

sky1sky10 כתב:
...
...
·היום שמתי לב שהם כבר מציינים במספר המעקב הבינלאומי שלהם את מספר המעקב המקומי.
...
·כנראה התעייפו לענות למיילים עם אותה שאלה :)

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

מישהו יודע אם יש להם טלפון מקומי?

מ-UPS העולמית הגעתי ל-O.P.S.I בישראל, אבל הם אומרים שהם מטפלים רק UPS, לא ב-i-parcel.

אני צריך משהו מסובך יותר ממספר מעקב, ובאימייל קשה לתקשר איתם.
הם עונים לאט, אם עונים בכלל, ואי אפשר לנהל דיאלוג אלא צריך להתחיל מחדש אחרי כל תגובה שלהם.

dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5902
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

jtk כתב:מישהו יודע אם יש להם טלפון מקומי?

מ-UPS העולמית הגעתי ל-O.P.S.I בישראל, אבל הם אומרים שהם מטפלים רק UPS, לא ב-i-parcel.

אני צריך משהו מסובך יותר ממספר מעקב, ובאימייל קשה לתקשר איתם.
הם עונים לאט, אם עונים בכלל, ואי אפשר לנהל דיאלוג אלא צריך להתחיל מחדש אחרי כל תגובה שלהם.
...
·אני חושב שהם לא מספקים מענה טלפוני. אבל מניסיון, הם עונים תוך מספר דקות. ותמיד אפשר לענות למייל שהקבל מהם, כך נשמר מעקב על הדברים, ולא משנה מי בדיוק ענה על המייל.

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

כבר ניסיתי לתקשר איתם באימייל. אולי בשאלות "קלות" הם עונים מהר, אבל לא במקרה זה. חוץ מהזמן, בינתיים התוצאה נעה בין זה שאפילו לא קיבלתי את התגובה האוטומטית שמאשרת קבלה, לאישור אבל חוסר תגובה בהמשך, לתשובה שמפנה אותי בחזרה לשולח (שמצידו, מפנה אותי בחזרה לחברת המשלוח).

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

הניסיון שלי עם I PARCEL לא משהו. חבילה קטנטונת שהזמנתי מאמאזון גרמניה עוד לא הגיעה למרות שאמאזון צפו הגעה ל 12 לינואר.

כמובן שאמאזון גרמניה התערבו אחרי שפניתי אליהם ועכשיו פתאום הדברים זזים.

פעם ראשונה שאני מזמין משהו מאמאזון ולא מגיע לפני התאריך הצפוי.

מקווה שיסיקו את המסקנות

:rocket:

TonySchneider
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: דצמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #13 

היי חברים, חייב את עזרתכם.
הזמנתי מחשב חזק ויחסית יקר למשלוח מחו"ל.
המחשב הזה היה במבצע מטורף של חברת ASUS באמזון והמון אנשים קנו את המחשב כי המחיר היה פשוט זנותי(סליחה).
מחשב כזה בארץ עולה לפחות 6 אלף שקל. עד כאן הכל יפה.
המחשב נעצר במכס ישראל, לאחר ששילמתי לאמזון את כל העמלות שהיה רשום שזה כולל את עמלת המכס בישראל.

*מצורפת תמונה של פירוט התשלום לאמזון*

כמו שניתן לראות שילמתי 126.74 לחברת משלוחים עצמה ובנוסף שילמתי 649.27 לעמלות - שכמו שאמרתי כשאתה נכנס לדסקריפשן של העמלות הללו רשום שם שזה כולל את המכס וכולל הכל.

המחשב היה אמור להגיע אליי ב12.12 וכבר יומיים רשום שהוא עצור במכס וזה הסטטוס של חברת המשלוחים.
חברת המשלוחים כביכול לא יכולה להוציא את המוצר למסירה מהמכס.
אף אחד לא יצר איתי קשר! לא באימייל ולא בטלפון. למרות שיש להם את כל הפרטים שלי לתקשורת.
איפה ראיתי את הסטטוס הזה? באמזון עצמו .

שלחתי לכמה אימיילים תקשורת לחברת המשלוחים (i-parcel) עבר 24 שעות מאז ואין שום מענה.


מה עליי לעשות ?

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

תאריך המסירה הוא הערכ בלבד, ולא המקסימום המותר לפי סוג השילוח.
כנראה נפל לבדיקה מדגמית של המכס, בטח תקבל אותו בשבוע הבא.

sophex
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: דצמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #15 

@davd12

מוזר שלא קיבלת מספר מעקב מהדואר עצמו..
הזמנתי רסיבר מאמזון אנגליה והוא נשלח עם i-parcel. הרסיבר אומנם התעכב כמה ימים באנגליה אבל מרגע שהגיע לארץ במוצ"ש זה רץ מאוד מהר, ראשון בבוקר קיבלתי הודעה לטלפון מהדואר שהגיעה לי חבילה וצירפו את המספר מעקב שלה, בצהריים כבר תאמו איתי מסירה ולמחרת קיבלתי אותו.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”