סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

עם כל הסימפטיה שלי למותג ונותן השרות הכותרת שלך פשוט לא הוגנת כלפייהם.

תקלות קורות

יש אחריות

קיבלת מכשיר חליפי

תן להם לטפל... אח"כ תסכם את האירוע

נראה לי שמדובר בלוח הראשי, היות והתקלה מופיעה רק במצב מסויים... קורה! יחליפו ויהיה כמו חדש

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

@liam
·מיום ראשון שעשבר שבוע ויום .

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

@ahersko
·אני מקווה שכן וככה יהיה, יחד אם זאת יש לי בעיה אחת שמלאה לי את הבטן עליהם ככה וזאת התשובה״שמאבחנים את המסך והם לא רואים את הבעיה ועם זה ימשיך מצידם שלא רואים את התקלה מבחינתם המסך תקין״
אני מאמין שתסכים איתי שזאת לא תשובה, ושאם כל הכבוד זה שהם לא מצליחים למצוא ולאתר את הבעיה זאת לא הבעיה שלי בטח לא שיש לי הוכחות לתקלה מעבר לזה אין לי ממש בעיה איתם (הייתי שמח עם השיחות היו מגיעות מהם שהם בודקים ושלא מאתרים ולא נותנים לי לרדוף אחריהם אבל זה חפיף)

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

תקלות אקראיות קשות לאיתור. יכול להיות שהתקלה קשורה לרשת החשמל בבית שלך או להפרעה אלקטרומגנטית אצלך בבית.

הכותרת שלך מתלהמת ולא בצדק.
תן להם לעבוד ואז נראה מה קורה.
בתקלות מהסוג הזה זמן התיקון ארוך יותר

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

@ahersko
·עובדתית המסך החלופי שנתנו לי לא עושה את הבעיה ״. בנוסף המסך שלי עושה את זה רק בgame mode או במצב pic אז ככה שלא נראה לי שהבעיה אצלי.
ולא קטלתי אותם ציינתי אחי שההתנהלות שלהם מסורבלת ולא נעימה, לא אמרתי שבעיות ותקלות לא קורות,ובוא נראה איך זה ייגמר.מההרגשה שלי לא הולך למקום טוב איתם. מקווה שטועה אני ישמח לטעות במקרה הזה (רק מהיחס שלהם והתשובות שלהם בטלפון. שאתה משלם אקסטרה על אחריות 300 שקל וזה לא משהו שכלול בקניה של הטלוויזיה אתה מצפה ליחס קצת אחר אולי הבעיה אצלי, כל זה מתחיל ונגמר ממה שאני קורה בפורום כאן שבLG הכל היה אחרת. ונטו מהיחס ללקוח אני מדבר

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

לדגמים שונים עמידות שונה בפני הפרעות אלקטרומגנטית. זאת אחת האפשרויות.
אפשרות נוספת היא תקלה שמתרחשת כתוצאה המלחמה קרה ומושפעת גם לאחר תזוזה של המכשיר.
אלו תקלות קשות לאיתור
אני לא סובל את המוצרים של סמסונג ולא את נותן השירות... אבל אין שום פגם בהתנהלות שלהם בשלב זה.
תן להם לעבוד בשקט

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

@ahersko
·👍

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

אחרי שעדיין לא חזרו אלי היתקשרתי בכל זאת לברר אם יש משהו חדש בטיפול שלי נאמר לי,״שיש חוסר של שתי חלפים ושמזמינים אותם איזה חלקים לא יודעים להגיד״ האם הם מחוייבים להגיד לי איזה חלקים ובמה היה בעיה,ואם יש לי יכולת להתנגד במידה ומדובר במשהו דרסטי במסך שמחליפים כי בסהכ המסך בן שנה וחודש חודשיים?

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #24 

@Snirrrr
·
מסך בן יותר משנה כבר לא חדש.
סביר להניח שמחליפים כרטיסים, מה עוד יש שם להחליף? ולמה לך להתנגד לזה?

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

@TheCoolest
·לא חדש נכון, אין בעיות אחרי החלפת פנלים או דבר רציני אחר במסך ?

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

שום בעיה

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #27 

@Snirrrr
·
סיכוי נמוך שיתעסקו בהחלפת פאנל. בד"כ מחליפים כרטיסים. אם הפאנל מתקלקל, ולפי התיאור שלך הבעיה לא בפאנל, אז בד"כ פשוט מחליפים את הטלוויזיה.

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

@TheCoolest
·עכשיו היתקשרו אלי מאלקטרוניקס פרו
הם רוצים להחזיר היום את המסך אחרי שהחליפו מסך השמשה,
מישהו יודע מה זה אומר ? מה היה התקלה הם לא מוכנים להגיד,אולי מישהו כאן יידע לפי הרכיב שהחליפו?,והאם יש בעייתיות מסויימת ברכב הזה שהחליפו מבחינת אמינות לאורך זמן?

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #29 

@Snirrrr
·
אלא אם כן מחזירים לך רכב במקום טלוויזיה, אני לא יודע מה זה מסך השמשה.

Snirrrr (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

@TheCoolest
·לטענתם זה פאנל שהחליפו זה מה שנמסר לי מהשירות הטלפוני. כרגע המתקין שהחזיר לי את המסך שלי ולוקח את החלופי טוען שלא החליפו כלום ולא איתרו בעיה.מה אני עושה ? לא יודע כבר למי מהם להאמין.. (כל אלו כאן שטענו שהשירות שלהם בסדר) מהתחלה מרגיש שהם לא יודעים מה כל יד עושה ולא מעדכנים לא את עצמם ולא הלקוח ועכשיו אני כבר לא יודע מצד אחד בטלפון אומרים שהוחלף פאנל מצד שני המתקין שיש לו מסמך מהמעבדה טוען שלא החליפו ולא איתרו את התקלה. אשמח לעצות

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”