עם כל הסימפטיה שלי למותג ונותן השרות הכותרת שלך פשוט לא הוגנת כלפייהם.
תקלות קורות
יש אחריות
קיבלת מכשיר חליפי
תן להם לטפל... אח"כ תסכם את האירוע
נראה לי שמדובר בלוח הראשי, היות והתקלה מופיעה רק במצב מסויים... קורה! יחליפו ויהיה כמו חדש
סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.
- Snirrrr (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 240
- הצטרף: מרץ 2016
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 13 פעמים
@ahersko
·אני מקווה שכן וככה יהיה, יחד אם זאת יש לי בעיה אחת שמלאה לי את הבטן עליהם ככה וזאת התשובה״שמאבחנים את המסך והם לא רואים את הבעיה ועם זה ימשיך מצידם שלא רואים את התקלה מבחינתם המסך תקין״
אני מאמין שתסכים איתי שזאת לא תשובה, ושאם כל הכבוד זה שהם לא מצליחים למצוא ולאתר את הבעיה זאת לא הבעיה שלי בטח לא שיש לי הוכחות לתקלה מעבר לזה אין לי ממש בעיה איתם (הייתי שמח עם השיחות היו מגיעות מהם שהם בודקים ושלא מאתרים ולא נותנים לי לרדוף אחריהם אבל זה חפיף)
·אני מקווה שכן וככה יהיה, יחד אם זאת יש לי בעיה אחת שמלאה לי את הבטן עליהם ככה וזאת התשובה״שמאבחנים את המסך והם לא רואים את הבעיה ועם זה ימשיך מצידם שלא רואים את התקלה מבחינתם המסך תקין״
אני מאמין שתסכים איתי שזאת לא תשובה, ושאם כל הכבוד זה שהם לא מצליחים למצוא ולאתר את הבעיה זאת לא הבעיה שלי בטח לא שיש לי הוכחות לתקלה מעבר לזה אין לי ממש בעיה איתם (הייתי שמח עם השיחות היו מגיעות מהם שהם בודקים ושלא מאתרים ולא נותנים לי לרדוף אחריהם אבל זה חפיף)
- Snirrrr (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 240
- הצטרף: מרץ 2016
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 13 פעמים
@ahersko
·עובדתית המסך החלופי שנתנו לי לא עושה את הבעיה ״. בנוסף המסך שלי עושה את זה רק בgame mode או במצב pic אז ככה שלא נראה לי שהבעיה אצלי.
ולא קטלתי אותם ציינתי אחי שההתנהלות שלהם מסורבלת ולא נעימה, לא אמרתי שבעיות ותקלות לא קורות,ובוא נראה איך זה ייגמר.מההרגשה שלי לא הולך למקום טוב איתם. מקווה שטועה אני ישמח לטעות במקרה הזה (רק מהיחס שלהם והתשובות שלהם בטלפון. שאתה משלם אקסטרה על אחריות 300 שקל וזה לא משהו שכלול בקניה של הטלוויזיה אתה מצפה ליחס קצת אחר אולי הבעיה אצלי, כל זה מתחיל ונגמר ממה שאני קורה בפורום כאן שבLG הכל היה אחרת. ונטו מהיחס ללקוח אני מדבר
·עובדתית המסך החלופי שנתנו לי לא עושה את הבעיה ״. בנוסף המסך שלי עושה את זה רק בgame mode או במצב pic אז ככה שלא נראה לי שהבעיה אצלי.
ולא קטלתי אותם ציינתי אחי שההתנהלות שלהם מסורבלת ולא נעימה, לא אמרתי שבעיות ותקלות לא קורות,ובוא נראה איך זה ייגמר.מההרגשה שלי לא הולך למקום טוב איתם. מקווה שטועה אני ישמח לטעות במקרה הזה (רק מהיחס שלהם והתשובות שלהם בטלפון. שאתה משלם אקסטרה על אחריות 300 שקל וזה לא משהו שכלול בקניה של הטלוויזיה אתה מצפה ליחס קצת אחר אולי הבעיה אצלי, כל זה מתחיל ונגמר ממה שאני קורה בפורום כאן שבLG הכל היה אחרת. ונטו מהיחס ללקוח אני מדבר
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- Snirrrr (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 240
- הצטרף: מרץ 2016
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 13 פעמים
@TheCoolest
·לטענתם זה פאנל שהחליפו זה מה שנמסר לי מהשירות הטלפוני. כרגע המתקין שהחזיר לי את המסך שלי ולוקח את החלופי טוען שלא החליפו כלום ולא איתרו בעיה.מה אני עושה ? לא יודע כבר למי מהם להאמין.. (כל אלו כאן שטענו שהשירות שלהם בסדר) מהתחלה מרגיש שהם לא יודעים מה כל יד עושה ולא מעדכנים לא את עצמם ולא הלקוח ועכשיו אני כבר לא יודע מצד אחד בטלפון אומרים שהוחלף פאנל מצד שני המתקין שיש לו מסמך מהמעבדה טוען שלא החליפו ולא איתרו את התקלה. אשמח לעצות
·לטענתם זה פאנל שהחליפו זה מה שנמסר לי מהשירות הטלפוני. כרגע המתקין שהחזיר לי את המסך שלי ולוקח את החלופי טוען שלא החליפו כלום ולא איתרו בעיה.מה אני עושה ? לא יודע כבר למי מהם להאמין.. (כל אלו כאן שטענו שהשירות שלהם בסדר) מהתחלה מרגיש שהם לא יודעים מה כל יד עושה ולא מעדכנים לא את עצמם ולא הלקוח ועכשיו אני כבר לא יודע מצד אחד בטלפון אומרים שהוחלף פאנל מצד שני המתקין שיש לו מסמך מהמעבדה טוען שלא החליפו ולא איתרו את התקלה. אשמח לעצות