מצאתי את הפיסקה שמתייחס להחלפת מסכים בסמסונג:
אם לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו, האחריות איננה כוללת החלפה שכזו,
אך החברה רשאית לפי שיקול דעתה להציע החלפת המוצר במוצר זהה או דומה,
בין אם חדש ובין אם מחודש.
הם בכלל לא חייבים להחליף לך את המסך במקרה שלא מצליחים לתקנו.
הם למעשה עושים לך ממש טובה.
החלפת טלויזיה במסגרת אחריות של אלטרוניקס פרו
- adv10 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 121
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 7 פעמים
אם אלקטרוניקס יסרבו לתת מסך חליפי זהה או דומה עקב היעדר יכולת/אפשרות לתקן המסך הקיים -הם יפסידו בבית משפט כי מעשה כזה בעצם מאיין האחריות מיסודה ולשם אני לא מאין שהם חותרים....
מה שכן, אם הם באמת מופיעים על בסיס יום יומי בבתי משפט,אז כל השופטים מכירים אותם וזה לצערי יכול לעבוד דווקא לרעת האזרח הקטן !
מה שכן, אם הם באמת מופיעים על בסיס יום יומי בבתי משפט,אז כל השופטים מכירים אותם וזה לצערי יכול לעבוד דווקא לרעת האזרח הקטן !
Re: החלפת טלויזיה במסגרת אחריות של אלטרוניקס פרו
@adv10
·
תראה ארז גל לי יצא לדבר איתם כמה פעמים אומנם לא בנושא הזה אבל דיברתי איתם כמה פעמים זה נראה שהם לא מבינים בכלל בטלווזיות והם פועלים הכל ממתוך אינטרס של כסף . שתבין הם בקושי יודעים מה זה Qled ...
·
תראה ארז גל לי יצא לדבר איתם כמה פעמים אומנם לא בנושא הזה אבל דיברתי איתם כמה פעמים זה נראה שהם לא מבינים בכלל בטלווזיות והם פועלים הכל ממתוך אינטרס של כסף . שתבין הם בקושי יודעים מה זה Qled ...
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- adv10 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 121
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 7 פעמים
ברור לגמרי שהם פועלים רק מתוך שיקולים כספיים-כשהסברתי לאותה "חכמולוגית" שהם מחוייבים לתת לי טלויזיה באותה רמה-טענה בעקשנות שברגע שהם נותנים לי אותה סידרה 8000 הם מילאו חובתם כלפי הלקוח -ניסיתי בעדינות להסביר לה שאין שום קשר בין RU8000 או TU8000 k לטלויזיה שלי NU8000 ,אך ההסבר נפל על אזנים ערלות ובסופו של דבר,אמרתי לה שמבחינתי זה לא נתון למו"מ ואני לא מוכן אפילו להאזין לשטויות שהיא מדברת (שהם עובדים לפי טבלאות של סמליין)ושתעביר הענין למנהלים שלה ואז באמת שיפרו במקצת ההצעה,אך עדין לא לשביעות רצוני ואני חוזה לצערי עוד בעיות בדרך.....
- carmonle
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1285
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: ערן כרמון
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 84 פעמים
- קיבל תודות: 105 פעמים
·adv10 כתב:לצערי יש מצב שאתה צודק....למרות שהם כאילו יצאו מגדרם שהציעו לי את ה-Q60R שהם בכלל לא חשבו להציע לי משהו ברמה הזו ?!
מענין אם יש פה אנשים עם נסיון בתביעות נגדם-איך בתי המשפט ,שלצערי לא מלאי סבלנות ודואגים תמיד לצרכן הקצה, מתייחסים לתביעות כאלה ?!
אשמח לשמוע רשמים מנסיון בשטח של חברים מפה שהגישו תביעות כאלה נגד סמליין/אלקטרוניקס פרו !
האם החברים המומחים פה חושבים שאני צודק עם ההתעקשות שלי או שמא עלי להתפשר על Q60R ?...
התביעה היא בבימש לתביעות קטנות שבד"כ לוקחת מספר חודשים ואסור לנתבע להשתמש בשירות עו"ד למרות שאצלי כן היה אחד והשופט היה מודע לבעייה
אני תבעתי חברת ביטוח על תביעה בגין נזק בדירה שנדחתה, הניסוח בפוליסה מעורפל. למרות שלדברי השופט הצדק היה עם חברת הביטוח, בגלל שהניסוח היה בעייתי יעץ להגיע לפשרה שהיתה גבוהה מכל הצעה קודמת שהוצעה לי. קיבלתי כ-30% מהנזק (אלפי ש"ח בודדים סה"כ הנדק)
עצם הגשת התביעה בד"כ משנה את התייחסות נותן השירות והוא מעוניין להגיע להסכמות גם באם לפי משורת הדין או ללא הכרה בנזק מעדיף להתפשר ולא להגיע לדיון עצמו
נערך לאחרונה על ידי carmonle ב 06/09/2020 21:01, נערך פעם 1 בסך הכל.
- adv10 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 121
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 7 פעמים
חשוב לי להבהיר ולהזהיר את הצפונים בינינו בקשר לחנות שנקראת אלקטריק דיל מרחוב המגינים 32 חיפה-שם רכשתי הטלויזיה שהתקלקלה ושהטכנאים המהוללים של אלקטרוניקס פרו השביתו לי. בתור לקוח החנות הנ"ל-התקשרתי אליהם בבוקר לבקש עיצה-ענה לי בחור בשם יונתן שנשמע מאד סמכותי ורציני(אולי הוא הבעלים-אין לי מושג) הוא שמע בטלפון את הסיפור שלי ומייד אמר לי-"אין לך מה לדאוג-אני אפתור לך את כל הענין מול סמסונג-תהיה רגוע-לא אתן לאף אחד שיסדר אותך-רק תשלח לי האחריות" -בתמימותי הראשונית שאלתי אותו -" אתה בטוח" ? הוא השיב בחיוב ואמר לי "כמובן אתה לקוח שלנו ואני מחוייב לדאוג לך וכך אעשה". בקיצור שלחתי לו האחריות וכתבתי לו שהציעו לי RU8000 מעודפים ו-TU8000 חדשה בתוספת 900 ש"ח ושניהם לא ברמה של NU8000 שיש לי ואני רוצה או את אותה טלויזיה בדיוק ואם אין להם אז אשמח לקבל Q70R -תשובתו היתה שאם קניתי סדרה 8000 אז מגיע לי סידרה 8000 ובאיזו זכות אני מבקש Qled ? הסברתי לו שהטלויזיה הכי קרובה ברמה שלה לטלויזיה שלי היא Q70R ושאם היה משהו אחר באותה רמה בסדרה יותר נמוכה הייתי מבקש אותו ,אך אין.
תגובתו היתה שהוא לא אוהב סחטנים !
נדהמתי מעזות המצח שלו לקרוא לי סחטן והבטחתי לו שלעולם לא אני ולא מכרי נדרוך בחנותו ושהוא צריך להתבייש בכזו התנהגות שבמקום להגן על לקוחותיו שמביאים לו פרנסה הוא "מלקק" לסמסונג -הוא לא התרגש וכתב לי שהוא מעדיף שלקוחות סחטנים כמוני לא יקנו בחנותו !
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה בחייו ויקנה בכל חנות שיחפוץ,אך חשוב היה לי להעביר את החוויה האישית המפוקפקת שעברתי עם אותו סוחר ולדעתי סוחר כזה שלא מעריך או מכבד את מי שמפרנס אותו - לא ראוי שיקנו ממנו ולו סיכה ומקווני שאחרים ילמדו ויפנימו מנסיוני.
תגובתו היתה שהוא לא אוהב סחטנים !
נדהמתי מעזות המצח שלו לקרוא לי סחטן והבטחתי לו שלעולם לא אני ולא מכרי נדרוך בחנותו ושהוא צריך להתבייש בכזו התנהגות שבמקום להגן על לקוחותיו שמביאים לו פרנסה הוא "מלקק" לסמסונג -הוא לא התרגש וכתב לי שהוא מעדיף שלקוחות סחטנים כמוני לא יקנו בחנותו !
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה בחייו ויקנה בכל חנות שיחפוץ,אך חשוב היה לי להעביר את החוויה האישית המפוקפקת שעברתי עם אותו סוחר ולדעתי סוחר כזה שלא מעריך או מכבד את מי שמפרנס אותו - לא ראוי שיקנו ממנו ולו סיכה ומקווני שאחרים ילמדו ויפנימו מנסיוני.
·Arie10 כתב:מצאתי את הפיסקה שמתייחס להחלפת מסכים בסמסונג:
אם לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו, האחריות איננה כוללת החלפה שכזו,
[/b]הם בכלל לא חייבים להחליף לך את המסך במקרה שלא מצליחים לתקנו.
הם למעשה עושים לך ממש טובה....
בהסכם שירות משנה שעברה החלק הראשון בסעיף הזה נעלם, כנראה למדו...
עו"ד יכול לתבוע חברה בבית משפט לתביעות קטנות?
- carmonle
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1285
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: ערן כרמון
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 84 פעמים
- קיבל תודות: 105 פעמים
·shaked כתב:·......
בהסכם שירות משנה שעברה החלק הראשון בסעיף הזה נעלם, כנראה למדו...
עו"ד יכול לתבוע חברה בבית משפט לתביעות קטנות?...
רק אדם פרטי, התובע בעצמו (לא ניתן להיות מיוצג)
https://www.gov.il/he/service/filing_a_small_claim
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
לרוב ההדיוטות, סדרה 8000 היא סדרה 8000 ואף מוכר או נציג שרות לא בקיא בקוצו של פיקסל
מניח שגם בית המשפט לא ממש יבין למה כבודו מתעקש עד דגם שונה מ ה 8000 שרכש.
כנראה שגם בעל החנות שרצה לעזור, שלהבנתו פותח השרשור ביקש מה שנקרא בשפה שלו "עשיית עושר ולא במשפט"
חייב להוריד את הכובע בפני סמסונג שעשו תרגיל שיווקי מרשים עם "זחילת הדגמים" - שאפו
כמו שכתבתי לך, קח את הכי טוב שמציאים לך ותמשיך הלאה בחיים.
תקרא לזה שכר לימוד!
מניח שגם בית המשפט לא ממש יבין למה כבודו מתעקש עד דגם שונה מ ה 8000 שרכש.
כנראה שגם בעל החנות שרצה לעזור, שלהבנתו פותח השרשור ביקש מה שנקרא בשפה שלו "עשיית עושר ולא במשפט"
חייב להוריד את הכובע בפני סמסונג שעשו תרגיל שיווקי מרשים עם "זחילת הדגמים" - שאפו
כמו שכתבתי לך, קח את הכי טוב שמציאים לך ותמשיך הלאה בחיים.
תקרא לזה שכר לימוד!
זאת הסיבה לקנות כל מותג אחר מסמסונג.
יש להם גם נטיה לתקלקל בדיוק בסוף האחריות
יש להם גם נטיה לתקלקל בדיוק בסוף האחריות
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בעיירה בינת ג'בל ניזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו, קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בעיירה בינת ג'בל ניזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו, קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים.
·shaked כתב:·......
בהסכם שירות משנה שעברה החלק הראשון בסעיף הזה נעלם, כנראה למדו...
עו"ד יכול לתבוע חברה בבית משפט לתביעות קטנות?...
זה ההסכם שכרגע מופיע באתר שלהם. משם למעשה העתקתי את השורות הללו.
הנה הלינקים:
http://www.samline.co.il/%D7%90%D7%95%D ... 7%A0%D7%92
ומשם לחיצה על ה"ראה קובץ":
http://www.samline.co.il/uploaded_files/news/165.pdf
סעיף: 5.3.6 מתאר בדיוק את מה שרשמתי !