גיליתי היום אחרי חצי שעה המתנה לבזק בינלאומי שאני שילמתי בנסיון לדבר עם השירות לקוחות יותר מסה"כ התשלום החודשי
אז אמרתי שאולי כדי שנרכז את כל הדרכים ליצור קשר עם הספקיות ושזה לא יהיה על חשבוננו.
כמובן שלמכירות יש מספר חינם , אז אנחנו מדברים על שירות לקוחות ותמיכה.
בזק בינלאומי:
אין אף מספר חינמי שהם מפרסמים.
הדרך היחידה היא שליחת טופס:
שירות לקוחות:
http://contact3.bezeqint.net/form.html
תמיכה:
http://contact4.bezeqint.net/form.html
כנסיון אני מנסה לייצור קשר דרך הטופס,
הטופס נשלח בשעה 19:06 ב 29/11/2010
אני יעדכן מתי הם חזרו אלי.
נטוויז'ן:
גם לנטוויז'ן הפנייה בחינם דרך טופס:
http://www.013netvision.net.il/Article/ ... eID=658683
מישהו מתנדב לבדוק אם חוזרים אליו?
012:
כאן אפילו לא מצאתי טופס מסודר
פשוט יש מייל:
[email protected]
CCC:
ל CCC יש אפשרות ליצירת בחינם עם השירות הזה:
http://www.easyhelp.co.il/SIP/callback. ... o.il&lang=
אתה מכניס את המספר והוא מחייג אליך ומתחבר ל CCC
חבל מאוד שבזמן המתנה של 30 דקות זה יהיה על חשבוננו.
שירשור איך להתקשר בחינם לספקיות האינטרנט
- agent__smith
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6317
- הצטרף: יולי 2010
- מיקום: איפשהוא במטריקס
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 144 פעמים
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
בזיון כמו כל המדינה הזו.
אני שלחתי מייל וטלפון שיחזרו אלי בגלל זמן המתנה נחש מה?
אחרי יומים שלא יכולתי לענות להם, ניתקו לי את המנוי בכדי שאחזור אליהם!!!! ( נשבע אמיתי לגבי)
שאלתי "אז למה לא להחזיר מייל" כמו "לקוח יקר חזרנו אליך ובלה בלה בלה " ענתה "לא עושים דברים כאלה"
פאקינג חברה 012.
אני שלחתי מייל וטלפון שיחזרו אלי בגלל זמן המתנה נחש מה?
אחרי יומים שלא יכולתי לענות להם, ניתקו לי את המנוי בכדי שאחזור אליהם!!!! ( נשבע אמיתי לגבי)
שאלתי "אז למה לא להחזיר מייל" כמו "לקוח יקר חזרנו אליך ובלה בלה בלה " ענתה "לא עושים דברים כאלה"
פאקינג חברה 012.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
- TomerP
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 422
- הצטרף: אוגוסט 2007
- שם מלא: תומר
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
לבזק בינ"ל היה פעם מס' חינם, 1-800-340-340, שבוטל מסיבה כלשהי.
ניסיתי לבדוק מולם בצ'אט - התשובה הייתה:
(21:52:52) טל: שלום תומר מה שאפשר לעשות זה ליצור קשר עם שרות הלקוחות בשעות הפעילות בין 08:00 -19:00 באמצע השבוע ובסוף שבוע בין 08:00 - 12:00 או בצאט השרות http://www.bezeqint.net/LobbyPage.aspx?cc=0101 מספר הטלפון זה 3914* אין לנו שיחת חינם.
מצד שני,
הצ'אט שלהם הוא צ'אט טכני ולא מכירות, והם מתגאים בפעילות של 24/7. אולי שווה להשתמש בשירות הזה במקום לבזבז שיחת טלפון.
ניסיתי לבדוק מולם בצ'אט - התשובה הייתה:
(21:52:52) טל: שלום תומר מה שאפשר לעשות זה ליצור קשר עם שרות הלקוחות בשעות הפעילות בין 08:00 -19:00 באמצע השבוע ובסוף שבוע בין 08:00 - 12:00 או בצאט השרות http://www.bezeqint.net/LobbyPage.aspx?cc=0101 מספר הטלפון זה 3914* אין לנו שיחת חינם.
מצד שני,
הצ'אט שלהם הוא צ'אט טכני ולא מכירות, והם מתגאים בפעילות של 24/7. אולי שווה להשתמש בשירות הזה במקום לבזבז שיחת טלפון.
- tvholic
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2152
- הצטרף: פברואר 2007
- מיקום: מאחורי ההגה
- נתן תודות: 39 פעמים
- קיבל תודות: 74 פעמים
יוזמה מבורכת!
אני מקווה מאוד שמשרד התקשורת יחייב אותם לתת מספר חינם לשירות בקרוב כי זו פשוט חוצפה!
ההמתנה לשירות לקוחות היא פי 3\4\5 ולפעמים אפילו יותר מפנייה לשירות מכירות
פעם הייתי עושה להם טריק, הייתי מתקשר למכירות (מספר חינם) ואז היו מעבירים אותי.
היום (לפי מה שהם אומרים) זה שתי מערכות נפרדות והם לא יכולים להעביר
אני מקווה מאוד שמשרד התקשורת יחייב אותם לתת מספר חינם לשירות בקרוב כי זו פשוט חוצפה!
ההמתנה לשירות לקוחות היא פי 3\4\5 ולפעמים אפילו יותר מפנייה לשירות מכירות
פעם הייתי עושה להם טריק, הייתי מתקשר למכירות (מספר חינם) ואז היו מעבירים אותי.
היום (לפי מה שהם אומרים) זה שתי מערכות נפרדות והם לא יכולים להעביר
של כל דבר עם 4 גלגלים!