אחריות יצרן סנסונג ku7000

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

תפסיקו ליפול למלכודת הזאת של הודעות מנותני השירות. ראיתי המון שרשורים עם תגובה כזאת שמלא חברים הגיבו עליה. מעולם לא ראיתי שענו להם בפעם השניה. הם רק רוצים ליצור מראית עין שהכל בסדר, גג לתת מענה פרטני לאדם בודד ותו לא. בטח לא כל הדברים המתבקשים שאתם רושמים. יש סיבה לסעיף 8. יש סיבה למה מפצלים עסקאות ולא ניתן לשלם 199 בעת הקניה. הייתי רוצה להאמין שזאת אחריות באמת מלאה בכל 4 השנים אבל כשמצד אחד קיים סעיף 8 (ובטח יש סעיף שבכל סתירה החוזה הוא הקובע) ומצד שני יש רק אמירה ללא סימוכין אז קשה להאמין. ביום שהמסך יתקלקל רצוי משהו יותר מוחשי מהודעה שאפשר למחוק בפורום. כולי תקווה שתעלה לכאן תעודת אחריות מתוקנת לרווחת הקונים

hosham
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 115
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

קיבלתי תשובה מתחמקת מהנציגה של אלקטרוניקס פרו - יש חודש מהקניה להפעלת האחריות
יהיה נחמד אם הנציגת חווית לקוח קטי תבהיר פה את העניין

Victormihov
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 106
הצטרף: ינואר 2014
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

רק בישראל כש קונים משהו החברות מנסות לגרום לנו שלא הבנו משהו טוב או שלא קראנו משהו טוב כש בתעודת האחריות כתוב הכל שחור על גבי לבן.

מה זה משנה מה קטי שמטי או בטי אומרת או כותבת- קנית טיוי וכתוב שאחרי שנה "לך תחפש את החברים שלך"
אז זה בידיוק מה שיקרה אם ילך המסך ביום 357 מתאריך הקניה.

אתם פה כותבים וה"שירות" זורק מילה פה ושם ואתם מדפיסים ומדביקים לאחריות בתקווה שיום אחד כש תצטרו את האחריות , אז אתם תראו להם מה קטי רשמה: שיש אחריות:) נו באמת... זה בולשיט וכולנו יודעים את זה.

ומה עם כל האנשים שלא נכנסים לפורום ואין להם את ה"סעיף" של קטי היקרה שלנו.
זה רק בישראל ככה נהוג- מדינת הגנבים והקומבינות.אף פעם שום דבר לא ברור , מי מה אמר איך אמר, בסופו של דבר תמיד הכתוב בתעודה הוא הנכון.

אני רוצה לראות שאנשים יצטרו אחריות וכש תראו אצבע אמצעית מהם, תגיד: אבל קטי אמרה שיש אחריות....

9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1639
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

זה למה נמלטתי משם כל עוד נפשי בי.
כמות התביעות שהוגשה נגד החברה הזו היא חסרת פרופורציות ולא רציתי להיות עוד אחד מהסטטיסטיקה.

Victormihov
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 106
הצטרף: ינואר 2014
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

מסכים כל כך יפים אבל השירות בארץ פשוט זוועה.

שאף אחד לא יקנה מהם וזהו.כמו שאמרו למה להכניס ראש בריא למיטה חולה.
החיים קצרים מידיי לריבים, טלפונים ושטויות מול חברות כאלו... גם ככה יש לנו מספיק על הראש, עירייה, חברת חשמל, מים, גז, דואר, בנקים.כל יום רבים עם הגופים האלו, פחות אחד יותר טוב.

Dor1989 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

התקינו לי את המסך, שילמתי 200 ש״ח נוספים וקיבלתי את אותה תעודת אחריות מורחבת שהעלו פה, המתקין אמר שזו תעודה כללית לכל המוצרים של אלקטרוניקס ולכן כתוב שזה לא כולל פאנל אבל הוא אמר שאלו 3 שנים נוספות של אחריות יצרן כולל פאנל ושהיא קיימת רק עבור מסכים מסדרה k.
אמר שהועלו טענות בחברה ושוקלים להדפיס תעודת אחריות נוספת ללא השורה על הפאנל, כנראה לא קרה עד עכשיו מטעמי חיסכון ונוחות.
בכל מקרה שמרתי את ההתכתבות איתם במייל עם הקבלה.

דרך אגב, מישהו יכול לשלוח לי קישור להגדרות מומלצות/ בדיקות למסך פיקסלים עננות וכו׳? אני זוכר שראיתי לא מזמן שמישהו העלה אתר עם סרטי 4k להדגמה וטסטים, חיפשתי ולא מצאתי את השרשור.

9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1639
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

תחשיך את החדר,
שים מקסימום בקלייט או hdr+
חפש ביוטוב simple TV calibration.

atraf
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 915
הצטרף: נובמבר 2011
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 124 פעמים

נושא שלא נקרא #38 


movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

בקיצור - בלי אחריות מלאה של 1+3 שנים על הפאנל - כולל החלפתו - אני לא ארכוש .
בשבוע הקרוב אני מתכנן לרכוש 55' עבורי ,

וזה שהנציגים שלהם כאן לא עונים - זה לא עושה טוב לסמסונג.

בחודש הבא אני אמור לרכוש עוד 3 טלוויזיות (למישהו מהמשפחה שנכנס לדירה חדשה) והוא סומך עלי בעיניים עצומות.
אני לא אמליץ על סמסונג ולו רק עקב העובדה שאין אחריות/החלפת פאנל ב-אחריות המורחבת .

הם רק יורים לעצם ברגל .
אני מקווה שהעניין יתבהר בהקדם , אולי יש כאן אי הבנה שבטעות פורסמה ע"י סמסונג.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

@movieman
·
תשמע, זה לא כזו בעיה. אם הם טוענים שהאחריות המורחבת היא מלאה לחלוטין כולל הפאנל, כל מה שהם צריכים לעשות זה לספק תעודת אחריות ללא הסייג בסעיף 8. או לחלופין למחוק ידנית את הסעיף + חותמת רשמית של העסק שלהם על התיקון. זה משהו שאמור להיות פתיר מבחינתם בהנחה שאכן ישנה אחריות מלאה לתקופה המורחבת כמו הטענות שעלו פה.

עד שלא יוכח אחרת לפחות, מבחינתי לפחות, כשאני ממליץ לאחרים על מסכים אני מציין שהאחריות היא למשך שנה אחת מלאה.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

Tomrevach
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: דצמבר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #41 

אני חייב לספר לכם, שחבר קנה לפני טלוויזיה של סמסונג, במהלך השבוע הסוער ומלא הברקים הטלוויזיה נדלקה ונשאר מסך שחור, כנראה נשרף המסך. התקשר אליהם תיאם טכנאי הגיע הטכנאי בלי לבדוק בכלל ישר התקשר לבוס שלו לאשר חתימה על החלפת טלוויזיה.

9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1639
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

תומר,
אם הוא קנה את ה-KS9500 הוא יזכה לקבל את החליפי רק בעוד חודשיים במקרה הטוב.

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

@9xcalibur9
·
ומה הקשר? אני לא בא להגן או לחלופין לתקוף כאן אף אחד, אבל באותה מידה אפשר לרכוש G6 של LG במחיר כפול, לגלות שהמסך פגום ולחכות חודשיים להחלפה כי אין במלאי ובאותה מידה זאת יכולה להיות כל חברה אחרת. מה גם שלא נאמר כאן באיזה דגם מדובר.

9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1639
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

הb6 לא עולה כפול נתחיל בזה.
דבר שני, אני יודע שאין מלאים כי גיליתי זו בדרך הקשה. משכו אותי ומשכו אותי עד שהתקשרתי ליבואן ואז נזכרו שנגמר להם. שלישית, ם לך היה נדפק המסך והיה מתאים לך לחכות חודשיים לחליפי - אשרך.
לי אין את הסבלנות ברזל הזו. יתרה מזאת, הייתי מצפה את המינימום שבמינימום שיהיו כנים איתי או שיציעו פיצוי כלשהו. זה אב של שירות לקוחות.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

jacko-il כתב:@movieman
·
תשמע, זה לא כזו בעיה. אם הם טוענים שהאחריות המורחבת היא מלאה לחלוטין כולל הפאנל, כל מה שהם צריכים לעשות זה לספק תעודת אחריות ללא הסייג בסעיף 8. או לחלופין למחוק ידנית את הסעיף + חותמת רשמית של העסק שלהם על התיקון. זה משהו שאמור להיות פתיר מבחינתם בהנחה שאכן ישנה אחריות מלאה לתקופה המורחבת כמו הטענות שעלו פה.

עד שלא יוכח אחרת לפחות, מבחינתי לפחות, כשאני ממליץ לאחרים על מסכים אני מציין שהאחריות היא למשך שנה אחת מלאה.
...
·
מבחינתי - אחריות לשנה אחת - עוד מהיבואן הרשמי (שזה תוספת כסף לא מעטה ביחס ליבוא מקביל) זה כן בעיה.
זה בעיה גם לסמסונג .
כי המתחרים נותנים 3 ואף 5 שנות אחריות למסכים שאינם נופלים לא באיכות ולא בשירות ובמחיר זהה .

אני לא בטוח בכלל שהם ישנו את המלל בתעודת האחריות.
אני בד"כ לוקח את הדגמים הבכירים בכל מוצר שאני רוכש
בכל אופן לא ארכוש TV עם אחריות מלאה רק לשנה אחת. אני כן מוכן להוסיף סכום סביר של כמה מאות ש"ח עבור הרחבה ל-4 וכו'...

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”