@legopart
·
תודה על הצעתך אבל אני לא מאמין בדרך הזאת ולדעתי זה רק יסבך עוד את העניינים (שגם ככה מסובכים)
כמו שכתבתי מוקדם יותר אני יודע שהצדק עימי ומאמין שבסופו של עניין הדברים יסתדרו, צריך הרבה סבלנות וסובלנות ומשניהם יש לי בשפע.
מקווה לקבל תשובות היום - מחר ואם לא אז אצור עימם שוב קשר טלפוני.
אמאזון UK מסרבים להחזיר דמי משלוח למרות שהבטיחו. עדכון - דמי המשלוח הוחזרו
@istarmini
@miki775
@b2k
אני אולי הגבתי פה הכי אחרון באיפוק מוחלט כדי להעלות את האפשרות הכי גרוע שהוא כן יוכל לקחת.
וכן, הוא צריך להיות מודע שלא יהיה סיבוב שני.
*שמעו, לא סתם אמרתי את זה, זו גם דרך הפעולה שלי בחיים, והיום פשוט למדתי משהו חדש שכנראה ישנה לי את הגישה להכל D=
@Ilyan
כתבת 7eur, אולי טעית במספר?, מה הכוונה ומה היה כיוון השיחה שלך איתם והפשרה?
מה לגבי אפשרות של תביעת הארגון AMAZON או פניה לסניף שלהם בארץ באופן אישי (אם יש)
אני מכיר את העניין של הזיכוי על המשלוח חזרה והמשלוח אליך בחינם אבל... תמיד חששתי שאם המוכר הוא לא רשמי כמו ב EBAY או מוכר לא רשמי מAMAZON אז אולי זה יהווה בעיה בישום (זה סכום לא מבוקר של כסף מהכיס שלהם)
@miki775
@b2k
אני אולי הגבתי פה הכי אחרון באיפוק מוחלט כדי להעלות את האפשרות הכי גרוע שהוא כן יוכל לקחת.
וכן, הוא צריך להיות מודע שלא יהיה סיבוב שני.
*שמעו, לא סתם אמרתי את זה, זו גם דרך הפעולה שלי בחיים, והיום פשוט למדתי משהו חדש שכנראה ישנה לי את הגישה להכל D=
@Ilyan
כתבת 7eur, אולי טעית במספר?, מה הכוונה ומה היה כיוון השיחה שלך איתם והפשרה?
מה לגבי אפשרות של תביעת הארגון AMAZON או פניה לסניף שלהם בארץ באופן אישי (אם יש)
אני מכיר את העניין של הזיכוי על המשלוח חזרה והמשלוח אליך בחינם אבל... תמיד חששתי שאם המוכר הוא לא רשמי כמו ב EBAY או מוכר לא רשמי מAMAZON אז אולי זה יהווה בעיה בישום (זה סכום לא מבוקר של כסף מהכיס שלהם)
לאחרונה רכשתי מברשת שיניים חשמלית מאמזון בריטניה ולדעתי יש פגם בסוללה (לא מצליחה להיטען עד הסוף)
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו.
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו.
·לא הבנתי מה הבעיה עם הבקשה שלהם ולמה זה קשור לשרשור הזה?erez67 כתב:לאחרונה רכשתי מברשת שיניים חשמלית מאמזון בריטניה ולדעתי יש פגם בסוללה (לא מצליחה להיטען עד הסוף)
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו....
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
לי זה נשמע כאילו קראת רק את הכותרת של השרשור ולא את מה שהיה כתוב בו. חבל, הפסד שלך.erez67 כתב:לאחרונה רכשתי מברשת שיניים חשמלית מאמזון בריטניה ולדעתי יש פגם בסוללה (לא מצליחה להיטען עד הסוף)
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו....
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
מכשיר סלולרי (Moto G3) שקניתי אצלם התקלקל תוך כחצי שנה. כתבתי, ותוך 10 דקות הודיעו לי שנפתחה הזמנה לחדש עבורי ואחרי שתגיע יש לי X ימים להחזירו או שאחוייב.erez67 כתב:לאחרונה רכשתי מברשת שיניים חשמלית מאמזון בריטניה ולדעתי יש פגם בסוללה (לא מצליחה להיטען עד הסוף)
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו....
הוא הגיע תוך 10 ימים, במייל הגיעו הוראות מדויקות לגבי ההחזרה, שלחתי בדואר רשום. תוך תקופה סבירה קיבלתי החזר על המשלוח.
בניגוד למוצר הכבד של פ'ה, המברשת שלך רק קצת יותר כבדה מהסלולר שלי. נשלחת בדואר רשום רגיל בעלות סבירה שגם אם לא היתה מוחזרת לא היא שתשבור אותך. טעית בהחלטתך.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
·האמת אני קצת מתקשה להבין - אלא אם כן אתה מדבר על זה שעלולים לדפוק אותך בהחזרות כשאתה קונה מאמזון, אם זה המקרה הנפוץ לדעתך אולי עדיף באמת שתקנה בארץ, פה תמיד השירות ללא דופיerez67 כתב:· אין שום בעיה עם הבקשה שלהם היא לגיטימית לחלוטין, היות ואני עסוק למדי אמרתי להם שאני מוותר ואין לי שום טענות כלפיהם מאחר......
והמוצר בר שימוש.
את התובנה מה זה קשור לשרשור אתן לך לעשות לבד - זה לא קשה מבטיח....