הנושא המדאיג של הרחבת האחריות במסכי LG

פורום מסכי OLED בחסות LG
gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

הנושא המדאיג של הרחבת האחריות במסכי LG

נושא שלא נקרא #1 

אני מתפלא שהנושא טרם זכה לתגובה רצינית, גם אם אינה רשמית.
רבים מכם קנו במיטב כספם מסך LG נוצץ.
כל אחד מכם קיבל תמחור אחר להרחבת האחריות, ואף אחד גם לא יודע על איזו אחריות מורחבת הוא חתום.
ונשאלת השאלה - האם זה אמור להתנהל כמו שוק? או בשיטת המצליח?
כאחד שבביתו רק מסכי LG, ושם עיניו על מסך OLED בקרוב, אני מעלה זאת לדיון ומקווה לדיון פורה ותשובות.
תזכורת קלה:
https://www.hometheater.co.il/vt289275.html

gyro
טרול
טרול
הודעות: 60
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

זו אכן סוג של שיטת מצליח.
הבונוס של המתקינים נגזר כאחוזים מהעסקה ולכן ככל שיגבו יותר יצאו מרוצים יותר. זה רק בישראל אגב....

SHAYSNAKE
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

הרחבת אחריות

נושא שלא נקרא #3 

לצערי התופעה הזאת קיימת בכל הענפים.

גם כאשר אתה מעוניין לרכוש מכונת כביסה, מייבש - מנסים לדחוף לך את האחריות המורחבת ל 7 שנים בסכום של כחצי מעלות המכשיר.

זו תופעה פסולה אשר גורמת לאי נעימות.

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

Re: הרחבת אחריות

נושא שלא נקרא #4 

@SHAYSNAKE

זה לא המקרה.
כי זה תלוי מי נותן לך את השירות, ובדרך כלל מדובר ב:
1. מחיר אחיד.
2. קבלת עותק של ההסכם לפני חתימה.
3. יש לך מספיק זמן לחשוב, לעיין, ובסופו של דבר, להחליט.

במקרה של ח.י
אין לך זמן סביר להחליט, המחיר אינו אחיד, ואינך מקבל עותק של ההסכם לבדיקה.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לדעתי השאלות/הערות שהועלו הן לגמרי לגיטימיות ובמקום,
רק מה שלא ממש ברור לי זה איך הגעתם למסקנה שהמחירים לא אחדים? מהשרשור המקביל שפורסם בהקשר הזה נראה שפשוט כל אחד שם קנה מסך אחר וכל אחד גם רכש מתקן תליה והתקנה שונים. אחד קנה 55B7 אחר בכלל רכש 65 אינץ' עם זרוע מפרקית ושלישי רכש בכלל 65C7.
אז לפחות תעשו קצת סדר ויישור קו כדי לראות מהם הפערים. לפני שנתיים כאשר רכשתי את ה 55EC939Y עשיתי גם הרחבת אחריות ב 1400₪ ולפי מיטב זכרוני זה גם מה ששילם כל אחד אחר שרכש את המסך באותה התקופה.

לגבי תנאי ההרחבה עצמה, אני אמנם לא קשור בשום צורה לח.י, אבל למיטב הבנתי ההרחבה הזו אמורה להיות זהה בנתאים שלה לתנאים של האחריות המקורית. ותנאי האחריות המקורית מפורטים בתעודת האחריות.

אבל זה רק חצי הסנט שלי ואיך שאני מבין את הדברים.
עוקב אחרי השרשור לעדכונים.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

כאמור, נדרשות הבהרות:
1. האם ניתן לבצע הרחבת אחריות בתקופת זמן סבירה לשני הצדדים, כמה שעות, ימים או שבוע וכן הלאה.
2. מה הם תנאי האחריות המורחבת, והיכן ניתן לראות פרטים שלה?
3. מחיר מחירון של הרחבת האחריות, האם קיים? מהו?

על ה B65
yfital - 2800
לעומת
המלך - 3000
לעומת
mreizik - 2600

על ה B55
jayush - 1500
dk_1 - 1500
לעומת
shayze - 1600

וזה ככה ב"שלוף", ואני לא מדבר בכלל על דגמים אחרים עם הצעות הרחבה אחרות.

idanh
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 347
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

יש אחריות 3 שנים VIP זה מספיק.... כל שנה שהטלוויזיה תשרוד מעבר - מבחינתי בונוס - נעביר להורים ונקנה חדש.
גם שהטכנולוגיה כל 3-5 שנים קופצת פתאום..

לא רואה צורך להרחיב את האחריות.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8553
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

על UH850Y בגודל 65 אינטש ביקשו לפני חמישה חודשים 1800 ש"ח. זה כלל זרוע מתכווננת.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 788
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 94 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

על כול מוצר שנמכר (וגם הרחבת אחריות היא מוצר) ניתן להתמקח
גם על המסך עצמו אני בטוח שלא כולם שילמו את אותו מחיר
למה זה קשור למצליח ולה צריך להיות מחירון קבוע?

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אם מישהו מכיר פורום צרכנות, או סוג של קשר אל אחת מתוכניות הצרכנות השונות במדיה וברשתות, אשמח לעדכון, בדיון או בהודעה פרטית.

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

גל, מבחינה עסקית וגם מעשית, האחריות המורחבת פשוט לא משתלמת. בטח כשאתה משלם סכום כל כך גדול (ועוד בלי לדעת על מה).
הרי אתה מבין שעוד 5 שנים נניח, לא יהיה להם B7 במלאי ואתה תקבל איזה מסך "שווה ערך" לפי שיקול של ח.י. במקרה הטוב, אם הטכנאי "יאשר" לך שיש לך תקלה במסגרת האחריות.

Jayush
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #12 

למען הסדר הטוב מודה שאני לא זוכר אם זה 1,500 או 1,599 (ואז זה מתיישב עם 1,600). באמת שאין לי מושג בשלב הזה.

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

BUGY כתב:גל, מבחינה עסקית וגם מעשית, האחריות המורחבת פשוט לא משתלמת. בטח כשאתה משלם סכום כל כך גדול (ועוד בלי לדעת על מה).
הרי אתה מבין שעוד 5 שנים נניח, לא יהיה להם B7 במלאי ואתה תקבל איזה מסך "שווה ערך" לפי שיקול של ח.י. במקרה הטוב, אם הטכנאי "יאשר" לך שיש לך תקלה במסגרת האחריות.
...
מסכים איתך, ויש כמובן אחרים שחושבים כמוך.
מפריעה לי כל ההתנהלות הזו.
זו התנהלות צרכנית לא תקינה, ונוצר עוול לאחרים שכן זקוקים/מעוניינים בשירות הזה.
שחר, חברינו, שממש עוד מעט מקבל את המסך שלו, פשוט לא יודע מה יוצע לו, וכמו האחרים, יציעו לו במסגרת זמן לחוצה מאוד.
לומר לך שאני אישית ארצה לעשות הרחבת אחריות?
לא בטוח בכלל.
אבל בהחלט יהיה לי קל יותר להחליט אם זה יוגש לי בצורה יותר מסודרת (וכבר עשיתי הרחבות בעבר על מסכי LG, בשיטה המדוברת..)
אני מרים את הכפפה בכל מקרה, בין אם זה יסייע לי בעתיד ובטח ובטח לאחרים.
לא אתן לדיון הזה לדעוך מבלי לעדכן, בינתיים תרגישו חופשי לשתף גם ולדון בנושא.
אני מרבה להמליץ על מסכי LG, אבל אני גם רוצה להכיר את ה COMPLETE PACKAGE בשביל להמשיך לעשות זאת.

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

יש לנו תשובה, שמתי לב כעת.
מני - ראשית תודה רבה על ההתייחסות, אני אעלה את זה לכאן ואעדכן! (Y)

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

gal-cohen כתב:יש לנו תשובה, שמתי לב כעת.
מני - ראשית תודה רבה על ההתייחסות, אני אעלה את זה לכאן ואעדכן! (Y)
...
בשמחה (Y)

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”