אני מתפלא שהנושא טרם זכה לתגובה רצינית, גם אם אינה רשמית.
רבים מכם קנו במיטב כספם מסך LG נוצץ.
כל אחד מכם קיבל תמחור אחר להרחבת האחריות, ואף אחד גם לא יודע על איזו אחריות מורחבת הוא חתום.
ונשאלת השאלה - האם זה אמור להתנהל כמו שוק? או בשיטת המצליח?
כאחד שבביתו רק מסכי LG, ושם עיניו על מסך OLED בקרוב, אני מעלה זאת לדיון ומקווה לדיון פורה ותשובות.
תזכורת קלה:
https://www.hometheater.co.il/vt289275.html
הנושא המדאיג של הרחבת האחריות במסכי LG
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
הרחבת אחריות
לצערי התופעה הזאת קיימת בכל הענפים.
גם כאשר אתה מעוניין לרכוש מכונת כביסה, מייבש - מנסים לדחוף לך את האחריות המורחבת ל 7 שנים בסכום של כחצי מעלות המכשיר.
זו תופעה פסולה אשר גורמת לאי נעימות.
גם כאשר אתה מעוניין לרכוש מכונת כביסה, מייבש - מנסים לדחוף לך את האחריות המורחבת ל 7 שנים בסכום של כחצי מעלות המכשיר.
זו תופעה פסולה אשר גורמת לאי נעימות.
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
Re: הרחבת אחריות
@SHAYSNAKE
זה לא המקרה.
כי זה תלוי מי נותן לך את השירות, ובדרך כלל מדובר ב:
1. מחיר אחיד.
2. קבלת עותק של ההסכם לפני חתימה.
3. יש לך מספיק זמן לחשוב, לעיין, ובסופו של דבר, להחליט.
במקרה של ח.י
אין לך זמן סביר להחליט, המחיר אינו אחיד, ואינך מקבל עותק של ההסכם לבדיקה.
זה לא המקרה.
כי זה תלוי מי נותן לך את השירות, ובדרך כלל מדובר ב:
1. מחיר אחיד.
2. קבלת עותק של ההסכם לפני חתימה.
3. יש לך מספיק זמן לחשוב, לעיין, ובסופו של דבר, להחליט.
במקרה של ח.י
אין לך זמן סביר להחליט, המחיר אינו אחיד, ואינך מקבל עותק של ההסכם לבדיקה.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
לדעתי השאלות/הערות שהועלו הן לגמרי לגיטימיות ובמקום,
רק מה שלא ממש ברור לי זה איך הגעתם למסקנה שהמחירים לא אחדים? מהשרשור המקביל שפורסם בהקשר הזה נראה שפשוט כל אחד שם קנה מסך אחר וכל אחד גם רכש מתקן תליה והתקנה שונים. אחד קנה 55B7 אחר בכלל רכש 65 אינץ' עם זרוע מפרקית ושלישי רכש בכלל 65C7.
אז לפחות תעשו קצת סדר ויישור קו כדי לראות מהם הפערים. לפני שנתיים כאשר רכשתי את ה 55EC939Y עשיתי גם הרחבת אחריות ב 1400₪ ולפי מיטב זכרוני זה גם מה ששילם כל אחד אחר שרכש את המסך באותה התקופה.
לגבי תנאי ההרחבה עצמה, אני אמנם לא קשור בשום צורה לח.י, אבל למיטב הבנתי ההרחבה הזו אמורה להיות זהה בנתאים שלה לתנאים של האחריות המקורית. ותנאי האחריות המקורית מפורטים בתעודת האחריות.
אבל זה רק חצי הסנט שלי ואיך שאני מבין את הדברים.
עוקב אחרי השרשור לעדכונים.
רק מה שלא ממש ברור לי זה איך הגעתם למסקנה שהמחירים לא אחדים? מהשרשור המקביל שפורסם בהקשר הזה נראה שפשוט כל אחד שם קנה מסך אחר וכל אחד גם רכש מתקן תליה והתקנה שונים. אחד קנה 55B7 אחר בכלל רכש 65 אינץ' עם זרוע מפרקית ושלישי רכש בכלל 65C7.
אז לפחות תעשו קצת סדר ויישור קו כדי לראות מהם הפערים. לפני שנתיים כאשר רכשתי את ה 55EC939Y עשיתי גם הרחבת אחריות ב 1400₪ ולפי מיטב זכרוני זה גם מה ששילם כל אחד אחר שרכש את המסך באותה התקופה.
לגבי תנאי ההרחבה עצמה, אני אמנם לא קשור בשום צורה לח.י, אבל למיטב הבנתי ההרחבה הזו אמורה להיות זהה בנתאים שלה לתנאים של האחריות המקורית. ותנאי האחריות המקורית מפורטים בתעודת האחריות.
אבל זה רק חצי הסנט שלי ואיך שאני מבין את הדברים.
עוקב אחרי השרשור לעדכונים.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
כאמור, נדרשות הבהרות:
1. האם ניתן לבצע הרחבת אחריות בתקופת זמן סבירה לשני הצדדים, כמה שעות, ימים או שבוע וכן הלאה.
2. מה הם תנאי האחריות המורחבת, והיכן ניתן לראות פרטים שלה?
3. מחיר מחירון של הרחבת האחריות, האם קיים? מהו?
על ה B65
yfital - 2800
לעומת
המלך - 3000
לעומת
mreizik - 2600
על ה B55
jayush - 1500
dk_1 - 1500
לעומת
shayze - 1600
וזה ככה ב"שלוף", ואני לא מדבר בכלל על דגמים אחרים עם הצעות הרחבה אחרות.
1. האם ניתן לבצע הרחבת אחריות בתקופת זמן סבירה לשני הצדדים, כמה שעות, ימים או שבוע וכן הלאה.
2. מה הם תנאי האחריות המורחבת, והיכן ניתן לראות פרטים שלה?
3. מחיר מחירון של הרחבת האחריות, האם קיים? מהו?
על ה B65
yfital - 2800
לעומת
המלך - 3000
לעומת
mreizik - 2600
על ה B55
jayush - 1500
dk_1 - 1500
לעומת
shayze - 1600
וזה ככה ב"שלוף", ואני לא מדבר בכלל על דגמים אחרים עם הצעות הרחבה אחרות.
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
מסכים איתך, ויש כמובן אחרים שחושבים כמוך.BUGY כתב:גל, מבחינה עסקית וגם מעשית, האחריות המורחבת פשוט לא משתלמת. בטח כשאתה משלם סכום כל כך גדול (ועוד בלי לדעת על מה).
הרי אתה מבין שעוד 5 שנים נניח, לא יהיה להם B7 במלאי ואתה תקבל איזה מסך "שווה ערך" לפי שיקול של ח.י. במקרה הטוב, אם הטכנאי "יאשר" לך שיש לך תקלה במסגרת האחריות....
מפריעה לי כל ההתנהלות הזו.
זו התנהלות צרכנית לא תקינה, ונוצר עוול לאחרים שכן זקוקים/מעוניינים בשירות הזה.
שחר, חברינו, שממש עוד מעט מקבל את המסך שלו, פשוט לא יודע מה יוצע לו, וכמו האחרים, יציעו לו במסגרת זמן לחוצה מאוד.
לומר לך שאני אישית ארצה לעשות הרחבת אחריות?
לא בטוח בכלל.
אבל בהחלט יהיה לי קל יותר להחליט אם זה יוגש לי בצורה יותר מסודרת (וכבר עשיתי הרחבות בעבר על מסכי LG, בשיטה המדוברת..)
אני מרים את הכפפה בכל מקרה, בין אם זה יסייע לי בעתיד ובטח ובטח לאחרים.
לא אתן לדיון הזה לדעוך מבלי לעדכן, בינתיים תרגישו חופשי לשתף גם ולדון בנושא.
אני מרבה להמליץ על מסכי LG, אבל אני גם רוצה להכיר את ה COMPLETE PACKAGE בשביל להמשיך לעשות זאת.
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים