שלום לכולם ותודה מראש על הסבלנות...
קיבלתי את המסך (LG 49" UK6300) לפני ארבעה ימים .
המסך מחובר לממיר HD של יס בלבד + שימוש סמארט בסיסי .
במבט ראשון - הכל טוב. באמת. מחיר טוב, תמונה מעולה, צבעים נהדרים . הסמארט עובד טוב , גם הילדים מרוצים.
אבל , במבט שני ושלישי , ככל שהעמקתי , אני שם לב שבארבע הפינות של המסך יש מעין צללים שחורים . רואים את הפינות הכהות רק כאשר המסך לבן, אפור, בקיצור, כאשר התמונה בהירה . במהלך רגיל של צפיה צריך ממש ממש לחפש כדי לראות את זה .
דיברתי עם שירות LG . לתדהמתי, הנציג שדיבר איתי כלל לא היה מופתע. להיפך, הוא אמר שנדיר למצוא מסך LED שהוא לא מציג תמונה שכזו עם צללים שחורים בפינות, ואף אמר לי שזה לעיתים גם יותר גרוע ממה שאני מתאר .
הייתי די בהלם... אמרתי לו שמדובר במסך חדש לחלוטין ושהוא מתאר לי מצב של מכירת מסכים עם תקלות ידועות. הוא אמר לי שלא מדובר בתקלה , ושגם אם יחליפו לי מסך , רוב הסיכויים שזה יהיה אותו דבר או אפילו גרוע מכך .
בכל אופן - למרות שהוא אמר שלא מדובר בתקלה - התעקשתי - וביום שלישי יגיע טכנאי .
חשוב לציין שאני גם יכול לבטל את העיסקה ויש לי 60 יום לצורך כך כי רכשתי דרך אתר וואלהשופס .
הוא אמר שהמסך היחיד שיהיה בלי התופעה הזו יהיה מסך OLED .
מה דעתכם ומהי המלצתם חברים יקרים ? אני ממש צריך יעוץ מהיר כי עלי לקבל החלטות.
שוב, זה לא מפריע ברמה גבוהה , בטח לא מפריע לאשתי או לילדים, אבל עדיין ההרגשה שלי די רעה עם זה שאני רוכש מוצר חדש ואומרים לי בלי בעיה שמדובר במוצר שכך הוא מגיע, וכך יהיה גם אם יחליפו לי אותו....
חשוב לציין שעד כה הייתי עם פלזמה של פנסוניק PV80 שנהניתי מכל רגע איתה, ומעולם לא ראיתי שום זכר לבעיות כאלה (11,000 ש"ח לפני 11 שנה...)
מה דעתכם חברים ?
תודה רבה מראש .
בקשה לייעוץ מחברי הפורום - LG 49 UK6300
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
מדובר בטכנולוגיית led ובאיכות ייצור של LG.
בתיאוריה זה יכול לקרות בכל מסכי LED אך בפועל בחברות כמו סמסונג/סוני זה מורגש הרבה פחות.
LG מצטיינים בשירות טוב של ח.י, במחיר תחרותי, בסמארט מעולה ובתמונה טובה כשיש תמונה בהירה. כשקצת מאתגרים את המסך עם תמונה חשוכה המסך נופל ובגדול (נסה לצפות בדקות הראשונות של הסרט מוגלי בנטפליקס ותבין כמה המסך בינוני)
במקרה שלי, אני ביטלתי את העסקה ורכשתי את סמסונג.
שים לב כי זה חשוב: יש לך 14 ימים לבטל עסקה בצורה חלקה ונעימה וללא עלויות. ח.י מציעים 60 ימים אבל אתה רכשת את המסך בוואלשופס והם ממש לא מציעים 60 ימי ביטול. אל תפול בזה ואל תבנה על 60 הימים.
קח החלטה אם תוכל לחיות עם המסך ועם התקלות האלה, במידה ולא, אל תמתין לטכנאי זה לא ייתן לך כלום.
בהצלחה
בתיאוריה זה יכול לקרות בכל מסכי LED אך בפועל בחברות כמו סמסונג/סוני זה מורגש הרבה פחות.
LG מצטיינים בשירות טוב של ח.י, במחיר תחרותי, בסמארט מעולה ובתמונה טובה כשיש תמונה בהירה. כשקצת מאתגרים את המסך עם תמונה חשוכה המסך נופל ובגדול (נסה לצפות בדקות הראשונות של הסרט מוגלי בנטפליקס ותבין כמה המסך בינוני)
במקרה שלי, אני ביטלתי את העסקה ורכשתי את סמסונג.
שים לב כי זה חשוב: יש לך 14 ימים לבטל עסקה בצורה חלקה ונעימה וללא עלויות. ח.י מציעים 60 ימים אבל אתה רכשת את המסך בוואלשופס והם ממש לא מציעים 60 ימי ביטול. אל תפול בזה ואל תבנה על 60 הימים.
קח החלטה אם תוכל לחיות עם המסך ועם התקלות האלה, במידה ולא, אל תמתין לטכנאי זה לא ייתן לך כלום.
בהצלחה
שלום VIVI ותודה על התגובה
כפי שציינתי אין לי ולא יהיה לנו כל שימוש בנטפליקס ואנו צופים בשידורי yes HD בלבד .
דיברתי הבוקר עם וואלהשופס - קיבלתי אישור חד משמעי לכך שניתן לבטל את העיסקה ולהחזיר את הטלויזיה בתוך 60 יום .
אני לא כל כך הבנתי מתגובתך האם מדובר בתקלה או שמדובר במשהו שהוא בילט-אין במסכים הללו כפי שאמר לי הנציג .
אם זו תקלה בוודאי שלא אשאיר את המסך .
אם זו לא תקלה - אז כפי שכתבתי קודם לכן - התמונה של המסך נראית מעולה והתמונה באמת באמת טובה , כל עוד מדובר בשידורי יס וכמובן גם בשימוש בסמארט .
אם יש אנשים בפורום שנתקלו גם הם בפינות מסך כהות/שחורות כאשר התמונה היא לבנה/בהירה/אפורה אשמח לשמוע את חוות דעתם גם כן.
תודה רבה רבה ויום טוב
אברי
כפי שציינתי אין לי ולא יהיה לנו כל שימוש בנטפליקס ואנו צופים בשידורי yes HD בלבד .
דיברתי הבוקר עם וואלהשופס - קיבלתי אישור חד משמעי לכך שניתן לבטל את העיסקה ולהחזיר את הטלויזיה בתוך 60 יום .
אני לא כל כך הבנתי מתגובתך האם מדובר בתקלה או שמדובר במשהו שהוא בילט-אין במסכים הללו כפי שאמר לי הנציג .
אם זו תקלה בוודאי שלא אשאיר את המסך .
אם זו לא תקלה - אז כפי שכתבתי קודם לכן - התמונה של המסך נראית מעולה והתמונה באמת באמת טובה , כל עוד מדובר בשידורי יס וכמובן גם בשימוש בסמארט .
אם יש אנשים בפורום שנתקלו גם הם בפינות מסך כהות/שחורות כאשר התמונה היא לבנה/בהירה/אפורה אשמח לשמוע את חוות דעתם גם כן.
תודה רבה רבה ויום טוב
אברי
כמו ש vivi הסביר לך בצורה מפורטת זו לא תקלה.
@avri
·
בכל מסכי ה LED תראה את אותה תופעה ואכן ב LG היא בולטת יותר.
חבל לך לחכות לטכנאי כי זה לא יעזור מאחר והמסך לא תקול.
האופציה היחידה היא להחליט אם זה מפריע לך או לא.
·
בכל מסכי ה LED תראה את אותה תופעה ואכן ב LG היא בולטת יותר.
חבל לך לחכות לטכנאי כי זה לא יעזור מאחר והמסך לא תקול.
האופציה היחידה היא להחליט אם זה מפריע לך או לא.
Re: כמו ש vivi הסביר לך בצורה מפורטת זו לא תקלה.
@dingodog
·
או קי . אם כך זו לא תקלה .
השאלה הבאה ברשותכם (למרות שאנו לא נביאים...) היא האם זה משהו שעתיד/צפוי להחמיר עם הזמן, או שככל הנראה ישאר במצב הנוכחי כפי שהוא כעת ?
ת ו ד ה
·
או קי . אם כך זו לא תקלה .
השאלה הבאה ברשותכם (למרות שאנו לא נביאים...) היא האם זה משהו שעתיד/צפוי להחמיר עם הזמן, או שככל הנראה ישאר במצב הנוכחי כפי שהוא כעת ?
ת ו ד ה
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
מרבית המסכים כיום ב LED משתמשים בתאורה מסגרתית. תאורה כזו לעולם איננה אחידה ולרוב כהה בצדדים כאשר האיזור הכי בהיר הוא המרכז והפינות הן הכהות ביותר.
במדידות שאני עושה אני לרוב בודק אחידות בשיטת V. מודד עוצמת הארה מהפינה השמאלית עד למרכז המסך באלכסון ומשם בחזרה לפני הימנית העליונה. זה נותן מצגת של כמה הפרש יש בין הפינות למרכז המסך. מסך לד רגיל נע בין 70-80% אבל זה יכול להיות קיצוני יותר למסכים בגדלים שונים.
במדידות שאני עושה אני לרוב בודק אחידות בשיטת V. מודד עוצמת הארה מהפינה השמאלית עד למרכז המסך באלכסון ומשם בחזרה לפני הימנית העליונה. זה נותן מצגת של כמה הפרש יש בין הפינות למרכז המסך. מסך לד רגיל נע בין 70-80% אבל זה יכול להיות קיצוני יותר למסכים בגדלים שונים.
@oferlaor
·
שלום עופר,
תודה על התגובה, אבל אני חייב להגיד שהיא יותר מידי מקצועית בשבילי....
אז אני מתנצל על הבורות... אבל אם אני מבין נכון, העובדה שיש פינות מעט כהות יותר , והדבר בולט יותר כאשר התמונה היא בהירה/אפורה/לבנה , זה דבר תקין ורגיל , וטכנאי לא יעזור לי במקרה הזה.
מעבר לכך , אם אני מבין נכון, החלפה של המסך במסך זהה אחר, גם לא תעזור יותר מידי ....
כלומר : לא מדובר בתקלה , צריך להתרגל לזה (ולהבין שזו לא פלזמה...) ואין טעם להמשיך ולהתעסק בעניין .
כפי שציינתי אני עדיין יכול לבטל את העסקה, אבל אם אקנה במקום מסך זהה או למשל סמסונג באותו מחיר, סביר להניח שגם שם לא יהיה מושלם.
האם הבנתי נכון עופר ?
אבי
·
שלום עופר,
תודה על התגובה, אבל אני חייב להגיד שהיא יותר מידי מקצועית בשבילי....
אז אני מתנצל על הבורות... אבל אם אני מבין נכון, העובדה שיש פינות מעט כהות יותר , והדבר בולט יותר כאשר התמונה היא בהירה/אפורה/לבנה , זה דבר תקין ורגיל , וטכנאי לא יעזור לי במקרה הזה.
מעבר לכך , אם אני מבין נכון, החלפה של המסך במסך זהה אחר, גם לא תעזור יותר מידי ....
כלומר : לא מדובר בתקלה , צריך להתרגל לזה (ולהבין שזו לא פלזמה...) ואין טעם להמשיך ולהתעסק בעניין .
כפי שציינתי אני עדיין יכול לבטל את העסקה, אבל אם אקנה במקום מסך זהה או למשל סמסונג באותו מחיר, סביר להניח שגם שם לא יהיה מושלם.
האם הבנתי נכון עופר ?
אבי
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים