שלום קניתי השבוע האחרון מערכת קולנוע בייתי , מבית YAMAHA NS-P 350 שמורכבת משני רמקולים מדפיים וסנטר אחד ורציתי לדעת איך אני יכול להתאים רסיבר שיענה על הדרישות שלהם או המלצת רסיבר שכדי לקנות
תודה רבה מראש לכול העוזרים ! ויום טוב 😁
עזרה / עצה בנוגע לרסיבר
- nikolay_19 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: מרץ 2019
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
Re: עזרה / עצה בנוגע לרסיבר
@nikolay_19
חבר,
זה התקנון שלהם, מתוך האתר, תעשה לעצמך טוב ותבטל את העסקה הגרועה הזו.
ביטול עסקה
28. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
29. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר,בעל פה.
30. בעקבות התיקון לחוק הגנת הצרכן ניתן לבטל כיום עסקאות מכר מרחוק גם בעל פה.
31. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה
כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
32. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה,או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
33. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
34. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
35. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
36. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
37. יודגש כי פומפה איננה אחראית בשום אופן ובשום תנאי להתקנה אשר התבצעה מחוץ לגבולות החנות.
38. בכל מקרה של ביטול עסקה ע"י הלקוח, נדרש הלקוח להחזיר את המוצר חדש באריזתו המקורית ללא שנפתח, ככל שהדבר אפשרי או סביר, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, ובלבד שלמוצר זה ישנה אחריות כחוק.
39. תקנות ביטול עסקה מאפשרות לצרכן לבטל עסקת רכישת ריהוט בתנאי שלא נעשה בו שימוש, הוא לא הורכב בבית הלקוח והוא לא נפגם.
מועד הביטול הוא מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, אולם אם הריהוט יוצר על פי עיצוב ודרישות או מידות מיוחדות לבקשת הצרכן כי אז אין זכות ביטול ולא ניתן יהיה לקבל את התשלום בחזרה
ביטול עסקת מכר מרחוק על ידי צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש )תיקון
מס' 47 ( תשע"ו- 2016 בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח -
ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה
מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14 ג)ב(, לפי
העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה
באמצעות תקשורת אלקטרונית.
חבר,
זה התקנון שלהם, מתוך האתר, תעשה לעצמך טוב ותבטל את העסקה הגרועה הזו.
ביטול עסקה
28. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
29. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר,בעל פה.
30. בעקבות התיקון לחוק הגנת הצרכן ניתן לבטל כיום עסקאות מכר מרחוק גם בעל פה.
31. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה
כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
32. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה,או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
33. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
34. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
35. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
36. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
37. יודגש כי פומפה איננה אחראית בשום אופן ובשום תנאי להתקנה אשר התבצעה מחוץ לגבולות החנות.
38. בכל מקרה של ביטול עסקה ע"י הלקוח, נדרש הלקוח להחזיר את המוצר חדש באריזתו המקורית ללא שנפתח, ככל שהדבר אפשרי או סביר, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, ובלבד שלמוצר זה ישנה אחריות כחוק.
39. תקנות ביטול עסקה מאפשרות לצרכן לבטל עסקת רכישת ריהוט בתנאי שלא נעשה בו שימוש, הוא לא הורכב בבית הלקוח והוא לא נפגם.
מועד הביטול הוא מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, אולם אם הריהוט יוצר על פי עיצוב ודרישות או מידות מיוחדות לבקשת הצרכן כי אז אין זכות ביטול ולא ניתן יהיה לקבל את התשלום בחזרה
ביטול עסקת מכר מרחוק על ידי צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש )תיקון
מס' 47 ( תשע"ו- 2016 בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח -
ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה
מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14 ג)ב(, לפי
העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה
באמצעות תקשורת אלקטרונית.
- nikolay_19 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: מרץ 2019
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
- nikolay_19 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: מרץ 2019
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
- nikolay_19 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: מרץ 2019
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
יש לי רמקולים מוגברים כבר אז ניתקתי אחד וחיברתי לרמקול אחד את הכבלים שלו כדי לבדוק שהמוצר תקין ועובד בכול מקרה אני פשוט צריך רסיבר שלא ישרוף את הרמקולים או משהו בסגנון ושלא ימות לי אחרי שנה בערך הטווח מחיר שאני מוכן להשקיע נגיד עד 2500 שקל יש משהו לעשות עם זה ? זו השאלה העיקרית טוב או לא טוב זה כבר עניין אחר עשינו טעות נלמד ממנה להמשך אם תוכל לתת איזה רסיבר טוב אשמח !! תודה בכול מקרה (המערכת הולכת לחדר אז לדעתי היא תספיק לי בנתיים לא ? )
ורציתי לדעת מה לא טוב בהם , מאיזו בחינה
@mescaline
·
ורציתי לדעת מה לא טוב בהם , מאיזו בחינה
@mescaline
·
- OrenMizrav
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 994
- הצטרף: אוקטובר 2011
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 71 פעמים
- יצירת קשר:
תקנה denon 1500
או 1400 אם אתה מוצא בהפרש מחיר גדול לטובתך
או 1400 אם אתה מוצא בהפרש מחיר גדול לטובתך
Denon 3400 | Front: Focal 806 | Center: Focal CC 800V | Back: Q acoustics 3020
https://webtip.cc/
https://webtip.cc/
- nikolay_19 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: מרץ 2019
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- OrenMizrav
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 994
- הצטרף: אוקטובר 2011
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 71 פעמים
- יצירת קשר:
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
אגב, לנושא ביטול עסקת מכר מרחוק - אתה יכול לבטל את הקנייה גם אם השתמשת במוצר וגם אם אין לך את האריזה שלו.
להלן:
הדעה הרווחת היא שאם נעשה שימוש במוצר ו/או נפתחה/נפגמה האריזה המקורית, אזיי איבד הצרכן את זכות הביטול שלו.
אולם, כללים אלה נכונים רק במכר פרונטלי, כלומר ברכישה בחנות, ורק לגבי עסקאות שפורטו במפורש בתקנות הגנת הצרכן בנושא ביטול עסקה.
לעומת זאת, עסקת מכר מרחוק (שבוצעה באתר או באינטרנט) מוסדרת בחוק הגנת הצרכן (ולא בתקנות ביטול עסקה). החוק המסדיר עסקאות מכר מרחוק לא אוסר על השבת מוצר שנרכש במכר מרחוק, אלא בחמישה מיקרים מסוימים שהחוק מונה. פתיחת האריזה ושימוש במוצר אינם בין המיקרים שבהם מרשה החוק לעסק שלא לבטל עסקת מכר מרחוק.
מכאן שבעסקה שבוצעה באינטרנט רשאי הצרכן להשיב את המוצר לעסק גם לאחר שעשה בו שימוש (ובלבד שלא חלפו 14 הימים המוקנים לצרכן בחוק לביטול העסקה). הרציונל הוא שבעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן להתנסות במוצר לאחר רכישתו, שכן רק לאחר רכישתו מקבל הצרכן את המוצר לידיו לראשונה.
מאותם טעמים, דרישה כי האריזה תישאר שלמה היא בלתי סבירה ולא הגיונית. פגיעה באריזה לא תשלול את זכותו של הקונה להחזיר את המוצר ולקבל את כספו. שלילת זכותו זו של הצרכן איננה אפשרית כאמור, לאור הוראות החוק וגם לעמדת היועץ המשפטי לממשלה.
אי לכך, שלא כמו ברכישה בחנות ובהעדר היתר חוקי מפורש, העסק לא יכול לסרב לבטל את העסקה מהטעם שהצרכן עשה שימוש במוצר, פתח את האריזה או פגם אותה.
הסימוכין בחוק:
מכר פרונטלי- תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א- 2010.
מכר מרחוק- חוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981, עסקת מכר מרחוק- סעיף 14ג, הסייגים לביטול עסקה במכר מרחוק- סעף 14ג(ד).
להלן:
הדעה הרווחת היא שאם נעשה שימוש במוצר ו/או נפתחה/נפגמה האריזה המקורית, אזיי איבד הצרכן את זכות הביטול שלו.
אולם, כללים אלה נכונים רק במכר פרונטלי, כלומר ברכישה בחנות, ורק לגבי עסקאות שפורטו במפורש בתקנות הגנת הצרכן בנושא ביטול עסקה.
לעומת זאת, עסקת מכר מרחוק (שבוצעה באתר או באינטרנט) מוסדרת בחוק הגנת הצרכן (ולא בתקנות ביטול עסקה). החוק המסדיר עסקאות מכר מרחוק לא אוסר על השבת מוצר שנרכש במכר מרחוק, אלא בחמישה מיקרים מסוימים שהחוק מונה. פתיחת האריזה ושימוש במוצר אינם בין המיקרים שבהם מרשה החוק לעסק שלא לבטל עסקת מכר מרחוק.
מכאן שבעסקה שבוצעה באינטרנט רשאי הצרכן להשיב את המוצר לעסק גם לאחר שעשה בו שימוש (ובלבד שלא חלפו 14 הימים המוקנים לצרכן בחוק לביטול העסקה). הרציונל הוא שבעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן להתנסות במוצר לאחר רכישתו, שכן רק לאחר רכישתו מקבל הצרכן את המוצר לידיו לראשונה.
מאותם טעמים, דרישה כי האריזה תישאר שלמה היא בלתי סבירה ולא הגיונית. פגיעה באריזה לא תשלול את זכותו של הקונה להחזיר את המוצר ולקבל את כספו. שלילת זכותו זו של הצרכן איננה אפשרית כאמור, לאור הוראות החוק וגם לעמדת היועץ המשפטי לממשלה.
אי לכך, שלא כמו ברכישה בחנות ובהעדר היתר חוקי מפורש, העסק לא יכול לסרב לבטל את העסקה מהטעם שהצרכן עשה שימוש במוצר, פתח את האריזה או פגם אותה.
הסימוכין בחוק:
מכר פרונטלי- תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א- 2010.
מכר מרחוק- חוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981, עסקת מכר מרחוק- סעיף 14ג, הסייגים לביטול עסקה במכר מרחוק- סעף 14ג(ד).
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress