עזרה / עצה בנוגע לרסיבר

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
nikolay_19 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 6
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

עזרה / עצה בנוגע לרסיבר

נושא שלא נקרא #1 

שלום :) קניתי השבוע האחרון מערכת קולנוע בייתי , מבית YAMAHA NS-P 350 שמורכבת משני רמקולים מדפיים וסנטר אחד ורציתי לדעת איך אני יכול להתאים רסיבר שיענה על הדרישות שלהם או המלצת רסיבר שכדי לקנות

תודה רבה מראש לכול העוזרים ! ויום טוב 😁

mescaline
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1879
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

איך בכלל השתכנעת לזרוק על זה 1000 שקל, מה הסיכוי שאתה מחזיר להם את הג'אנק הזה?

לא רואה טעם בכלל להשקיע בזה רסיבר

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

Re: עזרה / עצה בנוגע לרסיבר

נושא שלא נקרא #3 

@nikolay_19

חבר,
זה התקנון שלהם, מתוך האתר, תעשה לעצמך טוב ותבטל את העסקה הגרועה הזו.

ביטול עסקה

28. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
29. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר,בעל פה.

30. בעקבות התיקון לחוק הגנת הצרכן ניתן לבטל כיום עסקאות מכר מרחוק גם בעל פה.

31. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה
כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
32. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה,או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
33. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
34. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
35. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
36. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
37. יודגש כי פומפה איננה אחראית בשום אופן ובשום תנאי להתקנה אשר התבצעה מחוץ לגבולות החנות.
38. בכל מקרה של ביטול עסקה ע"י הלקוח, נדרש הלקוח להחזיר את המוצר חדש באריזתו המקורית ללא שנפתח, ככל שהדבר אפשרי או סביר, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, ובלבד שלמוצר זה ישנה אחריות כחוק.
39. תקנות ביטול עסקה מאפשרות לצרכן לבטל עסקת רכישת ריהוט בתנאי שלא נעשה בו שימוש, הוא לא הורכב בבית הלקוח והוא לא נפגם.

מועד הביטול הוא מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, אולם אם הריהוט יוצר על פי עיצוב ודרישות או מידות מיוחדות לבקשת הצרכן כי אז אין זכות ביטול ולא ניתן יהיה לקבל את התשלום בחזרה

ביטול עסקת מכר מרחוק על ידי צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש )תיקון
מס' 47 ( תשע"ו- 2016 בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח -
ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה

מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14 ג)ב(, לפי
העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה
באמצעות תקשורת אלקטרונית.

nikolay_19 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 6
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: עזרה / עצה בנוגע לרסיבר

נושא שלא נקרא #4 

@gal-cohen
·משנה אם המוצר חובר לחשמל ונפתח ? אם כן אז אבוד

nikolay_19 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 6
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

@mescaline
אני לא חושב שניתן להחזיר האריזה נפתחה וחוברו לחשמל , נגיד ונקח רסיבר להמשך ונלמד מהטעות איזה כדאי ?

mescaline
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1879
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לאיזה חשמל חיברת אותם ??

https://www.pompa.co.il/product/%D7%96% ... a-nsp350-0

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

nikolay_19 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 6
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #8 

יש לי רמקולים מוגברים כבר אז ניתקתי אחד וחיברתי לרמקול אחד את הכבלים שלו כדי לבדוק שהמוצר תקין ועובד בכול מקרה אני פשוט צריך רסיבר שלא ישרוף את הרמקולים או משהו בסגנון ושלא ימות לי אחרי שנה בערך הטווח מחיר שאני מוכן להשקיע נגיד עד 2500 שקל יש משהו לעשות עם זה ? זו השאלה העיקרית טוב או לא טוב זה כבר עניין אחר עשינו טעות נלמד ממנה להמשך אם תוכל לתת איזה רסיבר טוב אשמח !! תודה בכול מקרה (המערכת הולכת לחדר אז לדעתי היא תספיק לי בנתיים לא ? )
ורציתי לדעת מה לא טוב בהם , מאיזו בחינה
@mescaline
·

OrenMizrav
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 994
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 71 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #9 

תקנה denon 1500
או 1400 אם אתה מוצא בהפרש מחיר גדול לטובתך
Denon 3400 | Front: Focal 806 | Center: Focal CC 800V | Back: Q acoustics 3020
https://webtip.cc/

nikolay_19 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 6
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #10 

תודה רבה ! הסוף לחיפושים אולי הגיע
@OrenMizrav
זה משנה אם זה דנוו 1400H או לא ??

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@nikolay_19

ממש לא
מה שזול יותר, שניהם זהים כמעט אחד לאחד.

OrenMizrav
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 994
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 71 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #12 

Denon 3400 | Front: Focal 806 | Center: Focal CC 800V | Back: Q acoustics 3020
https://webtip.cc/

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

אגב, לנושא ביטול עסקת מכר מרחוק - אתה יכול לבטל את הקנייה גם אם השתמשת במוצר וגם אם אין לך את האריזה שלו.

להלן:
הדעה הרווחת היא שאם נעשה שימוש במוצר ו/או נפתחה/נפגמה האריזה המקורית, אזיי איבד הצרכן את זכות הביטול שלו.
אולם, כללים אלה נכונים רק במכר פרונטלי, כלומר ברכישה בחנות, ורק לגבי עסקאות שפורטו במפורש בתקנות הגנת הצרכן בנושא ביטול עסקה.

לעומת זאת, עסקת מכר מרחוק (שבוצעה באתר או באינטרנט) מוסדרת בחוק הגנת הצרכן (ולא בתקנות ביטול עסקה). החוק המסדיר עסקאות מכר מרחוק לא אוסר על השבת מוצר שנרכש במכר מרחוק, אלא בחמישה מיקרים מסוימים שהחוק מונה. פתיחת האריזה ושימוש במוצר אינם בין המיקרים שבהם מרשה החוק לעסק שלא לבטל עסקת מכר מרחוק.

מכאן שבעסקה שבוצעה באינטרנט רשאי הצרכן להשיב את המוצר לעסק גם לאחר שעשה בו שימוש (ובלבד שלא חלפו 14 הימים המוקנים לצרכן בחוק לביטול העסקה). הרציונל הוא שבעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן להתנסות במוצר לאחר רכישתו, שכן רק לאחר רכישתו מקבל הצרכן את המוצר לידיו לראשונה.

מאותם טעמים, דרישה כי האריזה תישאר שלמה היא בלתי סבירה ולא הגיונית. פגיעה באריזה לא תשלול את זכותו של הקונה להחזיר את המוצר ולקבל את כספו. שלילת זכותו זו של הצרכן איננה אפשרית כאמור, לאור הוראות החוק וגם לעמדת היועץ המשפטי לממשלה.

אי לכך, שלא כמו ברכישה בחנות ובהעדר היתר חוקי מפורש, העסק לא יכול לסרב לבטל את העסקה מהטעם שהצרכן עשה שימוש במוצר, פתח את האריזה או פגם אותה.

הסימוכין בחוק:
מכר פרונטלי- תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א- 2010.
מכר מרחוק- חוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981, עסקת מכר מרחוק- סעיף 14ג, הסייגים לביטול עסקה במכר מרחוק- סעף 14ג(ד).
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”