ראיתי שיש הפרשי מחיר ביניהם.
יש הרחבת אחריות יבואן ל 5 שנים בהוספת 149 ש"ח ואחריות של "אלקטרוניקס
https://www.lastprice.co.il/uploadfiles/S5YR(1).pdf
איך האחריות של י. שלום ?
אחריות למקרר סמסונג -יבואן או י.שלום
מהחיפושים בפורום עולה שסמליין גרועים אבל י. שלום אפילו עוד יותר גרועים...
יש כאלה שטוענים שבשני המקרים האחרוית כל כך גרועה שעדיף פשוט ללכת על הזול.
ויש כאלה שמרחיקים ואומרים פשוט לא לקנות סמסונג כי לא משנה מה תעשה תקבל שירות גרוע ולא תהיה לך באמת אחריות.
ולבסוף יש את אלה שאומרים שזה המצב בכל החברות בארץ פחות או יותר (אולי חוץ מח.י. אבל זה לא רלוונטי כי במקררים האחריות היא דרך ברימאג) ולכן כדאי לקנות את מה שהכי זול (אני כרגע נוטה לכיוון הגישה הזאת).
יש כאלה שטוענים שבשני המקרים האחרוית כל כך גרועה שעדיף פשוט ללכת על הזול.
ויש כאלה שמרחיקים ואומרים פשוט לא לקנות סמסונג כי לא משנה מה תעשה תקבל שירות גרוע ולא תהיה לך באמת אחריות.
ולבסוף יש את אלה שאומרים שזה המצב בכל החברות בארץ פחות או יותר (אולי חוץ מח.י. אבל זה לא רלוונטי כי במקררים האחריות היא דרך ברימאג) ולכן כדאי לקנות את מה שהכי זול (אני כרגע נוטה לכיוון הגישה הזאת).
נערך לאחרונה על ידי t0xin ב 12/06/2018 1:43, נערך פעם 1 בסך הכל.
מקרר דרך י שלום
רכשנו מקרר סמסונג דרך אתר dailysale.co.il, לאחר 4 חודשים אירעה בו תקלה הבחנו שקבלנו מקרר אחר שלא הזמנו . המקרר מקפיא את כל האוכל . הופנינו ליבואן י שלום שהפנה אותנו ל"פיקס" . לאחר ששלחו לנו 2 טכנאים לא פתרו את הבעיה והמקרר ממשיך להקפיא . אין התייחסות ומתנערים מאחריות . הציעו לשלוח טכנאי בפעם השלישית . לא ממליץ בכלל .
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
https://www.hometheater.co.il/vp2447280#2447280
אני הפסקתי לקנות מוצרים לבנים של סמסונג, לא סומך על החברה הזאת ובעיקר לא על היבואן.
היבואן הרישמי הפסיד בתביעה ייצוגית על התקלה שמתוארת בשירשור הזה, לי זה היה מאוחר מדי כי כבר שילמתי את הכופר ליבואן.
אני הפסקתי לקנות מוצרים לבנים של סמסונג, לא סומך על החברה הזאת ובעיקר לא על היבואן.
היבואן הרישמי הפסיד בתביעה ייצוגית על התקלה שמתוארת בשירשור הזה, לי זה היה מאוחר מדי כי כבר שילמתי את הכופר ליבואן.