שלום רב,
בתאריך 22.03.2020 ביצעתי הזמנה דרך האתר של סופר פארם.
מאז סטטוס ההזמנה הוא "בטיפול".
למעשה אין כמעט שום דרך לפנות אליהם.
בטלפון הם לא עונים בנוגע להזמנות מהאתר.
כאשר לוחצים על יצירת קשר, בחרתי ב- "שאלות בנושא הזמנות" לאחר מכן "עיכוב בקבלת הזמנה".
מתקבלת הודעה אוטומטית לפיה :
"לאור המצב אנו חווים עומס הזמנות גדול במיוחד. לכן הזמנות משלוח לוקחות כ-6 ימי עסקים לאספקה והזמנות איסוף אקספרס מהסניף לוקחות יום עסקים.בכל מקרה ניתן להתעדכן בסטטוס ההזמנה באתר"
ואז בעצם דרך התקשרות היא רק בהודעות SMS
הודעתי מספר פעמים שאני עדיין ממתין לקבל את המשלוח.
לבסוף ענה לי נציג, שהוא דאג להעביר את פנייתי לטיפול צוות תפעול האתר.
עברו מספר ימים, והנה היום הוא מבשר לי בשמחה שההזמנה שלי נמסרה בהצלחה.
כמובן שלא היה ולא נברא.
המשלוח היחיד שקיבלתי מסופר פארם היה לפני יותר משבועיים, וזה היה ההזמנה הקודמת.
אני לא רואה שיש להם פניות ציבור, או משהו בסגנון.
האם מישהו נתקל במקרה דומה?
האם ניתן עוד לפתור את העניין לפני פנייה למועצה לצרכנות?
תודה רבה
הגשת תלונה נגד רשת סופר פארם
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
תודה, אבל מה זאת אומרת- אי אפשר להאשים אותם עכשיו?
ברור שיש עומס וכמות רבה של משלוחים, שהם לא רגילים לטפל בה.
התלונה היא לא על זמן ההמתנה הממושך, אלא על זה שהם טוענים שהמשלוח נמסר, למרות שאין הדבר כך!!
חויבתי בסכום של כ-500 שקלים, אז ככה לוותר להם?
ואם לא די בכך, ההזמנה כללה גם תרופות מרשם .
באתר של הכללית, מופיע כאילו שהתרופות סופקו, כך שכרגע אין לי דרך אחרת לקבל אותם.
דווקא בגלל שמדובר בימים לא רגילים, ביצעתי את ההזמנה דרך האתר של סופר פארם.
לצערי, אין באפשרותי לצאת מהבית, בגלל החשש מהדבקה.
אחרת היה בשבילי בעיה לקפוץ לאחד מבתי המרקחת הקרובים, ולרכוש בעצמי את המוצרים והתרופות???
ברור שיש עומס וכמות רבה של משלוחים, שהם לא רגילים לטפל בה.
התלונה היא לא על זמן ההמתנה הממושך, אלא על זה שהם טוענים שהמשלוח נמסר, למרות שאין הדבר כך!!
חויבתי בסכום של כ-500 שקלים, אז ככה לוותר להם?
ואם לא די בכך, ההזמנה כללה גם תרופות מרשם .
באתר של הכללית, מופיע כאילו שהתרופות סופקו, כך שכרגע אין לי דרך אחרת לקבל אותם.
דווקא בגלל שמדובר בימים לא רגילים, ביצעתי את ההזמנה דרך האתר של סופר פארם.
לצערי, אין באפשרותי לצאת מהבית, בגלל החשש מהדבקה.
אחרת היה בשבילי בעיה לקפוץ לאחד מבתי המרקחת הקרובים, ולרכוש בעצמי את המוצרים והתרופות???
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
בוודאי שאפשר להאשים אותם.jtk כתב:לא נראה לי שאפשר להאשים אותם עכשיו. אלה לא ימים רגילים. יש מגבלות תנועה, ויש עומס הזמנות. לא נחמד, אבל זה המצב....
הם מציעים שירות. לא מכריחים אותם.
לא ייתכן שאי אפשר לתקשר איתם בנוגע לסטטוס הזמנה, גם אם התשובה תהיה "תמתין עוד בבקשה, יש עומס".
ובהחלט לא ייתכן שידווחו נמסר, כשלא נמסר.
לפחות לא ללקוח המזמין.
איך הוא אמור לקבל את מה שהזמין?
ולא משנה אם המשלוח לא נמסר לאף אחד, או נמסר בכתובת שגויה.
ממה שנכתב בהודעה הראשונה חשבתי שעיקרה הוא תלונה על אי עמידה בזמנים, קושי לדבר עם מישהו, ובלאגן כללי.
אם הם מתנערים לגמרי, כמובן כדאי לטפל בזה. אבל אני מניח שגם זה יפתר בסוף, גם אם יקח יותר זמן מהרגיל.
אבל אני לא רואה הגיון בלדבר עם גופי צרכנות במצב כזה.
לגבי בעיות משלוח בכלל, נתקלתי בכאלה למשל עם שופרסל, אז עשיתי השלמות פיזית. בטח עדיף כך במוצרים קריטיים.
אם יש מגבלות שלא מאפשרות לצאת, הייתי שולח משפחה או חברים.
אני מניח שכללית יהיו זמינים יותר לתקשר, ויסכימו להפיק מרשם חדש.
אם הם מתנערים לגמרי, כמובן כדאי לטפל בזה. אבל אני מניח שגם זה יפתר בסוף, גם אם יקח יותר זמן מהרגיל.
אבל אני לא רואה הגיון בלדבר עם גופי צרכנות במצב כזה.
לגבי בעיות משלוח בכלל, נתקלתי בכאלה למשל עם שופרסל, אז עשיתי השלמות פיזית. בטח עדיף כך במוצרים קריטיים.
אם יש מגבלות שלא מאפשרות לצאת, הייתי שולח משפחה או חברים.
אני מניח שכללית יהיו זמינים יותר לתקשר, ויסכימו להפיק מרשם חדש.
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
תודה לכם,
מספר דברים נוספים שברצוני לציין:
1. כל השליחים שמגיעים אליי הביתה, תמיד מתקשרים אליי. אין מצב שמישהו מניח סתם ככה סחורה בפתח הדלת, מבלי ליידע אותי על כך.
יתרה מכך, בהזמנה הקודמת מסופר פארם, השליח ביקש ממני להציג תעודת זהות, ואכן הנחתי את התעודה בחוץ.
הוא השליח היחיד שדרש זאת ממני!!!
2. אין לי אפשרות לשלוח משפחה או חברים לביצוע קניות.
3. הבוט לא עוזר. כאמור דרך ההתקשרות היחידה שנותרה היא באמצעות הודעות SMS בדיליי גדול. לוקח לנציג מספר ימים לענות להודעה שלי.
4. גם מבחינתי עדיף לא להגיע לתלונה למועצה לצרכנות, או פנייה לערכאה משפטית.
אם יש כאן נציג של סופר פארם (אפילו בלתי רשמי) שקורא את הדברים, אשמח אם יוכל להציע דרך לצאת מהברוך הזה.
מספר דברים נוספים שברצוני לציין:
1. כל השליחים שמגיעים אליי הביתה, תמיד מתקשרים אליי. אין מצב שמישהו מניח סתם ככה סחורה בפתח הדלת, מבלי ליידע אותי על כך.
יתרה מכך, בהזמנה הקודמת מסופר פארם, השליח ביקש ממני להציג תעודת זהות, ואכן הנחתי את התעודה בחוץ.
הוא השליח היחיד שדרש זאת ממני!!!
2. אין לי אפשרות לשלוח משפחה או חברים לביצוע קניות.
3. הבוט לא עוזר. כאמור דרך ההתקשרות היחידה שנותרה היא באמצעות הודעות SMS בדיליי גדול. לוקח לנציג מספר ימים לענות להודעה שלי.
4. גם מבחינתי עדיף לא להגיע לתלונה למועצה לצרכנות, או פנייה לערכאה משפטית.
אם יש כאן נציג של סופר פארם (אפילו בלתי רשמי) שקורא את הדברים, אשמח אם יוכל להציע דרך לצאת מהברוך הזה.
·להבנתי זה המרכיב משנה העלילה.bariko כתב:ואם לא די בכך, ההזמנה כללה גם תרופות מרשם .
באתר של הכללית, מופיע כאילו שהתרופות סופקו, כך שכרגע אין לי דרך אחרת לקבל אותם....
נוהל 128 של משרד הבריאות "שירותי הובלה ומסירת תכשירים מבית מרקחת באמצעות מכירה מקוונת או שליחים ומענה בשעת חירום" קובע כי:
"תכשיר יימסר לצרכן לא יאוחר מ-48 שעות ממועד ההזמנה. במקרה של שבתות וחגים יעדכן בית המרקחת את המטופל על זמן האספקה הקרוב ביותר."
במידה וחלפו מעל 48 שעות, הרוקח האחראי חורג מהוראות הנוהל ורשיונו להפעיל בית מרקחת מקוון נמצא בסיכון.
עליך לפנות לבית המרקחת אליו פנית בהזמנה ולציין שהם מחויבים לעמוד בדרישות פרק הזמן לשילוח תרופות מרשם.
במידה ואינך נענה, פנה לרוקח המחוזי באיזור מגוריך. טלפון שלו לרוקח האחראי של בית המרקחת ישנה היחס שלהם.
בהצלחה.
באותו מצב בדיוק
שלום,
רק רציתי לומר שאני נמצא באותה סיטואציה בדיוק. הזמנתי ב29.03, מאז לא התקבל שום עדכון לגבי ההזמנה ואין עם מי לדבר. גם לי כתב נציג חצוף שלפי המידע שמופיע אצלו ההזמנה נמסרה לי. כמובן שלא היה ולא נברא.
אין לי מושג מה לעשות.
רק רציתי לומר שאני נמצא באותה סיטואציה בדיוק. הזמנתי ב29.03, מאז לא התקבל שום עדכון לגבי ההזמנה ואין עם מי לדבר. גם לי כתב נציג חצוף שלפי המידע שמופיע אצלו ההזמנה נמסרה לי. כמובן שלא היה ולא נברא.
אין לי מושג מה לעשות.
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
Legopart
יש לי עדיין מלאי מהתרופות, כך שיהיה בסדר גם אם המשלוח יגיע אפילו בעוד שבועיים -שלושה.
הצרה תתעורר במידה וסופר פארם ידבקו בעמדתם שהמשלוח נמסר, היות ומדובר במרשם ל-3 חודשים.
אז באמת אצטרך ליצור קשר עם מרפאת-האם, ולהסביר שלא קיבלתי את התרופות.
בכל אופן אני מקווה שלא נגיע לסיטואציה, בה אהיה חייב להגיע בעצמי לבית מרקחת.
פוטנציאל ההדבקה במקומות כאלה גבוה מאוד.
Jtk
אכן יש ארגוני מתנדבים, אבל הם עוזרים בעיקר לאזרחים ותיקים.
כאשר אבא שלי נזדקק לאנטיביוטיקה באופן דחןף, התקשרתי למוקד שלהם, ובאמת כבר למחרת מתנדב הביא את התרופה, כל הכבוד.
אני אישית מתקרב מבחינת הגיל לקבוצת הסיכון הזאת, אבל עדיין לא שם.
Lasik
יש שני בעיות בדברים שציינת.
ראשית, נציג סופר פארם הנמצא איתי בקשר דרך הודעות SMS ,טוען שהמשלוח נמסר אליי.
שנית, לא פניתי לבית מרקחת ספציפי, אלא ביצעתי את ההזמנה דרך האתר שלהם.
אוכל לכתוב אל לשכת בריאות מחוז חיפה ולדווח על המקרה, נראה איך התייחסו לכך.
מה שמרגיז בכל הסיפור הזה, שלרשת כל כך גדולה כמו סופר פארם, אין גוף כדוגמת פניות ציבור, אליו ניתן להפנות תלונות כאלה.
יש לי עדיין מלאי מהתרופות, כך שיהיה בסדר גם אם המשלוח יגיע אפילו בעוד שבועיים -שלושה.
הצרה תתעורר במידה וסופר פארם ידבקו בעמדתם שהמשלוח נמסר, היות ומדובר במרשם ל-3 חודשים.
אז באמת אצטרך ליצור קשר עם מרפאת-האם, ולהסביר שלא קיבלתי את התרופות.
בכל אופן אני מקווה שלא נגיע לסיטואציה, בה אהיה חייב להגיע בעצמי לבית מרקחת.
פוטנציאל ההדבקה במקומות כאלה גבוה מאוד.
Jtk
אכן יש ארגוני מתנדבים, אבל הם עוזרים בעיקר לאזרחים ותיקים.
כאשר אבא שלי נזדקק לאנטיביוטיקה באופן דחןף, התקשרתי למוקד שלהם, ובאמת כבר למחרת מתנדב הביא את התרופה, כל הכבוד.
אני אישית מתקרב מבחינת הגיל לקבוצת הסיכון הזאת, אבל עדיין לא שם.
Lasik
יש שני בעיות בדברים שציינת.
ראשית, נציג סופר פארם הנמצא איתי בקשר דרך הודעות SMS ,טוען שהמשלוח נמסר אליי.
שנית, לא פניתי לבית מרקחת ספציפי, אלא ביצעתי את ההזמנה דרך האתר שלהם.
אוכל לכתוב אל לשכת בריאות מחוז חיפה ולדווח על המקרה, נראה איך התייחסו לכך.
מה שמרגיז בכל הסיפור הזה, שלרשת כל כך גדולה כמו סופר פארם, אין גוף כדוגמת פניות ציבור, אליו ניתן להפנות תלונות כאלה.
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים