חברת נספרסו ישראל

פורום מכונות קפה אוטומטיות, מכונות קפה פודים ומכונות קפה לקפסולות נספרסו ותואמות
רונן (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

חברת נספרסו ישראל

נושא שלא נקרא #1 

רציתי לחשוב איתכם בנושא שירות של חברת נספרסו ישראל ,

אני לקוח שלהם ועד עתה הייתי מרוצה .

לפני מספר ימים הגיעה מעטפה בדואר עם עלון מפואר והמלצות לטעמים חדשים , ( Limited Edition )

הטעמים תוארו במילים יפות והעלון היה מושקע מכל הלב.

מיד לאחר שחזרתי הביתה מהדואר ביצעתי הזמנה מקוונת באתר נספרסו ישראל ,

הזמנה של כ 600 ש"ח הכוללת מספר שרוולים של הטעמים החדשים .

הזמנתי התקבלה !

למחרת צילצלתי לחברה ושאלתי מה קורה , להפתעתי מסרו כי הטעמים החדשים אזלו !!!
ואני תוהה :

משקיעים המון בפרסום ובמשלוח דואר הביתה ,

ביצעתי הזמנה לטעמים שהיו בתפריט ואף קיבלתי אישור על כך ,

מאחר ונאמר לי שההזמנות בדואר נשלחו לפני כשבועיים ( ? ) קנו לפני את הטעמים ...

ואני שואל : דואר ישראל מעביר מכתב בתוך הארץ תוך שבועיים ????, לא , תוך יום-יומיים .

מדוע לא לשלוח הודעות על טעמים חדשים בE-MAIL ?

בקיצור , התאכזבתי מנספרסו ישראל בשל כך .

נ.ב.

לפני מספר חודשים הדבר חזר על עצמו עם טעמים אחרים ,
במקרה הייתי אז בחנות שלהם בככר המדינה , שם לא שמעו על חוסר , ומכרו לי חופשי ,

( כנראה החנות והמרכז שלהם אלו 2 גורמים שונים שאין קשר ביניהם :wink: )

למען ההגינות , תיארתי את הנ"ל בפקס להנהלת נספרסו ישראל , לא קיבלתי שום תגובה מהם !

eliel1010
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1557
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 99 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

דעתי על נספרסו ישראל היתה ותשאר - חובבנים!! פשוט כך

alogobi
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 357
הצטרף: מאי 2010
נתן תודות: 93 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מבלי להכיר את נספרסו ישראל, זה נשמע לי כמו תקלה טכנית קלה ולא יותר מזה..

נגמר הסטוק- קורה..

רונן (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

alogobi כתב:מבלי להכיר את נספרסו ישראל, זה נשמע לי כמו תקלה טכנית קלה ולא יותר מזה..

נגמר הסטוק- קורה..
...
לא !!!

הנקודה היא , שלימיטד אדישן תמיד נגמר מהר אצלם , ואם כך הדבר ,

לא שולחים בדואר ישראל פרסום על כך , האינפורמציה על כך הגיעה אלי באחור , וזו פעם שנייה,

הרי יש להם אתר מושקע , למה לא לשלוח זאת בדוא"ל ?

נ.ב. הדוא"ל שלי נמצא אצלם !!!

העיקרון כאן שגוי , אם יימשך כך לא אזכה לעולם בטעמים מוגבלים .

נכון שזה לא ברומו של עולם , ישנן בעיות גדולות יותר בחיים ,

אבל כאן מדובר על חלם !

shtik
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 188
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

נגמר הסטוק- קורה..
...
נפוץ בעיקר בארץ. יבואן לא רוצה להיתקע עם סטוק, אז מחכים שייגמר, עוד איזה חודש כדי ליצור ציפייה, ואז מזמינים עוד סטוק שלוקח לו חודשיים להגיע.

אספקה שוטפת זו מילה גסה

רונן (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

shtik כתב:
נגמר הסטוק- קורה..
...
נפוץ בעיקר בארץ. יבואן לא רוצה להיתקע עם סטוק, אז מחכים שייגמר, עוד איזה חודש כדי ליצור ציפייה, ואז מזמינים עוד סטוק שלוקח לו חודשיים להגיע.

אספקה שוטפת זו מילה גסה
...
כל הלימיטד אדישן שלהם נחטף כמו לחמניות טריות

אין להם בעיה למכור , מה גם שתוקף הקפסולות הינו לפחות 3 חודשים קדימה ,

אז ניתן להזמין כמות גדולה יותר .

riji
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 987
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

eliel1010 כתב:דעתי על נספרסו ישראל היתה ותשאר - חובבנים!! פשוט כך
...
אם נספרסו הם דוגמא לחובבנות אז המצב קשה מאוד, כי מבחינתי הם בין נותני השירות היותר טובים שאני מכיר שמתייחסים ברצינות לבעיות ומטפלים תמיד במטרה להשיג שביעות רצון גבוהה של הלקוח. יש בקרה על השירות, מענה זמין ושירות משלוחים מהיר - הלוואי ויכולתי להגיד את זה על הרבה עוסקים אחרים בכל מיני תחומים.

ספצפית כמו פותח השרשור אני למדתי את הלקח ואני יודע שבאותו ערב שהמכתב נוחת בתיבה אני מבצע הזמנה גדולה על מנת לא להתקע, אני גם לעיתים מזמין כמות כפולה ואחרי זה מוכר במחיר עלות לחברים שלא הספיקו להזמין או כאלה שצריכים שרוול פעם ב...
אני מסכים שהם צריכים לשלוח מייל ואפילו הצעתי את זה פעם וגם ראיתי מכתב מטעם מנהל השירות שהם מתכוונים להתחיל לעשות את זה, לא יודע מה קרה עם היוזמה הזו ולמה היא הפסיקה. אני כן יכול להגיד שבלימיטד אדישן האחרון קיבלתי הזמנה בדואר ויומיים אח"כ קיבלתי מייל בעניין גם בדואר אלקטרוני, הפעם הזה לא קרה.

אני גם יודע שלפעמים הם מחדשים את המלאי אך לרוב הם לא מוכנים להחזיק רשימות ממתינים וחבל, מניסיון שלי מדובר הפעם על חיסול ממש ממש מהיר... כנראה שיש עוד כמה שלמדו את הלקח.. :wink:

gedkoz
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1405
הצטרף: מאי 2010
מיקום: משגב,גליל
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

דאתי שנספרסו זה מותג שהוא בנוי קודם כל אל שרות ,הם שולטים בשוק קפה בקפסולות בזכות העמינות ושרות ללקוח.אני גם היתי אד לבילבולים בהזמנות שלהם כשמגיע חבילה ובה טעמים שלא הוזמנו.... קורה. ואצלם לר הרבה... אבל ברור שצדק איתך והם צריכים לשנות משהו ...

eliel1010
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1557
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 99 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אם נספרסו עצמה אין לי שום בעיה להפך אני בדעה שהיא כיום מספר אחד בשיטת הקפסולות( ממה שטעמתי, וטעמתי די הרבה)
אבל היבואן בארץ די חובבן, הניסיון שלי ושל חברי איתם לא מוצלח,
לעומת זאת אם אספרסו קלאב( אפילו שהקפה פחות טוב) הניסיון שלי איתם הרבה יותר טוב מבחינת שירות במיוחד.

moti_r
עורך ראשי HTCafe
עורך ראשי HTCafe
הודעות: 9712
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: ישראל
נתן תודות: 219 פעמים
קיבל תודות: 682 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

מזכיר לי קצת את שיטת השיווק של אפל. מייצרים כמות גדולה, אבל שולחים לחנויות כמות מוגבלת כדי שתוך 48 שעות תצאנה הודעות בעיתונות לפיהן האייפונים אזלו ממחצית אירופה וצפי להגעה הוא רק בשבוע הבא...

רק שנראה לי שבמקרה הזה באמת מדובר בשלומיאליות.

בכל אופן, אני אישית לא מסיק מכך שום דבר על איכות השירות שלהם, כי שירות בתחום הקפה הוא בראש ובראשונה הטיפול בתקלות של מכונות וזמינות חומרי הגלם הבסיסיים. לו היה מדובר בשרוולים של קפסולות 'רגילות', זו כבר היתה בעיה אחרת לגמרי.
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -

hosq
סמל אישי של משתמש
כתב קפה
כתב קפה
הודעות: 5010
הצטרף: נובמבר 2009
נתן תודות: 54 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

הממ....המממ.... (מתענג על ה"לימיטד אדישן" שרקחתי ביום שישי)
what's next?

riji
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 987
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

moti_r כתב:מזכיר לי קצת את שיטת השיווק של אפל. מייצרים כמות גדולה, אבל שולחים לחנויות כמות מוגבלת כדי שתוך 48 שעות תצאנה הודעות בעיתונות לפיהן האייפונים אזלו ממחצית אירופה וצפי להגעה הוא רק בשבוע הבא...

רק שנראה לי שבמקרה הזה באמת מדובר בשלומיאליות.

בכל אופן, אני אישית לא מסיק מכך שום דבר על איכות השירות שלהם, כי שירות בתחום הקפה הוא בראש ובראשונה הטיפול בתקלות של מכונות וזמינות חומרי הגלם הבסיסיים. לו היה מדובר בשרוולים של קפסולות 'רגילות', זו כבר היתה בעיה אחרת לגמרי.
...
אני בספק אם זה המקרה, מניסיון קודם איתם אני די בטוח שהם הביאו כמות מסויימת בהתאם למה שהם מקבלים מנסטלה וזה נחטף בכמות גדולה, אני רק יכול להסתכל על עצמי ועל חבר מהעבודה שכל אחד מאיתנו הזמין כ- 10 שרוולים בטעמים כי יודעים שזה נגמר מהר. נניח ויש כמונו עוד כמה מאות מדובר באלפי שרוולים שמחוסלים במספר בודד של ימים.
במידה מסויימת מפתיע אותי שכל הטעמים נגמרו, בפעם הקודמת היה טעם אחד תחת השם "עוגת זנגביל" שאזל במהירות שיא בעוד שאת הטעמים האחרים ניתן היה להשיג גם כחודש לאחר הפרסום והרבה פעמים זה תלוי ההצלחה, זכור לי לימיטד אדישן שהחזיק חודשיים ואחר שהחזיק שבועיים... תלוי בשכנוע השווקי ובחוזק הטעמים.

riji
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 987
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

hosq כתב:הממ....המממ.... (מתענג על ה"לימיטד אדישן" שרקחתי ביום שישי)
...
:D

moti_r
עורך ראשי HTCafe
עורך ראשי HTCafe
הודעות: 9712
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: ישראל
נתן תודות: 219 פעמים
קיבל תודות: 682 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

עוגת זנגוויל ? ? ? ?

:lol:
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -

riji
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 987
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

moti_r כתב:עוגת זנגוויל ? ? ? ?

:lol:
...
בהחלט... אין לחשוד בקשרים כלשהם בין נספרסו לגוגל למרות מיקום הפורום הנכבד :lol:

שלח תגובה

חזור אל “מכונות אוטומטיות, פודים וקפסולות”