רציתי לחשוב איתכם בנושא שירות של חברת נספרסו ישראל ,
אני לקוח שלהם ועד עתה הייתי מרוצה .
לפני מספר ימים הגיעה מעטפה בדואר עם עלון מפואר והמלצות לטעמים חדשים , ( Limited Edition )
הטעמים תוארו במילים יפות והעלון היה מושקע מכל הלב.
מיד לאחר שחזרתי הביתה מהדואר ביצעתי הזמנה מקוונת באתר נספרסו ישראל ,
הזמנה של כ 600 ש"ח הכוללת מספר שרוולים של הטעמים החדשים .
הזמנתי התקבלה !
למחרת צילצלתי לחברה ושאלתי מה קורה , להפתעתי מסרו כי הטעמים החדשים אזלו !!!
ואני תוהה :
משקיעים המון בפרסום ובמשלוח דואר הביתה ,
ביצעתי הזמנה לטעמים שהיו בתפריט ואף קיבלתי אישור על כך ,
מאחר ונאמר לי שההזמנות בדואר נשלחו לפני כשבועיים ( ? ) קנו לפני את הטעמים ...
ואני שואל : דואר ישראל מעביר מכתב בתוך הארץ תוך שבועיים , לא , תוך יום-יומיים .
מדוע לא לשלוח הודעות על טעמים חדשים בE-MAIL ?
בקיצור , התאכזבתי מנספרסו ישראל בשל כך .
נ.ב.
לפני מספר חודשים הדבר חזר על עצמו עם טעמים אחרים ,
במקרה הייתי אז בחנות שלהם בככר המדינה , שם לא שמעו על חוסר , ומכרו לי חופשי ,
( כנראה החנות והמרכז שלהם אלו 2 גורמים שונים שאין קשר ביניהם )
למען ההגינות , תיארתי את הנ"ל בפקס להנהלת נספרסו ישראל , לא קיבלתי שום תגובה מהם !
חברת נספרסו ישראל
- רונן (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
- רונן (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
לא !!!alogobi כתב:מבלי להכיר את נספרסו ישראל, זה נשמע לי כמו תקלה טכנית קלה ולא יותר מזה..
נגמר הסטוק- קורה.....
הנקודה היא , שלימיטד אדישן תמיד נגמר מהר אצלם , ואם כך הדבר ,
לא שולחים בדואר ישראל פרסום על כך , האינפורמציה על כך הגיעה אלי באחור , וזו פעם שנייה,
הרי יש להם אתר מושקע , למה לא לשלוח זאת בדוא"ל ?
נ.ב. הדוא"ל שלי נמצא אצלם !!!
העיקרון כאן שגוי , אם יימשך כך לא אזכה לעולם בטעמים מוגבלים .
נכון שזה לא ברומו של עולם , ישנן בעיות גדולות יותר בחיים ,
אבל כאן מדובר על חלם !
- רונן (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
כל הלימיטד אדישן שלהם נחטף כמו לחמניות טריותshtik כתב:נפוץ בעיקר בארץ. יבואן לא רוצה להיתקע עם סטוק, אז מחכים שייגמר, עוד איזה חודש כדי ליצור ציפייה, ואז מזמינים עוד סטוק שלוקח לו חודשיים להגיע.נגמר הסטוק- קורה.....
אספקה שוטפת זו מילה גסה...
אין להם בעיה למכור , מה גם שתוקף הקפסולות הינו לפחות 3 חודשים קדימה ,
אז ניתן להזמין כמות גדולה יותר .
אם נספרסו הם דוגמא לחובבנות אז המצב קשה מאוד, כי מבחינתי הם בין נותני השירות היותר טובים שאני מכיר שמתייחסים ברצינות לבעיות ומטפלים תמיד במטרה להשיג שביעות רצון גבוהה של הלקוח. יש בקרה על השירות, מענה זמין ושירות משלוחים מהיר - הלוואי ויכולתי להגיד את זה על הרבה עוסקים אחרים בכל מיני תחומים.eliel1010 כתב:דעתי על נספרסו ישראל היתה ותשאר - חובבנים!! פשוט כך...
ספצפית כמו פותח השרשור אני למדתי את הלקח ואני יודע שבאותו ערב שהמכתב נוחת בתיבה אני מבצע הזמנה גדולה על מנת לא להתקע, אני גם לעיתים מזמין כמות כפולה ואחרי זה מוכר במחיר עלות לחברים שלא הספיקו להזמין או כאלה שצריכים שרוול פעם ב...
אני מסכים שהם צריכים לשלוח מייל ואפילו הצעתי את זה פעם וגם ראיתי מכתב מטעם מנהל השירות שהם מתכוונים להתחיל לעשות את זה, לא יודע מה קרה עם היוזמה הזו ולמה היא הפסיקה. אני כן יכול להגיד שבלימיטד אדישן האחרון קיבלתי הזמנה בדואר ויומיים אח"כ קיבלתי מייל בעניין גם בדואר אלקטרוני, הפעם הזה לא קרה.
אני גם יודע שלפעמים הם מחדשים את המלאי אך לרוב הם לא מוכנים להחזיק רשימות ממתינים וחבל, מניסיון שלי מדובר הפעם על חיסול ממש ממש מהיר... כנראה שיש עוד כמה שלמדו את הלקח..
- moti_r
-
- עורך ראשי HTCafe
- הודעות: 9712
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 219 פעמים
- קיבל תודות: 682 פעמים
מזכיר לי קצת את שיטת השיווק של אפל. מייצרים כמות גדולה, אבל שולחים לחנויות כמות מוגבלת כדי שתוך 48 שעות תצאנה הודעות בעיתונות לפיהן האייפונים אזלו ממחצית אירופה וצפי להגעה הוא רק בשבוע הבא...
רק שנראה לי שבמקרה הזה באמת מדובר בשלומיאליות.
בכל אופן, אני אישית לא מסיק מכך שום דבר על איכות השירות שלהם, כי שירות בתחום הקפה הוא בראש ובראשונה הטיפול בתקלות של מכונות וזמינות חומרי הגלם הבסיסיים. לו היה מדובר בשרוולים של קפסולות 'רגילות', זו כבר היתה בעיה אחרת לגמרי.
רק שנראה לי שבמקרה הזה באמת מדובר בשלומיאליות.
בכל אופן, אני אישית לא מסיק מכך שום דבר על איכות השירות שלהם, כי שירות בתחום הקפה הוא בראש ובראשונה הטיפול בתקלות של מכונות וזמינות חומרי הגלם הבסיסיים. לו היה מדובר בשרוולים של קפסולות 'רגילות', זו כבר היתה בעיה אחרת לגמרי.
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
אני בספק אם זה המקרה, מניסיון קודם איתם אני די בטוח שהם הביאו כמות מסויימת בהתאם למה שהם מקבלים מנסטלה וזה נחטף בכמות גדולה, אני רק יכול להסתכל על עצמי ועל חבר מהעבודה שכל אחד מאיתנו הזמין כ- 10 שרוולים בטעמים כי יודעים שזה נגמר מהר. נניח ויש כמונו עוד כמה מאות מדובר באלפי שרוולים שמחוסלים במספר בודד של ימים.moti_r כתב:מזכיר לי קצת את שיטת השיווק של אפל. מייצרים כמות גדולה, אבל שולחים לחנויות כמות מוגבלת כדי שתוך 48 שעות תצאנה הודעות בעיתונות לפיהן האייפונים אזלו ממחצית אירופה וצפי להגעה הוא רק בשבוע הבא...
רק שנראה לי שבמקרה הזה באמת מדובר בשלומיאליות.
בכל אופן, אני אישית לא מסיק מכך שום דבר על איכות השירות שלהם, כי שירות בתחום הקפה הוא בראש ובראשונה הטיפול בתקלות של מכונות וזמינות חומרי הגלם הבסיסיים. לו היה מדובר בשרוולים של קפסולות 'רגילות', זו כבר היתה בעיה אחרת לגמרי....
במידה מסויימת מפתיע אותי שכל הטעמים נגמרו, בפעם הקודמת היה טעם אחד תחת השם "עוגת זנגביל" שאזל במהירות שיא בעוד שאת הטעמים האחרים ניתן היה להשיג גם כחודש לאחר הפרסום והרבה פעמים זה תלוי ההצלחה, זכור לי לימיטד אדישן שהחזיק חודשיים ואחר שהחזיק שבועיים... תלוי בשכנוע השווקי ובחוזק הטעמים.