המשך הסאגה של השוק הסיטונאי או מלחמת בזק בנטויזן על הגב שלנו

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
TheWiz (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3252
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 246 פעמים
קיבל תודות: 1434 פעמים

המשך הסאגה של השוק הסיטונאי או מלחמת בזק בנטויזן על הגב שלנו

נושא שלא נקרא #1 

בהמשך לטרד זה לפני חודשיים וחצי.

לאחר שהדברים עבדו במשך חודשיים עכשיו שוב התחיל הבלאגן:
1. במקום מהירות של 60-70 מגה שהייתי מקבל (חשבון של 100 מגה אבל מגבלת אזור רק 60-70) אני מקבל 20 מגה (!)
2. ניתוקים חוזרים ונשנים (3-4 פעמים ביום) ללא התאוששות מבלי לנתק ולחבר את הראוטר.

פניתי מס' פעמים לתמיכה נטויזין, שלחו אותי לבזק כאשר אין לי שום קשר לבזק! (שוק סיטונאי). בקיצור אין להם שום מושג. הבוקר התקשרה מישהיא מהתמיכה הטכנית ואמרה שהייתה חסרת "הגדרה" בראוטר ולכן זה קרה. מיותר לציין ששום דבר לא השתנה.

מסקנותי:
1. התמיכה הטכנית של נטויזין חובבנית לחלוטין. צריך לעבור מרכזיה אלקטרונית עם 20 הקשות בדרך ובסוף נותנים לך תשובות שגויות לחלוטין.
2. כשהייתי מחובר לבזק + בזק בינלאומי היה לי תקלה פעם בשנה וקו של 60-70 מגה יציב. מכך ישנן שתי אפשרויות:
א. הציוד והתמיכה של נטויזין על הפנים ולכם הם לא ממש יודעים להתעסק עם השוק הסיטונאי
ב. בזק מחבל בכוונה תחילה בלקוחות נוטשים בכל האמצעים שיש לה במסגרת התשתית

שהיתי בחו"ל בשבועיים האחרונים, וזה היה קטלני מבחינתי שלא היה לי גישה לרשת שלי, למרות שביקשתי מאבי לנתק ולחבר את הראוטר מס' פעמים זה עזר בדיוק לרבע שעה. סיוט. :@

*** יחידת המומחים של נטויזן שעזרה לי בפעם הראשונה עבדה בצורה מקצועית וגם להם לקח שבועיים להתגבר על הבעיות.

מכיוון שאני עובד עצות, מה עושים?

איך אדע מי אשם בתקלה? (בכל מקרה האחריות של נטויזן אבל הם לא ממש יודעים מה עושים)

eli84
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 413
הצטרף: יולי 2013
נתן תודות: 113 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

איזה נתב הביאו לך? האם רואים נפילה של DSL בזמן הניתוקים? האם יש קו טלפון על אותו קו אינטרנט?

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3432
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 85 פעמים
קיבל תודות: 487 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אני אספר לך משהו
בזמנו לפני 15 שנה עשיתי אינטרנט ולא היה לי ניסיון בחרתי בספק נטויזין ובזק תשתית
ובמשך שבוע אף אחד מ נטויזין או בזק לא הצליח לסדר לי גלישה באינטרנט
ובזק ונטויזין האשימו אחד את שני הייתי ממש חסר אונים כי אף אחד לא יכל לעזור לי
בעצת חבר החלפתי את נטויזין בבזק בן לאומי ומאז אני איתם ,
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html

TheWiz (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3252
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 246 פעמים
קיבל תודות: 1434 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

[imgbig]http://i57.tinypic.com/23qyuz7.jpg[/imgbig]

נטויזן הייתה החברה הראשונה שנרשמתי אליה לאינטרנט לפני 20 (?) שנה.

לפני 6-7 שנים עברתי לבזק בינלאומי בגלל מגבלות על טורנטים שהיה בנטויזן. עכשיו החלטתי לחזור לנטויזן בגלל המבצע שלהם ביחד עם שיחות טלפון לא מוגבלות ב-129 ש"ח.

כמובן שיש נפילה של הקו הינה נפילה של ה-DSL. אין טלפון, זה שוק סיטונאי. הטלפון דרך הראוטר של נטויזן

TheWiz (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3252
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 246 פעמים
קיבל תודות: 1434 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

והיום 20 מגה
[imgbig]http://i60.tinypic.com/2hf3rcm.jpg[/imgbig]

התמונה הקודמת (60 מגה) הינה לאחר שצוות המומחים לפני חודשיים טיפל בבעיה. גם אז, היה ניתוק של היוזר (אין IP) והזמן שרשום זה הזמן שמודם היה דלוק ולא זמן חיבור לאינטרנט.

eli84
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 413
הצטרף: יולי 2013
נתן תודות: 113 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

האם החיבור לDSL הוא באותו שקע ואותם חוטים? יתכן והמהירות יורדת בגלל משהו בדרך, אבל לדעתי זה בזק שחיברו אותך לא נכון

תבדוק לכל מקרה מהירות מול שרת של בזק בהתחברות ל1@1.

אם זו בעיה של בזק, בין אם בשוגג או במכוון, שנותרת ללא מענה מצדם - ניתן להגיש פניה למשרד התקשורת.

yehudaa
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4144
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 256 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אני לא מומחה בתקלות רשת אבל אני חושב שבמקרה שלך צריך לתלות את האשמה בבזק .

אני עם הוט ונטויזן ומקבל את מלוא ה 100 מגה שלי

elin
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 23
הצטרף: אוקטובר 2014
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #8 

האם היה איזשהו שינוי בתשתית הפנימית של הבית מאז המעבר ?
טכנאי של אחת החברות נגע בקופסאת החיבורים או בשקעים בבית ?

benco6
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 217
הצטרף: נובמבר 2012
שם מלא: בני
מיקום: מרכז
נתן תודות: 55 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אותו הדבר היה לי עם אקספון.הייתי שנים מחובר לבזק הכל עבד ללא תקלות .מאז המעבר לשוק הסיטונאי כל יום תקלה .ואתמול בכלל תקלה בקו יבוא טכנאי של בזק רק ביום שני .צר לי אין לי כוחות למשחקים .עברתי להוט

ofers79
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 778
הצטרף: ספטמבר 2012
נתן תודות: 104 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אותו סיפור שהיה גם אצלי, נכתב בפוסט קודם.
רק מה, הלוואי שהיה לי אינטרנט אפילו לרבע שעה.
הנטבוקס שבק חיים לגמרי- אין קו,אין סנכרון והכי גרוע- בתמיכה של NV פשוט הודו כי יש להם תקלה מערכתית שלא ניתן לחזות מתי תתוקן.
בסוף הקו חזר מעצמו אחרי 3 ימים.
ההתרשמות שלי היא שנטויז'ן עשו כל שביכולתם לסייע והאיש הרע בסיפורים האלה הם בזק.

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

ההמתנה לסלקום(נטויזן) זה פראיאר לעומת הוט,כולל הנציגות שכנראה חדשות.
השרות בשטח היה ברמה גבוהה וענה לי על הציפיות, והם היו די גבוהות.
נכון לרגע זה אני מקבל בשוק הסיטונאי את אותו מוצר בפחות כסף,ובאותה איכות.
השרות של הטכנאים של נטויזן בשטח ציון 10.
כל הקושי זה השרות והתמיכה הטלפוני.
ואני עשיתי 2 מנויים בעקבות זאת,ואני ממליצ למי שייש עצבים לא מתוחים:)
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

booze85
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 91
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני עברתי ל 018 במבצע של תשתית+ ספק 100 מגה ב 69 ש"ח, בהתחלה הכל היה תקין (כל 7/8 ימים יש ניתוק)
לפני שבועיים שמתי לב שנפל לי הסנכרון לתשתית בזק (מנורת DSL מהבהבת), עשיתי אתחולים למודם וכמובן שלא עזר
עד שתפסתי את התמיכה של 018 הייתי חייב לצאת מהבית, הסברתי להם את הנושא והם בדקו מול בזק,
בזק טענו שמצידם הכל ותקין ואני מסנוכרן על חבילת TOP15 ,אמרתי לנציג של 018 שאין מצב שזה הגיוני ונכון (הרי אני הייתי כל הזמן על חבילת TOP100)
ובזק התעקשו כמובן ששוב הכל תקין מצידם....נציג של 018 טען לכאורה שבזק עושים את זה בכוונה לכל אלה שהצטרפו לשוק סיטונאי
ויש להם עוד 10-15 ללקוחות ב018 שסבלו כמוני באותו יום מ"הנמכת מהירות" פתאומית.
ככה הייתי מהבוקר עד איזה 19 בערב כל היום עם 018 ובזק בשיחות, עד שבסביבות השעה 19 בערב
נציג בזק הואיל בטובו "לסדר" אצלם משהו במערכת/הגדרות ופתאום הופ...מקבל בחזרה 50 מגה
תמונה

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

כל הבכי לא יעזור.
בזק לא בתמונה.
אנו לקוחות של אקספון,סלקום,012 ועוד.
אנו משלמים להם,לא לבזק,שיתנו שרות כולל בלי לשלוח אותנו לכותל המערבי.
נטויזן לקוחה "כבדה" של "בזק" ,שתפנה היא לבזק,לא הלקוח.אותו דבר אקספון.
זה כמו לפנות לעיריה,שהמים מלאים אבן וכלור ,והם ישלחו אותנו ל"מקורות", או לכנרת
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

בדיוק אבא של אישתי היקש שאבדוק לו את המחשב. נטויזן, אותו ראוטר כמו שלך, מקבל 3 מגה בלבד.
לפני המעבר היה יציב 40.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

ArielAberjil
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2011
הצטרף: מרץ 2013
נתן תודות: 179 פעמים
קיבל תודות: 138 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אצטט את מה שכתבתי באשכול דומה ואבקש בנוסף לעדכן ולהמשיך את השרשור לטובת כולנו...
בזק מחבלת בשוק סיטונאי כפי שחברות הסלולר ניסו לחבל כשהתחילה הרפורמה בסלולר.
חברים אל תתביישו ותפנו למשרד התקשורת ואפילו לעיתונות.
הנזק הכספי מקנסות שיפעיל משרד התקשורת וגם תדמיתי שייצא מהתקשורת יגרום לחברה כנראה להפעיל לעשות זאת.
לפחות אם אין את הוט ברפורמה ורק את בזק שיאכפו את זה כמו שצריך.מעניין אם הוט גם הייתה כלולה האם הייתה מחבלת כפי שבזק מחבלת..

·
...

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”