כל הזמן אני שומע "מה שיקר זול ומה שזול יקר"
אבל לשירות בארץ אין חוקים.
מה שאני עברתי עם "מרצפת רחובות" קצרה יריעתו של הפורום מכדי לפרט.
אבל נוכחתי לדעת גם בסיפור הנ"ל ומעוד סיפורים.
שירות טוב בארץ הוא שאלה של מזל על מי אתה נופל.
אתה יכול לשלם זול וליפול על שירות מצויין גם.
ואתה יכול לשלם יקר ולקבל שירות של רחוב.
רהיטי גבעת ברנר, שיהיה למי לבריאות ?
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
רוב חב' הריהוט "סובלות" משירות ברמה נמוכה...
עד שנתקלתי בחב' עמינח/אמריקאן קומפורט ולא האמנתי שאפשר לקבל כזה שירות....
אדיבים, מהירים, מקצועיים. מאז אני קונה רהיטים רק אצלם.
מדובר על חנות המפעל בניר צבי.
מומלץ בחום
לגבי "גבעת ברנר"....תודה על העדכון. בהחלט נרשם לחובתם.
עד שנתקלתי בחב' עמינח/אמריקאן קומפורט ולא האמנתי שאפשר לקבל כזה שירות....
אדיבים, מהירים, מקצועיים. מאז אני קונה רהיטים רק אצלם.
מדובר על חנות המפעל בניר צבי.
מומלץ בחום
לגבי "גבעת ברנר"....תודה על העדכון. בהחלט נרשם לחובתם.
נערך לאחרונה על ידי טלHD ב 24/10/2010 13:23, נערך פעם 1 בסך הכל.
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
לי פעם היה קטע שבחנות ריהוט מאוד יוקרתי המוכר פתאום הפסיק לדבר איתי והסתכל דרכי כאילו שהייתי עשוי מאוויר ברגע שהוא קלט שאני לא מתכונן לשלוף את פנקס הצ'קים בו במקום.
כפי שאמרתי מקודם, יחס מזלזל ושירות זוועתי אפשר לקבל בכל מקום - כולל חנויות אודיו ווידאו לצערי.
כפי שאמרתי מקודם, יחס מזלזל ושירות זוועתי אפשר לקבל בכל מקום - כולל חנויות אודיו ווידאו לצערי.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
לפני כשלוש שנים רכשתי ברהיטי גבעת ברנר בקיבוץ חדר ילדים לבני.זאת לאחר חיפושים רבים והשוואות בין חברות רהיטים טובות נוספות.בגבעת ברנר קיבלתי יחס נהדר מהמוכר הותיק והמנוסה ששירת אותי.המוצר סופק בזמן.איכות המוצר שסופק לביתי היה ברמת גימור מצויינת כפי שהתרשמתי ממנה גם בתצוגה.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול.
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
ברוך בואך לאתרnatio כתב:לפני כשלוש שנים רכשתי ברהיטי גבעת ברנר בקיבוץ חדר ילדים לבני.זאת לאחר חיפושים רבים והשוואות בין חברות רהיטים טובות נוספות.בגבעת ברנר קיבלתי יחס נהדר מהמוכר הותיק והמנוסה ששירת אותי.המוצר סופק בזמן.איכות המוצר שסופק לביתי היה ברמת גימור מצויינת כפי שהתרשמתי ממנה גם בתצוגה.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול....
מעניין מאוד מי רשם את זה... לא חשוד בכללnatio כתב:לפני כשלוש שנים רכשתי ברהיטי גבעת ברנר בקיבוץ חדר ילדים לבני.זאת לאחר חיפושים רבים והשוואות בין חברות רהיטים טובות נוספות.בגבעת ברנר קיבלתי יחס נהדר מהמוכר הותיק והמנוסה ששירת אותי.המוצר סופק בזמן.איכות המוצר שסופק לביתי היה ברמת גימור מצויינת כפי שהתרשמתי ממנה גם בתצוגה.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול....
טוב לדעת , למרות שממזמן "רהיטי גבעת ברנר" הם לא גבעת ברנר , אלה רק שוכרים את אולם הכדורסל הישן שבקיבוץ (ועוד 2-3 סניפים ברחבי הארץ) לתצוגה.
עד היום יש בבית הורי 2 מיטות נוער תוצרת גבעת ברנר ואני חציתי לא מזמן את גיל ה 40 ..כך ש זו אולי הסיבה שרהיטי גבעת ברנר המקוריים פשטו את הרגל , פשוט יצרו מוצרים שלא מתקלקלים לעולם !??.
עד היום יש בבית הורי 2 מיטות נוער תוצרת גבעת ברנר ואני חציתי לא מזמן את גיל ה 40 ..כך ש זו אולי הסיבה שרהיטי גבעת ברנר המקוריים פשטו את הרגל , פשוט יצרו מוצרים שלא מתקלקלים לעולם !??.
נערך לאחרונה על ידי madror ב 25/10/2010 3:38, נערך פעם 1 בסך הכל.
- uris
- מורעל האתר
- הודעות: 6782
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: אורי שמאי
- מיקום: שלומית (בונה סוכה)
- נתן תודות: 78 פעמים
- קיבל תודות: 244 פעמים
="natio"
יש לי דמעות בעיניים...
לפני כשלוש שנים רכשתי ברהיטי גבעת ברנר בקיבוץ חדר ילדים לבני.זאת לאחר חיפושים רבים והשוואות בין חברות רהיטים טובות נוספות.בגבעת ברנר קיבלתי יחס נהדר מהמוכר הותיק והמנוסה ששירת אותי.המוצר סופק בזמן.איכות המוצר שסופק לביתי היה ברמת גימור מצויינת כפי שהתרשמתי ממנה גם בתצוגה.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול...
יש לי דמעות בעיניים...
tomerz כתב:חברים יקרים תנסו את רהיטי עין חרוד גם שרות מעולה וגם מוצרים איכותיים...
אומנם השירות הוא 10 ..אבל צריך לזכור כי כל מה שהוא לא עץ מלא מסופק על ידי קבלן משנה !
אני ממתין כבר 70 יום לסידור של ארון 2 דלתות מ MDF לחדר ילדים .
אומנם השירות של עין חרוד והמוצרים מעץ מלא (מיטת נוער) הוא באמת ברמה גבוה , אבל חבל שהם שורפים את השם שלהם עם ספקי משנה שכול קשר בינהם לקצת בינה ושכל ישר (כמו להביא רגליות ללא במה , שלא לדבר על ארון ללא מדף אחד או בצבע מגירות שלא תואם את ההזמנה) מקרי בהחלט.
לשיקולכם .
רהיטי גבעת ברנר- יחס מזלזל ושרות הכי גרוע שנתקלתי בחיי
קבלתי מתנה עבור ילדתי בת השנתיים - שולחן ושני כיסאות מעץ מרהיטי גבעת ברנר..
הם הגיעו בקופסאות שבתוכן חלקים רבים והוראות התקנה די פשוטות.
כשנגשתי להרכיב את הכיסאות , נתברר לי שבכל כסא היה חלק שלא נעשה באופן מדויק ולכן לא משנה במי נעזרתי ( ולי יש חוש טכני לא רע בכלל...) הגענו למסקנה שבכסא אחד לא נעשה חור עמוק מדי ובשני החור נוקב עקום.
כשפניתי לחברה נאמר לי מיד (מבלי לברר מה הבעיה) שהרכבתי את הכיסאות לא נכון.
אני בתמימותי עוד ניסיתי להסביר את העובדות, מאמינה שהנה, היא תאמר לי " אין בעיה, תביאי את הכיסאות ונראה מה לא בסדר"
אבל לצערי הרב , נטלי המשיכה בהכחשתה וטענה שאין פגם במוצר, דברה אלי בטון כועס ומנפנף ולא הציעה לי פתרון.
אני הצעתי לה שאגיע עם הכיסאות לחנות ונטפל בעניין .
בבקר נסעתי עם ילדתי הקטנה מחולון והגענו לחנות, נטלי הייתה שם ולמרות שהראתי לה את הפגם בכיסאות ואף הסברתי לה שהאפשרות היחידה היא שיש פגם במוצר, היא התווכחה איתי וטענה שוב ושוב שאני אשמה מבלי לתת לי הסבר איך יכולתי בכלל להרכיב לא נכון את הכסא.
הויכוח הפך לריב סוער שנרגע רק כשלקוח נכנס לחנות ואז טון דיבורה פתאם השתנה.
כל מה שבקשתי הוא שהם יעמיקו את החור באחד החלקים ויחליפו לי פס עץ אחד של הכסא שנסדק.
היא המשיכה לטעון שהם יעשו את זה אבל הם יחייבו אותי עבור התיקון.
בסופו של דבר , לאחר ויכוח מתמשך היא הסכימה איתי שאחד הכיסאות פגום בגללם והחלטנו שהאיש שמתקן את הכיסאות יבדוק את הכיסאות בעוד מספר ימים ויודיע לנטלי והיא תתקשר אלי לפני שהוא מתקן. ( היא לא הסכימה שאני אדבר עם אותו אדם)
אחרי שבועיים התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי לבוא לקחת את הכיסאות שלי מבלי לציין דבר.
אחותי שעובדת באזור נסעה להביא את הכיסאות ולתדהמתי הם לא תקנו את הכסא עם החור בכלל והסדק בכסא השני הודבק בדבק מגע צהוב כשגושים של דבק מבצבצים מסביבו, החלק לא שויף ולא נצבע....
בהתנהלות בזויה שכזו לא נפגשתי בכל ימי חיי...
אני בהחלט הולכת להתלונן על החברה הזו לגורמים הרלוונטים על מנת שאנשים לא יפגעו ויעברו את עוגמת הנפש שאני עברתי.
הם הגיעו בקופסאות שבתוכן חלקים רבים והוראות התקנה די פשוטות.
כשנגשתי להרכיב את הכיסאות , נתברר לי שבכל כסא היה חלק שלא נעשה באופן מדויק ולכן לא משנה במי נעזרתי ( ולי יש חוש טכני לא רע בכלל...) הגענו למסקנה שבכסא אחד לא נעשה חור עמוק מדי ובשני החור נוקב עקום.
כשפניתי לחברה נאמר לי מיד (מבלי לברר מה הבעיה) שהרכבתי את הכיסאות לא נכון.
אני בתמימותי עוד ניסיתי להסביר את העובדות, מאמינה שהנה, היא תאמר לי " אין בעיה, תביאי את הכיסאות ונראה מה לא בסדר"
אבל לצערי הרב , נטלי המשיכה בהכחשתה וטענה שאין פגם במוצר, דברה אלי בטון כועס ומנפנף ולא הציעה לי פתרון.
אני הצעתי לה שאגיע עם הכיסאות לחנות ונטפל בעניין .
בבקר נסעתי עם ילדתי הקטנה מחולון והגענו לחנות, נטלי הייתה שם ולמרות שהראתי לה את הפגם בכיסאות ואף הסברתי לה שהאפשרות היחידה היא שיש פגם במוצר, היא התווכחה איתי וטענה שוב ושוב שאני אשמה מבלי לתת לי הסבר איך יכולתי בכלל להרכיב לא נכון את הכסא.
הויכוח הפך לריב סוער שנרגע רק כשלקוח נכנס לחנות ואז טון דיבורה פתאם השתנה.
כל מה שבקשתי הוא שהם יעמיקו את החור באחד החלקים ויחליפו לי פס עץ אחד של הכסא שנסדק.
היא המשיכה לטעון שהם יעשו את זה אבל הם יחייבו אותי עבור התיקון.
בסופו של דבר , לאחר ויכוח מתמשך היא הסכימה איתי שאחד הכיסאות פגום בגללם והחלטנו שהאיש שמתקן את הכיסאות יבדוק את הכיסאות בעוד מספר ימים ויודיע לנטלי והיא תתקשר אלי לפני שהוא מתקן. ( היא לא הסכימה שאני אדבר עם אותו אדם)
אחרי שבועיים התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי לבוא לקחת את הכיסאות שלי מבלי לציין דבר.
אחותי שעובדת באזור נסעה להביא את הכיסאות ולתדהמתי הם לא תקנו את הכסא עם החור בכלל והסדק בכסא השני הודבק בדבק מגע צהוב כשגושים של דבק מבצבצים מסביבו, החלק לא שויף ולא נצבע....
בהתנהלות בזויה שכזו לא נפגשתי בכל ימי חיי...
אני בהחלט הולכת להתלונן על החברה הזו לגורמים הרלוונטים על מנת שאנשים לא יפגעו ויעברו את עוגמת הנפש שאני עברתי.