רהיטי גבעת ברנר, שיהיה למי לבריאות ?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

כל הזמן אני שומע "מה שיקר זול ומה שזול יקר"
אבל לשירות בארץ אין חוקים.

מה שאני עברתי עם "מרצפת רחובות" קצרה יריעתו של הפורום מכדי לפרט.
אבל נוכחתי לדעת גם בסיפור הנ"ל ומעוד סיפורים.
שירות טוב בארץ הוא שאלה של מזל על מי אתה נופל.
אתה יכול לשלם זול וליפול על שירות מצויין גם.
ואתה יכול לשלם יקר ולקבל שירות של רחוב.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

HazooM
כתב
כתב
הודעות: 6805
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 958 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

9000es כתב:תודה על העדכון . (Y)
...

(Y)

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

רוב חב' הריהוט "סובלות" משירות ברמה נמוכה...
עד שנתקלתי בחב' עמינח/אמריקאן קומפורט ולא האמנתי שאפשר לקבל כזה שירות....
אדיבים, מהירים, מקצועיים. מאז אני קונה רהיטים רק אצלם.
מדובר על חנות המפעל בניר צבי.
מומלץ בחום (Y) (Y) (Y)

לגבי "גבעת ברנר"....תודה על העדכון. בהחלט נרשם לחובתם.
נערך לאחרונה על ידי טלHD ב 24/10/2010 13:23, נערך פעם 1 בסך הכל.

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

לי פעם היה קטע שבחנות ריהוט מאוד יוקרתי המוכר פתאום הפסיק לדבר איתי והסתכל דרכי כאילו שהייתי עשוי מאוויר ברגע שהוא קלט שאני לא מתכונן לשלוף את פנקס הצ'קים בו במקום.

כפי שאמרתי מקודם, יחס מזלזל ושירות זוועתי אפשר לקבל בכל מקום - כולל חנויות אודיו ווידאו לצערי.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

TANDBERG (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

אגב, קצת גישה שונה, קצת רצון טוב (הרג אותי ההתקשרות למוביל...) היו מביאים להם פרגון עצום כאן. במקום זה בחרתי להעזר בכם. למעלה מ450 צפיות תוך פחות מיום, פרסומת שלילית אחת תוכל לעשות מה שמאה פרסומות חיוביות לא יוכלו.
Vocare Ad Regnum

natio
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #21 

לפני כשלוש שנים רכשתי ברהיטי גבעת ברנר בקיבוץ חדר ילדים לבני.זאת לאחר חיפושים רבים והשוואות בין חברות רהיטים טובות נוספות.בגבעת ברנר קיבלתי יחס נהדר מהמוכר הותיק והמנוסה ששירת אותי.המוצר סופק בזמן.איכות המוצר שסופק לביתי היה ברמת גימור מצויינת כפי שהתרשמתי ממנה גם בתצוגה.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול.

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

natio כתב:לפני כשלוש שנים רכשתי ברהיטי גבעת ברנר בקיבוץ חדר ילדים לבני.זאת לאחר חיפושים רבים והשוואות בין חברות רהיטים טובות נוספות.בגבעת ברנר קיבלתי יחס נהדר מהמוכר הותיק והמנוסה ששירת אותי.המוצר סופק בזמן.איכות המוצר שסופק לביתי היה ברמת גימור מצויינת כפי שהתרשמתי ממנה גם בתצוגה.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול.
...
ברוך בואך לאתר (Y)

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

natio כתב:לפני כשלוש שנים רכשתי ברהיטי גבעת ברנר בקיבוץ חדר ילדים לבני.זאת לאחר חיפושים רבים והשוואות בין חברות רהיטים טובות נוספות.בגבעת ברנר קיבלתי יחס נהדר מהמוכר הותיק והמנוסה ששירת אותי.המוצר סופק בזמן.איכות המוצר שסופק לביתי היה ברמת גימור מצויינת כפי שהתרשמתי ממנה גם בתצוגה.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול.
...
מעניין מאוד מי רשם את זה... לא חשוד בכלל

madror
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2458
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 364 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

טוב לדעת , למרות שממזמן "רהיטי גבעת ברנר" הם לא גבעת ברנר , אלה רק שוכרים את אולם הכדורסל הישן שבקיבוץ (ועוד 2-3 סניפים ברחבי הארץ) לתצוגה.

עד היום יש בבית הורי 2 מיטות נוער תוצרת גבעת ברנר ואני חציתי לא מזמן את גיל ה 40 ..כך ש זו אולי הסיבה שרהיטי גבעת ברנר המקוריים פשטו את הרגל , פשוט יצרו מוצרים שלא מתקלקלים לעולם !??.
נערך לאחרונה על ידי madror ב 25/10/2010 3:38, נערך פעם 1 בסך הכל.

TANDBERG (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

כפי שציינתי - האיכות בהחלט ניכרת במוצר. חבל שהשירות לא עומד בקו אחד עם המוצר שלהם.
Vocare Ad Regnum

tomerz
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 374
הצטרף: ספטמבר 2006
מיקום: אורנית
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

חברים יקרים תנסו את רהיטי עין חרוד גם שרות מעולה וגם מוצרים איכותיים :lol:
תומר TOMER

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6782
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: אורי שמאי
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

="natio"
לפני כשלוש שנים רכשתי ברהיטי גבעת ברנר בקיבוץ חדר ילדים לבני.זאת לאחר חיפושים רבים והשוואות בין חברות רהיטים טובות נוספות.בגבעת ברנר קיבלתי יחס נהדר מהמוכר הותיק והמנוסה ששירת אותי.המוצר סופק בזמן.איכות המוצר שסופק לביתי היה ברמת גימור מצויינת כפי שהתרשמתי ממנה גם בתצוגה.
אמנם המוביל הגיע באיחור קל ללא הודעה מוקדמת,אך רמת מקצועיותו הייתה שווה את ההמתנה המעצבנת.
הרהוט משמש את בני המתבגר ונראה כאילו נרכש אתמול
...


יש לי דמעות בעיניים...

madror
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2458
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 364 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

tomerz כתב:חברים יקרים תנסו את רהיטי עין חרוד גם שרות מעולה וגם מוצרים איכותיים :lol:
...

אומנם השירות הוא 10 ..אבל צריך לזכור כי כל מה שהוא לא עץ מלא מסופק על ידי קבלן משנה !

אני ממתין כבר 70 יום לסידור של ארון 2 דלתות מ MDF לחדר ילדים .

אומנם השירות של עין חרוד והמוצרים מעץ מלא (מיטת נוער) הוא באמת ברמה גבוה , אבל חבל שהם שורפים את השם שלהם עם ספקי משנה שכול קשר בינהם לקצת בינה ושכל ישר (כמו להביא רגליות ללא במה , שלא לדבר על ארון ללא מדף אחד או בצבע מגירות שלא תואם את ההזמנה) מקרי בהחלט.

לשיקולכם .

taoyossi
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5224
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: יוסי ביטון
מיקום: כפר יונה
נתן תודות: 203 פעמים
קיבל תודות: 94 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

איזה עצוב לראות רמת שירות כל כך ירודה
אני לשם כבר לא יגיע

טירנית
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

רהיטי גבעת ברנר- יחס מזלזל ושרות הכי גרוע שנתקלתי בחיי

נושא שלא נקרא #30 

קבלתי מתנה עבור ילדתי בת השנתיים - שולחן ושני כיסאות מעץ מרהיטי גבעת ברנר..
הם הגיעו בקופסאות שבתוכן חלקים רבים והוראות התקנה די פשוטות.
כשנגשתי להרכיב את הכיסאות , נתברר לי שבכל כסא היה חלק שלא נעשה באופן מדויק ולכן לא משנה במי נעזרתי ( ולי יש חוש טכני לא רע בכלל...) הגענו למסקנה שבכסא אחד לא נעשה חור עמוק מדי ובשני החור נוקב עקום.
כשפניתי לחברה נאמר לי מיד (מבלי לברר מה הבעיה) שהרכבתי את הכיסאות לא נכון.
אני בתמימותי עוד ניסיתי להסביר את העובדות, מאמינה שהנה, היא תאמר לי " אין בעיה, תביאי את הכיסאות ונראה מה לא בסדר"
אבל לצערי הרב , נטלי המשיכה בהכחשתה וטענה שאין פגם במוצר, דברה אלי בטון כועס ומנפנף ולא הציעה לי פתרון.
אני הצעתי לה שאגיע עם הכיסאות לחנות ונטפל בעניין .
בבקר נסעתי עם ילדתי הקטנה מחולון והגענו לחנות, נטלי הייתה שם ולמרות שהראתי לה את הפגם בכיסאות ואף הסברתי לה שהאפשרות היחידה היא שיש פגם במוצר, היא התווכחה איתי וטענה שוב ושוב שאני אשמה מבלי לתת לי הסבר איך יכולתי בכלל להרכיב לא נכון את הכסא.
הויכוח הפך לריב סוער שנרגע רק כשלקוח נכנס לחנות ואז טון דיבורה פתאם השתנה.
כל מה שבקשתי הוא שהם יעמיקו את החור באחד החלקים ויחליפו לי פס עץ אחד של הכסא שנסדק.
היא המשיכה לטעון שהם יעשו את זה אבל הם יחייבו אותי עבור התיקון.
בסופו של דבר , לאחר ויכוח מתמשך היא הסכימה איתי שאחד הכיסאות פגום בגללם והחלטנו שהאיש שמתקן את הכיסאות יבדוק את הכיסאות בעוד מספר ימים ויודיע לנטלי והיא תתקשר אלי לפני שהוא מתקן. ( היא לא הסכימה שאני אדבר עם אותו אדם)
אחרי שבועיים התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי לבוא לקחת את הכיסאות שלי מבלי לציין דבר.
אחותי שעובדת באזור נסעה להביא את הכיסאות ולתדהמתי הם לא תקנו את הכסא עם החור בכלל והסדק בכסא השני הודבק בדבק מגע צהוב כשגושים של דבק מבצבצים מסביבו, החלק לא שויף ולא נצבע....
בהתנהלות בזויה שכזו לא נפגשתי בכל ימי חיי...
אני בהחלט הולכת להתלונן על החברה הזו לגורמים הרלוונטים על מנת שאנשים לא יפגעו ויעברו את עוגמת הנפש שאני עברתי.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”