טלויזיה פיליפס - שירות של אלקטרה - לא להתקרב!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
dragon
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 19
הצטרף: יוני 2006
מיקום: מרכז
נתן תודות: 132 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

molvy כתב:
kash כתב:תראה, לזכותם,בעקבות השירשור פה הם יצרו איתי קשר כבר היום.אני מקווה שזה יסתיים לטובה
...
זה כלל לא לזכותם כי אם לא היית מפרסם באתר כל כך מפורסם וזה לא היה פוטנציאל לנזק כל כך גדול עבורם הם לא היו מגיבים לך ולא היו מחליפים לך את הפריט התקול.

זה לרעתם! ולכן אני עם אלקטרה גמרתי.

אם היית כותב שהם החליפו לך את הטלוויזיה ואתה מרוצה זה היה לזכותם.

מה שאני אוהב באתר הזה הוא שיש גם חוות דעת חיוביות ולא רק שליליות כך שאנחנו הצרכנים יכולים להגיע לחנויות ומשווקים שאכן אכפת להם מהלקוח ולהזהר מספקים גרועים כמו אלקטרה
...
נכון מאד. התגובה המאוחרת שלהם ורק לאחר הפירסום בפורום היא ממש לא לזכותם אלא רק לחובתם.

dragon
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 19
הצטרף: יוני 2006
מיקום: מרכז
נתן תודות: 132 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

integral כתב:זה לא רק אלקטרה ולא רק בתחום מוצרי חשמל. תודעת השירות בארץ שואפת ל 0, שיטת מצליח היא נחלת רוב נותני השירות. אם אתה לא מכיר איזה פורום שעיני היבואן נשואות אליו, כתב ב YNET או אחד האתרים המובילים האחרים, או איזה דף בפייסבוק אתה עלול למצוא את עצמך בבעייה.

אני מחכה ליום שרמת השירות בארה"ב תגיע לארץ. למשל שם אנשים יכולים להחזיר טלוויזיה לחנות גם אחרי שבועות שצפו בה אם אינם מרוצים.
...
Don't hold your breath
בעיית (העדר) השירות בארץ היא לא עניין של זמן, אלא של מנטליות ו(העדר) תרבות - צרכנית ועסקית כאחת. כל עוד ישראל מאוכלסת בישראלים ולא באמריקאים, לא תהיה כאן רמת שירות של ארה"ב אלא רק של ישראל. תמיד.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

DRAGON

אתה טועה בגדול. בשבועיים האחרונים הייתי בקשר הדוק עם בזק לגבי בעיות קשות שהיו לי בתשתית וקיבלתי שירות מעולה שבמעולים למרות שאני גר ב"חור". אם חברה כמו בזק השתנתה 180 מעלות אין שום סיבה שחברות אחרות לא תוכלנה לעשות זאת. רק עניין של רצון ושל ניהול נכון.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

כפי שמשתמע ממה שרשמתי בעמוד קודם אני נוטה להסכים עם dragon בנושא - השירות בארץ היה ויהיה גרוע. אנחנו ישראלים באופי.
פה ושם, יש חברות/בתי עסק שהמצב אצלהם שונה. זה נובע מגישה של אדם בכיר כלשהו ספציפית באותה חברה (סמנכ"ל שיווק/מכירות/שירות וכן הלאה) אשר דוגל ומאמין בשירות טוב ללקחות ומבין את ההשלכות של זה לתווך הארוך מבחינת הרווחים לחברה. לכן, הוא משריש את זה בחברה ודואג שגם כל הכפופים לו יפעלו לפי אותה גישה. אבל אלו הם מקרים נקודתיים חריגים. במאקרו, אם מסתכלים על כלל החברות או יבואנים בארץ הם טובים רק במכירות. אחרי מעמד המכירה - לך תשבור את הראש. זו הגישה.

*סתם אנקדוטה: למה אתם חושבים שהמון ישראלים מצליחים בחו"ל (ארה"ב, אירופה, יפן..)? - מפני שישראלים אשפים במכירות. הם ימכרו לך את המשפחה שלהם במעמד המכירה אך ינפנפו אותך מהמקום יום למחרת הקניה. אז איך זה מצליח כל כך טוב דווקא בחו"ל? זה פשוט מאד - בחו"ל זה ברור לכל לקוח שבמידה ותהיה בעיה עם המוצר הוא תמיד יוכל להחזיר/להחליף/לקבל פיצוי וכן הלאה.. הם אפילו לא מעלים בדעתם שהמוכר הוא בעצם נוכל שבא לעבוד עליהם. זה לא מקובל שם באופן כללי.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

dragon
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 19
הצטרף: יוני 2006
מיקום: מרכז
נתן תודות: 132 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

integral כתב:DRAGON

אתה טועה בגדול. בשבועיים האחרונים הייתי בקשר הדוק עם בזק לגבי בעיות קשות שהיו לי בתשתית וקיבלתי שירות מעולה שבמעולים למרות שאני גר ב"חור". אם חברה כמו בזק השתנתה 180 מעלות אין שום סיבה שחברות אחרות לא תוכלנה לעשות זאת. רק עניין של רצון ושל ניהול נכון.
...
לא 180 מעלות ולא בטיח. בזק היתה ונשארה חברה עם שירות גרוע, וזה מניסיון שלי ושל אחרים שאני מכיר מהתקופה האחרונה. אם אתה קיבלת משהו אחר, כנראה היה לך מזל נדיר. גם זה קורה, אבל מכאן ועד לקביעה שהחברה נותנת שירות מעולה תמיד ולכולם המרחק רב.

riji
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 987
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

אני חייב להסכים עם dragon לגבי בזק, השירות שלהם מאכזב ביותר, אני כל פעם מופתע מחדש שהשירות שלהם לעסקים וגם לבית כל כך איטי ולא מקצועי. כשיש תקלות בקו הם שולחים טכנאי אחרי יום ואפילו יומיים (למרות שזה משבית את העסק) וגם זה אחרי שהם מוציאים לך את המיץ בסיפורים שהבעיה אצלך.

לגבי עסקים בישראל, אני חושב שיש הרבה שמנסים לשנות אך לפעמים כצופה מהצד על הקהל הישראלי אני לא בטוח שהוא יודע להעריך שירות טוב כי במקום לפרגן לעסקים שמנסים מכל הלב הוא ממשיך בהתנהגות מוטית מחיר כך שמי שמציע לו את המחיר הנמוך ביותר הוא רץ אליו ו"השירות" כבר לא מעניין, העיקר שזה זול. והכי גרוע, הישראלי מראש מצפה לרע ביותר, לא פעם נתקלתי באנשים שישר מתנפלים על הנציגים, בדרישות ובקשות לרוב כשהם יודעים שהם עשו משהו לא בסדר וכשפתאום עונים להם את מה שהם לא ציפו לשמוע הם נאלמים דום... הם הרי לא התכוננו לאופציה שיכול להיות משהו טוב ואני בטוח שזה מוציא לעסקים "הטובים" את החשק לתת שירות טוב.

kash (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #37 

עידכון: כבר בבוקר יצרו איתי קשר,באו בידיוק בזמן והטלויזיה הוחלפה בחדשה.

מבחינתי עצם השתתפות נציג של השירות בפורום פה דווקא כן נזקף לזכותם, יצרו קשר באופן מהיר מאוד, והיו בקשר רציף עד לטיפול. ולא. זה לא אומר שקבלתי פיצוי.

אני רוצה להודות לטל מנהל השירות שלקח את הנושא באופן אישי ומקצועי.

ו...כמובן לחברי הפורום. תודה רבה!

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

(Y)
כלומר טלויזיה חדשה פתרה את הגלישה ביוטיוב ועכשיו זה מזהה ומקושר כל הזמן לנתב?
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

EFIBET
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1091
הצטרף: פברואר 2012
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 69 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

KASH

תתחדש ותהנה

האם בוצע כיול ואיך התרשמת מהשינוי?יש שיפור מהותי?

אפי

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

kash הבעיה נפתרה?
במידה ולא, תוודא שהאופצייה של UPNP פועלת בנתב שלך ובמידה וכן הכנס ב-DMZ את האייפי של הטלוויזיה וזה יפתור לך את הבעיה מהשורש..

בהצלחה ותתחדש (Y)

meital1
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: אפריל 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #41 

גם אני נכוותי מהשירות של אלקטרה לצערי הנציג של אלקטרה שסיפק את הטלוויזיה והתקין אותה גרם לי לנזק משמעותי לקיר (מיותר לציין שאני הייתי מצליחה להגיע לתוצאות פחות עגומות למרות שבחיי לא קדחתי מבמקדחה). אני רודפת אחריהם כבר שלושה שבועות וכל פעם מבטיחים לי שאחראי ההתקנות יחזור אליי והוא פשוט לא טורח לחזור. בפעם האחרונה שהתקשרתי הוא כנראה התעייף ממני כי הוא שלח שיפוצניק ליצור איתי קשר. כך לא נוהגים עם לקוח שמשלם כל כך הרבה כסף על מוצר. חבל שמוצר טוב כמו פיליפס זוכה לשירות לקוחות כזה גרוע. אחרי הזמנת המוצר בדקתי את הביקורות על השירות והתלבטתי אם לבטל את ההזמנה או לא, והחלטתי להימנע מהבלגן ולהשאיר את ההזמנה. בדיעבד, אני מצטערת שעשיתי זאת וממליצה לכל מי שאני מכירה להימנע מלהזמין כי חבל על האנרגיות והעצבים שנגרמים אח"כ...

שירות_אלקטרה
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 132
הצטרף: ספטמבר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

meital1 כתב:גם אני נכוותי מהשירות של אלקטרה לצערי הנציג של אלקטרה שסיפק את הטלוויזיה והתקין אותה גרם לי לנזק משמעותי לקיר (מיותר לציין שאני הייתי מצליחה להגיע לתוצאות פחות עגומות למרות שבחיי לא קדחתי מבמקדחה). אני רודפת אחריהם כבר שלושה שבועות וכל פעם מבטיחים לי שאחראי ההתקנות יחזור אליי והוא פשוט לא טורח לחזור. בפעם האחרונה שהתקשרתי הוא כנראה התעייף ממני כי הוא שלח שיפוצניק ליצור איתי קשר. כך לא נוהגים עם לקוח שמשלם כל כך הרבה כסף על מוצר. חבל שמוצר טוב כמו פיליפס זוכה לשירות לקוחות כזה גרוע. אחרי הזמנת המוצר בדקתי את הביקורות על השירות והתלבטתי אם לבטל את ההזמנה או לא, והחלטתי להימנע מהבלגן ולהשאיר את ההזמנה. בדיעבד, אני מצטערת שעשיתי זאת וממליצה לכל מי שאני מכירה להימנע מלהזמין כי חבל על האנרגיות והעצבים שנגרמים אח"כ...
...
שלום מיטל,
קראנו את הודעתך וקיבלנו את פרטייך באמצעות טופס הפניה.
ניצור איתך קשר במהלך היום ונדאג לטפל במקרה שפירטת בצורה מלאה.

שירות אלקטרה
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online

tommygun80
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 27
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

הסמארט אצלי גם הפסיק לעבוד הוא מראה CONNECTING - ניסיתי שיטות חיבור שונות ריסטרט וכלום.
האם קיים פיתרון לבעייה???????
הדגם הוא 46PFL7007
שלחתי פרטים בטופס התקשרות אשמח להתייחסות

yaronkle
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 5066
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: ירון קליין
מיקום: גן יבנה
נתן תודות: 186 פעמים
קיבל תודות: 290 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

לדעתי השרתים של פיליפס למטה.
זה קורה מדי פעם.

אפשרת נוספת היא בעיה בנתב.
במקרה יש לי נתב חדש שמחייב איפוס יומי מכיוון שחלק מהמכשירים מפסיקים לעבוד.
ניסית לכבות ולהדליק את הנתב?

אפשרות שלישית היא שצריך לנקות cache או משהוא דומה בטלוויזיה.

x7007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 164
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

איך הכיול שעשו לך ? אתה יכול לרשום את ההגדרות שהוא ביצע ?

מחובר אצלי למחשב בחיבור HDMI ל 7970 ATI

יש לי גם את ה 7007 ויש באג בגירסה של 150.92 כשמפעילים את ה 3D אז הוא מבטל את ה GAME MODE ואז משחקים מקרטעים בגלל ה INPUT LAG והעכבר זז לאט.

לא קורה ב 150.89 ומתחת.

ובאג נוסף שנפתר ב 150.92 זה כשמפעילים 3D אז אם עושים את זה כמה פעמים יש מלא CROSSTALK על הכל כשזזים. כל דבר משוכפל. זה קרה בכל הגירסאות מאז שקיבלתי את הטלויזיה מ 140 +.

ועכשיו ה FORUM של פיליפס נפל ?

Internal Server Error - Read
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Reference #3.66959d50.1391414436.48bf29b

http://www.supportforum.philips.com/en

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”