נכון מאד. התגובה המאוחרת שלהם ורק לאחר הפירסום בפורום היא ממש לא לזכותם אלא רק לחובתם.molvy כתב:זה כלל לא לזכותם כי אם לא היית מפרסם באתר כל כך מפורסם וזה לא היה פוטנציאל לנזק כל כך גדול עבורם הם לא היו מגיבים לך ולא היו מחליפים לך את הפריט התקול.kash כתב:תראה, לזכותם,בעקבות השירשור פה הם יצרו איתי קשר כבר היום.אני מקווה שזה יסתיים לטובה...
זה לרעתם! ולכן אני עם אלקטרה גמרתי.
אם היית כותב שהם החליפו לך את הטלוויזיה ואתה מרוצה זה היה לזכותם.
מה שאני אוהב באתר הזה הוא שיש גם חוות דעת חיוביות ולא רק שליליות כך שאנחנו הצרכנים יכולים להגיע לחנויות ומשווקים שאכן אכפת להם מהלקוח ולהזהר מספקים גרועים כמו אלקטרה...
טלויזיה פיליפס - שירות של אלקטרה - לא להתקרב!
- dragon
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 19
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 132 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
- dragon
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 19
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 132 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
Don't hold your breathintegral כתב:זה לא רק אלקטרה ולא רק בתחום מוצרי חשמל. תודעת השירות בארץ שואפת ל 0, שיטת מצליח היא נחלת רוב נותני השירות. אם אתה לא מכיר איזה פורום שעיני היבואן נשואות אליו, כתב ב YNET או אחד האתרים המובילים האחרים, או איזה דף בפייסבוק אתה עלול למצוא את עצמך בבעייה.
אני מחכה ליום שרמת השירות בארה"ב תגיע לארץ. למשל שם אנשים יכולים להחזיר טלוויזיה לחנות גם אחרי שבועות שצפו בה אם אינם מרוצים....
בעיית (העדר) השירות בארץ היא לא עניין של זמן, אלא של מנטליות ו(העדר) תרבות - צרכנית ועסקית כאחת. כל עוד ישראל מאוכלסת בישראלים ולא באמריקאים, לא תהיה כאן רמת שירות של ארה"ב אלא רק של ישראל. תמיד.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
כפי שמשתמע ממה שרשמתי בעמוד קודם אני נוטה להסכים עם dragon בנושא - השירות בארץ היה ויהיה גרוע. אנחנו ישראלים באופי.
פה ושם, יש חברות/בתי עסק שהמצב אצלהם שונה. זה נובע מגישה של אדם בכיר כלשהו ספציפית באותה חברה (סמנכ"ל שיווק/מכירות/שירות וכן הלאה) אשר דוגל ומאמין בשירות טוב ללקחות ומבין את ההשלכות של זה לתווך הארוך מבחינת הרווחים לחברה. לכן, הוא משריש את זה בחברה ודואג שגם כל הכפופים לו יפעלו לפי אותה גישה. אבל אלו הם מקרים נקודתיים חריגים. במאקרו, אם מסתכלים על כלל החברות או יבואנים בארץ הם טובים רק במכירות. אחרי מעמד המכירה - לך תשבור את הראש. זו הגישה.
*סתם אנקדוטה: למה אתם חושבים שהמון ישראלים מצליחים בחו"ל (ארה"ב, אירופה, יפן..)? - מפני שישראלים אשפים במכירות. הם ימכרו לך את המשפחה שלהם במעמד המכירה אך ינפנפו אותך מהמקום יום למחרת הקניה. אז איך זה מצליח כל כך טוב דווקא בחו"ל? זה פשוט מאד - בחו"ל זה ברור לכל לקוח שבמידה ותהיה בעיה עם המוצר הוא תמיד יוכל להחזיר/להחליף/לקבל פיצוי וכן הלאה.. הם אפילו לא מעלים בדעתם שהמוכר הוא בעצם נוכל שבא לעבוד עליהם. זה לא מקובל שם באופן כללי.
פה ושם, יש חברות/בתי עסק שהמצב אצלהם שונה. זה נובע מגישה של אדם בכיר כלשהו ספציפית באותה חברה (סמנכ"ל שיווק/מכירות/שירות וכן הלאה) אשר דוגל ומאמין בשירות טוב ללקחות ומבין את ההשלכות של זה לתווך הארוך מבחינת הרווחים לחברה. לכן, הוא משריש את זה בחברה ודואג שגם כל הכפופים לו יפעלו לפי אותה גישה. אבל אלו הם מקרים נקודתיים חריגים. במאקרו, אם מסתכלים על כלל החברות או יבואנים בארץ הם טובים רק במכירות. אחרי מעמד המכירה - לך תשבור את הראש. זו הגישה.
*סתם אנקדוטה: למה אתם חושבים שהמון ישראלים מצליחים בחו"ל (ארה"ב, אירופה, יפן..)? - מפני שישראלים אשפים במכירות. הם ימכרו לך את המשפחה שלהם במעמד המכירה אך ינפנפו אותך מהמקום יום למחרת הקניה. אז איך זה מצליח כל כך טוב דווקא בחו"ל? זה פשוט מאד - בחו"ל זה ברור לכל לקוח שבמידה ותהיה בעיה עם המוצר הוא תמיד יוכל להחזיר/להחליף/לקבל פיצוי וכן הלאה.. הם אפילו לא מעלים בדעתם שהמוכר הוא בעצם נוכל שבא לעבוד עליהם. זה לא מקובל שם באופן כללי.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- dragon
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 19
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 132 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
לא 180 מעלות ולא בטיח. בזק היתה ונשארה חברה עם שירות גרוע, וזה מניסיון שלי ושל אחרים שאני מכיר מהתקופה האחרונה. אם אתה קיבלת משהו אחר, כנראה היה לך מזל נדיר. גם זה קורה, אבל מכאן ועד לקביעה שהחברה נותנת שירות מעולה תמיד ולכולם המרחק רב.integral כתב:DRAGON
אתה טועה בגדול. בשבועיים האחרונים הייתי בקשר הדוק עם בזק לגבי בעיות קשות שהיו לי בתשתית וקיבלתי שירות מעולה שבמעולים למרות שאני גר ב"חור". אם חברה כמו בזק השתנתה 180 מעלות אין שום סיבה שחברות אחרות לא תוכלנה לעשות זאת. רק עניין של רצון ושל ניהול נכון....
אני חייב להסכים עם dragon לגבי בזק, השירות שלהם מאכזב ביותר, אני כל פעם מופתע מחדש שהשירות שלהם לעסקים וגם לבית כל כך איטי ולא מקצועי. כשיש תקלות בקו הם שולחים טכנאי אחרי יום ואפילו יומיים (למרות שזה משבית את העסק) וגם זה אחרי שהם מוציאים לך את המיץ בסיפורים שהבעיה אצלך.
לגבי עסקים בישראל, אני חושב שיש הרבה שמנסים לשנות אך לפעמים כצופה מהצד על הקהל הישראלי אני לא בטוח שהוא יודע להעריך שירות טוב כי במקום לפרגן לעסקים שמנסים מכל הלב הוא ממשיך בהתנהגות מוטית מחיר כך שמי שמציע לו את המחיר הנמוך ביותר הוא רץ אליו ו"השירות" כבר לא מעניין, העיקר שזה זול. והכי גרוע, הישראלי מראש מצפה לרע ביותר, לא פעם נתקלתי באנשים שישר מתנפלים על הנציגים, בדרישות ובקשות לרוב כשהם יודעים שהם עשו משהו לא בסדר וכשפתאום עונים להם את מה שהם לא ציפו לשמוע הם נאלמים דום... הם הרי לא התכוננו לאופציה שיכול להיות משהו טוב ואני בטוח שזה מוציא לעסקים "הטובים" את החשק לתת שירות טוב.
לגבי עסקים בישראל, אני חושב שיש הרבה שמנסים לשנות אך לפעמים כצופה מהצד על הקהל הישראלי אני לא בטוח שהוא יודע להעריך שירות טוב כי במקום לפרגן לעסקים שמנסים מכל הלב הוא ממשיך בהתנהגות מוטית מחיר כך שמי שמציע לו את המחיר הנמוך ביותר הוא רץ אליו ו"השירות" כבר לא מעניין, העיקר שזה זול. והכי גרוע, הישראלי מראש מצפה לרע ביותר, לא פעם נתקלתי באנשים שישר מתנפלים על הנציגים, בדרישות ובקשות לרוב כשהם יודעים שהם עשו משהו לא בסדר וכשפתאום עונים להם את מה שהם לא ציפו לשמוע הם נאלמים דום... הם הרי לא התכוננו לאופציה שיכול להיות משהו טוב ואני בטוח שזה מוציא לעסקים "הטובים" את החשק לתת שירות טוב.
עידכון: כבר בבוקר יצרו איתי קשר,באו בידיוק בזמן והטלויזיה הוחלפה בחדשה.
מבחינתי עצם השתתפות נציג של השירות בפורום פה דווקא כן נזקף לזכותם, יצרו קשר באופן מהיר מאוד, והיו בקשר רציף עד לטיפול. ולא. זה לא אומר שקבלתי פיצוי.
אני רוצה להודות לטל מנהל השירות שלקח את הנושא באופן אישי ומקצועי.
ו...כמובן לחברי הפורום. תודה רבה!
מבחינתי עצם השתתפות נציג של השירות בפורום פה דווקא כן נזקף לזכותם, יצרו קשר באופן מהיר מאוד, והיו בקשר רציף עד לטיפול. ולא. זה לא אומר שקבלתי פיצוי.
אני רוצה להודות לטל מנהל השירות שלקח את הנושא באופן אישי ומקצועי.
ו...כמובן לחברי הפורום. תודה רבה!
גם אני נכוותי מהשירות של אלקטרה לצערי הנציג של אלקטרה שסיפק את הטלוויזיה והתקין אותה גרם לי לנזק משמעותי לקיר (מיותר לציין שאני הייתי מצליחה להגיע לתוצאות פחות עגומות למרות שבחיי לא קדחתי מבמקדחה). אני רודפת אחריהם כבר שלושה שבועות וכל פעם מבטיחים לי שאחראי ההתקנות יחזור אליי והוא פשוט לא טורח לחזור. בפעם האחרונה שהתקשרתי הוא כנראה התעייף ממני כי הוא שלח שיפוצניק ליצור איתי קשר. כך לא נוהגים עם לקוח שמשלם כל כך הרבה כסף על מוצר. חבל שמוצר טוב כמו פיליפס זוכה לשירות לקוחות כזה גרוע. אחרי הזמנת המוצר בדקתי את הביקורות על השירות והתלבטתי אם לבטל את ההזמנה או לא, והחלטתי להימנע מהבלגן ולהשאיר את ההזמנה. בדיעבד, אני מצטערת שעשיתי זאת וממליצה לכל מי שאני מכירה להימנע מלהזמין כי חבל על האנרגיות והעצבים שנגרמים אח"כ...
- שירות_אלקטרה
- עוסק בתחום
- הודעות: 132
- הצטרף: ספטמבר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
שלום מיטל,meital1 כתב:גם אני נכוותי מהשירות של אלקטרה לצערי הנציג של אלקטרה שסיפק את הטלוויזיה והתקין אותה גרם לי לנזק משמעותי לקיר (מיותר לציין שאני הייתי מצליחה להגיע לתוצאות פחות עגומות למרות שבחיי לא קדחתי מבמקדחה). אני רודפת אחריהם כבר שלושה שבועות וכל פעם מבטיחים לי שאחראי ההתקנות יחזור אליי והוא פשוט לא טורח לחזור. בפעם האחרונה שהתקשרתי הוא כנראה התעייף ממני כי הוא שלח שיפוצניק ליצור איתי קשר. כך לא נוהגים עם לקוח שמשלם כל כך הרבה כסף על מוצר. חבל שמוצר טוב כמו פיליפס זוכה לשירות לקוחות כזה גרוע. אחרי הזמנת המוצר בדקתי את הביקורות על השירות והתלבטתי אם לבטל את ההזמנה או לא, והחלטתי להימנע מהבלגן ולהשאיר את ההזמנה. בדיעבד, אני מצטערת שעשיתי זאת וממליצה לכל מי שאני מכירה להימנע מלהזמין כי חבל על האנרגיות והעצבים שנגרמים אח"כ......
קראנו את הודעתך וקיבלנו את פרטייך באמצעות טופס הפניה.
ניצור איתך קשר במהלך היום ונדאג לטפל במקרה שפירטת בצורה מלאה.
שירות אלקטרה
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
- tommygun80
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 27
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
איך הכיול שעשו לך ? אתה יכול לרשום את ההגדרות שהוא ביצע ?
מחובר אצלי למחשב בחיבור HDMI ל 7970 ATI
יש לי גם את ה 7007 ויש באג בגירסה של 150.92 כשמפעילים את ה 3D אז הוא מבטל את ה GAME MODE ואז משחקים מקרטעים בגלל ה INPUT LAG והעכבר זז לאט.
לא קורה ב 150.89 ומתחת.
ובאג נוסף שנפתר ב 150.92 זה כשמפעילים 3D אז אם עושים את זה כמה פעמים יש מלא CROSSTALK על הכל כשזזים. כל דבר משוכפל. זה קרה בכל הגירסאות מאז שקיבלתי את הטלויזיה מ 140 +.
ועכשיו ה FORUM של פיליפס נפל ?
Internal Server Error - Read
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Reference #3.66959d50.1391414436.48bf29b
http://www.supportforum.philips.com/en
מחובר אצלי למחשב בחיבור HDMI ל 7970 ATI
יש לי גם את ה 7007 ויש באג בגירסה של 150.92 כשמפעילים את ה 3D אז הוא מבטל את ה GAME MODE ואז משחקים מקרטעים בגלל ה INPUT LAG והעכבר זז לאט.
לא קורה ב 150.89 ומתחת.
ובאג נוסף שנפתר ב 150.92 זה כשמפעילים 3D אז אם עושים את זה כמה פעמים יש מלא CROSSTALK על הכל כשזזים. כל דבר משוכפל. זה קרה בכל הגירסאות מאז שקיבלתי את הטלויזיה מ 140 +.
ועכשיו ה FORUM של פיליפס נפל ?
Internal Server Error - Read
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Reference #3.66959d50.1391414436.48bf29b
http://www.supportforum.philips.com/en