שאלת אמזון והחזר מיסים - האם אקבל החזר?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #91 

אחרי 5 ימים i-parcel ענו, ושלחו לי פירוט חישוב בקובץ PDF. זה נראה כך (מחקתי את הנתונים):
[imgbig]http://i.imgur.com/YVYYX0K.png[/imgbig]

מה שמוזר, התאריך בראש המסמך הוא בערך מהזמן ש-i-parcel הגיבו, שזה כמה ימים אחרי שאמזון הודיעו לי על החזר מיסים (חלקי), וחודש או יותר מאז שהמשלוח עבר במכס.

עכשיו נראה איך מדברים עם המכס. באתר שלהם אומרים דבר והיפוכו. לפנות בטלפון, ואז בעצם לפנות בפקס. :) חבל שלא אומרים מה לשלוח בפקס...
משלוח המבוצע באמצעות חברת בלדרות
ניתן להגיש ערעור רק לאחר שמזמין החבילה שילם את המיסים לחברת השילוח ובהצגת חשבונית תשלום. הבירור ייעשה מול יחידת התפ"ג (תביעות, פקדונות וגרעונות) בבית מכס נתב"ג, בטל': 03-9751172/71.

הבירור יעשה בכתב בפקס ולא בטלפון, בפקס שמספרו: 03-9751183.
...

rotman24 (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1084
הצטרף: פברואר 2008
נתן תודות: 66 פעמים
קיבל תודות: 57 פעמים

נושא שלא נקרא #92 

jtk כתב:אחרי 5 ימים i-parcel ענו, ושלחו לי פירוט חישוב בקובץ PDF. זה נראה כך (מחקתי את הנתונים):
[imgbig]http://i.imgur.com/YVYYX0K.png[/imgbig]

מה שמוזר, התאריך בראש המסמך הוא בערך מהזמן ש-i-parcel הגיבו, שזה כמה ימים אחרי שאמזון הודיעו לי על החזר מיסים (חלקי), וחודש או יותר מאז שהמשלוח עבר במכס.

עכשיו נראה איך מדברים עם המכס. באתר שלהם אומרים דבר והיפוכו. לפנות בטלפון, ואז בעצם לפנות בפקס. :) חבל שלא אומרים מה לשלוח בפקס...
...
...
אז על מה היו החיובים?
...
·

ag43
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2224
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #93 

בכלל לא חשבתי בכיוון הזה. צריך להקפיד לשים לב כשמזמינים ולהפיץ את זה כדי למנוע את שיטת המצליח הזו.

zaxxon82
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 302
הצטרף: דצמבר 2015
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #94 

חלפו שישים יום ולא קיבלתי זיכוי. כאמור UPS לא שיתפו פעולה. דיברתי עם נציג של אמזון בצאט שבדק וראה שאכן לא בוצע חיוב מס בפועל ע"י UPS. כעת אמזון יבדקו מדוע לא בוצע החזר. אמורים לחזור אלי תוך 3-5 ימים עם תשובה. מסקנה - לא תמיד ההחזר אוטומטי ולא תמיד זה חף מבעיות.

HT-Assaf
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1211
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 147 פעמים

נושא שלא נקרא #95 

חלפו יותר מ-60 יום (בערך 80 יום) על מוצר שהזמנתי דרך UPS מאמזון UK ועדיין לא קיבלתי את הזיכוי. אחרי שדווקא שיבחתי את UPS שעל מוצר אחר כן החזירו.
פניתי לאמזון UK במייל, לא רציתי צט כי רציתי שיבררו עם UPS.

ענו לי תוך חצי שעה ואמרו שהם מזכים אותי עכשיו, היות והם לא רוצים שאני אחכה לזיכוי.
לא נראה לי שהם ביררו עם UPS. זה כנראה גם יקח זמן.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”