[imgbig]http://i.imgur.com/YVYYX0K.png[/imgbig]
מה שמוזר, התאריך בראש המסמך הוא בערך מהזמן ש-i-parcel הגיבו, שזה כמה ימים אחרי שאמזון הודיעו לי על החזר מיסים (חלקי), וחודש או יותר מאז שהמשלוח עבר במכס.
עכשיו נראה איך מדברים עם המכס. באתר שלהם אומרים דבר והיפוכו. לפנות בטלפון, ואז בעצם לפנות בפקס. חבל שלא אומרים מה לשלוח בפקס...
משלוח המבוצע באמצעות חברת בלדרות
ניתן להגיש ערעור רק לאחר שמזמין החבילה שילם את המיסים לחברת השילוח ובהצגת חשבונית תשלום. הבירור ייעשה מול יחידת התפ"ג (תביעות, פקדונות וגרעונות) בבית מכס נתב"ג, בטל': 03-9751172/71.
הבירור יעשה בכתב בפקס ולא בטלפון, בפקס שמספרו: 03-9751183....