נגמרה לי התוכנית והעבירו אותי אוטומטית לחיוב של 99 ש"ח לחודש.
החלפתי היום חבילה (תשלום של 50 ש"ח) אבל נרשם: "החלפת החבילה תכנס לתוקף החל מתחילת תקופת החיוב הבאה (ה-15 לחודש)".
דיברתי איתם על זה והם מסרבים בכל תוקף לשנות את החבילה מיידית (בניגוד לנהלים לדבריהם), ומחייבים אותי למעשה להישאר במסלול היקר לתקופה של חודש נגד רצוני (מעיין התחייבות).
בגלל שלדבר איתם זה כמו לדבר עם הקיר, והנציגים תלקיט שבור, נאצלתי להקפיא את החשבון לחודש ימים עד שיתאפשר לי לשנות חבילה.
חוץ מהפסד כספי בשבילם על חודש אי תשלום, ואי קו פעיל ועצבים בשבילי, אני לא מבין מה זה תורם לאף אחד מהצדדים.
מה אתם אומרים על זה?
בחיים לא נתקלתי בנהלים אידיוטיים כאלה באף חברת תקשורת אחרת.
אפשר לתבוע אותם על זה? ממש עצבנו אותי היום.
לא מספיק הם גובים דמי מעבר בין חבילות בין היקרים בשוק על קליק במחשב, יש להם גם את החוצפה לנסות לכפות עלי הסכם התקשרות שלא ביקשתי ואיני מעוניין בו.
תלונות על גולן והשוואה בין חבילות סלולר 2017
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- deepspace (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 661
- הצטרף: אפריל 2013
- נתן תודות: 62 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
אם לא הייתי משלם פחות ממך על כל שירות שאתה מנוי בו, היה למה להתייחס.
גולן לא גובים תשלום חודשי על סים לרכב וזאת הסיבה העיקרית שעושה אותם הכי משתלמים עבורי ועוד לא מצאתי תחליף.
למיטב ידעתי זה לא קיים בחברות אחרות.
אבל כן, במידה והם ימשיכו בכסילות הזו כנראה אעבור חברה.
קו אחד כבר העברתי, ונשאר רק הקו הזה שאני מחכה לראות איך זה יתפתח (פניתי אליהם בפייסבוק).
אין מה לדבר, השירות לקוחות בגולן הוא בין הגרועים שנתקלתי.
הנציגים פועלים לפי תסריט נוקשה מאוד ואין להם כוח בכלום חוץ מלדקלם כמו תוכים.
הם לא נותנים גם אפשרות לדבר עם רמת מחלקה מעליהם.
אני זוכר שאפילו נציג מכירות היה קשה להשיג כשהצטרפתי.
הם לא נותנים את הרושם שהם בכלל מעונינים בלקוחות. זה ה"וויב" שאתה מקבל מהם.
גולן לא גובים תשלום חודשי על סים לרכב וזאת הסיבה העיקרית שעושה אותם הכי משתלמים עבורי ועוד לא מצאתי תחליף.
למיטב ידעתי זה לא קיים בחברות אחרות.
אבל כן, במידה והם ימשיכו בכסילות הזו כנראה אעבור חברה.
קו אחד כבר העברתי, ונשאר רק הקו הזה שאני מחכה לראות איך זה יתפתח (פניתי אליהם בפייסבוק).
אין מה לדבר, השירות לקוחות בגולן הוא בין הגרועים שנתקלתי.
הנציגים פועלים לפי תסריט נוקשה מאוד ואין להם כוח בכלום חוץ מלדקלם כמו תוכים.
הם לא נותנים גם אפשרות לדבר עם רמת מחלקה מעליהם.
אני זוכר שאפילו נציג מכירות היה קשה להשיג כשהצטרפתי.
הם לא נותנים את הרושם שהם בכלל מעונינים בלקוחות. זה ה"וויב" שאתה מקבל מהם.
חבל להשמיץ סתם. גולן חברה מעולה ויש לה יתרונות רבים כגון מחירי חול ללא מתחרים. אפילו לא קרוב. מספר וירטואלי, בנלאומי, סים לרכב בחינם ועוד. אבל כמו כל דבר בחיים צריך לדעת "לתפעל" את המנוי אצלה ואכן בקטע של מעבר מסלולים הם סוג של גוזרים "קופון" על חשבון המנויים והם בונים על זה שלא תשים לב ותפספס חודש לפה חודש לשם. אם אתה יודע לתפעל נכון, רושם תזכורת בטלפון ומבצע את השינויים במועד אתה תקבל תמורה ללא תחרות בגולן. האתר שלהם מאפשר גם לעשות הכל בצורה קלה וידידותית מבלי צורך בכלל לדבר או לחכות לנציג. זו דעתי בכל אופן. יש לי 5 קווים בגולן. כל קו במסלול אחר שמתאים לו וכן לכל קו אני דואג להעביר במועד את המסלול. פה ושם ברח לי אז ספגתי חודש אחד. נו מילא. אל תשכח כמה שילמנו לפני שגולן הגיעו.
- deepspace (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 661
- הצטרף: אפריל 2013
- נתן תודות: 62 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
הם לא רשמו בשום מקום שהשינויים מתבצעים רק ב-15 כך שלא הייתה לי אפשרות לדעת על זה.
קיבלתי רק תזכורת שב-15 החבילה תשתנה.
למה אין להם יכולת להעביר לפני? ברור שיש. בכל חברה אחרת כך זה מתנהל. זה גם מה שהכל הישר אומר לך.
ובפייסבוק קיבלתי עכשיו את אותה תשובה מהם כך שאין לי ברירות יותר איתם.
שימו לב שהם גובים על שינוי חבילה 50 ש"ח רק על הקו הראשי אבל על כל קו נוסף שמצטרף התשלום קופץ ל-100 ש"ח פר קו!!
דמי המעבר בין המסלולים זאת פשוט הדרך בשבילם לסבסד עלויות ו"להפחית" ממחיר החבילה, לכן המחירים האלה נוקשים.
וסים לרכב לא לגמרי חינם כי הם גובים על זה 50 ש"ח עלות סים, שעכשיו אני אפסיד אם אתנתק.
אני לא מאמין ב"אלטוראיסטיות" של גולן. הם חברה למען רווח אישי ופועלים לחיזוק האינטרסים שלהם.
זאת הייתה הדרך שלהם לחדור לשוק וכך הם עשו.
השירות לקוחות שלהם מעיד על עצמו שהלקוח הוא לא בראש סדר העדיפיות שלהם.
ולפניהם לא שילמתי יותר, כי אני לא מוכן לשלם מחירים כאלה אז אני פשוט לא משלם.
רק תסתכל בפייסבוק שלהם כמה תלונות יש ותלמד על החברה.
כל בעיה שתתקל וחורגת טיפה מהנורמה שהם רגילים שם אין להם איך לעזור.
כשהבעיות לא מטופלות והתורים רק מתארכים, אז כתוצאה גם קשה להשיג אותם טלפונית.
[img2=699x234]https://i.gyazo.com/76b9ac4b3f22f294fc9 ... 660dac.png[/img2]
זה לא פוסט שלי.
כלומר יש לך חלון של רק כמה ימים לפני בו יש לך הזדמנות לעשות את השינוי המבוקש כדי שיכנס לתוקף במועדו.
הנה עוד אחד.
[img2=738x443]https://i.gyazo.com/eabb34336d82185fa86 ... 86a5bf.png[/img2]
ולגבי החו"ל שדיברת.
[img2=723x177]https://i.gyazo.com/cb9658299683787a6e2 ... 084d94.png[/img2]
[img2=722x512]https://i.gyazo.com/8203b6bfa07f499ff06 ... a0117d.png[/img2]
קיבלתי רק תזכורת שב-15 החבילה תשתנה.
למה אין להם יכולת להעביר לפני? ברור שיש. בכל חברה אחרת כך זה מתנהל. זה גם מה שהכל הישר אומר לך.
ובפייסבוק קיבלתי עכשיו את אותה תשובה מהם כך שאין לי ברירות יותר איתם.
שימו לב שהם גובים על שינוי חבילה 50 ש"ח רק על הקו הראשי אבל על כל קו נוסף שמצטרף התשלום קופץ ל-100 ש"ח פר קו!!
דמי המעבר בין המסלולים זאת פשוט הדרך בשבילם לסבסד עלויות ו"להפחית" ממחיר החבילה, לכן המחירים האלה נוקשים.
וסים לרכב לא לגמרי חינם כי הם גובים על זה 50 ש"ח עלות סים, שעכשיו אני אפסיד אם אתנתק.
אני לא מאמין ב"אלטוראיסטיות" של גולן. הם חברה למען רווח אישי ופועלים לחיזוק האינטרסים שלהם.
זאת הייתה הדרך שלהם לחדור לשוק וכך הם עשו.
השירות לקוחות שלהם מעיד על עצמו שהלקוח הוא לא בראש סדר העדיפיות שלהם.
ולפניהם לא שילמתי יותר, כי אני לא מוכן לשלם מחירים כאלה אז אני פשוט לא משלם.
רק תסתכל בפייסבוק שלהם כמה תלונות יש ותלמד על החברה.
כל בעיה שתתקל וחורגת טיפה מהנורמה שהם רגילים שם אין להם איך לעזור.
כשהבעיות לא מטופלות והתורים רק מתארכים, אז כתוצאה גם קשה להשיג אותם טלפונית.
[img2=699x234]https://i.gyazo.com/76b9ac4b3f22f294fc9 ... 660dac.png[/img2]
זה לא פוסט שלי.
כלומר יש לך חלון של רק כמה ימים לפני בו יש לך הזדמנות לעשות את השינוי המבוקש כדי שיכנס לתוקף במועדו.
הנה עוד אחד.
[img2=738x443]https://i.gyazo.com/eabb34336d82185fa86 ... 86a5bf.png[/img2]
ולגבי החו"ל שדיברת.
[img2=723x177]https://i.gyazo.com/cb9658299683787a6e2 ... 084d94.png[/img2]
[img2=722x512]https://i.gyazo.com/8203b6bfa07f499ff06 ... a0117d.png[/img2]
- deepspace (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 661
- הצטרף: אפריל 2013
- נתן תודות: 62 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
אז מה העצה? מחליפים חברה? (יש גם אפשרות שאני פשוט אחכה חודש כי יש לי סימים כפולים)
מה עם סים לרכב בחברות אחרות? 012 על הכוונת.
ידוע לכם גם על סים כפול שהאינטרט פתוח בשני הסימים? בגולן באחד זה חסום.
עדיין לא קיבלתי תשובה גם אם זה חוקי מה שגולן עושים.
הכנתי את זה לא מזמן. זה לא גמור אבל מי שרוצה להעזר בזה מוזמן.
אין יותר מדי הבדלים משמעותיים בין החברות, לכן ההכרעה בעיקר מתבססת על התנאים של סים כפול.
[img2=924x469]https://i.gyazo.com/3e627ac44522d4ab939 ... e218e9.png[/img2]
מה עם סים לרכב בחברות אחרות? 012 על הכוונת.
ידוע לכם גם על סים כפול שהאינטרט פתוח בשני הסימים? בגולן באחד זה חסום.
עדיין לא קיבלתי תשובה גם אם זה חוקי מה שגולן עושים.
הכנתי את זה לא מזמן. זה לא גמור אבל מי שרוצה להעזר בזה מוזמן.
אין יותר מדי הבדלים משמעותיים בין החברות, לכן ההכרעה בעיקר מתבססת על התנאים של סים כפול.
[img2=924x469]https://i.gyazo.com/3e627ac44522d4ab939 ... e218e9.png[/img2]
- deepspace (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 661
- הצטרף: אפריל 2013
- נתן תודות: 62 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
נראה שיהיה כדאי לבדוק את PMOBILE. אולי גם את 019 מובייל.
וזה מוריד את 012 מהפרק אם באמת אין להם סים כפול כפי שהוא רשם.
[img2=1658x263]https://i.gyazo.com/60e38ee855dbcc9e663 ... dfaf22.png[/img2]
http://news.pocket.co.il/content/viewne ... style=pkt7
וזה מוריד את 012 מהפרק אם באמת אין להם סים כפול כפי שהוא רשם.
[img2=1658x263]https://i.gyazo.com/60e38ee855dbcc9e663 ... dfaf22.png[/img2]
http://news.pocket.co.il/content/viewne ... style=pkt7
- deepspace (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 661
- הצטרף: אפריל 2013
- נתן תודות: 62 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
טוב התקשרתי לכמה חברות וביררתי לגבי הסים הכפול.
רמי לוי ו-012: לא מציעות את השירות
019, PMOBILE ופרטנר: מבקשות 15 ש"ח חודשי (PMOBILE דורשים להגיע לבאג).
הוט מובייל: 10 ש"ח חודשי (דורשים ממך להגיע למרכז שירות).
012 מובייל לא הצלחתי למצוא טלפון התקשרות להצטרפות ונאלצתי להמתין לשירות לקוחות רבע שעה.
המסקנה היא שאחרי הכל אין אלטרנטיבות אחרות בשוק לגולן טלקום.
המחיר של גולן נמוך בלפחות 40% מהמתחרות עבור אותו שירות.
בהעדר אלטרנטיבות ובהעדר שירות מגולן, אאלץ להתייבש בלי קו ולהמתין חודש.
אני בהחלט לא לקוח מרוצה אבל זה מה יש.
קו אחד (ללא סים כפול) ניידתי ממנה להוט מובייל כי ביקשו 100 ש"ח דמי מעבר.
רשת גולן היא עדיין הרשת הזולה במדינה ללא תחרות.
אחריה כנראה הוט מובייל הכי משתלמים, ואז זה משחק שווה בין שאר המפעילות הווירטואליות וחברות הבת, והכי יקרים זה חברות הסלולר הרגילות שעשקו אותנו במשך שנים (אין הפתעות שם).
טריק: אדם שרוצה להתחמק מהבעיה שנוצרה לי בגולן (ומתשלומי דמי מעבר מנופחים), יכול לנסות להצטרף כלקוח חדש, ואז לנייד את המס' הישן שלו (בגולן) לסים החדש שלו (בגולן).
אני לא יכול לעשות את זה בגלל הסים לרכב שאצטרך לשלם עליו פעם נוספת.
גולן גם הציעו לא מזמן (במסגרת מבצע) את המחירים הרגילים שלהם לתקופה של 24 חודש במקום 12 חודש בחברות אחרות, אבל פיספסתי את זה. עכשיו אין הבדל כזה יותר.
[img2=1160x318]https://i.gyazo.com/701a5b3a3e8e480a9ca ... c03e3a.png[/img2]
כפי שאתם רואים המחיר החדש בגולן כבר מגלם עליה של 10 ש"ח חודשי לעומת המחיר הקודם שקיבלתי אצלם (עכשיו קו שני ב-20 ש"ח במקום 10 ש"ח שהיה בעבר).
תנאים רעים יותר ושירות לקוחות חסר תועלת אבל עדיין הכי משתלמים בשוק.
רמי לוי ו-012: לא מציעות את השירות
019, PMOBILE ופרטנר: מבקשות 15 ש"ח חודשי (PMOBILE דורשים להגיע לבאג).
הוט מובייל: 10 ש"ח חודשי (דורשים ממך להגיע למרכז שירות).
012 מובייל לא הצלחתי למצוא טלפון התקשרות להצטרפות ונאלצתי להמתין לשירות לקוחות רבע שעה.
המסקנה היא שאחרי הכל אין אלטרנטיבות אחרות בשוק לגולן טלקום.
המחיר של גולן נמוך בלפחות 40% מהמתחרות עבור אותו שירות.
בהעדר אלטרנטיבות ובהעדר שירות מגולן, אאלץ להתייבש בלי קו ולהמתין חודש.
אני בהחלט לא לקוח מרוצה אבל זה מה יש.
קו אחד (ללא סים כפול) ניידתי ממנה להוט מובייל כי ביקשו 100 ש"ח דמי מעבר.
רשת גולן היא עדיין הרשת הזולה במדינה ללא תחרות.
אחריה כנראה הוט מובייל הכי משתלמים, ואז זה משחק שווה בין שאר המפעילות הווירטואליות וחברות הבת, והכי יקרים זה חברות הסלולר הרגילות שעשקו אותנו במשך שנים (אין הפתעות שם).
טריק: אדם שרוצה להתחמק מהבעיה שנוצרה לי בגולן (ומתשלומי דמי מעבר מנופחים), יכול לנסות להצטרף כלקוח חדש, ואז לנייד את המס' הישן שלו (בגולן) לסים החדש שלו (בגולן).
אני לא יכול לעשות את זה בגלל הסים לרכב שאצטרך לשלם עליו פעם נוספת.
גולן גם הציעו לא מזמן (במסגרת מבצע) את המחירים הרגילים שלהם לתקופה של 24 חודש במקום 12 חודש בחברות אחרות, אבל פיספסתי את זה. עכשיו אין הבדל כזה יותר.
[img2=1160x318]https://i.gyazo.com/701a5b3a3e8e480a9ca ... c03e3a.png[/img2]
כפי שאתם רואים המחיר החדש בגולן כבר מגלם עליה של 10 ש"ח חודשי לעומת המחיר הקודם שקיבלתי אצלם (עכשיו קו שני ב-20 ש"ח במקום 10 ש"ח שהיה בעבר).
תנאים רעים יותר ושירות לקוחות חסר תועלת אבל עדיין הכי משתלמים בשוק.
נערך לאחרונה על ידי deepspace ב 20/03/2017 1:09, נערך פעם 1 בסך הכל.
שום הוט מובייל
זה מת אחרי יממה לפני כמה חודשים
החברה תכף יוצאת מהידיים של גולן לישיים של לא פחות מגיל שרון
עליות המחירים כבר התחילו אבל למשך שנה הוא מחוייב להציע בפחות מ30
לשעתי צפו פגיעה בחשבונות לכל השירותים החינמיים האלו ככה הוא יודע לעשות כסף
טלזר ורמי נשארו הצדיקים בסדום
הוט כבר מזמן נהפכים דומעם לותיקות מאשר לחדשות
אל תיפלו למותגים באמצע של הותיקות גם ככה הן הצליחו להרוג חצי תחרות
החברה תכף יוצאת מהידיים של גולן לישיים של לא פחות מגיל שרון
עליות המחירים כבר התחילו אבל למשך שנה הוא מחוייב להציע בפחות מ30
לשעתי צפו פגיעה בחשבונות לכל השירותים החינמיים האלו ככה הוא יודע לעשות כסף
טלזר ורמי נשארו הצדיקים בסדום
הוט כבר מזמן נהפכים דומעם לותיקות מאשר לחדשות
אל תיפלו למותגים באמצע של הותיקות גם ככה הן הצליחו להרוג חצי תחרות
- deepspace (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 661
- הצטרף: אפריל 2013
- נתן תודות: 62 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
גולן ממשיכים לגלות יצירתיות ולעשות לעצמם פרסומים חיוביים.
עכשיו הם לא מאפשרים לי לעשות גם ניוד.
למה הקפאתי את הקו לפני שהחלפתי חברה, ועכשיו הם לא רוצים להפשיר את הקו, אלא לאחר מינימום חודש המתנה.
כל עוד הקו מוקפא אין לי אפשרות לנייד את המספר.
עכשיו הם מחפשים את ההקלטה (תוך 3 ימים יחזרו אלי) שבא הודיעו לי, לדבריהם, שזה מינימום 30 יום הקפאה וזה לטענתם מכשיר את זה חוקית.
על איזה חברה נפלתי.... לא חלמתי. רק מסתבך איתם על כל צעד ושעל.
בשיחה הבאה הם בטח כבר יטענו שגם בשביל להתנתק אני צריך לחכות חודש.
אני כרגע אאמין לכל דבר.
עכשיו הם לא מאפשרים לי לעשות גם ניוד.
למה הקפאתי את הקו לפני שהחלפתי חברה, ועכשיו הם לא רוצים להפשיר את הקו, אלא לאחר מינימום חודש המתנה.
כל עוד הקו מוקפא אין לי אפשרות לנייד את המספר.
עכשיו הם מחפשים את ההקלטה (תוך 3 ימים יחזרו אלי) שבא הודיעו לי, לדבריהם, שזה מינימום 30 יום הקפאה וזה לטענתם מכשיר את זה חוקית.
על איזה חברה נפלתי.... לא חלמתי. רק מסתבך איתם על כל צעד ושעל.
בשיחה הבאה הם בטח כבר יטענו שגם בשביל להתנתק אני צריך לחכות חודש.
אני כרגע אאמין לכל דבר.