אמנם רובכם בטח מכירים את השירות של אמזון וגם אני, אבל תמיד כיף לקבל ולהיות מופתע משירות כזה.
בחודש 07.2016 רכשתי רסיבר דנון לאחיין שלי דרך אמזון גרמניה, המחיר עד הבית היה זול ב 30% מהמחיר בארץ.
האמת שהוא קצת חשש אבל אמרתי לו שעם אמזון הוא יכול להיות רגוע.
שלשום הוא אמר לי שבכל פעם שהוא מדליק את הרסיבר, הרסיבר כבה לאחר מספר שניות ונורית ההדלקה מהבהבת.
ביקשתי ממנו לנתק את כל הכבלים מהרסיבר ולהדליק אותו כשהוא לא מחובר לכלום, התופעה חזרה על עצמה.
שלחתי מייל באנגלית לאמזון גרמניה עם תיאור הבעיה, וכעבור פחות משעה חזרו אלי ושאלו אם אני רוצה רסיבר חדש או החזר כספי (ככה, בלי יותר מידי שאלות, פשוט ולעניין).
ביקשתי במייל חוזר רסיבר חדש ולאחר כחצי שעה כבר נפתחה עבורי הזמנה לרסיבר.
הם ביקשו לשלוח את הרסיבר בדואר ולשלוח להם צילום חשבונית על עלות המשלוח.
היום הרסיבר נשלח אליהם בחזרה, שלחתי צילום חשבונית ולאחר כשעה כבר קיבלתי מייל שזוכתי עבור עלות המשלוח.
אז כרגע יש רסיבר תקול בדרך לאמזון ורסיבר חדש בדרך אלי.
מי צריך יותר מזה ...
אין, אין על אמזון.
אין על השירות של אמזון
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
עושה חשק לשדרג...
רק לשם השוואה יש לי פלזמה יחסית ישנה ויש לי מחסום פסיכולוגי לקנות חדשה בארץ רק בגלל שוב הסיכויים שהיא תגיע עם עננות/פיקסל שרוף ואז יעשו לי את המוות בשירות לקוחות.
יבואנים יקרים תלמדו מחו"ל שירות לקוחות רק יביא לכם יותר הכנסות.
רק לשם השוואה יש לי פלזמה יחסית ישנה ויש לי מחסום פסיכולוגי לקנות חדשה בארץ רק בגלל שוב הסיכויים שהיא תגיע עם עננות/פיקסל שרוף ואז יעשו לי את המוות בשירות לקוחות.
יבואנים יקרים תלמדו מחו"ל שירות לקוחות רק יביא לכם יותר הכנסות.
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
באמת תענוג של שירות.
רכשתי שם בסכומים לא מבוטלים בחודשים האחרונים ואני מרוצה לחלוטין. למעט מקרה נקודתי בו שלחו לי סוללות נטענות לפני יותד מחודש באמצעות חברת אסנדיה ואין להן זכר (זיכו אותי לחלוטין על המשלוח בגלל שמבחינתם זה לא עומד בטיב השירות המצופה מהם, אני לא בקשתי כלום), למעט המקרה הזה הכל מתקתק כמו שעון, מגיע בזמן וכשיש בעיות יש גב ועם מי לדבר.
אני ממש מקווה שיגיע היום בו הם ישלחו הכל כולל הכל לארץ, ואז אני אחגוג לגמרי.
רכשתי שם בסכומים לא מבוטלים בחודשים האחרונים ואני מרוצה לחלוטין. למעט מקרה נקודתי בו שלחו לי סוללות נטענות לפני יותד מחודש באמצעות חברת אסנדיה ואין להן זכר (זיכו אותי לחלוטין על המשלוח בגלל שמבחינתם זה לא עומד בטיב השירות המצופה מהם, אני לא בקשתי כלום), למעט המקרה הזה הכל מתקתק כמו שעון, מגיע בזמן וכשיש בעיות יש גב ועם מי לדבר.
אני ממש מקווה שיגיע היום בו הם ישלחו הכל כולל הכל לארץ, ואז אני אחגוג לגמרי.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
איננו חלוקים ממקום הרכישה, גם אני אומר שאין ברירה וצריך לקנות טלבזיה רק בארץ אבל לקרוא פה את כל הפוסטים על עננות פיקסלים שרופים והתיחסות של נותני השירות ללקוחות מוציא את כל החשק מלקנות.sufgi כתב:@of1978
דווקא במקרה של מסך הייתי מעדיף לרכוש בארץ, ולו בגלל הסבירות הגבוהה לתופעות שתיארת.
למשל, את המסך לחדר של הילדה רכשתי מחנות שהמוכר היה מוכן שאבדוק במקום אם ישנה בעיה, ואחליט אם אני רוכש....
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
אני מכיר אחרת בנוגע לחוקי המס- אם רושמים חשבונית את עלות המוצר בנפרד מעלות השיולח והמוצר עצמו לא עובר את רף ה 75 דולר אזי לא תשלם מעמ אבל אם עובר את רף ה 75 אז תשלם מעמ על עלות המוצר והמשלוח. וזה הבדל מה שכתבתsufgi כתב:@jtk
מה שאתה מתאר לא קשור לשירות שלהם.
אכן לא תמיד הם מתואמים במס, ותתכן גביית מס שונה על אותו מוצר אבל באמזון ממדינה אחרת.
מבחינת חוקי ישראל הם לא יכולים להתייחס למשלוח כאלמנט נפרד אלא במכלול עלות המוצר.
אבל ברגע שרכשת מהם, אתה יכול להיות שקט. השירות שלהם מעל ומעבר....
·
- sufgi (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3743
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: הריביירה הישראלית
- נתן תודות: 255 פעמים
- קיבל תודות: 218 פעמים
·kobbi כתב:אני מכיר אחרת בנוגע לחוקי המס- אם רושמים חשבונית את עלות המוצר בנפרד מעלות השיולח והמוצר עצמו לא עובר את רף ה 75 דולר אזי לא תשלם מעמ אבל אם עובר את רף ה 75 אז תשלם מעמ על עלות המוצר והמשלוח. וזה הבדל מה שכתבת......
·...
עלות המוצר מבחינת רשויות המס אצלנו כולל את עלות השילוח. אתה לא מצפה מאמזון שיקמבנו ו"יעבדו" על רשויות המס בישראל.
ובכל מקרה הטענות שלך לא קשורות לשירות של אמזון.