כותרת , תודה.
האם אמזון נותן האחריות על כל רכישה שאבצע באמזון? נגיד מוצר שקניתי מAMAZON US והוא לא גרסאה בינלאומית , אז האחריות יצרן תקפה רק למקומיים.
מה זה אחריות של אמזון ?למי יש ידע בנושא ואפילו ניסיון?
- BUGY
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6684
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 91 פעמים
- קיבל תודות: 703 פעמים
Re: מה זה אחריות של אמזון ?למי יש ידע בנושא ואפילו ניסיון?
@FLATFACE
·מה אתה רוצה לקנות ומאיפה? זה שונה ממוצר למוצר ומאמזון לאמוזן.
·מה אתה רוצה לקנות ומאיפה? זה שונה ממוצר למוצר ומאמזון לאמוזן.
- FLATFACE (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 281
- הצטרף: יולי 2017
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 5 פעמים
Re: מה זה אחריות של אמזון ?למי יש ידע בנושא ואפילו ניסיון?
@BUGY
·
אני שואל בכללי ולא על מוצר ספציפי ..
·
אני שואל בכללי ולא על מוצר ספציפי ..
למשל:
קניתי מאמזון מוצר של ASUS אז בעת בעייה קבלת האחריות הייתה ישירות מ ASUS.
למשל קניתי מאמזון מוצר של LOGITECH אז קבלת האחריות הייתה ישירות מ LOGITECH.
ואגב,
אין צורך ב - "להשאיר המוצר במעבדה" ותקבל תשובה תוך שבועיים כמו בארץ הקודש.
הם רק מבקשים שיהיה משלוח:
Dispatched from and sold by Amazon
ונדמה אך לא בטוח שגם מספיק:
Fulfilled by Amazon לפי התקנון שלהם:
קניתי מאמזון מוצר של ASUS אז בעת בעייה קבלת האחריות הייתה ישירות מ ASUS.
למשל קניתי מאמזון מוצר של LOGITECH אז קבלת האחריות הייתה ישירות מ LOGITECH.
ואגב,
אין צורך ב - "להשאיר המוצר במעבדה" ותקבל תשובה תוך שבועיים כמו בארץ הקודש.
הם רק מבקשים שיהיה משלוח:
Dispatched from and sold by Amazon
ונדמה אך לא בטוח שגם מספיק:
Fulfilled by Amazon לפי התקנון שלהם:
קוד: בחירת הכל
Fulfillment by Amazon (FBA) is a service we offer sellers that lets them store their products in Amazon's fulfillment centers, and we directly pack, ship, and provide customer service for these products.
כל אמאזון נותן אחריות לפי המדיניות שלו עד כמה שידוע לי. אם השתמשת באמאזון גלובל אז המשלוח אליהם חזרה על חשבונם. נסיון מצוין איתם בכל הנוגע למימוש אחריות.
פעם אחת הגיע מוצר תקול אז שלחו קדם כל על חשבונם מיד שוב פעם וביקשו שאשלח חזרה את התקול (החזירו לי את הכסף על המשלוח)
פעם שנייה אוזניות שהפסיקו לעבוד בצד אחד אחרי שנה כשהאחריות היתה לשנתיים ואמרו לי אפילו לא לטרוח לשלוח את התקול ופשוט שלחו לי זוג חדש.
חשוב לא להיות ישראלים *** ולנצל את השירות האכותי שלהם אחרת בסופו של דבר יפסיקו לשלוח אלינו וכולנו נסבול.
פעם אחת הגיע מוצר תקול אז שלחו קדם כל על חשבונם מיד שוב פעם וביקשו שאשלח חזרה את התקול (החזירו לי את הכסף על המשלוח)
פעם שנייה אוזניות שהפסיקו לעבוד בצד אחד אחרי שנה כשהאחריות היתה לשנתיים ואמרו לי אפילו לא לטרוח לשלוח את התקול ופשוט שלחו לי זוג חדש.
חשוב לא להיות ישראלים *** ולנצל את השירות האכותי שלהם אחרת בסופו של דבר יפסיקו לשלוח אלינו וכולנו נסבול.
- FLATFACE (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 281
- הצטרף: יולי 2017
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 5 פעמים
@sky1sky10
·
היי , רגע בלבלת אותי , אם הקבלת האחריות היא של חברת המוצר , האם עדיין אמזון אחראים להחליף /לשלוח חדש?
@offerbk1
לכל אמזון יש מדיניות בפני עצמה או אפילו לכל מכירה ?
אני פשוט לא הבנתי , איך אדע שהמוצר שאני קונה מאמזון עצמם (כמו שהבחור הקודם כתב) מקבל אחריות מאמזון ?
ואגב כשאמזון שלחו לך את האוזניות בשני המקרים שציינת , תוך כמה זמן המשלוח הגיע?
אני חושב על אולי לקנות מחשב נייד מאמזון במקום לקנות בארץ עם אחריות שרק עבור בדיקה במעבדה הכל לוקח מינימום 9 ימי עסקים בלי תיקון ממשי .
·
·
היי , רגע בלבלת אותי , אם הקבלת האחריות היא של חברת המוצר , האם עדיין אמזון אחראים להחליף /לשלוח חדש?
@offerbk1
לכל אמזון יש מדיניות בפני עצמה או אפילו לכל מכירה ?
אני פשוט לא הבנתי , איך אדע שהמוצר שאני קונה מאמזון עצמם (כמו שהבחור הקודם כתב) מקבל אחריות מאמזון ?
ואגב כשאמזון שלחו לך את האוזניות בשני המקרים שציינת , תוך כמה זמן המשלוח הגיע?
אני חושב על אולי לקנות מחשב נייד מאמזון במקום לקנות בארץ עם אחריות שרק עבור בדיקה במעבדה הכל לוקח מינימום 9 ימי עסקים בלי תיקון ממשי .
·
· בשני מקרים הפנו אותי ליצרן והיצרן הוא שהחליף לי המוצר (משלוח UPS לארץ).FLATFACE כתב:@sky1sky10
·
היי , רגע בלבלת אותי , אם הקבלת האחריות היא של חברת המוצר , האם עדיין אמזון אחראים להחליף /לשלוח חדש?
...
במקרה שלישי היצרן קבע שהמוצר תקול (היה עוד במסגרת ה Return period) ואז אמזון זיכו אותי
כולל המשלוח חזרה לאמזון.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- JamesStone
- חבר ותיק
- הודעות: 1406
- הצטרף: יולי 2015
- שם מלא: James Stone
- נתן תודות: 485 פעמים
- קיבל תודות: 142 פעמים
15 שנות אחריות.. (סוגיה אקוטית מבחינתי)
אשתי חזרה לפני שבוע מארה"ב עם מסחטת מיצים. מכשיר די יקר.
המשלוח לארץ היה אמור להכפיל את המחיר ב150%..
אי לכך, המכשיר הוזמן לכתובת המלון ששם התאכסנה אשתי.
לדגם הזה יש אחריות של 15 שנה "על כל החלקים", כולל הפלסטיק וכולל המנוע (אחריות כזו נדירה במסחטות שכאלה)
אני מניח שהאחריות של אמזון לא תימשך 15 שנה ולכן רצוי לקבל את האחריות מהיצרן (דרום קוריאה).
אשתי טענה שהמכשיר באריזתו המקורית היה גדול וכבד מאוד ובלית ברירה היא הוציאה את המכשיר מהקופסא המקורית (שנשארה בארה"ב) וחילקה את החלקים בין כל המזוודות.
כעת, אני תוהה איך אני יכול למלא "גלוית לקוח" שמצורפת לחוברת ההפעלה, ללא "חשבונית קניה" וללא הקופסא המקורית, מה גם, שכאמור, המכשיר נתקבל מאמזון במלון בארה"ב ולא "בארץ היעד הסופי" (כאן)
אשמח אם למישהו יש כמה טיפים לסיטואציה כזו.
ג'יימס
המשלוח לארץ היה אמור להכפיל את המחיר ב150%..
אי לכך, המכשיר הוזמן לכתובת המלון ששם התאכסנה אשתי.
לדגם הזה יש אחריות של 15 שנה "על כל החלקים", כולל הפלסטיק וכולל המנוע (אחריות כזו נדירה במסחטות שכאלה)
אני מניח שהאחריות של אמזון לא תימשך 15 שנה ולכן רצוי לקבל את האחריות מהיצרן (דרום קוריאה).
אשתי טענה שהמכשיר באריזתו המקורית היה גדול וכבד מאוד ובלית ברירה היא הוציאה את המכשיר מהקופסא המקורית (שנשארה בארה"ב) וחילקה את החלקים בין כל המזוודות.
כעת, אני תוהה איך אני יכול למלא "גלוית לקוח" שמצורפת לחוברת ההפעלה, ללא "חשבונית קניה" וללא הקופסא המקורית, מה גם, שכאמור, המכשיר נתקבל מאמזון במלון בארה"ב ולא "בארץ היעד הסופי" (כאן)
אשמח אם למישהו יש כמה טיפים לסיטואציה כזו.
ג'יימס
אנשים פה עדו סלט.
אמזון לא נותן אחריות לכלום.
האחריות היא של היצרן תמיד.
בארהב,
אם המוצר נמצא בתקופת ההחזרה (30 יום מהקניה) אמזון יכסו כל נזק או תקלה. מעבר לזה ההתנהלות תהיה מול היצרן. כמובן שכל מקרה לגופו ובמוצרים זולים אמזון יכולים לחרוג מהנוהל.. במוצרים יקרים רוב הסיכויים שלא.
באירופה המצב שונה, שם אמזון יותר גמישים ומאפשרים החזרה גם מעבר ל30 יום. אבל שוב, כל מקרה הוא לגופו ותלוי על איזה נציג אתה נופל.
אנשים אוהבים להגיד שהאחריות של אמזון היא ללא תחרות וכו... בפועל אם תהיה לך תקלה ב30 יום הראשונים אתה מכוסה מכל הכיוונים. מעבר לזה, כל מקרה לגופו. לי היו נסיונות טובים וגם כאלה שפחות טובים.
למשל מקרן אפסון שהתקלקלה לו הנורה אחרי 4 חודשים זרקו אותי להתנהל מול אפסון ארהב.
מנגד, מכונת נספרסו החליפו לי גם אחרי שנה (למרות שיש אחריות בארץ)
אמזון לא נותן אחריות לכלום.
האחריות היא של היצרן תמיד.
בארהב,
אם המוצר נמצא בתקופת ההחזרה (30 יום מהקניה) אמזון יכסו כל נזק או תקלה. מעבר לזה ההתנהלות תהיה מול היצרן. כמובן שכל מקרה לגופו ובמוצרים זולים אמזון יכולים לחרוג מהנוהל.. במוצרים יקרים רוב הסיכויים שלא.
באירופה המצב שונה, שם אמזון יותר גמישים ומאפשרים החזרה גם מעבר ל30 יום. אבל שוב, כל מקרה הוא לגופו ותלוי על איזה נציג אתה נופל.
אנשים אוהבים להגיד שהאחריות של אמזון היא ללא תחרות וכו... בפועל אם תהיה לך תקלה ב30 יום הראשונים אתה מכוסה מכל הכיוונים. מעבר לזה, כל מקרה לגופו. לי היו נסיונות טובים וגם כאלה שפחות טובים.
למשל מקרן אפסון שהתקלקלה לו הנורה אחרי 4 חודשים זרקו אותי להתנהל מול אפסון ארהב.
מנגד, מכונת נספרסו החליפו לי גם אחרי שנה (למרות שיש אחריות בארץ)
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.
Buy first, Ask questions later.