מה זה אחריות של אמזון ?למי יש ידע בנושא ואפילו ניסיון?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
FLATFACE (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 281
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

מה זה אחריות של אמזון ?למי יש ידע בנושא ואפילו ניסיון?

נושא שלא נקרא #1 

כותרת , תודה.

האם אמזון נותן האחריות על כל רכישה שאבצע באמזון? נגיד מוצר שקניתי מAMAZON US והוא לא גרסאה בינלאומית , אז האחריות יצרן תקפה רק למקומיים.

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מהניסיון שלי אם הוא נשלח ישירות לארץ - כן, יתרה מזאת ב95% מהמקרים השירות שתקבל מאמאזון יהיה טוב יותר מאשר השירות בארץ לאותו מוצר בדיוק.

FLATFACE (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 281
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

יש איזה סעיף שמציין זאת שנותן האחריות במקרה של משלוח ישיר לארץ הקונה הם אמזון וגם לאיזו תקופה?.

עופרפולק
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6540
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: נתניה
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 403 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

מה שאתה קונה משם אין אחריות כמו לשנה או שלוש כמו פה מה שכן אם קנית משהו והוא לא תקין אז הם מחליפים וגם זה לוקח זמן עד שתשלח ועד שתקבל
Sony 1040
Monitor mass

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

Re: מה זה אחריות של אמזון ?למי יש ידע בנושא ואפילו ניסיון?

נושא שלא נקרא #5 

@FLATFACE
·מה אתה רוצה לקנות ומאיפה? זה שונה ממוצר למוצר ומאמזון לאמוזן.

FLATFACE (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 281
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: מה זה אחריות של אמזון ?למי יש ידע בנושא ואפילו ניסיון?

נושא שלא נקרא #6 

@BUGY
·
אני שואל בכללי ולא על מוצר ספציפי ..

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

למשל:
קניתי מאמזון מוצר של ASUS אז בעת בעייה קבלת האחריות הייתה ישירות מ ASUS.
למשל קניתי מאמזון מוצר של LOGITECH אז קבלת האחריות הייתה ישירות מ LOGITECH.

ואגב,

אין צורך ב - "להשאיר המוצר במעבדה" ותקבל תשובה תוך שבועיים כמו בארץ הקודש.

הם רק מבקשים שיהיה משלוח:

Dispatched from and sold by Amazon

ונדמה אך לא בטוח שגם מספיק:

Fulfilled by Amazon לפי התקנון שלהם:

קוד: בחירת הכל

Fulfillment by Amazon (FBA) is a service we offer sellers that lets them store their products in Amazon's fulfillment centers, and we directly pack, ship, and provide customer service for these products.

offerbk1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1974
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 183 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

כל אמאזון נותן אחריות לפי המדיניות שלו עד כמה שידוע לי. אם השתמשת באמאזון גלובל אז המשלוח אליהם חזרה על חשבונם. נסיון מצוין איתם בכל הנוגע למימוש אחריות.
פעם אחת הגיע מוצר תקול אז שלחו קדם כל על חשבונם מיד שוב פעם וביקשו שאשלח חזרה את התקול (החזירו לי את הכסף על המשלוח)
פעם שנייה אוזניות שהפסיקו לעבוד בצד אחד אחרי שנה כשהאחריות היתה לשנתיים ואמרו לי אפילו לא לטרוח לשלוח את התקול ופשוט שלחו לי זוג חדש.
חשוב לא להיות ישראלים *** ולנצל את השירות האכותי שלהם אחרת בסופו של דבר יפסיקו לשלוח אלינו וכולנו נסבול.

FLATFACE (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 281
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@sky1sky10
·
היי , רגע בלבלת אותי , אם הקבלת האחריות היא של חברת המוצר , האם עדיין אמזון אחראים להחליף /לשלוח חדש?



@offerbk1

לכל אמזון יש מדיניות בפני עצמה או אפילו לכל מכירה ?

אני פשוט לא הבנתי , איך אדע שהמוצר שאני קונה מאמזון עצמם (כמו שהבחור הקודם כתב) מקבל אחריות מאמזון ?

ואגב כשאמזון שלחו לך את האוזניות בשני המקרים שציינת , תוך כמה זמן המשלוח הגיע?

אני חושב על אולי לקנות מחשב נייד מאמזון במקום לקנות בארץ עם אחריות שרק עבור בדיקה במעבדה הכל לוקח מינימום 9 ימי עסקים בלי תיקון ממשי .

·

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

FLATFACE כתב:@sky1sky10
·
היי , רגע בלבלת אותי , אם הקבלת האחריות היא של חברת המוצר , האם עדיין אמזון אחראים להחליף /לשלוח חדש?
...
· בשני מקרים הפנו אותי ליצרן והיצרן הוא שהחליף לי המוצר (משלוח UPS לארץ).
במקרה שלישי היצרן קבע שהמוצר תקול (היה עוד במסגרת ה Return period) ואז אמזון זיכו אותי
כולל המשלוח חזרה לאמזון.

FLATFACE (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 281
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@sky1sky10
·

תודה , אבל מה עושים במקרה והאחריות יצרן תקפה רק למקומיים, וזה מצויין באמזון או בפוליסי של היצרן .

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

FLATFACE, כפי שענו לך, כל עוד זה נשלח לארץ, אמזון יכסו את עלות המשלוח אליהם, כך שאין מה לדאוג. רק תוודא שזה Fulfilled by Amazon והכל יהיה שפיר :wink:

JamesStone
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1406
הצטרף: יולי 2015
שם מלא: James Stone
נתן תודות: 485 פעמים
קיבל תודות: 142 פעמים

15 שנות אחריות.. (סוגיה אקוטית מבחינתי)

נושא שלא נקרא #13 

אשתי חזרה לפני שבוע מארה"ב עם מסחטת מיצים. מכשיר די יקר.
המשלוח לארץ היה אמור להכפיל את המחיר ב150%..
אי לכך, המכשיר הוזמן לכתובת המלון ששם התאכסנה אשתי.

לדגם הזה יש אחריות של 15 שנה "על כל החלקים", כולל הפלסטיק וכולל המנוע (אחריות כזו נדירה במסחטות שכאלה)
אני מניח שהאחריות של אמזון לא תימשך 15 שנה ולכן רצוי לקבל את האחריות מהיצרן (דרום קוריאה).

אשתי טענה שהמכשיר באריזתו המקורית היה גדול וכבד מאוד ובלית ברירה היא הוציאה את המכשיר מהקופסא המקורית (שנשארה בארה"ב) וחילקה את החלקים בין כל המזוודות.

כעת, אני תוהה איך אני יכול למלא "גלוית לקוח" שמצורפת לחוברת ההפעלה, ללא "חשבונית קניה" וללא הקופסא המקורית, מה גם, שכאמור, המכשיר נתקבל מאמזון במלון בארה"ב ולא "בארץ היעד הסופי" (כאן)

אשמח אם למישהו יש כמה טיפים לסיטואציה כזו.



ג'יימס

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

ואם המוכר זה
AMAZON EXPORT SALES LLC AES
אז יש אחריות של אמזון, לא?

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אנשים פה עדו סלט.

אמזון לא נותן אחריות לכלום.
האחריות היא של היצרן תמיד.
בארהב,
אם המוצר נמצא בתקופת ההחזרה (30 יום מהקניה) אמזון יכסו כל נזק או תקלה. מעבר לזה ההתנהלות תהיה מול היצרן. כמובן שכל מקרה לגופו ובמוצרים זולים אמזון יכולים לחרוג מהנוהל.. במוצרים יקרים רוב הסיכויים שלא.

באירופה המצב שונה, שם אמזון יותר גמישים ומאפשרים החזרה גם מעבר ל30 יום. אבל שוב, כל מקרה הוא לגופו ותלוי על איזה נציג אתה נופל.


אנשים אוהבים להגיד שהאחריות של אמזון היא ללא תחרות וכו... בפועל אם תהיה לך תקלה ב30 יום הראשונים אתה מכוסה מכל הכיוונים. מעבר לזה, כל מקרה לגופו. לי היו נסיונות טובים וגם כאלה שפחות טובים.

למשל מקרן אפסון שהתקלקלה לו הנורה אחרי 4 חודשים זרקו אותי להתנהל מול אפסון ארהב.

מנגד, מכונת נספרסו החליפו לי גם אחרי שנה (למרות שיש אחריות בארץ)
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”