שאלה למומחי אמאזון לגבי החזרת מוצר לאמאזון , אשמח לעזרה.

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shaby
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2093
הצטרף: ינואר 2011
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 299 פעמים
קיבל תודות: 56 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

b2k כתב: בקיצור על העסקה איתך הפסידו אולי 1000 שקל אם לא יותר...כי אתה לא מרוצה אחרי 8 חודשים של שימוש....
זה נראה לך אמיתי???

עכשיו שתבין.
אמזון לא פילנטרופים. זה עסק.
סוף שנה הם פותחים המכירות עושים מאזנים בכל מדינה...רואים רווח והפסד והחזרים....
רואים כמה החזירו לישראלים...רואים שהם גרמו להם נזק...על שטויות...
מעלים לכולם את דמי הטיפול והמשלוח כדי לכסות על הנזק.
מפה יוצא שכולם נפגע מכך.
...
סופר צודק & סופר צודק & סופר צודק

לפותח השרשור: אמזון הציעו לך את זה כי אלו אמזון. יעשו הכל בכדי לרצות את הלקוח. אך כאן צריך לבוא ה-dignity לידי ביטוי. אני ממש ממש מקווה שתיקח החלטה נכונה בראייה קדימה.

כמו שאמאזון מעניקים חווית שירות שלא נתקלנו בשום דבר שמדגדג אותה - כך גם הם יכולים לעצור את זה. לא ע"י הוצאת ישראל מהאתר אלא ע"י הקפצת מחירי המשלוח.

נכתב ע"י מישהו (אני) שאמנם לא החזיר מוצר כי לא היה מרוצה ממנו, אך פנה אליהם לקניית חלק חילוף (ראש מכונת גילוח) שנה לאחר הקנייה והם פשוט התעקשו לספק לי מוצר חדש לחלוטין(חדש/מחודש...)

LinkMattan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 464
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

כנראה אמאזון יפסיקו לשלוח לכאן בזמן הקרוב. אין מצב שהם יוכלו לספוג את הישראליות הזאת יותר מבחינה כלכלית.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

ברור שהחזרה כלשהי של פלוני אלמוני מישראל לא תשפיע על התוצאות הכספיות של ענק הקמעונאות. אם היה לאמאזון הסכם שכזה עם היצרנים, מן הסתם לא היתה קטגוריה של Warehouse Deals אצל אמאזון בה מוכרים מוצרים פתוחים / משומשים בהנחה.
בכל אופן, אמאזון לא בעסק של להפסיד כסף. אם יראו שממדינה מסויימת יש אחוז חריג של החזרים כספיים, תקלות, בקשות שעולות להם כסף - תהיה בטוח שבסופו של דבר זה ישתקף או בעלות, או בשירות הלקוחות או בנכונות למכור.
לדעתי להחזיר רסיבר תקין בן 8 חודשים זה לא נאה.

shaby
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2093
הצטרף: ינואר 2011
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 299 פעמים
קיבל תודות: 56 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

@bixente
אני מניח שאני מייצג בקשה מכמעט כל משתמש באתר שקונה באמזון: בבקשה אל תעשה זאת.

תמכור את זה בארץ...

אני לא אומר שאתה לא ישר (חס וחלילה) - אך תפגין הגינות כלפי אתר שמעניק לך את חווית הקנייה הטובה בעולם ומאפשר לך חיסכון עצום לעומת רכישה בארץ.

bixente (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1576
הצטרף: אוקטובר 2007
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

קודם כל סורי שלקח לי המון זמן לעדכן (הייתי עמוס עד שבוע שעבר, ואז חופשה :) ) אבל רק עדכון קטן לגבי הנושא :
אני לא באמת מסכים עם מי שאמר שזה ניצול כי באמת שלא ביקשתי את זה אלא רק בדקתי ורציתי לבדוק אם יש אפשרות שדרוג או משהו ומה שרשמתי זה מה שהוצע לי מאמאזון. ולא, הם לא יפסיקו את המשלוחים לישראל בגלל כאלו דברים.
ובכל זאת בסוף הלכתי בעצתכם ומכרתי את הרסיבר ביד 2.
אמאזון ימשיכו להתקיים :wink:

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

אמאזון היא לא חנות ק"ב עם אנשים שמדברים איתם, נכנסים למתן, בודקים אופציות שלא בקטלוג וכו'.
אתה פונה אליהם, האופציה היחידה שלהם היא להחזיר את הכסף וזהו.
לדעתי החלטת את ההחלטה הנכונה.

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

כולם צודקים אבל חלקכם מגזימים. זה השרות של אמזון. זה השרות בארה"ב. אכן ניתן להחזיר מוצרים, ניתן לקבל זיכוי לשדרוג לדגם חדש, גם שנה אחרי. נגיד קנית רסיבר וחודשיים אחרי זה יצאה דגם חדש, בהרבה חניות גדולות אתה יכול לשדרג חינם. הרבה חברות נותנות להתנסות בבית במוצרים שלהם, לחודש ויותר.
זה שבארץ אתה צריך לקנות רסיבר, אוזניות, רמקולים...בכלל, כל ציוד אודיו, זה משהו שהתרגלנו אליו, אבל זה לא המצב שם. אז גם לקבל חזרה מוצר שהלקוח לא מרוצה ממנו אחרי חודשים רבים, זה סביר ביותר. אין פה שום ניצול. כשהם רוצים, הם מבטלים הזמנות, מעלים מחירים ולא מפצים על זה. הם עושים מה שהם צריכים כחברה אבל בכל זאת שמים דגש על שרות לקוחות. בנתיים עובד להם...

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

כל מה שאני יכול להזמין מאמזון אני מזמין מהם, בין היתר בגלל השירות הנהדר הזה.

dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5902
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

אגב, טלפונים סלולריים הפסיקו לשלוח, אבל כנראה בגלל סוללות...

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

כיף לקרוא הודעה כזו אחרי כל הדיונים על פרוניקס. מרחק של שמיים וארץ מיורוקום או ישפאר שהשאירה את סבתא שלי חודשיים בלי טלוויזיה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”