סופר צודק & סופר צודק & סופר צודקb2k כתב: בקיצור על העסקה איתך הפסידו אולי 1000 שקל אם לא יותר...כי אתה לא מרוצה אחרי 8 חודשים של שימוש....
זה נראה לך אמיתי???
עכשיו שתבין.
אמזון לא פילנטרופים. זה עסק.
סוף שנה הם פותחים המכירות עושים מאזנים בכל מדינה...רואים רווח והפסד והחזרים....
רואים כמה החזירו לישראלים...רואים שהם גרמו להם נזק...על שטויות...
מעלים לכולם את דמי הטיפול והמשלוח כדי לכסות על הנזק.
מפה יוצא שכולם נפגע מכך....
לפותח השרשור: אמזון הציעו לך את זה כי אלו אמזון. יעשו הכל בכדי לרצות את הלקוח. אך כאן צריך לבוא ה-dignity לידי ביטוי. אני ממש ממש מקווה שתיקח החלטה נכונה בראייה קדימה.
כמו שאמאזון מעניקים חווית שירות שלא נתקלנו בשום דבר שמדגדג אותה - כך גם הם יכולים לעצור את זה. לא ע"י הוצאת ישראל מהאתר אלא ע"י הקפצת מחירי המשלוח.
נכתב ע"י מישהו (אני) שאמנם לא החזיר מוצר כי לא היה מרוצה ממנו, אך פנה אליהם לקניית חלק חילוף (ראש מכונת גילוח) שנה לאחר הקנייה והם פשוט התעקשו לספק לי מוצר חדש לחלוטין(חדש/מחודש...)