טיפ: תבקש לדבר עם צוות האקספרט או איך שקוראים להם, אשכרה עונים שם אנשים שיודעים מה זה tracertshish כתב:אני מנוי עסקי של בזק בינלאומי. לצערי גם אצלנו המשתמשים חווים את אותן בעיות.
למזלנו יש לנו קו גיבוי נוסף 100/100 עם ספק אחר שמאפשר לנו עבודה רציפה ללא בעיות.
היה צר לי מאוד לשמוע מנציג שירות עסקי של בזק בינלאומי שהם לא מודעים לשום בעיה (שום בעיה?!?! שום בעיה?!?!?)
הצעה לבזק בינלאומי - כאשר ישנה בעיה לא נקודתית אלא כזאת שמשפיעה על כמות גדולה של משתמשים לעדכן את כל נציגי השירות שלכם. זה פשוט
לא הגיוני שאני צריך להסביר לאותו נציג שהבעיה קיימת אצל עוד הרבה משתמשים אחרים ולא רק אצלי!...
עוד אנשים עם בעיות גלישה בימים האחרונים בבזק/בינלאומי?
·PsyCho כתב:בגדול אחרי דיבור עם החבר׳ה היותר טכנים במוקד של בזק, שאשכרה ידעו לדבר איתי על ניתובים ופינגים כשהבינו שאני עם רקע טכני ולא אחד שצריך עזרה בלרסט ראוטרים אז נרגעתי קצת וגם עזר שהבעיות נעלמו, לבנתיים.
אין לי ספק שאם הן יחזרו אני פשוט אעזוב.
מצטער בשביל מי שעדיין סובל, זה ממש פוגע בתדמית של בזק בינלאומי בעיניי, שתמיד העדפתי לשלם עוד על השירות שלהם, העיקר שיעמדו בציפיות.
מתן - תודה על התשובות, טיפ מכל הלב:
אם יש בעיה - תדברו עליה.
חצי מהמשרד שלי חווה את אותן בעיות, ולקבל תשובות של ׳אין בעיה׳ זה לייצר יותר נזק מאשר תועלת.
חג שמח !...
ברכות .....מה בדיוק סידרו לך?
כי עכשיו השעה 20:50
👇👇👇👇👇👇👇👇
- mosheamsalem56
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 354
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
·Mad-Dog כתב:פניתי אליהם בצ'אט ... תשובתם :
" הדבר יכול לנבוע משתי סיבות :
הראשונה עומס בתשתית באזור מגורייך את זה ניתן לבדוק מול בזק
שניה עומס ברמת הרשת הפנימית שלך ואת זה ניתן לבדוק על ידי ניתוק כל המכשירים חיבור מחשב אחד בודד לנתב
מצחיקים,
בבית ניתקתי הכל
ובזק? בכלל לא לקוח שלהן, אני בבנדל...
עומס ועומס ? - בבזק עד היום טענו שהעומס לא משפיע עליהם במיוחד לקוחות עם חבילת גיימר שמיימר.
נערך לאחרונה על ידי Unplugged ב 10/10/2017 22:40, נערך פעם 1 בסך הכל.
בדקתי הרגע עם השכן ממול, אותה חבילה, תשתית זהה, וספק זהה, אצלו הכל פיקס, מקבל מהירות מלאה .
ואז מצאתי את ההבדל... הוא לא בבאנדל .
קיצור : בזק ממשיכה לזיי!!@# את כל הספקיות שאיתה בהסכם באנדל, אם חשבנו שבינלאומי מחוץ למשחק - טעינו .
בשעות הערב היא פשוט נותנת רוחב פס מוגבל לכל המבונדלים . לא חוקי - מקומם, ונשבר **** מזה .
ואז מצאתי את ההבדל... הוא לא בבאנדל .
קיצור : בזק ממשיכה לזיי!!@# את כל הספקיות שאיתה בהסכם באנדל, אם חשבנו שבינלאומי מחוץ למשחק - טעינו .
בשעות הערב היא פשוט נותנת רוחב פס מוגבל לכל המבונדלים . לא חוקי - מקומם, ונשבר **** מזה .
@Mad-Dog
·
אבל התקלה היא רק בבזב"ל אז זה ממש לא "בזק ממשיכה ... את כל הספקיות שאיתה בהסכם באנדל" אלא בזק עושה תקלות במכוון רק ללקוחות בזב"ל, כנקמה על זה שאם כבר אתה נוטש את בזק איך אתה מעז סתם לעבור לחברת הבת שלהם. ורק בשעות מסוימות, בעיקר בחג ובשעות עומס שרב העובדים בחופש.
אני בהחלט מסכים שזה הרבה יותר הגיוני מהאופציה הפשוט מגוכחת שיש להם בעיה טכנית שהם מנסים אבל לא מצליחים לפתור (שאולי באמת משפיעה רק על לקוחות באנדל בגלל שהם מוגדרים קצת אחרת ואולי זה סתם מקרי שזה ההבדל מול השכן שלך).
יותר מזאת לדעתי לקלל את בזק פה בפורמים זו בדיוק הדרך האידיאלית לקדם את הפתרון התקלה.
·
אבל התקלה היא רק בבזב"ל אז זה ממש לא "בזק ממשיכה ... את כל הספקיות שאיתה בהסכם באנדל" אלא בזק עושה תקלות במכוון רק ללקוחות בזב"ל, כנקמה על זה שאם כבר אתה נוטש את בזק איך אתה מעז סתם לעבור לחברת הבת שלהם. ורק בשעות מסוימות, בעיקר בחג ובשעות עומס שרב העובדים בחופש.
אני בהחלט מסכים שזה הרבה יותר הגיוני מהאופציה הפשוט מגוכחת שיש להם בעיה טכנית שהם מנסים אבל לא מצליחים לפתור (שאולי באמת משפיעה רק על לקוחות באנדל בגלל שהם מוגדרים קצת אחרת ואולי זה סתם מקרי שזה ההבדל מול השכן שלך).
יותר מזאת לדעתי לקלל את בזק פה בפורמים זו בדיוק הדרך האידיאלית לקדם את הפתרון התקלה.
@eran405
·
תאמין לי העניין ברור ומוכח. בזק מקצה רוחב פס מסוים לכל לקוחות הבאנדלים, שיעמדו בתור ויקבלו 10% ביצועים, מה מפריע להם? בסוף יתייאשו ויתחברו ישירות במחיר מופרז .
לאמלזה התכוון הרגולטור שדרש מהם למכור לספ.יותאת האפשרות לקבל תשתית בעלות מפוקחת, זה לא אומר שמאפשר להם למסור שירותפגום או אפילו משובש בכוונת תחילה . בריונות כמו כל דבר במדינתנו.
בהחלט מציק התשובות האוטומטיות שמקבלים מהנציגים של בינלאומי. מצפה מהספקיות לאתר ולהתמודד עם מקור התקלה, ואם זה מה שאני אומר שזה, שילחמו בבזק וישחררו אותנו מלחפש לבד איך ואת מי לתבוע
·
תאמין לי העניין ברור ומוכח. בזק מקצה רוחב פס מסוים לכל לקוחות הבאנדלים, שיעמדו בתור ויקבלו 10% ביצועים, מה מפריע להם? בסוף יתייאשו ויתחברו ישירות במחיר מופרז .
לאמלזה התכוון הרגולטור שדרש מהם למכור לספ.יותאת האפשרות לקבל תשתית בעלות מפוקחת, זה לא אומר שמאפשר להם למסור שירותפגום או אפילו משובש בכוונת תחילה . בריונות כמו כל דבר במדינתנו.
בהחלט מציק התשובות האוטומטיות שמקבלים מהנציגים של בינלאומי. מצפה מהספקיות לאתר ולהתמודד עם מקור התקלה, ואם זה מה שאני אומר שזה, שילחמו בבזק וישחררו אותנו מלחפש לבד איך ואת מי לתבוע
@Mad-Dog
·
אכן "מוכח". לדוגמא לי הייתה בעיה של מהירות ירודה וקו לא 100% יציב עם שוק סיטונאי באקספון. מרב תיאוריות קונסיפרציה כאן בפורום חזרתי לבזק ישירות לא שוק סיטונאי. לא רק שהבעיה לא נפתרה בעקבות המעבר אלא שלפחות כשהייתי בשוק סיטונאי דרך אקספון נשלח טכנאי של בזק לבדוק את הקו, בעוד מול בזק ישירות פשוט "הכל תקין" ואין אפשרות לשלוח אלי טכנאי לבדוק את הבעיה.
אם אתה כל כך מאמין שזה בגלל שוק סיטונאי תחזור לבזק ישירות ותראה האם הבעיה ישר נפתרת או לא. אפילו אם כן זה לא באמת מוכיח כלום (לדעתי אם הבעיה נפתרת שאתה עובר לבזק ישירות היא לא תחזור אם תעבור שוב לשוק סיטונאי).
אני כמובן לא חסיד גדול של בזק ורק מחכה שכבר תהיה לי אלטרנטיבה לדאופול של בזק/הוט אבל להגיד שכל הבעיות בתשתית בזק זה רק בגלל שוק סיטונאי זה פשוט לא נכון ומבלבל אנשים שקצת פחות מבינים.
·
אכן "מוכח". לדוגמא לי הייתה בעיה של מהירות ירודה וקו לא 100% יציב עם שוק סיטונאי באקספון. מרב תיאוריות קונסיפרציה כאן בפורום חזרתי לבזק ישירות לא שוק סיטונאי. לא רק שהבעיה לא נפתרה בעקבות המעבר אלא שלפחות כשהייתי בשוק סיטונאי דרך אקספון נשלח טכנאי של בזק לבדוק את הקו, בעוד מול בזק ישירות פשוט "הכל תקין" ואין אפשרות לשלוח אלי טכנאי לבדוק את הבעיה.
אם אתה כל כך מאמין שזה בגלל שוק סיטונאי תחזור לבזק ישירות ותראה האם הבעיה ישר נפתרת או לא. אפילו אם כן זה לא באמת מוכיח כלום (לדעתי אם הבעיה נפתרת שאתה עובר לבזק ישירות היא לא תחזור אם תעבור שוב לשוק סיטונאי).
אני כמובן לא חסיד גדול של בזק ורק מחכה שכבר תהיה לי אלטרנטיבה לדאופול של בזק/הוט אבל להגיד שכל הבעיות בתשתית בזק זה רק בגלל שוק סיטונאי זה פשוט לא נכון ומבלבל אנשים שקצת פחות מבינים.
- mosheamsalem56
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 354
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים