50% מסי ייבוא על מסך מחשב (27 אינץ'). USHOPS

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

בגלל זה אני לא אוהב את עניין השילוח המטווח.
ועכשיו אני גם מבין שיש סיכוי שאדפק גם מול המכס באיזה שלב :x

Paranoid-Android (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 27
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

אגב, הערה כללית:

מצחיק איך כל פעם ספקים ישראלים (מבלי להכליל, יש חריגים) לא מפנימים את העובדה שפגיעה מסוג זה בתדמית שלהם תעלה להם הרבה יותר מה-85$ (או 117$) שהתעקשו עליהם. הרי עכשיו בתור לקוח שנפגע, אני אדאג לשתף את הסיפור הזה בכל מקום אפשרי.

יש לי הרגשה שאם תקרית כזו הייתה מתרחשת עם ספק שהוא לא בארץ, עם תודעת שירות "אמריקאית" - היה מתנהג לגמרי אחרת:

1) להודות בטעות.
2) לספוג בעצמו את הפרשי המסים - מדובר במקרה חריג וחד פעמי. ההפסד הכספי לספק בגודל של USHOPS אמור להיות מזערי.
3) לבדוק מה השתבש בכל התהליך, להסיק מסקנות ולעשות את התיקונים בהתאם.

אבל בשירות הלקוחות של USHOPS כנראה אין אנשים שמגדילים ראש, ואין אנשים שחושבים קדימה, וחבל.

shaylev80
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 727
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 68 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

@Zahi_Ushops
·
צחי אין לך שום דבר להגיב לנושא?

Zahi_Ushops
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 72
הצטרף: מרץ 2016
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

היי,

מנהל שירות הלקוחות שלנו שוחחה איתו באופן אישי והסבירה לו שלמוצר הזה יש מיסוי שלא אנחנו קבענו אלא המדינה והוא 15% מס קניה + 17$ מע"מ.
את המיסים כמו לכל מוצר מעל 75$ מחשבים מערך ה-CIF. כל זה הוסבר אך לצערנו לא התקבל.

אנחנו תמיד שמחים לעזור בכל מה שקשור לעלויות המשלוח ולכל דבר שקשור אלינו באופן ישיר (ויש פה המון חבר'ה שיכולים להעיד שאני תמיד עוזר ומקדם עניינים) אבל כשמדובר על מיסים זה כבר לא בשליטה שלנו. אנחנו פועלים רק על פי חוקי מדינת ישראל.

בנימה אישית - קל מאוד לעלות היום חברה על המוקד ולצלוב אותה ברחבי הרשת ברגע שמשהו לא מתאים לך, אבל חשוב לזכור שמאחורה החברה עומדים אנשים שעושים הכול (ותאמינו לי, הכל) בכדי שהלקוחות יצאו מרוצים. לצערי לא תמיד ניתן לסייע לכולם וגם אותי זה מבאס אבל זו המציאות.

מקווה שלהבא נוכל לסייע יותר, כל עוד זה תלוי בי זה גם יקרה.

שיהיה אחלה סופ"ש

צחי

EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

ולמה זאת הפתעה שהלקוח מגלה רק כשזה מגיע לארץ? זה הנושא כאן ובכלל לא הגבת לזה.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

EyeKey כתב:ולמה זאת הפתעה שהלקוח מגלה רק כשזה מגיע לארץ? זה הנושא כאן ובכלל לא הגבת לזה.
...
·
ואיפה בדיוק לוקחים את המיסים?


ד"א: למה 15% מס קניה בנוסף?

הוא לא שילם מראש את המיסים דרך AMAZON ?, אולי זה בגלל שהוא שלך דרך USHOPS ולא DHL נגיד (?)


צחי צודק, כשלקוח עצבני הוא מוציא את התסכול שלו ב300% יותר ממה שצריך :@ וטוב שספציפית באתר יש מענה חופשי מאחד מצוות של החברה.
אבל עדיין אם תעמיד בפני חברה כמות אפשרויות שבה אפשר לפצות ולרצות את הלקוח, החברה תבחר באפשרות הכי פחות מהותית מבחינת הלקוח. וזה מאוד כואב ללקוחות שבחרו לשמוח עליכם בעיניים עצומות וללכת לקבל שירות דווקה אצליכם :עצוב:

EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

@legopart
·

Ushops מראים לך את המיסים שאתה צריך לשלם מראש, בהתאם לקטגוריה של המוצר. כשחבילה מגיעה אליהם הם מקטלגים אותה והם טעו כאן.

גם במחשבון שלהם שבו משתמשים כדי להבין אם זה משתלם בכלל מראש, אין להם קטגוריה מתאימה למוצר הזה, ואז אתה מקבל מחיר "סופי" שגוי.

הם נותנים רושם שאתה משלם את המחיר הסופי כולל המיסים. DHL לא מתיימרים לעשות את זה אז מה הם קשורים. אמזון כן וגם סופגים טעויות שלהם.

Itsik_G
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1178
הצטרף: יולי 2005
מיקום: מרכז הארץ
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

@Zahi_Ushops
·
צחי, הכעס כאן הוא לא על שיעור המיסים אלא על כך שהלקוח לא קיבל את כל המידע לפי שהמוצר הגיע לארץ.
אתם לא יכולים לצפות מהלקוח שיידע לסווג לבד את המוצר ואת שיעור המכס שיוטל עליו, בדיוק בשביל זה אתם גובים עמלה.
הרי המוצר היה בידיכם לפני שנשלח לארץ והיתה לכם גישה לכל המידע הדרוש כדי לסווג אותו נכון.
לכן כאשר אתם טועים, לא הוגן לצפות מהלקוח שישלם את מחיר הטעות שלכם.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

אני זוכר שפעם דיברו פה על מקרה שהייתה הנחה גדולה שמישהו הזמין דרך USHOPS אבל בפועל כשUSHOPS התכוונו לבצע את ההזמנה אז ההנחה כבר לא הייתה ומה קרה בפועל?
הם הודיעו ללקוח, שאם הוא רוצה לקנות את המוצר עליו לשלם את המחיר העכשיווי.
(יצא שהצייד אחרי המחיר המשתלם יצא כושל, בגלל פקטור הההזמנה שהייתה צריכה להעשות על ידיכם)

אני חושב ש 27" זה נחשב מסך מחשב בלבד ולא צג טלוויזיה לכן אני לא מבין את הסיבה ל 15% הנוספים.
17% כמאט בטוח שהייתה צריך לשלם.

אין מצב שהאתר יודה שאי הידיע שלך ועל תשלום ה 15% בפועל שהיא באשמתם

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

בתור מישהו שרק שמע אבל לא מכיר את השירות של USHOPS אני רוצה להבין משהו, האם חישוב המס נקבע מראש או רק בעת הגעת החבילה למרכז בארה"ב?

ממה שאני מבין חישוב המס נקבע כשהחבילה הגיעה למרכז הלוגיסטי בארה"ב אבל נעשה באופן שגוי.
אני לא חושב שUSHOPS צריכים לספוג את ההפרש, מקסימום להתנצל בפני הלקוח ולאפשר לו להחזיר את החבילה לאמאזון על חשבונם. הרי בכל מקרה הלקוח היה צריך לשלם את המס, בין אם זה בעת ההגעה למרכז בחו"ל ובין אם בכניסה לארץ.
ההתלהמות כאן על USHOPS מיותרת לדעתי, אני מעריך מאד את זה שנציג החברה ממשיך לענות גם כשהתשובה שלו נענית בשלילה ולא בורח כמו שהיו עושים בחברות אחרות. אולי כן יש מקום לשיפור, אבל יש הבדל משמעותי בפרופרציות שבהן יש לקחת את הדברים.

EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

אבל אפילו את זה הם לא עשו. הם לא התנצלו בפני הלקוח ולא הודו שהם עשו טעות. הם באו אליו בדרישות תשלום ואיום בתשלום נוסף של 75$ אם הוא לא יטפל בזה מהר.

freesoul28
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 482
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 34 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

@EyeKey
USHOPS הם לא טעו בקיטלוג המוצר, מבחינת מכס כל מסך מעל 25 אינצ' נחשב טלויזיה (גם אם זה מסך מחשב), ועל טלויזיות יש מס קניה של 15% ועוד מע"מ של 17%.
הבעיה היא המכס והקטלוגים שלהם.

EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

@freesoul28
·

נו? והם קיטלגו את המוצר כאביזר מחשב והראו לו שהמיסים על זה 17%.
אחרי שהוא שילם כבר על המיסים והמשלוח והחבילה היתה בדרכה לארץ הם דרשו ממנו תשלום נוסף בגלל ההפרש.

freesoul28
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 482
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 34 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

@EyeKey
צודק לא שמתי לב, חשבתי שהם קיטלגו נכון.

Paranoid-Android (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 27
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

@Itsik_G

סיכמת את זה מצוין.

צחי, סיפרתי את כל הסיפור על כל שלביו ובשקיפות מלאה. יש לי הוכחות לכל מילה שכתבתי ואין פה שום ניסיון "לסחוט" או להוציא מהחברה כסף שלא מגיע לי. מיותר גם לציין שאין פה שום כוונה לפגוע בתעסוקה שלך או בתעסוקה של אנשים אחרים שעובדים בתוך החברה. לנסות להציג את הסיפור כאילו מדובר במאבק בין אנשים לאנשים זו הטעיה ועיוות של המציאות. בנקודת המוצא, מאזן הכח פה הינו בין צד אחד חזק (החברה) לבין צד שני חלש (האזרח הפשוט). זכותי לנסות לאזן פה את מאזן הכוחות דרך שימוש בכל האמצעים (החוקיים) שעומדים לרשותי, ולכן קצת מוזר לי שאתה בוחר להעלות תלונות על כמה קל להעלות חברה כלשהי על המוקד, במקום באמת לנסות להבין איפה טעיתם. לא ראיתי שאמזון או כל חברה עם תודעת שירות טובה מתלוננת (או העובדים שלה) בפומבי מסיבה דומה. מדובר בדוגמה מצוינת על איך חברה יכולה בו זמנית גם להרוויח (המון) וגם לדעת להודות בטעויות כשהן קורות.

אילולא הייתי לי (ועדיין קיימת) הרגשה חזקה מאוד שהצד המקביל הטעה אותי (עם חשד קל להטעייה מכוונת, את זה אני אתן לחברי הפורום להחליט לגביו) לא הייתי בכלל משקיע את כל המאמץ והאנרגיות האלה, דבר שניסיתי להסביר גם לשירות לקוחות בצורה הכי עניינית שיש.
ייאמר לזכותכם שלא התעלמתם לגמרי מהתלונות שלי והנציגה הנחמדה כן ניסתה להתאמץ במציאת פתרון, אך לדעתי מדובר במאמצים מוגבלים שהולידו פתרון שלא הולם את גודל הטעות. אחרי שהצגתי חוסר שביעות מהפתרון, הגענו לשלב בו בשירות הלקוחות אומרים ללקוח (בצורה בלתי ישירה, כמובן): "זה מה יש ותתמודד עם זה".

אז נעים מאוד, זו הדרך שלי להתמודד עם זה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”