דעתי האישית, המערכת שלהם ממוחשבת ומה שהיא מחליטה (ללא כל תובנה אנושית, כי אני בטוח שבן אדם לא יושב ומחליט בשבילה) גם מבחינת אמזון מסך של 27" זה מסך מחשב, אז מאיפה תוכנה אוטומטית צריכה לדעת שזו היא טלוויזיה.
המדינה בפועל רוצה לקחת ממך על יבוא המוצר 15+17%, מה אתה שאתה אומר זה:
- המס אותו מטילים עלי כחוק הוא לא פייר כי החברה לא הודיע לי לגביו לכן:
-- החברה צריכה לגרום למכס להבין זאת
-- החברה צריכה לשלם במקומי את ה 15% כי המערכת שלה לא בכל המקרים צודקת ונותנת שכלול, שבפועל מיושם אחרת, כי במערכת מדובר על מחשבון אוטומטי והמס נלקח לפי כל פריט לגופו ובחקר המשלוח מקריאת התווית ועד לפתיחת החבילה.
אם ב USPSHOPS רשום מראש שהם לא אחראים על המס שיגבה על יבוא המוצר מהלקוח (שזה יתכן ואמור להיות ברור) אז הם באמת לא אשמים במובן המירבי
50% מסי ייבוא על מסך מחשב (27 אינץ'). USHOPS
הנה דוגמה לשירות של חברה בריטית. אך של אשתי הזמין מפצל HDMI בהמלצתי (200 יורו לשם עקיפת HDCP 2.2). נשלח בדואר רגיל. דואר ישראל מסיבה לא ברוה לא שלח \SMS להודיע לו שחבילה הגיעה, עבר חודש ודואר ישראל החליט שככל הנראה הלקוח בארץ החליט לוותר על החבילה ושלח אותה חזרה לחברה השולחת... רק שהיא כמובן לא הגיע ליעדה והלכה לאיבוד. פנינו לחברה והם תחילה ביקשו מספר מעקב של החבילה שנשלחה חזרה, ולדואר ישראל אין דבר כזה..
אז הלכו 230 דולר? לא, לאחר שפינו שוב והסברנו על חוסר האחריות והמקצועיות של דואר ישראל, אותה בשם PULSE EIGHT בריטית, הודיע שהיא שולחת תחליף למוצר של 230 יורו למרות שהראשון הלך לאיבוד בגלל אשמת הדואר המקומי. האמת ההיתי בעצמי בשוק...
הנה דוגמה לחברה שמוכנה להדפק בלפחות אלף שח רק כדי לשמור על המוניטין... אגב לפנות לשירות לקוחות דואר ישראל לא עוזר. אין מענה או תגובה גם לאחר חודש... העובדה שהם פשלו עם שיחת SMS לא מעניינת אותם, בטלפון אמרו לו שזה אחריותו לגשת לברר אם חבילה מתעקבת ולא התקבלה הודעה לאחר חודש...
ללא ספק לגיטימי לחלוטין להחרים גם USHOPES הללו, שילמדו כיצד לתת שירות ללקוח. הפרסום הרע שהם קבלו כאן עולה להם הרבה יותר מכמה מאות השקלים שהם ניסו לחסוך...
אז הלכו 230 דולר? לא, לאחר שפינו שוב והסברנו על חוסר האחריות והמקצועיות של דואר ישראל, אותה בשם PULSE EIGHT בריטית, הודיע שהיא שולחת תחליף למוצר של 230 יורו למרות שהראשון הלך לאיבוד בגלל אשמת הדואר המקומי. האמת ההיתי בעצמי בשוק...
הנה דוגמה לחברה שמוכנה להדפק בלפחות אלף שח רק כדי לשמור על המוניטין... אגב לפנות לשירות לקוחות דואר ישראל לא עוזר. אין מענה או תגובה גם לאחר חודש... העובדה שהם פשלו עם שיחת SMS לא מעניינת אותם, בטלפון אמרו לו שזה אחריותו לגשת לברר אם חבילה מתעקבת ולא התקבלה הודעה לאחר חודש...
ללא ספק לגיטימי לחלוטין להחרים גם USHOPES הללו, שילמדו כיצד לתת שירות ללקוח. הפרסום הרע שהם קבלו כאן עולה להם הרבה יותר מכמה מאות השקלים שהם ניסו לחסוך...
- Paranoid-Android (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 27
- הצטרף: יולי 2011
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
@legopart
·
לדעתי לא מדובר בתהליך אוטומטי, וגם אם כן - חברה מתוקנת צריכה לשאת באחריות גם בגין טעויות שנבעו מתהליכים אוטומטיים. אציין כי שילמתי 10$ נוספים בגין ביטוח חבילה על המשלוח לארץ, ואני מניח שאם חברה כלשהי רוצה לבטח מוצר כלשהו, ההיגיון אומר שהיא צריכה לפתוח את האריזה כדי לוודא שהוא הגיע אליה תקין (או לפחות לא שבור) לפני שהיא שולחת אותו לארץ, לא? ואם כן, היא לא ראתה שמדובר במסך?
שלא לדבר על כך שהדגם של המסך מופיע על האריזה.. 3 שניות של חיפוש בגוגל יספיקו כדי לראות שמדובר במסך מחשב ולא במחשב.
@Sharks
·
למוצר הזה ספציפית לא הייתה אפשרות של משלוח ישיר לארץ. אם היה, בטח שהייתי מעדיף להשתמש באמאזון עצמה.
·
לדעתי לא מדובר בתהליך אוטומטי, וגם אם כן - חברה מתוקנת צריכה לשאת באחריות גם בגין טעויות שנבעו מתהליכים אוטומטיים. אציין כי שילמתי 10$ נוספים בגין ביטוח חבילה על המשלוח לארץ, ואני מניח שאם חברה כלשהי רוצה לבטח מוצר כלשהו, ההיגיון אומר שהיא צריכה לפתוח את האריזה כדי לוודא שהוא הגיע אליה תקין (או לפחות לא שבור) לפני שהיא שולחת אותו לארץ, לא? ואם כן, היא לא ראתה שמדובר במסך?
שלא לדבר על כך שהדגם של המסך מופיע על האריזה.. 3 שניות של חיפוש בגוגל יספיקו כדי לראות שמדובר במסך מחשב ולא במחשב.
@Sharks
·
למוצר הזה ספציפית לא הייתה אפשרות של משלוח ישיר לארץ. אם היה, בטח שהייתי מעדיף להשתמש באמאזון עצמה.