https://www.hometheater.co.il/vt286036.html
בהמשך לפוסט המשעשע(על חשבוני), כבר הגיעה הרגע שבו ראיתי את האור בקצה המנהרה.
אלקטרוניקס יצרו איתי קשר ואמרו הנה המסך מגיע אליך, בין 9-11 או בין 12-14 אז ביקשתי אחהצ כדאי לא להפסיד יום עבודה נוסף.
אז ממש אבל ממש, הנציגה עשתה לי טובה והצליחה להשחיל אותי(תרתי משמע) היום יום רביעי בין 17-19 רק חמישה שבועות אחרי שהמסך נלקח ממני או לחילופין רק 25 ימי עסקים שלמים ללא המסך.
אז הגיע הרגע השידה מצוחצחת האבק נוקה הכבלים מוכנים והמסך יוצא אחר כבוד מקרטון שהצליחו למצוא אחרי חיפושים רבים, להפתעתי הרבה אין את קופסת החיבורים.
אני: תגיד לא הבאת את קופסת החיבורים?
טכנאי: אף פעם לא לוקחים את הקופסא.
אני: כן אף פעם לא לוקחים, אבל הפעם הוא לקח.
טכנאי: אתה בטוח, אולי זה הלך לאיבוד
אני: כן יכול להיות שזה הלך לאיבוד, לכם.
שיחה קצרה של הטכנאי למנהל ולטכנאי שהיה והגיעו למסקנה אכן הקופסא נלקחה אבל לא הוחזרה.
טכנאי: בסדר מחר יתאמו איתך מועד להחזרת הקופסא, אל תדאג המנהל שלנו מאוד אחראי
אני בלב: פחחחחחחחחחח.....חחחח....חחחח
אז נכון אחרי חמישה שבועות או 25 ימי עסקים הטלוויזיה אצלי, אבל כאבן שאין לה הופכין כי אי אפשר לראות כלום.....
אז עוד כמה ימים לא יקרה כלום 25 או 30 ... מי סופר....
עצוב? מצחיק? אמיתי? חלום?
לא יודע, מה שכן אני מקדיש את השיר לוקח תזמן של יצחק קלפטר לאלקטרוניקס פרו שבאמת לקחו את השיר הזה צעד קדימה וממש אבל ממש לוקחים תזמן......
אחרי שתגיע הקופסא אם בכלל, אעדכן איך רואים במסך.
אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....
@Eliran15
·
זה לא משנה אם ייבוא רשמי או מקביל, החוק אותו חוק.
http://www.consumers.org.il/category/se ... d-warranty
·
זה לא משנה אם ייבוא רשמי או מקביל, החוק אותו חוק.
http://www.consumers.org.il/category/se ... d-warranty
Re: אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....
@shaharfs
·היי שחר!
קראתי הכל ולצערי...
1. כל הסיפור הזה נשמע מזעזע וכמו "לא מהעולם הזה". . .
2. ככל ששמעתי, אלקטרוניקס פרו היא כיום חברת השירות שמשרתת את כל היבואנים, ולכן, לא יהיה לך מנוס, ותיתקל בהם הן אם תרכוש שוב סמסונג, סוני, LG או עוד כמה נוספים...
3. אני כשלעצמי איני מתלהב מסמסונג, אבל העדפתך לבחור בהם היא זכותך המלאה, בדיוק באותה מידה שאני לא "בקטע".
4. כן הייתי מעדיף שלא לקבל בחזרה את המכשיר ה'מתוקן' הזה, אחרי כל המסכת שעברת וכן הייתי נלחם על כך שאקבל בתמורתו משהו טוב יותר ולא 'שווה ערך' או בטח ובטח, לא נחות יותר. אחרי כל העינויים שעברת, זה פשוט מגיע לך.
5. מעבר לכל, לא הייתי מהסס כלל לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות. אם אתה מגיע לשם ללא עו"ד, גם הם לא יהיו רשאים לייצג את עצמם בעזרת עו"ד והסיכוי שלך לקבל את מה שהחוק דורש, יעמוד לצידך כנראה. לדעתי, גם השופט הקפדן ביותר, לא יוכל לטעון, שסירבת לפשרה, אם תוכיח לו שהמוצר שהוצע לך נחות מזה שהיה ברשותך. טוב. זו דעתי, אבל אם תצטייד בדפי השוואה אמינים, תוכל לטעון זאת ללא בעיה. וזה בכלל לפני שתוכיח שהם לא עמדו בדרישות החוק בנוגע למשך זמן הטיפול, וכן או לא דאגו שיהיה בידך מסך חלופי באותה התקופה.
6. אני מאד סקרן לקרוא מה התקדם הלאה... אני בהחלט חושב, שיש להעמיד את החברים של אלקטרוניקס פרו במקומם וכך גם את היבואן של סמסונג, שאינו רואה העצמו כלל בתמונה. הוא הלוא סיפק את המכשיר וכשהוא נוכח שהלקוח אינו מרוצה, לדעתי הוא כן אמור לנקוט עמדה.
שיהיה לך בהצלחה@
הפרפר...
·היי שחר!
קראתי הכל ולצערי...
1. כל הסיפור הזה נשמע מזעזע וכמו "לא מהעולם הזה". . .
2. ככל ששמעתי, אלקטרוניקס פרו היא כיום חברת השירות שמשרתת את כל היבואנים, ולכן, לא יהיה לך מנוס, ותיתקל בהם הן אם תרכוש שוב סמסונג, סוני, LG או עוד כמה נוספים...
3. אני כשלעצמי איני מתלהב מסמסונג, אבל העדפתך לבחור בהם היא זכותך המלאה, בדיוק באותה מידה שאני לא "בקטע".
4. כן הייתי מעדיף שלא לקבל בחזרה את המכשיר ה'מתוקן' הזה, אחרי כל המסכת שעברת וכן הייתי נלחם על כך שאקבל בתמורתו משהו טוב יותר ולא 'שווה ערך' או בטח ובטח, לא נחות יותר. אחרי כל העינויים שעברת, זה פשוט מגיע לך.
5. מעבר לכל, לא הייתי מהסס כלל לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות. אם אתה מגיע לשם ללא עו"ד, גם הם לא יהיו רשאים לייצג את עצמם בעזרת עו"ד והסיכוי שלך לקבל את מה שהחוק דורש, יעמוד לצידך כנראה. לדעתי, גם השופט הקפדן ביותר, לא יוכל לטעון, שסירבת לפשרה, אם תוכיח לו שהמוצר שהוצע לך נחות מזה שהיה ברשותך. טוב. זו דעתי, אבל אם תצטייד בדפי השוואה אמינים, תוכל לטעון זאת ללא בעיה. וזה בכלל לפני שתוכיח שהם לא עמדו בדרישות החוק בנוגע למשך זמן הטיפול, וכן או לא דאגו שיהיה בידך מסך חלופי באותה התקופה.
6. אני מאד סקרן לקרוא מה התקדם הלאה... אני בהחלט חושב, שיש להעמיד את החברים של אלקטרוניקס פרו במקומם וכך גם את היבואן של סמסונג, שאינו רואה העצמו כלל בתמונה. הוא הלוא סיפק את המכשיר וכשהוא נוכח שהלקוח אינו מרוצה, לדעתי הוא כן אמור לנקוט עמדה.
שיהיה לך בהצלחה@
הפרפר...
- shaharfs (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 402
- הצטרף: אפריל 2016
- מיקום: בעבודה
- נתן תודות: 21 פעמים
- קיבל תודות: 39 פעמים
Re: אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....
@משהפרפר
·אז ככה , יש לי טענות כלפי אלקטרוניקס פרו בכל מה שקשור לטיפול שלהם במסך שלי. אני עדיין שומר להם חסד נעורים על מסך סמסונג es6200 46 שהם תיקנו לי לפני יותר מארבע שנים ועד היום עובד טפו טפו. גם אני עובד אצל יבואן של מוצרי אלקטרוניקה ואנחנו גם נותנים שרות, ככל שכמות הלקוחות ומגוון המוצרים עולה כך יש סיכוי "ליפול בין הכיסאות".
בנוסף אצלנו הישראלים יש את התחושה תמיד שלא "ידפקו" אותי או של לא לצאת פראייר.
אני יכול לסכם את כל הסאגה הזאת כך: אני לא מרוצה מהתיקון ב100% כי החזירו לי את המסך אומנם תקין אך שרוט בתחתית לא משהו קריטי אבל לא במקום ולא משהו שצריך לקרות. כרגע המסך עובד בסדר גמור אבל הדרך שעברתי בשביל זה הייתה ממש מתישה. צמד עובדים כנראה מאוד בכירים התקשרו אלי הרבה מאוד פעמים על מנת לנסות לגרום לי להיות מרוצה ואף להתנצל על אופן הטיפול עד כה. אני אקביל את זה למערכת יחסים עם אישתי, לא כל פעם שאנחנו מתווכחים אנחנו רצים לרבנות. גם עם אלקטרוניקס פרו אני מאמין שעוד אפגש בעתיד אין מה לעשות אני כנראה מהבודדים פה שמעריצים את מסכי סמסונג ומוצריהם, יש פה כמה שיגדירו והגדירו אותי בכל מיני הגדרות פסיכולוגיות וכו .
אני רואה שגם בהייסנס יש בעיות וגם בlg על פיליפס אני לא מדברבכלל, אולי אם בעתיד אוכל לקנות visio אז תהיה תחרות מול סמסונג כרגע אין לי אחרת במקומה.
ובלי קשר נקוה שאופן הטיפול בלקוחות פה בארץ ע"י כל החברות יעלה בכמה רמות.
·אז ככה , יש לי טענות כלפי אלקטרוניקס פרו בכל מה שקשור לטיפול שלהם במסך שלי. אני עדיין שומר להם חסד נעורים על מסך סמסונג es6200 46 שהם תיקנו לי לפני יותר מארבע שנים ועד היום עובד טפו טפו. גם אני עובד אצל יבואן של מוצרי אלקטרוניקה ואנחנו גם נותנים שרות, ככל שכמות הלקוחות ומגוון המוצרים עולה כך יש סיכוי "ליפול בין הכיסאות".
בנוסף אצלנו הישראלים יש את התחושה תמיד שלא "ידפקו" אותי או של לא לצאת פראייר.
אני יכול לסכם את כל הסאגה הזאת כך: אני לא מרוצה מהתיקון ב100% כי החזירו לי את המסך אומנם תקין אך שרוט בתחתית לא משהו קריטי אבל לא במקום ולא משהו שצריך לקרות. כרגע המסך עובד בסדר גמור אבל הדרך שעברתי בשביל זה הייתה ממש מתישה. צמד עובדים כנראה מאוד בכירים התקשרו אלי הרבה מאוד פעמים על מנת לנסות לגרום לי להיות מרוצה ואף להתנצל על אופן הטיפול עד כה. אני אקביל את זה למערכת יחסים עם אישתי, לא כל פעם שאנחנו מתווכחים אנחנו רצים לרבנות. גם עם אלקטרוניקס פרו אני מאמין שעוד אפגש בעתיד אין מה לעשות אני כנראה מהבודדים פה שמעריצים את מסכי סמסונג ומוצריהם, יש פה כמה שיגדירו והגדירו אותי בכל מיני הגדרות פסיכולוגיות וכו .
אני רואה שגם בהייסנס יש בעיות וגם בlg על פיליפס אני לא מדברבכלל, אולי אם בעתיד אוכל לקנות visio אז תהיה תחרות מול סמסונג כרגע אין לי אחרת במקומה.
ובלי קשר נקוה שאופן הטיפול בלקוחות פה בארץ ע"י כל החברות יעלה בכמה רמות.
סאונד טוב, מסך טוב, הכל טוב...
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....
@shaharfs
·לצערי הרב, גם אני נתקלתי בעבר עם חברת שירות שחמקה ממחויבותה לטפל במוטל עליה.
אז סוני עדיין לא נעזרה באלקטרוניקס פרו, ככה ש...
ולא. זה לא מפריע לי לרכוש עוד סוני. כי אני מאמין במותג ובמוצריו.
אז... לגופו של עניין, יש לי טלוויזיה של סוני, וקיבלתי עליה אחריות לתקופה ממושכת: 5 שנים.
המכשיר עבד מצוין, עד ליום בו חיברתי אלין ממיר HD בעזרת כבל HDMI...
לאחר מכן, נו... בוא ואעביר לך את השרשור ותראה בעצמך מה נהיה...
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... sc&start=0
·לצערי הרב, גם אני נתקלתי בעבר עם חברת שירות שחמקה ממחויבותה לטפל במוטל עליה.
אז סוני עדיין לא נעזרה באלקטרוניקס פרו, ככה ש...
ולא. זה לא מפריע לי לרכוש עוד סוני. כי אני מאמין במותג ובמוצריו.
אז... לגופו של עניין, יש לי טלוויזיה של סוני, וקיבלתי עליה אחריות לתקופה ממושכת: 5 שנים.
המכשיר עבד מצוין, עד ליום בו חיברתי אלין ממיר HD בעזרת כבל HDMI...
לאחר מכן, נו... בוא ואעביר לך את השרשור ותראה בעצמך מה נהיה...
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... sc&start=0