אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
shaharfs (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 402
הצטרף: אפריל 2016
מיקום: בעבודה
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....

נושא שלא נקרא #1 

https://www.hometheater.co.il/vt286036.html
בהמשך לפוסט המשעשע(על חשבוני), כבר הגיעה הרגע שבו ראיתי את האור בקצה המנהרה.
אלקטרוניקס יצרו איתי קשר ואמרו הנה המסך מגיע אליך, בין 9-11 או בין 12-14 אז ביקשתי אחהצ כדאי לא להפסיד יום עבודה נוסף.
אז ממש אבל ממש, הנציגה עשתה לי טובה והצליחה להשחיל אותי(תרתי משמע) היום יום רביעי בין 17-19 רק חמישה שבועות אחרי שהמסך נלקח ממני או לחילופין רק 25 ימי עסקים שלמים ללא המסך.
אז הגיע הרגע השידה מצוחצחת האבק נוקה הכבלים מוכנים והמסך יוצא אחר כבוד מקרטון שהצליחו למצוא אחרי חיפושים רבים, להפתעתי הרבה אין את קופסת החיבורים.
אני: תגיד לא הבאת את קופסת החיבורים?
טכנאי: אף פעם לא לוקחים את הקופסא.
אני: כן אף פעם לא לוקחים, אבל הפעם הוא לקח.
טכנאי: אתה בטוח, אולי זה הלך לאיבוד
אני: כן יכול להיות שזה הלך לאיבוד, לכם.
שיחה קצרה של הטכנאי למנהל ולטכנאי שהיה והגיעו למסקנה אכן הקופסא נלקחה אבל לא הוחזרה.
טכנאי: בסדר מחר יתאמו איתך מועד להחזרת הקופסא, אל תדאג המנהל שלנו מאוד אחראי
אני בלב: פחחחחחחחחחח.....חחחח....חחחח
אז נכון אחרי חמישה שבועות או 25 ימי עסקים הטלוויזיה אצלי, אבל כאבן שאין לה הופכין כי אי אפשר לראות כלום.....
אז עוד כמה ימים לא יקרה כלום 25 או 30 ... מי סופר....
עצוב? מצחיק? אמיתי? חלום?
לא יודע, מה שכן אני מקדיש את השיר לוקח תזמן של יצחק קלפטר לאלקטרוניקס פרו שבאמת לקחו את השיר הזה צעד קדימה וממש אבל ממש לוקחים תזמן......
אחרי שתגיע הקופסא אם בכלל, אעדכן איך רואים במסך.
סאונד טוב, מסך טוב, הכל טוב...

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אמזון בדרך תתעודד

good__one
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 631
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 50 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

Eliran15 כתב:אמזון בדרך תתעודד
...
מה יעזור לו, הוא כבר קנה...

Shtirlitz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4902
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 351 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

עצוב? מצחיק? אמיתי? חלום?
...
יותר בכיוון של חלם. אפשרי גם לשנות את שמו של ספק השרות ל"אלקטרופח".
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אלקטרוניקס פרו(בלם)

Lee
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4282
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 283 פעמים
קיבל תודות: 476 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

עאלק-טרוניקס פרו.

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

@good__one
·כן זה די ברור שזה לא יעזור לו:roll:

הכוונה הייתה שבקניות הבאות יהיה לו את אמזון ולא יצטרך להתעסק עם החברות האלה יותר

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

כל היבואנים קוברים את עצמם.
חוץ מ-ח.י

dilbert78
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1549
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 233 פעמים
קיבל תודות: 146 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

בשנת האחריות, על היצרן לתקן מוצר בתוך עשרה ימי עסקים מהיום שבו נמסר המכשיר למעבדה. במקרה של סירוב לתקן את המכשיר בתקופת האחריות בתקופה שנקבעה, בית המשפט רשאי לפסוק לטובת הצרכן פיצוי ללא הוכחת נזק בסכום של עד 10,000

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@dilbert78
·זה כולל גם אקסבוקבס?
המעבדה לא בארץ אלא בגרמניה ושירות לקוחות טוען בין 14-28 ימי עסקים
מה27 לנובמבר עד עכשיו אני בלי הקונסולה

הקונסולה נקנתה בארץ יבואן רשמי

dilbert78
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1549
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 233 פעמים
קיבל תודות: 146 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@Eliran15
·

זה לא משנה אם ייבוא רשמי או מקביל, החוק אותו חוק.

http://www.consumers.org.il/category/se ... d-warranty

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....

נושא שלא נקרא #12 

@shaharfs
·היי שחר!
קראתי הכל ולצערי...
1. כל הסיפור הזה נשמע מזעזע וכמו "לא מהעולם הזה". . .
2. ככל ששמעתי, אלקטרוניקס פרו היא כיום חברת השירות שמשרתת את כל היבואנים, ולכן, לא יהיה לך מנוס, ותיתקל בהם הן אם תרכוש שוב סמסונג, סוני, LG או עוד כמה נוספים...
3. אני כשלעצמי איני מתלהב מסמסונג, אבל העדפתך לבחור בהם היא זכותך המלאה, בדיוק באותה מידה שאני לא "בקטע".
4. כן הייתי מעדיף שלא לקבל בחזרה את המכשיר ה'מתוקן' הזה, אחרי כל המסכת שעברת וכן הייתי נלחם על כך שאקבל בתמורתו משהו טוב יותר ולא 'שווה ערך' או בטח ובטח, לא נחות יותר. אחרי כל העינויים שעברת, זה פשוט מגיע לך.
5. מעבר לכל, לא הייתי מהסס כלל לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות. אם אתה מגיע לשם ללא עו"ד, גם הם לא יהיו רשאים לייצג את עצמם בעזרת עו"ד והסיכוי שלך לקבל את מה שהחוק דורש, יעמוד לצידך כנראה. לדעתי, גם השופט הקפדן ביותר, לא יוכל לטעון, שסירבת לפשרה, אם תוכיח לו שהמוצר שהוצע לך נחות מזה שהיה ברשותך. טוב. זו דעתי, אבל אם תצטייד בדפי השוואה אמינים, תוכל לטעון זאת ללא בעיה. וזה בכלל לפני שתוכיח שהם לא עמדו בדרישות החוק בנוגע למשך זמן הטיפול, וכן או לא דאגו שיהיה בידך מסך חלופי באותה התקופה.
6. אני מאד סקרן לקרוא מה התקדם הלאה... אני בהחלט חושב, שיש להעמיד את החברים של אלקטרוניקס פרו במקומם וכך גם את היבואן של סמסונג, שאינו רואה העצמו כלל בתמונה. הוא הלוא סיפק את המכשיר וכשהוא נוכח שהלקוח אינו מרוצה, לדעתי הוא כן אמור לנקוט עמדה.
שיהיה לך בהצלחה@
הפרפר...

shaharfs (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 402
הצטרף: אפריל 2016
מיקום: בעבודה
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

Re: אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....

נושא שלא נקרא #13 

@משהפרפר
·אז ככה , יש לי טענות כלפי אלקטרוניקס פרו בכל מה שקשור לטיפול שלהם במסך שלי. אני עדיין שומר להם חסד נעורים על מסך סמסונג es6200 46 שהם תיקנו לי לפני יותר מארבע שנים ועד היום עובד טפו טפו. גם אני עובד אצל יבואן של מוצרי אלקטרוניקה ואנחנו גם נותנים שרות, ככל שכמות הלקוחות ומגוון המוצרים עולה כך יש סיכוי "ליפול בין הכיסאות".
בנוסף אצלנו הישראלים יש את התחושה תמיד שלא "ידפקו" אותי או של לא לצאת פראייר.
אני יכול לסכם את כל הסאגה הזאת כך: אני לא מרוצה מהתיקון ב100% כי החזירו לי את המסך אומנם תקין אך שרוט בתחתית לא משהו קריטי אבל לא במקום ולא משהו שצריך לקרות. כרגע המסך עובד בסדר גמור אבל הדרך שעברתי בשביל זה הייתה ממש מתישה. צמד עובדים כנראה מאוד בכירים התקשרו אלי הרבה מאוד פעמים על מנת לנסות לגרום לי להיות מרוצה ואף להתנצל על אופן הטיפול עד כה. אני אקביל את זה למערכת יחסים עם אישתי, לא כל פעם שאנחנו מתווכחים אנחנו רצים לרבנות. גם עם אלקטרוניקס פרו אני מאמין שעוד אפגש בעתיד אין מה לעשות אני כנראה מהבודדים פה שמעריצים את מסכי סמסונג ומוצריהם, יש פה כמה שיגדירו והגדירו אותי בכל מיני הגדרות פסיכולוגיות וכו .
אני רואה שגם בהייסנס יש בעיות וגם בlg על פיליפס אני לא מדברבכלל, אולי אם בעתיד אוכל לקנות visio אז תהיה תחרות מול סמסונג כרגע אין לי אחרת במקומה.
ובלי קשר נקוה שאופן הטיפול בלקוחות פה בארץ ע"י כל החברות יעלה בכמה רמות.
סאונד טוב, מסך טוב, הכל טוב...

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #14 

@משהפרפר

2. ל-LG מערך שירות משלהם, אין להם שום קשר לאל' פרו. גם הייסנס משתמשים בשירות של חברה אחרת.

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: אחחח אלקטרוניקס הייתי או חלמתי חלום.....

נושא שלא נקרא #15 

@shaharfs
·לצערי הרב, גם אני נתקלתי בעבר עם חברת שירות שחמקה ממחויבותה לטפל במוטל עליה.
אז סוני עדיין לא נעזרה באלקטרוניקס פרו, ככה ש...
ולא. זה לא מפריע לי לרכוש עוד סוני. כי אני מאמין במותג ובמוצריו.

אז... לגופו של עניין, יש לי טלוויזיה של סוני, וקיבלתי עליה אחריות לתקופה ממושכת: 5 שנים.
המכשיר עבד מצוין, עד ליום בו חיברתי אלין ממיר HD בעזרת כבל HDMI...
לאחר מכן, נו... בוא ואעביר לך את השרשור ותראה בעצמך מה נהיה...
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... sc&start=0

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”