ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

טוב. אני מכיר את ה-3400L אבל נראה שה-4400 נאחזת טוב יותר בקיר.

נושא שלא נקרא #91 

כנראה דגם "חדש" של ברקן.
אגב, גם ה-3400 "אוהבת" להסתובב לאופסייד אבל אם אתה מהדק מספיק את הברגים זה לא אמור לקרות.
נכון שיש זרועות יותר מאסיביות מהברקן, אבל הן יקרות בצורה משמעותית ואיני חושב ששווה להשקיע בהן.
בכל מקרה, תתחדש ותיהנה.
לגבי הארכת האחריות... כדאי שתקרא את האותיות הקטנות ותעיין קצת בביקורות שנכתבו על אלקט' פרו.
אפילו באתר זה, יש "יותר מדי" כאלה...

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

יש לי חדשות בשבילך... איני משתמש חדש בפורום, והייתה לי חוויה נעימה עם אלה.

נושא שלא נקרא #92 

@BARBIE
·אז ככה. יש לי טלוויזיה סוני שרכשתי לפני שנה וקצת. KD55XE9005BEAP. כשהמתקין הגיע אלי, לא אהבתי את מה שהוא עשה, ו"כרגיל", הוא השכיב את המסך על הקרטון ככל שהסיפור הזה מוכר וידוע. אבל הוא כן "לקח אחריות", ולא איפשר לי לגעת במכשיר או לעזור לו. הוא טען, שכל מה שהוא עושה זה באחריותו ובאחריות החברה, ולכן אין לי "מקום" להתערב.
ובכל זאת, ההתקנה עברה בשלום והטלוויזיה הזו שימחה אותי מעל לשנה. אלא שלפני כמה שבועות, הופיעו פסים אנכיים על המסך, [סוג של פיג'אמה לבנה ומעצבנת] ולא ניתן היה לשלוט בטלוויזיה. רק ניתוק מהחשמל הועיל, אבל לאחר שחוברה, היא סירבה לפעול. מה שכן, לאחר שהייתה מנותקת מהחשמל מעל ל-24 שעות, היא כן הצליחה להתעורר לחיים, אבל שוב, למשך כחצי שעה וזהו. מאז היא כבר מתה לגמרי. קראתי לאל. פרו, והם הגיעו תוך יומיים. הנציג בדק והחליט לקחת את הטלוויזיה עמו. הוא הביא מרכבו אריזה מרופדת, וארז את המסך בתוכה. לאחר 3 ימים, התקשרו אלי מהמעבדה, והודיעו לי שהמסך בטיפול. עוד יומיים, והודיעו שהוא תקין והוחלף בו הלוח הראשי. המסך הוחזר לביתי כעבור שבוע בדיוק, אבל אז התמונה לא הייתה תקינה. בחצי השמאלי שלה היו קווים אנכיים צבעוניים, ש"נשברו" היכנשהו בדרך ויצרו צללית של פרח מוזר.
המסך נלקח שוב, וביום א' הודיעו לי שהמסך שבור והם פנו לישפאר כדי לקבל מסך חדש עבורי.
עוד יום עבר, והודיעו לי, שאין יותר טלוויזיות מסידרה XE, ולכן אקבל במקום המסך שלי טלוויזיה מדגם KD55XF9005BEAP, כלומר, דגם משופר של שנת 2018. אז.. הנה. אתמול הגיעו אלי 2 נציגים של אל. פרו, שהביאו את הקרטון החדש והתקינו יחדיו את הטלוויזיה. הפעם, הם השכיבו אותה לבקשתי על מיטה שטוחה, ותוך מספר דקות היא הורכבה על רגליה והופעלה להדגמה. הוחתמתי על טופס, המעיד כי קיבלתי את המסך החדש לשביעות רצוני, והאחריות עליו תימשך עפ"י משך האחריות המגיע לי בהתאם לעסקת הרכישה. הוגן? לדעתי? מאד.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #93 

אחרי מאות של סיפורי אימה על החברה הזאת, אתה מספר לנו כאן סיפור יפה, על איך חברה התנהגה בדיוק כמצופה ממנה.
לא מעל ולא מתחת.
אף אחד כאן לא יצא מגידרו.

אני חושב שקברניטי החברה הזו צריכים לצום בפסח במשך 3 חודשים (רצופים) לפחות, כדי לכפר ולו בפרומיל, על כל עוגמת הנפש שהם גרמו להמוני בית ישראל.

adibek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 374
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

נושא שלא נקרא #94 

@Arie10
·מחזק, אני קיבלתי מהם שירות מעליב ולא מקצועי שניתקלתי בבעיות, ברמה כזו שפשוט ביקשתי מהם ללכת ולא לטפל בבעיה, בסוף פתרתי את הבעיה עצמאית באיפוס הטלויזיה סמסונג דרך תפריט טכנאי.

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

בהחלט נכון. לא מעל ולא מתחת. כך בדיוק צריך להיות.

נושא שלא נקרא #95 

@Arie10
·אלא שאחרי כל מה שקראתי ושמעתי? חשתי חובה לספר גם, שלפחות במקרה שלי, הכל התנהל כפי שצריך להתנהל עפ"י הספר.
קרה נזק? לקחו אחריות.
לא השיגו את הדגם הנדרש? הביאו דגם חדיש יותר.
הבה נקווה, שלפחות בעתיד, הם ימשיכו בדרך הנכונה הזו ויבוא לציון גואל.


se1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1294
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 73 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

נושא שלא נקרא #97 

משה פרפר, אתה צריך במקרה הזה לפרגן רק ליבואן של סוני, ישפאר.
אלקטרוניקס-פרו אחראי אצלם על השירות.
הם לא היו מחליפים לך למסך יותר חדיש בלי הסכמה של היבואן.

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

אין כל ספק בכך. אלק. פרו התקשרו אלי ובישרו לי, שלישפאר אין יותר את הדגם

נושא שלא נקרא #98 

@se1
·הקודם, וכעת אוכל לקבל רק את הדגם של 2018. ואם כך, ניתן לקבוע, שכאשר היבואן בסדר, הכל נראה טוב יותר.

nadavg123
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?

נושא שלא נקרא #99 

@BARBIE

אני שואל ברצינות כיוון שאני נמצא בימים אלו במסע חיפוש אחר טלוויזיה 55" או 65" וראיתי שיש פה הרבה ביקורות שליליות על אלקטרוניקס פרו.. אז על איזו חברות כן מומלץ?

תודה מראש לכל העונים?

·

superbizho
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 671
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 40 פעמים
קיבל תודות: 45 פעמים

נושא שלא נקרא #100 

LG
NAS: Custom made 15TB WD RED
TV: Samsung mu9000 65
Sound 5.1.2: Denon x1400H + SVS ULTRA

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?

נושא שלא נקרא #101 

@nadavg123
·
אלקטרוניקס פרו היא נותן שירות, היא לא יצרן טלויזיות.
יצרני טלויזיות זה LG, סוני, סמסונג, TCL, הייסנס.

nadavg123
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?

נושא שלא נקרא #102 

@mdk_25
·

אני יודע את זה. אבל מה לעשות שאת השירות אתה לא מקבל מהיצרן עצמו אלא מנותנות השירות ולכן מחפש חברה שעובדת עם נותנת שירות טוב ואיכותי.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?

נושא שלא נקרא #103 

@nadavg123
·
אתה צריך לחשוב כמה ״נותן השירות״ הוא שיקול מרכזי אצלך בקניית מוצר.
אני אישית למשל, ב-10 השנים האחרונות לא הייתי צריך לפנות לספק האחריות של שום מוצר חשמלי, אפילו לא פעם אחת. אם כבר היו תקלות, הן קרו לאחר תום תקופת האחריות של המוצר ולספק האחריות לא היתה שום משמעות.
כל אחד לשיקול דעתו...

nadavg123
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?

נושא שלא נקרא #104 

@mdk_25
·

ועובדה שיש פה אנשים שדיברו על ההתקנות של אלקטרוניקס פרו - והתקנה לא נכונה או הנחה לא נכונה של הטלוויזיה יכולה לפגוע בו עוד לפני שהדלקת אותו.. ככה שכן, נותנת שירות היא שיקול מאוד מרכזי בקניית המוצר. כמו בכל מוצר שעובר פס ייצור לפעמים אתה יכול ליפול על המוצר שדווקא בו קרתה תקלה במעמד הייצור ואז לך תרדוף אחרי נותנת השירות..

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?

נושא שלא נקרא #105 

@nadavg123
·
נכון, ובכל זאת.
גם אצל מי שהתקינו לו, זה עלול לגרום לבעיות (ולא ״בטוח יגרום לבעיות״) וחשוב להעלות את הדבר כדי לשפר את המצב.
וגם מי שמתקין לבד עלול לעשות משהו לא נכון ולגרום לבעיות.

למשל החלפת בטריה בסמארטפון עלולה לשבור משהו ולגרום לבעיות.
אז יש אנשים שמחליפים לבד - ולוקחים את הסיכון.
ויש אנשים שמשלמים כסף למעבדה - וגם שם יש סיכון.
האם כשאתה קונה טלפון, השיקול העיקרי מבחינתך זה מי נותן האחריות שלו ועם אילו מעבדות הוא עובד?

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”