כנראה דגם "חדש" של ברקן.
אגב, גם ה-3400 "אוהבת" להסתובב לאופסייד אבל אם אתה מהדק מספיק את הברגים זה לא אמור לקרות.
נכון שיש זרועות יותר מאסיביות מהברקן, אבל הן יקרות בצורה משמעותית ואיני חושב ששווה להשקיע בהן.
בכל מקרה, תתחדש ותיהנה.
לגבי הארכת האחריות... כדאי שתקרא את האותיות הקטנות ותעיין קצת בביקורות שנכתבו על אלקט' פרו.
אפילו באתר זה, יש "יותר מדי" כאלה...
ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000
יש לי חדשות בשבילך... איני משתמש חדש בפורום, והייתה לי חוויה נעימה עם אלה.
@BARBIE
·אז ככה. יש לי טלוויזיה סוני שרכשתי לפני שנה וקצת. KD55XE9005BEAP. כשהמתקין הגיע אלי, לא אהבתי את מה שהוא עשה, ו"כרגיל", הוא השכיב את המסך על הקרטון ככל שהסיפור הזה מוכר וידוע. אבל הוא כן "לקח אחריות", ולא איפשר לי לגעת במכשיר או לעזור לו. הוא טען, שכל מה שהוא עושה זה באחריותו ובאחריות החברה, ולכן אין לי "מקום" להתערב.
ובכל זאת, ההתקנה עברה בשלום והטלוויזיה הזו שימחה אותי מעל לשנה. אלא שלפני כמה שבועות, הופיעו פסים אנכיים על המסך, [סוג של פיג'אמה לבנה ומעצבנת] ולא ניתן היה לשלוט בטלוויזיה. רק ניתוק מהחשמל הועיל, אבל לאחר שחוברה, היא סירבה לפעול. מה שכן, לאחר שהייתה מנותקת מהחשמל מעל ל-24 שעות, היא כן הצליחה להתעורר לחיים, אבל שוב, למשך כחצי שעה וזהו. מאז היא כבר מתה לגמרי. קראתי לאל. פרו, והם הגיעו תוך יומיים. הנציג בדק והחליט לקחת את הטלוויזיה עמו. הוא הביא מרכבו אריזה מרופדת, וארז את המסך בתוכה. לאחר 3 ימים, התקשרו אלי מהמעבדה, והודיעו לי שהמסך בטיפול. עוד יומיים, והודיעו שהוא תקין והוחלף בו הלוח הראשי. המסך הוחזר לביתי כעבור שבוע בדיוק, אבל אז התמונה לא הייתה תקינה. בחצי השמאלי שלה היו קווים אנכיים צבעוניים, ש"נשברו" היכנשהו בדרך ויצרו צללית של פרח מוזר.
המסך נלקח שוב, וביום א' הודיעו לי שהמסך שבור והם פנו לישפאר כדי לקבל מסך חדש עבורי.
עוד יום עבר, והודיעו לי, שאין יותר טלוויזיות מסידרה XE, ולכן אקבל במקום המסך שלי טלוויזיה מדגם KD55XF9005BEAP, כלומר, דגם משופר של שנת 2018. אז.. הנה. אתמול הגיעו אלי 2 נציגים של אל. פרו, שהביאו את הקרטון החדש והתקינו יחדיו את הטלוויזיה. הפעם, הם השכיבו אותה לבקשתי על מיטה שטוחה, ותוך מספר דקות היא הורכבה על רגליה והופעלה להדגמה. הוחתמתי על טופס, המעיד כי קיבלתי את המסך החדש לשביעות רצוני, והאחריות עליו תימשך עפ"י משך האחריות המגיע לי בהתאם לעסקת הרכישה. הוגן? לדעתי? מאד.
·אז ככה. יש לי טלוויזיה סוני שרכשתי לפני שנה וקצת. KD55XE9005BEAP. כשהמתקין הגיע אלי, לא אהבתי את מה שהוא עשה, ו"כרגיל", הוא השכיב את המסך על הקרטון ככל שהסיפור הזה מוכר וידוע. אבל הוא כן "לקח אחריות", ולא איפשר לי לגעת במכשיר או לעזור לו. הוא טען, שכל מה שהוא עושה זה באחריותו ובאחריות החברה, ולכן אין לי "מקום" להתערב.
ובכל זאת, ההתקנה עברה בשלום והטלוויזיה הזו שימחה אותי מעל לשנה. אלא שלפני כמה שבועות, הופיעו פסים אנכיים על המסך, [סוג של פיג'אמה לבנה ומעצבנת] ולא ניתן היה לשלוט בטלוויזיה. רק ניתוק מהחשמל הועיל, אבל לאחר שחוברה, היא סירבה לפעול. מה שכן, לאחר שהייתה מנותקת מהחשמל מעל ל-24 שעות, היא כן הצליחה להתעורר לחיים, אבל שוב, למשך כחצי שעה וזהו. מאז היא כבר מתה לגמרי. קראתי לאל. פרו, והם הגיעו תוך יומיים. הנציג בדק והחליט לקחת את הטלוויזיה עמו. הוא הביא מרכבו אריזה מרופדת, וארז את המסך בתוכה. לאחר 3 ימים, התקשרו אלי מהמעבדה, והודיעו לי שהמסך בטיפול. עוד יומיים, והודיעו שהוא תקין והוחלף בו הלוח הראשי. המסך הוחזר לביתי כעבור שבוע בדיוק, אבל אז התמונה לא הייתה תקינה. בחצי השמאלי שלה היו קווים אנכיים צבעוניים, ש"נשברו" היכנשהו בדרך ויצרו צללית של פרח מוזר.
המסך נלקח שוב, וביום א' הודיעו לי שהמסך שבור והם פנו לישפאר כדי לקבל מסך חדש עבורי.
עוד יום עבר, והודיעו לי, שאין יותר טלוויזיות מסידרה XE, ולכן אקבל במקום המסך שלי טלוויזיה מדגם KD55XF9005BEAP, כלומר, דגם משופר של שנת 2018. אז.. הנה. אתמול הגיעו אלי 2 נציגים של אל. פרו, שהביאו את הקרטון החדש והתקינו יחדיו את הטלוויזיה. הפעם, הם השכיבו אותה לבקשתי על מיטה שטוחה, ותוך מספר דקות היא הורכבה על רגליה והופעלה להדגמה. הוחתמתי על טופס, המעיד כי קיבלתי את המסך החדש לשביעות רצוני, והאחריות עליו תימשך עפ"י משך האחריות המגיע לי בהתאם לעסקת הרכישה. הוגן? לדעתי? מאד.
בהחלט נכון. לא מעל ולא מתחת. כך בדיוק צריך להיות.
@Arie10
·אלא שאחרי כל מה שקראתי ושמעתי? חשתי חובה לספר גם, שלפחות במקרה שלי, הכל התנהל כפי שצריך להתנהל עפ"י הספר.
קרה נזק? לקחו אחריות.
לא השיגו את הדגם הנדרש? הביאו דגם חדיש יותר.
הבה נקווה, שלפחות בעתיד, הם ימשיכו בדרך הנכונה הזו ויבוא לציון גואל.
·אלא שאחרי כל מה שקראתי ושמעתי? חשתי חובה לספר גם, שלפחות במקרה שלי, הכל התנהל כפי שצריך להתנהל עפ"י הספר.
קרה נזק? לקחו אחריות.
לא השיגו את הדגם הנדרש? הביאו דגם חדיש יותר.
הבה נקווה, שלפחות בעתיד, הם ימשיכו בדרך הנכונה הזו ויבוא לציון גואל.
אין כל ספק בכך. אלק. פרו התקשרו אלי ובישרו לי, שלישפאר אין יותר את הדגם
@se1
·הקודם, וכעת אוכל לקבל רק את הדגם של 2018. ואם כך, ניתן לקבוע, שכאשר היבואן בסדר, הכל נראה טוב יותר.
·הקודם, וכעת אוכל לקבל רק את הדגם של 2018. ואם כך, ניתן לקבוע, שכאשר היבואן בסדר, הכל נראה טוב יותר.
אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?
@BARBIE
אני שואל ברצינות כיוון שאני נמצא בימים אלו במסע חיפוש אחר טלוויזיה 55" או 65" וראיתי שיש פה הרבה ביקורות שליליות על אלקטרוניקס פרו.. אז על איזו חברות כן מומלץ?
תודה מראש לכל העונים?
·
אני שואל ברצינות כיוון שאני נמצא בימים אלו במסע חיפוש אחר טלוויזיה 55" או 65" וראיתי שיש פה הרבה ביקורות שליליות על אלקטרוניקס פרו.. אז על איזו חברות כן מומלץ?
תודה מראש לכל העונים?
·
- superbizho
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 671
- הצטרף: יוני 2014
- נתן תודות: 40 פעמים
- קיבל תודות: 45 פעמים
Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?
@nadavg123
·
אלקטרוניקס פרו היא נותן שירות, היא לא יצרן טלויזיות.
יצרני טלויזיות זה LG, סוני, סמסונג, TCL, הייסנס.
·
אלקטרוניקס פרו היא נותן שירות, היא לא יצרן טלויזיות.
יצרני טלויזיות זה LG, סוני, סמסונג, TCL, הייסנס.
Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?
@mdk_25
·
אני יודע את זה. אבל מה לעשות שאת השירות אתה לא מקבל מהיצרן עצמו אלא מנותנות השירות ולכן מחפש חברה שעובדת עם נותנת שירות טוב ואיכותי.
·
אני יודע את זה. אבל מה לעשות שאת השירות אתה לא מקבל מהיצרן עצמו אלא מנותנות השירות ולכן מחפש חברה שעובדת עם נותנת שירות טוב ואיכותי.
Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?
@nadavg123
·
אתה צריך לחשוב כמה ״נותן השירות״ הוא שיקול מרכזי אצלך בקניית מוצר.
אני אישית למשל, ב-10 השנים האחרונות לא הייתי צריך לפנות לספק האחריות של שום מוצר חשמלי, אפילו לא פעם אחת. אם כבר היו תקלות, הן קרו לאחר תום תקופת האחריות של המוצר ולספק האחריות לא היתה שום משמעות.
כל אחד לשיקול דעתו...
·
אתה צריך לחשוב כמה ״נותן השירות״ הוא שיקול מרכזי אצלך בקניית מוצר.
אני אישית למשל, ב-10 השנים האחרונות לא הייתי צריך לפנות לספק האחריות של שום מוצר חשמלי, אפילו לא פעם אחת. אם כבר היו תקלות, הן קרו לאחר תום תקופת האחריות של המוצר ולספק האחריות לא היתה שום משמעות.
כל אחד לשיקול דעתו...
Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?
@mdk_25
·
ועובדה שיש פה אנשים שדיברו על ההתקנות של אלקטרוניקס פרו - והתקנה לא נכונה או הנחה לא נכונה של הטלוויזיה יכולה לפגוע בו עוד לפני שהדלקת אותו.. ככה שכן, נותנת שירות היא שיקול מאוד מרכזי בקניית המוצר. כמו בכל מוצר שעובר פס ייצור לפעמים אתה יכול ליפול על המוצר שדווקא בו קרתה תקלה במעמד הייצור ואז לך תרדוף אחרי נותנת השירות..
·
ועובדה שיש פה אנשים שדיברו על ההתקנות של אלקטרוניקס פרו - והתקנה לא נכונה או הנחה לא נכונה של הטלוויזיה יכולה לפגוע בו עוד לפני שהדלקת אותו.. ככה שכן, נותנת שירות היא שיקול מאוד מרכזי בקניית המוצר. כמו בכל מוצר שעובר פס ייצור לפעמים אתה יכול ליפול על המוצר שדווקא בו קרתה תקלה במעמד הייצור ואז לך תרדוף אחרי נותנת השירות..
Re: אז אם לא אלקטרוניקס פרו? מי כן?
@nadavg123
·
נכון, ובכל זאת.
גם אצל מי שהתקינו לו, זה עלול לגרום לבעיות (ולא ״בטוח יגרום לבעיות״) וחשוב להעלות את הדבר כדי לשפר את המצב.
וגם מי שמתקין לבד עלול לעשות משהו לא נכון ולגרום לבעיות.
למשל החלפת בטריה בסמארטפון עלולה לשבור משהו ולגרום לבעיות.
אז יש אנשים שמחליפים לבד - ולוקחים את הסיכון.
ויש אנשים שמשלמים כסף למעבדה - וגם שם יש סיכון.
האם כשאתה קונה טלפון, השיקול העיקרי מבחינתך זה מי נותן האחריות שלו ועם אילו מעבדות הוא עובד?
·
נכון, ובכל זאת.
גם אצל מי שהתקינו לו, זה עלול לגרום לבעיות (ולא ״בטוח יגרום לבעיות״) וחשוב להעלות את הדבר כדי לשפר את המצב.
וגם מי שמתקין לבד עלול לעשות משהו לא נכון ולגרום לבעיות.
למשל החלפת בטריה בסמארטפון עלולה לשבור משהו ולגרום לבעיות.
אז יש אנשים שמחליפים לבד - ולוקחים את הסיכון.
ויש אנשים שמשלמים כסף למעבדה - וגם שם יש סיכון.
האם כשאתה קונה טלפון, השיקול העיקרי מבחינתך זה מי נותן האחריות שלו ועם אילו מעבדות הוא עובד?