סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.
- Snirrrr (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 240
- הצטרף: מרץ 2016
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 13 פעמים
@dudis
·לא לא השאירו לי כלום אחי המוביל/מתקין. אני אומר לך כמו לא יודע מה ניסה לקחת את המסך.אני בעבודה אישתי בבית שתי ילדים עסוקה אתם יודעים מה זה הוא מחבר את המסך ומהר מנתק אותה מהחשמל אומר לה לא סידרו את התקלה אני לוקח אותה חזרה. אישתי מחייגת אלי היא אומרת לי המתקין אומר שיש עדיין בעיה ושיש פס במסך שהוא מחזיר אותה.עכשיו שאני שלחתי את המסך לא היה שום פס לא הבנתי על מה היא מדברת,אמרתי לה תגידי לו שיחבר את המסך מהר לחשמל שיראה לך ותצלמי לי,היא שולחת לי אני מתקשר אומר לה כל המסך נשבר הכל כתם שחור ענק באמצע ופס של פיקסלים. ואז הוא אומר לה כן כן המסך נשבר אני לוקח אותו חזרה. וזהו אני מחכה שידברו איתי. שירות זוועתי שהתחיל זוועתי וניהיה יותר מגועל נפש שקרים שאומרים שהחליפו ולא החליפו.איך שהדברים נעשו בלרמות לקוח להוציא מהר מהחשמל ולאסוף תמסך חזרה משהו מגעיל.
·לא לא השאירו לי כלום אחי המוביל/מתקין. אני אומר לך כמו לא יודע מה ניסה לקחת את המסך.אני בעבודה אישתי בבית שתי ילדים עסוקה אתם יודעים מה זה הוא מחבר את המסך ומהר מנתק אותה מהחשמל אומר לה לא סידרו את התקלה אני לוקח אותה חזרה. אישתי מחייגת אלי היא אומרת לי המתקין אומר שיש עדיין בעיה ושיש פס במסך שהוא מחזיר אותה.עכשיו שאני שלחתי את המסך לא היה שום פס לא הבנתי על מה היא מדברת,אמרתי לה תגידי לו שיחבר את המסך מהר לחשמל שיראה לך ותצלמי לי,היא שולחת לי אני מתקשר אומר לה כל המסך נשבר הכל כתם שחור ענק באמצע ופס של פיקסלים. ואז הוא אומר לה כן כן המסך נשבר אני לוקח אותו חזרה. וזהו אני מחכה שידברו איתי. שירות זוועתי שהתחיל זוועתי וניהיה יותר מגועל נפש שקרים שאומרים שהחליפו ולא החליפו.איך שהדברים נעשו בלרמות לקוח להוציא מהר מהחשמל ולאסוף תמסך חזרה משהו מגעיל.
יש בפורום הרבה דיונים על השירות שלהם אבל אני חייב להודות שבדיון הזה לא מצאתי זכר לשירות לא טוב.
באו לקחת את המסך, תיקנו, החזירו, המסך נשבר ולקחו בחזרה. (קורה..)
הדבר היחיד שאולי אפשר להתווכח עליו הוא שבמוקד אמרו שתיקנו והמוביל אמר שלא תיקנו - מה שיכול להיות בקלות אי הבנה.
הייתי שומר את העצבים לזמן בו השירות באמת יהיה גרוע.
יכול להיות שהמוביל עשה לך טובה הרי עכשיו לא יהיה ספק אם המסך יוחלף.
באו לקחת את המסך, תיקנו, החזירו, המסך נשבר ולקחו בחזרה. (קורה..)
הדבר היחיד שאולי אפשר להתווכח עליו הוא שבמוקד אמרו שתיקנו והמוביל אמר שלא תיקנו - מה שיכול להיות בקלות אי הבנה.
הייתי שומר את העצבים לזמן בו השירות באמת יהיה גרוע.
יכול להיות שהמוביל עשה לך טובה הרי עכשיו לא יהיה ספק אם המסך יוחלף.
Re: סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.
@Snirrrr
·
קודם כל תהיה רגוע .
עכשיו תראה הם הסכימו לקחת לך תמסך למעבדה (שגם זה לא מובן מאליו ...) , לקחו למעבדה , נתנו לך מסך חליפי מסדרת ה qled , אחרי זה החזירו לך אותו ועדיין לא היית מרוצה והסכימו לקחת לך אותו בחזרה .
כל הדברים האלה לא מובנים מ,אליו בכלל ובפרט על אלקטרוניקס פרו …
זה לא שירות גרוע אלא שירות סביר ביותר . תריץ חיפוש בפורום ותראה מה אנשים עברו איתם ....
·
קודם כל תהיה רגוע .
עכשיו תראה הם הסכימו לקחת לך תמסך למעבדה (שגם זה לא מובן מאליו ...) , לקחו למעבדה , נתנו לך מסך חליפי מסדרת ה qled , אחרי זה החזירו לך אותו ועדיין לא היית מרוצה והסכימו לקחת לך אותו בחזרה .
כל הדברים האלה לא מובנים מ,אליו בכלל ובפרט על אלקטרוניקס פרו …
זה לא שירות גרוע אלא שירות סביר ביותר . תריץ חיפוש בפורום ותראה מה אנשים עברו איתם ....
- Snirrrr (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 240
- הצטרף: מרץ 2016
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 13 פעמים
Re: סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.
@eldan
·תראה אחי אני לא יודע על איזה לא מובן מאליו אתה מדבר , המסך שלי במסגרת אחריות מורחבת ששילמתי אליה אקסטרה כסף. נתנו לי מסך חליפי מסדרת qled שנכבה מעצמו ומשנה צבעים בערך כל שעה וחצי.לקחו לי למעבדה ? לא מובן מאליו ? איפה יבצעו תיקון?ברור שהם ייקחו אותו! בזמן שהוא במעבדה בשירות הטלפוני שלהם משקרים לי שיחזרו אלי מקשרי לקוחות ולא היתקשרו ,שיעדכנו אותי מה עושים בתיקון ולא מעדכנים,ושהזמינו חלקים ומתקנים את הבעיה בזמן שבפועל לא הזמינו שום חלק,ולא איתרו את התקלה מבטיחים שיחזרו לעדכן ולא מעדכנים ביום האחרון שהחזירו לי תמסך נאמר לי שהחליפו פאנל בטלפון ושרוצים להחזיר לי את המסך.המתקין/טכנאי שלהם אומר לי שבדוח מעבדה מופיע לו שלא הוחלף שום דבר ולא סידרו כלום ואמרו לו להחזיר, אמרתי יאללה לא היה לי כוח להתווכח ויאללה תחיה עם הפסים האדומים שקופצים כמו שיש בסרטונים בתגובות פה.
הבחור החזיר את הטלוויזיה לקיר ואשתי בבית אם שתי ילדים קטנים שהיא עסוקה איתם רואה את המתקין באותה שניה שחיבר את המסך מנתק אותו במהירות מהחשמל ואומר לה ״איתרתי את התקלה אני מחזיר אותו למעבדה״ אישתי מחייגת אלי ומספרת לי שהבחור איתר את הבעיה ושהוא מחזיר להם את המסך.מה שלא יכל להיות התקלה שהיתלוננתי עליה כי התקלה אצלי הייתה אקראית וזה לא משהו שרואים ישר, דרשתי שיחבר שוב את המסך, ו שאישתי תצלם לי לפתע אני רואה פס של פיקסלים ושבר בחלקו העליון של המסך. דיברתי אם הבחור בטלפון ואמרתי לו שהמסך נשבר, הוא הסכים איתי שהכן המסך שבור ושהוא לוקח אותו בחזרה אליהם,(שבר שנגרם על ידם לא ידי). עכשיו אני שואל את עצמי למה לנתק בזריזות את המסך ולקוות שאף יחד לא יראה וישאל שאלות? למה כמו לא יודע איזה שודד? תגיד חברים קורה לפעמים שבהובלות של כאלה מסכים עדינים,נשבר לפעמים אני מחזיר את המסך וידברו איתכם. עשה בידיוק את ההיפך הגמור מזל שאישתי היית קצת עירנית למה שקורה,במוסף שחיכיתי למוקד שלהם אחרי שהטכנאי הלך הוא להזין להם במערכת ששבר את המסך אלא שרק התגלה פס של פיקסלים לאורך המסך משום מה השבר מבחינתו לא קיים ולא תועד אחרי שהודה בפני ששבר את המסך.חשוב לציין שמתי שלקחו את המסך בפעם הראשונה שמו אותו בתוך קייס מיוחד שלהם בתורה מסודרת הבחור של אתמול הביא אותו בלי קייס חשוף לגמרי עטוף בקצת נייר סלוטייפ משעין אותה על הקיר בעוצמה מבקש מאישתי להחזיק לו פה להחזיק לו שמה. בקיצור לכל היפים שחושבים שזה שירות צר לי,שירות שאתה משלם עליו אקסטרה והולך ליבואן רשמי ומשלם יותר בשביל שקט וזה מה שאתה מקבל בסוף.צר לי זה לא שירות רחוק משירות...יעדכן מה ייצא מכל השיט הזה ( אין צורך להגיב שאתם לא רואים פה משהו לקוי בשירות כי אולי באמת אני סתום ולא מבין מה הוא שירות) אני רק יודע שבתור אחד שנתן שירות לא מעט שנים בחייו מעולם לא שיקרתי לקוח ואם טעיתי מיד לקחתי אחריות באותו הרגע.
·תראה אחי אני לא יודע על איזה לא מובן מאליו אתה מדבר , המסך שלי במסגרת אחריות מורחבת ששילמתי אליה אקסטרה כסף. נתנו לי מסך חליפי מסדרת qled שנכבה מעצמו ומשנה צבעים בערך כל שעה וחצי.לקחו לי למעבדה ? לא מובן מאליו ? איפה יבצעו תיקון?ברור שהם ייקחו אותו! בזמן שהוא במעבדה בשירות הטלפוני שלהם משקרים לי שיחזרו אלי מקשרי לקוחות ולא היתקשרו ,שיעדכנו אותי מה עושים בתיקון ולא מעדכנים,ושהזמינו חלקים ומתקנים את הבעיה בזמן שבפועל לא הזמינו שום חלק,ולא איתרו את התקלה מבטיחים שיחזרו לעדכן ולא מעדכנים ביום האחרון שהחזירו לי תמסך נאמר לי שהחליפו פאנל בטלפון ושרוצים להחזיר לי את המסך.המתקין/טכנאי שלהם אומר לי שבדוח מעבדה מופיע לו שלא הוחלף שום דבר ולא סידרו כלום ואמרו לו להחזיר, אמרתי יאללה לא היה לי כוח להתווכח ויאללה תחיה עם הפסים האדומים שקופצים כמו שיש בסרטונים בתגובות פה.
הבחור החזיר את הטלוויזיה לקיר ואשתי בבית אם שתי ילדים קטנים שהיא עסוקה איתם רואה את המתקין באותה שניה שחיבר את המסך מנתק אותו במהירות מהחשמל ואומר לה ״איתרתי את התקלה אני מחזיר אותו למעבדה״ אישתי מחייגת אלי ומספרת לי שהבחור איתר את הבעיה ושהוא מחזיר להם את המסך.מה שלא יכל להיות התקלה שהיתלוננתי עליה כי התקלה אצלי הייתה אקראית וזה לא משהו שרואים ישר, דרשתי שיחבר שוב את המסך, ו שאישתי תצלם לי לפתע אני רואה פס של פיקסלים ושבר בחלקו העליון של המסך. דיברתי אם הבחור בטלפון ואמרתי לו שהמסך נשבר, הוא הסכים איתי שהכן המסך שבור ושהוא לוקח אותו בחזרה אליהם,(שבר שנגרם על ידם לא ידי). עכשיו אני שואל את עצמי למה לנתק בזריזות את המסך ולקוות שאף יחד לא יראה וישאל שאלות? למה כמו לא יודע איזה שודד? תגיד חברים קורה לפעמים שבהובלות של כאלה מסכים עדינים,נשבר לפעמים אני מחזיר את המסך וידברו איתכם. עשה בידיוק את ההיפך הגמור מזל שאישתי היית קצת עירנית למה שקורה,במוסף שחיכיתי למוקד שלהם אחרי שהטכנאי הלך הוא להזין להם במערכת ששבר את המסך אלא שרק התגלה פס של פיקסלים לאורך המסך משום מה השבר מבחינתו לא קיים ולא תועד אחרי שהודה בפני ששבר את המסך.חשוב לציין שמתי שלקחו את המסך בפעם הראשונה שמו אותו בתוך קייס מיוחד שלהם בתורה מסודרת הבחור של אתמול הביא אותו בלי קייס חשוף לגמרי עטוף בקצת נייר סלוטייפ משעין אותה על הקיר בעוצמה מבקש מאישתי להחזיק לו פה להחזיק לו שמה. בקיצור לכל היפים שחושבים שזה שירות צר לי,שירות שאתה משלם עליו אקסטרה והולך ליבואן רשמי ומשלם יותר בשביל שקט וזה מה שאתה מקבל בסוף.צר לי זה לא שירות רחוק משירות...יעדכן מה ייצא מכל השיט הזה ( אין צורך להגיב שאתם לא רואים פה משהו לקוי בשירות כי אולי באמת אני סתום ולא מבין מה הוא שירות) אני רק יודע שבתור אחד שנתן שירות לא מעט שנים בחייו מעולם לא שיקרתי לקוח ואם טעיתי מיד לקחתי אחריות באותו הרגע.