חברה של נוכלים אני מוכרח להודות שברוב תמימותי לפני שרכשתי הטלויזיה,חשבתי לתומי שמגזימים עם הביקורות עליהם,אך טעיתי בגדול ואני מצר על כך בכל ליבי ומשלם ביוקר ולכן נשבעתי שלעולם לא אקנה מוצר של סמסונג בישראל !
הם אמורים להביא לי טלויזיה "תקינה" מחר-מישהו יכול להדריך אותי איך אני בודק כמה שעות הטלויזיה באמת עבדה ?
adv10 כתב:חברה של נוכלים אני מוכרח להודות שברוב תמימותי לפני שרכשתי הטלויזיה,חשבתי לתומי שמגזימים עם הביקורות עליהם,אך טעיתי בגדול ואני מצר על כך בכל ליבי ומשלם ביוקר ולכן נשבעתי שלעולם לא אקנה מוצר של סמסונג בישראל !
הם אמורים להביא לי טלויזיה "תקינה" מחר-מישהו יכול להדריך אותי איך אני בודק כמה שעות הטלויזיה באמת עבדה ?
...
ממש הזוי, חוץ מלהצביע ברגליים, להפיץ בכל מקום אפשרי אין יותר מדי מה לעשות שכן תמיד יהיו כאלו שלא מודעים מדוע לא להתקרב למוצרי סמסונג
adv10 כתב:חברה של נוכלים אני מוכרח להודות שברוב תמימותי לפני שרכשתי הטלויזיה,חשבתי לתומי שמגזימים עם הביקורות עליהם,אך טעיתי בגדול ואני מצר על כך בכל ליבי ומשלם ביוקר ולכן נשבעתי שלעולם לא אקנה מוצר של סמסונג בישראל !
הם אמורים להביא לי טלויזיה "תקינה" מחר-מישהו יכול להדריך אותי איך אני בודק כמה שעות הטלויזיה באמת עבדה ?
...
·תשקול לפתוח שרשור חדש עם השאלה הזאת ושם הדגם. כנראה צריך תפריט טכנאים. בקש אולי אפילו מהוכנאים שיראו לך איך הם קבעו רק 100 שעות...
@adv10
·
מה נסגר בסוף ? נשמח שתעדכן אותנו מה בסוף קרה ?
אני לא יודע איך אנשים פה בפורום שחושבים שנותן השירות של סוני חברת “ברימאג “ הוא נוותן שירות טוב …
מחבריי ומשפחתי שרכשו מוצרים שנותן השירות הוא “ ברימאג “ חוו חוויה מזעזעת בדיוק כמו שחווית עם “אלקטרוניקס פרו” .
מציע לך לאור מה שחווית עם אלקטרוניקס פרו לא להתקרב ל ברימאג אלא אם אתה רוצה שמה שחווית יקרה שוב !
בוקר טוב לכלום...רציתי לעדכן את חברי הפורום שהיו ותמיד מאד נחמדים ,קשובים ומסייעים בעיצות טובות ומועילות.
אתמול הגיעו "שני ג'וקרים" מטעם אלקטרוניקס פרו -בחור צעיר מתלמד ובחור יותר מבוגר שהאחרון הציג עצמו כקבלן משנה של אלקטרוניקס ולפני שנכנסו אלי עם קרטון של טלויזיה אחרת-העמדתי להם תנאי שעיכב הכל בכ-20 דקות.אמרתי להם שאם הם לא מראים לי על המסך כמה שעות עבדה הטלויזיה-הם יכולים ללכת עם הטלויזיה-הם היו בהלם והטכנאי המבוגר רץ לרכבו לעשות שיחה ארוכה בקשר לדרישתי.לאחר כ-20 דקות עלה שוב לביתי ואמר לי שהטלויזיה חדשה ושאני אראה איך היא עטופה והשלט חדש באריזה,אך לא באמת ידע לתת הסבר הגיוני מדוע היא בקופסה אחרת.אמרתי לו שאני עומד על התנאי שלי והוא שוב ירד לעשות שיחה ובסוך חזר ואמר שיש אישור והפלא ופלא "0" שעות שידור -אז לפחות פה היה קצת טעם חיובי למרות שרציתי Q70R ולא Q60R !