נזק למשלוח מUPS

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Dbso (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 399
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 69 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נזק למשלוח מUPS

נושא שלא נקרא #1 

חבר הזמין רסיבר מאמזון, UPS ביקשו מפרט טכני למרות שהפריט נמכר בארץ,

כשהגיע הרסיבר שמנו לב שארזו אותו הפוך, הוא נראה חדש אבל כנראה שמישהו בדק אותו והחזיר הפוך,

הקלקר נשבר וכך גם אנטנת האינטרנט האלחוטי, משיחה עם UPS הם טוענים שלא ניתן לקבל פיצוי אלה שהשולח, אמזון,

יקבל את דמי המשלוח חזרה, למישהו יצא לתבוע את UPS על נזק?

HT-Assaf
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1211
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 147 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

חברת המשלוחים לא אחראית כלפיך, הם אחראיים כלפי השולח.
השולח אמור לקבל מהם פיצוי, והוא אמור לפצות אותך.

d30DK
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 867
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

החבר צריך לעלות בצ'אט כמה שיותר מהר מול אמזון ולפרט הכל ולצרף תמונות של הנזק
כי הוא לא יכול לדבר עם UPS. הוא לא הלקוח.
אמזון כבר יטפלו בחבר.

Dbso (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 399
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 69 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

הוא באמת יצר קשר עם אמזון והציעו לו פיצוי כספי או החזרת המוצר,

כשאני דיברתי עם UPS הם טענו שבמקרה הכי גרוע הם מחזירים לאמזון את דמי המשלוח,

זה דיי אבסורד שלא מפצים על משלוח גרוע, זה ירידה בערך של המוצר, אבל עכשיו זה כבר בעיה של אמזון,

בכל מקרה תודה לכולם.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

זה במידה מסויימת קצת אבסורדי:
- אני שילמתי כסף למוכר, התשלום כלל שילוח, זאת אומרת שאני הוא זה שמימן את עלות המשלוח, שזה אומר ששילמתי לחברת המשלוח ואני אמור להיות הלקוח שלהם.

מה שקורה בפועל:
המוכר מקבל את הסכום שבו הוא:
- אורז
- מזמין את המשלוח
- משחרר ממכס
וכל זה רשום על השם שלו, אני הקונה רק מקבל את המוצר.

Gico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 893
הצטרף: אפריל 2010
נתן תודות: 151 פעמים
קיבל תודות: 65 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

מה בדיוק אבסורדי? קנית מאמזון מוצר עם שליח עד הבית. אותך לא מעניין איך\עם מי זה נשלח.
אתה מכיר רק את אמזון לצורך העניין: בינכם הסכם הקנייה\מכירה, גם משפטית וגם טכנית.
אם יש בעייה כלשהי, אמזון הם אלה שלא מילאו את החוזה כלפיך, אליהם עליך לפנות, והם אלה שצריכים לפתור את הבעייה.
מבחינתך זה המצב הכי טוב: לא צריך להתרוצץ בינהם לחברת השילוח בהאשמות הדדיות.

נניח שיש לך קו נייח של בזק. האם בגלל שבזק משתמשים בחשמל אתה לקוח של חברת חשמל?
לא. כשיש בעייה בקו אתה פונה לבזק.

yonyz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1904
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 138 פעמים
קיבל תודות: 145 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

legopart כתב:זה במידה מסויימת קצת אבסורדי:
- אני שילמתי כסף למוכר, התשלום כלל שילוח, זאת אומרת שאני הוא זה שמימן את עלות המשלוח, שזה אומר ששילמתי לחברת המשלוח ואני אמור להיות הלקוח שלהם.

מה שקורה בפועל:
המוכר מקבל את הסכום שבו הוא:
- אורז
- מזמין את המשלוח
- משחרר ממכס
וכל זה רשום על השם שלו, אני הקונה רק מקבל את המוצר.
...
·

אמזון שילמו ישירות ל-UPS עבור המשלוח, לכן הם הלקוח, ולא אתה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”