הייסנס M7000 האם עדכון גרסת קושחה תצא בקרוב?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
אני מניח ש"אותם" חברים מתייחס אליי.se1 כתב:ariego
אתה בהחלט צודק כשאתה כועס, רוצה פיצוי וחש שרימו אותך.
כל הסיפור של מסכי הייסנס הוא בדיחה עצובה שנמשכת כשנה תמימה.
זה כנראה מסך שנותן תמונה "קריסטלית" לא רעה ביחס למחירו (בהשוואה למסכים יקרים יותר)
הוא גם סיפור שיווקי מצויין של מוצר סיני, אבל כמותם הוא לא מספק את כל ה"פיצ'רים" שהובטחו לאנשים שקנו המסכים.
ההבטחות שעדכון הקושחה שפותר את כל הבעיות אוטוטו מגיע, לא התממשו או קוימו בחלקן בלבד,
וגם אז מדובר בעידכונים "בריטיים" "אוסטרליים" וכד'.
מרבית הרוכשים אפילו לא יודעים מה הם הפיצ'רים הללו ולא חשים בחסרונם.
מאידך, על בעיות הרבה יותר קלות של יבואני מסכים אחרים נכתבו כאן בפורום ביקורות קטלניות
ואילו לגבי הייסנס עדיין החברים כאן (בדר"כ זה תמיד אותם חברים)
מפנים כל הזמן ל"עומר" נציג הייסנס ועוברים לסדר היום,
או שמתנחמים בהפנית האצבע לחברות אחרות בטענה שגם אצלם יש בעיות.
אין סיכוי לדעתי שתקבל פיצוי על כך ש HDR שהובטח לך לא עובד,
כי בסה"כ דברים אחרים עובדים, ואם שילמת יחסית מעט
עליך להסתפק בכך ולהיות מרוצה ....
אף פעם לא אמרתי שכל ההתנהלות של העדכונים היא מצב תקין.. זה יותר בכיוון של בזיון.
אבל אני בכל זאת מעדיף לעזור לאנשים ולהפנות אותם לעומר שכן עזר לאנשים, כולל אותי, מאשר להתמרמר על עניין העדכונים.
אין שום "התנחמות" בזה שאצל חברות אחרות יש בעיות, אלא זה רק מראה שגם אם קונים בהרבה יותר כסף לא תמיד הכל ורוד, ובכללי הטענה היא על כל עניין האחריות/יבואנים בארץ, כמעט של כל החברות, שהשירות שלהם הוא מתחת לכל ביקורת.
תבדיל בין איכות המסך עצמו ומה שהוא נותן לבין השירות של היבואן בארץ.
זה לא שהייסנס היא חברה פח, אלא זה היבואן שלא אכפת לו מהלקוחות כנראה ולא דואגים לעדכונים OTA.
בחו"ל יש תמיכה טובה וקיבלו כמה עדכונים חדשים.. פשוט פה בארץ ישנים על האף כי ככה זה תמיד היה בתחום הזה ולצערנו זה יישאר ככה עד שתהיה מהפכה כלשהי ויחליטו לתת שירות ראוי.
·
- ariego (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 41
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 3 פעמים
שמח לשמוע שאני לא שיכור .
אשמח לארגן קבוצה של בעלי טלויזיות הייסנס ששילמו עבור מוצר עם מפרט שהחברה פרסמה ובפועל לא קבלו את כולו ,לפנות ליבואן לשם קבלת פיצוי/טיפול .
לגופו של עניין לדעתי אסור לנו ליפול למלכודת של " קנית מוצר זול אז אין לך מה להתלונן" זה לא מחזיק מים משפטית ולא צרכנית.
גם אם שילמתי שקל אחד עבור משהו שהובטח שאקבל בתמורה לשקל זכותי כצרכן לקבל את מלא התמורה! אין הקלות ואין הנחות!
בגלל צורת חשיבה כזו אנחנו הישראלים נחשבים לצרכנים לא הכי נבונים בעולם. באנגליה יצא העדכון בין השאר כי הלקוח הבריטי עקשן ונבון ואם הוא לא היה מקבל את מה שמגיע לו הוא כבר היה זורק להייסנס את המכשירים בפרצוף.
חייבים לשנות את התרבות הצרכנית שלנו בארץ ולדרוש לקבל מה שמגיע לנו תמורת הכסף שלנו.
בכלל זה :
* שלא יעגלו לנו כמה אגורות בקופה , לנו הם לא עושים את ההנחה הזו !
* כשמגיע טכנאי הביתה שידאג להגיע בזמן ולהשאיר אחריו נקי . אני לא עובד אצלו!
* כשמבטיחים לנו תכונות מוצר שיתקיימו כולן ללא יוצא מן הכלל , שילמנו עבור זה וזו לא מתנה.
* ועוד ועוד.בטוח שלכל אחד מכם יש דוגמאות .
אשמח לארגן קבוצה של בעלי טלויזיות הייסנס ששילמו עבור מוצר עם מפרט שהחברה פרסמה ובפועל לא קבלו את כולו ,לפנות ליבואן לשם קבלת פיצוי/טיפול .
לגופו של עניין לדעתי אסור לנו ליפול למלכודת של " קנית מוצר זול אז אין לך מה להתלונן" זה לא מחזיק מים משפטית ולא צרכנית.
גם אם שילמתי שקל אחד עבור משהו שהובטח שאקבל בתמורה לשקל זכותי כצרכן לקבל את מלא התמורה! אין הקלות ואין הנחות!
בגלל צורת חשיבה כזו אנחנו הישראלים נחשבים לצרכנים לא הכי נבונים בעולם. באנגליה יצא העדכון בין השאר כי הלקוח הבריטי עקשן ונבון ואם הוא לא היה מקבל את מה שמגיע לו הוא כבר היה זורק להייסנס את המכשירים בפרצוף.
חייבים לשנות את התרבות הצרכנית שלנו בארץ ולדרוש לקבל מה שמגיע לנו תמורת הכסף שלנו.
בכלל זה :
* שלא יעגלו לנו כמה אגורות בקופה , לנו הם לא עושים את ההנחה הזו !
* כשמגיע טכנאי הביתה שידאג להגיע בזמן ולהשאיר אחריו נקי . אני לא עובד אצלו!
* כשמבטיחים לנו תכונות מוצר שיתקיימו כולן ללא יוצא מן הכלל , שילמנו עבור זה וזו לא מתנה.
* ועוד ועוד.בטוח שלכל אחד מכם יש דוגמאות .
תביעה ייצוגית דורשת הוכחת נזק. סביר שאין לך מסמך כתוב לגבי מה שלא קיבלת ולכאורה הובטח .ariego כתב:שמח לשמוע שאני לא שיכור .
אשמח לארגן קבוצה של בעלי טלויזיות הייסנס ששילמו עבור מוצר עם מפרט שהחברה פרסמה ובפועל לא קבלו את כולו ,לפנות ליבואן לשם קבלת פיצוי/טיפול .
לגופו של עניין לדעתי אסור לנו ליפול למלכודת של " קנית מוצר זול אז אין לך מה להתלונן" זה לא מחזיק מים משפטית ולא צרכנית.
גם אם שילמתי שקל אחד עבור משהו שהובטח שאקבל בתמורה לשקל זכותי כצרכן לקבל את מלא התמורה! אין הקלות ואין הנחות!
בגלל צורת חשיבה כזו אנחנו הישראלים נחשבים לצרכנים לא הכי נבונים בעולם. באנגליה יצא העדכון בין השאר כי הלקוח הבריטי עקשן ונבון ואם הוא לא היה מקבל את מה שמגיע לו הוא כבר היה זורק להייסנס את המכשירים בפרצוף.
חייבים לשנות את התרבות הצרכנית שלנו בארץ ולדרוש לקבל מה שמגיע לנו תמורת הכסף שלנו.
בכלל זה :
* שלא יעגלו לנו כמה אגורות בקופה , לנו הם לא עושים את ההנחה הזו !
* כשמגיע טכנאי הביתה שידאג להגיע בזמן ולהשאיר אחריו נקי . אני לא עובד אצלו!
* כשמבטיחים לנו תכונות מוצר שיתקיימו כולן ללא יוצא מן הכלל , שילמנו עבור זה וזו לא מתנה.
* ועוד ועוד.בטוח שלכל אחד מכם יש דוגמאות ....
ברור שההתנהלות לא רצינית , של מכולת ולא חברה מסודרת, והנזק הישיר הוא בירידה במכירות שלהם, ובאמת חבל כי מדובר במוצרים טובים מאוד . אבל אני בספק אם תוכל להציא מהם פיצוי
·
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: