הייסנס M7000 האם עדכון גרסת קושחה תצא בקרוב?

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #16 

למי שלא הבין, הייסנס כבר שחררו גרסה שתומכת ב-HDR כבר מזמן.

roy007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 426
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 38 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

@TheCoolest
·והיא זמינה להורדה איפה?

NBMH
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 617
הצטרף: אוגוסט 2016
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 65 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

se1 כתב:ariego
אתה בהחלט צודק כשאתה כועס, רוצה פיצוי וחש שרימו אותך.
כל הסיפור של מסכי הייסנס הוא בדיחה עצובה שנמשכת כשנה תמימה.

זה כנראה מסך שנותן תמונה "קריסטלית" לא רעה ביחס למחירו (בהשוואה למסכים יקרים יותר)
הוא גם סיפור שיווקי מצויין של מוצר סיני, אבל כמותם הוא לא מספק את כל ה"פיצ'רים" שהובטחו לאנשים שקנו המסכים.
ההבטחות שעדכון הקושחה שפותר את כל הבעיות אוטוטו מגיע, לא התממשו או קוימו בחלקן בלבד,
וגם אז מדובר בעידכונים "בריטיים" "אוסטרליים" וכד'.
מרבית הרוכשים אפילו לא יודעים מה הם הפיצ'רים הללו ולא חשים בחסרונם.

מאידך, על בעיות הרבה יותר קלות של יבואני מסכים אחרים נכתבו כאן בפורום ביקורות קטלניות
ואילו לגבי הייסנס עדיין החברים כאן (בדר"כ זה תמיד אותם חברים)
מפנים כל הזמן ל"עומר" נציג הייסנס ועוברים לסדר היום,
או שמתנחמים בהפנית האצבע לחברות אחרות בטענה שגם אצלם יש בעיות.

אין סיכוי לדעתי שתקבל פיצוי על כך ש HDR שהובטח לך לא עובד,
כי בסה"כ דברים אחרים עובדים, ואם שילמת יחסית מעט
עליך להסתפק בכך ולהיות מרוצה :cry:.
...
אני מניח ש"אותם" חברים מתייחס אליי.
אף פעם לא אמרתי שכל ההתנהלות של העדכונים היא מצב תקין.. זה יותר בכיוון של בזיון.
אבל אני בכל זאת מעדיף לעזור לאנשים ולהפנות אותם לעומר שכן עזר לאנשים, כולל אותי, מאשר להתמרמר על עניין העדכונים.
אין שום "התנחמות" בזה שאצל חברות אחרות יש בעיות, אלא זה רק מראה שגם אם קונים בהרבה יותר כסף לא תמיד הכל ורוד, ובכללי הטענה היא על כל עניין האחריות/יבואנים בארץ, כמעט של כל החברות, שהשירות שלהם הוא מתחת לכל ביקורת.
תבדיל בין איכות המסך עצמו ומה שהוא נותן לבין השירות של היבואן בארץ.
זה לא שהייסנס היא חברה פח, אלא זה היבואן שלא אכפת לו מהלקוחות כנראה ולא דואגים לעדכונים OTA.
בחו"ל יש תמיכה טובה וקיבלו כמה עדכונים חדשים.. פשוט פה בארץ ישנים על האף כי ככה זה תמיד היה בתחום הזה ולצערנו זה יישאר ככה עד שתהיה מהפכה כלשהי ויחליטו לתת שירות ראוי.
·

ariego (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

שמח לשמוע שאני לא שיכור .
אשמח לארגן קבוצה של בעלי טלויזיות הייסנס ששילמו עבור מוצר עם מפרט שהחברה פרסמה ובפועל לא קבלו את כולו ,לפנות ליבואן לשם קבלת פיצוי/טיפול .
לגופו של עניין לדעתי אסור לנו ליפול למלכודת של " קנית מוצר זול אז אין לך מה להתלונן" זה לא מחזיק מים משפטית ולא צרכנית.
גם אם שילמתי שקל אחד עבור משהו שהובטח שאקבל בתמורה לשקל זכותי כצרכן לקבל את מלא התמורה! אין הקלות ואין הנחות!
בגלל צורת חשיבה כזו אנחנו הישראלים נחשבים לצרכנים לא הכי נבונים בעולם. באנגליה יצא העדכון בין השאר כי הלקוח הבריטי עקשן ונבון ואם הוא לא היה מקבל את מה שמגיע לו הוא כבר היה זורק להייסנס את המכשירים בפרצוף.
חייבים לשנות את התרבות הצרכנית שלנו בארץ ולדרוש לקבל מה שמגיע לנו תמורת הכסף שלנו.
בכלל זה :
* שלא יעגלו לנו כמה אגורות בקופה , לנו הם לא עושים את ההנחה הזו !
* כשמגיע טכנאי הביתה שידאג להגיע בזמן ולהשאיר אחריו נקי . אני לא עובד אצלו!
* כשמבטיחים לנו תכונות מוצר שיתקיימו כולן ללא יוצא מן הכלל , שילמנו עבור זה וזו לא מתנה.
* ועוד ועוד.בטוח שלכל אחד מכם יש דוגמאות .

Mad-Dog
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4185
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 519 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

ariego כתב:שמח לשמוע שאני לא שיכור .
אשמח לארגן קבוצה של בעלי טלויזיות הייסנס ששילמו עבור מוצר עם מפרט שהחברה פרסמה ובפועל לא קבלו את כולו ,לפנות ליבואן לשם קבלת פיצוי/טיפול .
לגופו של עניין לדעתי אסור לנו ליפול למלכודת של " קנית מוצר זול אז אין לך מה להתלונן" זה לא מחזיק מים משפטית ולא צרכנית.
גם אם שילמתי שקל אחד עבור משהו שהובטח שאקבל בתמורה לשקל זכותי כצרכן לקבל את מלא התמורה! אין הקלות ואין הנחות!
בגלל צורת חשיבה כזו אנחנו הישראלים נחשבים לצרכנים לא הכי נבונים בעולם. באנגליה יצא העדכון בין השאר כי הלקוח הבריטי עקשן ונבון ואם הוא לא היה מקבל את מה שמגיע לו הוא כבר היה זורק להייסנס את המכשירים בפרצוף.
חייבים לשנות את התרבות הצרכנית שלנו בארץ ולדרוש לקבל מה שמגיע לנו תמורת הכסף שלנו.
בכלל זה :
* שלא יעגלו לנו כמה אגורות בקופה , לנו הם לא עושים את ההנחה הזו !
* כשמגיע טכנאי הביתה שידאג להגיע בזמן ולהשאיר אחריו נקי . אני לא עובד אצלו!
* כשמבטיחים לנו תכונות מוצר שיתקיימו כולן ללא יוצא מן הכלל , שילמנו עבור זה וזו לא מתנה.
* ועוד ועוד.בטוח שלכל אחד מכם יש דוגמאות .
...
תביעה ייצוגית דורשת הוכחת נזק. סביר שאין לך מסמך כתוב לגבי מה שלא קיבלת ולכאורה הובטח .

ברור שההתנהלות לא רצינית , של מכולת ולא חברה מסודרת, והנזק הישיר הוא בירידה במכירות שלהם, ובאמת חבל כי מדובר במוצרים טובים מאוד . אבל אני בספק אם תוכל להציא מהם פיצוי

·

ariego (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

אל תעבוד קשה מידי , כנס לאתר הרשמי של היבואן ורשום בפירוש HDR
כך גם באתר פי 1000 שם רגשתי הטלויזיה.
אני לא מדבר על יצוגית וגם לא על תביעה בשלב זה. פשוט דרישה צרכנית של קבוצת לקוחות
שלא קבלה את המגיע לה במלואו.

elayasu
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 53
הצטרף: ינואר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #22 

אני חושב שיש כאן עילה לתביעה אבל עדיף קודם כל לפנות ליבואן בצורה מאוגדת כמו שאמרת,
בינתיים אני עשיתי כאן חיפוש בפורום ומצאתי להורדה את הגרסא האחרונה ששוחררה כאן בארץ
אני מחכה להגעה של סטרימר שתומך ב HDR עמ לבדוק שאכן עובד

tamirso
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 203
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

אני לא הבנתי דבר אחד עדיין.
היינסס 65m7000 עולה 7790 - במבצע
סמסונג 65ku7000 עולה 8600 - יבואן רשמי.

תגידו לי - מה ככ זול בהייסנס?????????????
הבדל של 800 שח זה ממש בדיחה.


בהצלחה לכולם

tomernoy
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 723
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 41 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

אני רכשתי את ה K700 ובאמת מרוצה מהמסך אבל מאווד מאוכזב מהיבואן שלא הוציא עידכון למסך בזמן שבבריטניה כבר קיבלו את זה

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #25 

בדקת אם קיבלו באוסטרליה? המסכים בארץ מאותו ה"תת-דגם" שבאוסטרליה. לפחות זה נכון עבור ה-M7000, אני מניח שגם עבור ה-K700.

Mad-Dog
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4185
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 519 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

לי יש m7000 65 .
יש 4k ביוטיוב ובנטפליקס
כמו כן מנגן HDR

elayasu
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 53
הצטרף: ינואר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #27 

@Mad-Dog
·
אתה עם הגרסא הישראלית 1024?

Mad-Dog
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4185
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 519 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

@elayasu
·
אני עם הגרסה הישראלית שעומר סיפק. כן נראה לי שזה מספרה

Oxygen87
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 126
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #29 

@Mad-Dog
·
גם אני אחרי עדכון גירסה, איפה אפשר לראות את האפשרות של HDR ?
איך בדיוק עניין ה-HDR עובד ? אני צריך מכשיר\כרטיס מסך שתומך בזה ?
אשמח להסבר.

Mad-Dog
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4185
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 519 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

@Oxygen87
·

כן, אני בדקתי עם XBOX ONE S

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”