מה דעתכם על Hisense 65" K700
ממיר UltraHD 4K החדש של יס והייסנס 65K700 - פשוט מדהים !
לפני יומיים יס התקינו אצלי את הממיר החדש.
אז ככה:
כל השידורים עוברים Upscale ל-4K . נראה פגז.
אין כרגע שום ערוץ שמשדר 4K אז כל התכנים נמצאים תחת VOD .
כמות התכנים דלה עד מאוד כמה סרטי טבע, הופעות , סדרה אחת וסרטים בתשלום - אבל אין ספק כי הכמות תגדל (כמי שהיה מחלוצי ה-HD וראה תהליך זהה שם...)
הממיר עצמו הוא הממיר הטוב ביותר שניתן לקבל בשוק. מקליט 4 ערוצים בו זמנית, נפח של 1 טרה, צפייה בשני ערוצים במקביל ועוד.
יש לשים לב שבהגדרות הממיר שמים 4K 50Hz ולא 25 אחרת התמונה נראית פחות טוב.
מבחינת מחיר יוצא כמעט כמו החבילה הרגילה - אז לא לחשוב פעמיים ופשוט להזמין את הממיר....
אז ככה:
כל השידורים עוברים Upscale ל-4K . נראה פגז.
אין כרגע שום ערוץ שמשדר 4K אז כל התכנים נמצאים תחת VOD .
כמות התכנים דלה עד מאוד כמה סרטי טבע, הופעות , סדרה אחת וסרטים בתשלום - אבל אין ספק כי הכמות תגדל (כמי שהיה מחלוצי ה-HD וראה תהליך זהה שם...)
הממיר עצמו הוא הממיר הטוב ביותר שניתן לקבל בשוק. מקליט 4 ערוצים בו זמנית, נפח של 1 טרה, צפייה בשני ערוצים במקביל ועוד.
יש לשים לב שבהגדרות הממיר שמים 4K 50Hz ולא 25 אחרת התמונה נראית פחות טוב.
מבחינת מחיר יוצא כמעט כמו החבילה הרגילה - אז לא לחשוב פעמיים ופשוט להזמין את הממיר....
- Gili_Regev
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
- Gili_Regev
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
עדיין, ממתין למישהו שעשה פה את העדכון, כדי לשמוע פרטים, אבל אם התרגום זה מה שעוצר אותך, אז שמתי את זה ב- Google translate:eli007 כתב:תודה אבל צרפתית לא השפה שלי..........
1. Identify the correct firmware version by checking the HSSO code on the label at
The back of your TV
2. If your code is the HSSO-65700606EU, download the files under:
3. Put the file at the root of a USB key formatted in FAT32
4. Plug the USB stick into the TV on (USB 2.0 port in white color)
5. Note the firmware version currently installed Menu> All> About> Information
system
6. Switch off the TV with the button on the remote control
7. Switch on the TV with the button on the remote control and press
"Software Updating" message appears
8. The Hisense logo appears and the update message appears
9. Wait about 10 minutes for the update to take place. DO NOT TURN OFF OR UNPLUG
ELECTRICAL POWER SUPPLY
10. At the end of the update the TV automatically restarts
11. You can check the update in the Menu> All> About> System information
...
- blknom1
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1322
- הצטרף: נובמבר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 40 פעמים
אהלן חברים,
הרבה זמן לא נכנסתי לשרשור אבל אני יכול להגיד שאחרי כמעט שנה עם הטלוויזיה אני הרבה יותר ממרוצה. פשוט יופי של תמונה!
בעיה אחת - התחברתי לשירות של נטפליקס ואמנם הצלחתי להירשם אבל ישנה בעיה להציג את תוכן (מתקבלת הודעה כי ישנה בעיה להזרים את הוידאו). יצרתי קשר עם נטפליקס (אגב, שירות נפלא!) שניסו מהצד שלהם, אך בסיום אמרו שמדובר כנראה בבעיה הנובעת מגרסה לא מעודכנת של הטלוויזיה.
השאלה היא האם ישנו קובץ עדכון רשמי מטעם הייסנס ישראל, המסדר את הבעיה? אם כן, האם ישנם רשמים על העדכון החדש (שוב, התמונה לטעמי פשוט מצוינת ולא הייתי רוצה לפגוע בה).
אם אין עדכון רשמי, האם יש עדכון רשמי אחר? אנגלית לא בעייתי מבחינתי (גם לא נושא האחריות).
תודה מראש וחג שמח לכולם!
הרבה זמן לא נכנסתי לשרשור אבל אני יכול להגיד שאחרי כמעט שנה עם הטלוויזיה אני הרבה יותר ממרוצה. פשוט יופי של תמונה!
בעיה אחת - התחברתי לשירות של נטפליקס ואמנם הצלחתי להירשם אבל ישנה בעיה להציג את תוכן (מתקבלת הודעה כי ישנה בעיה להזרים את הוידאו). יצרתי קשר עם נטפליקס (אגב, שירות נפלא!) שניסו מהצד שלהם, אך בסיום אמרו שמדובר כנראה בבעיה הנובעת מגרסה לא מעודכנת של הטלוויזיה.
השאלה היא האם ישנו קובץ עדכון רשמי מטעם הייסנס ישראל, המסדר את הבעיה? אם כן, האם ישנם רשמים על העדכון החדש (שוב, התמונה לטעמי פשוט מצוינת ולא הייתי רוצה לפגוע בה).
אם אין עדכון רשמי, האם יש עדכון רשמי אחר? אנגלית לא בעייתי מבחינתי (גם לא נושא האחריות).
תודה מראש וחג שמח לכולם!
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
TheCoolest
סליחה ידידי אבל אני לא מבין את דבריך (השתדלתי למתן). איפוא ראית עדכון פורמלי.
למה כל אחד צריך לחפש, להתחנן ולפנות באופן אישי לעומר שכבר נכתב עליו שהוא ״בחור נחמד״?
ואם האיש בחו"ל או אצל רופא שיניים מה עושים
אתה לא קורא כל הזמן כאן שהבעיות השונות עם העידכונים שלהם נמשכות למעלה משנה.
פעם זה גירסה עברית, אנגלית, אוסטרלית, 4K, HDR נטפליקס, צבעים אדומים מדי ועוד ועוד
ואם אתה לא משיג את ״עומר עידכונים״ שיעשה לך טובה פרטית אז חפש את אללה.
זה לא מספיק לך ?
האם העובדה שיש בעיות גם אצל אחרים צריכה לנחם אותם ?
כנראה ללא לחץ של הרבה רוכשים אין סיבה שהיצרנים יטרחו בשביל ישראל.
סליחה ידידי אבל אני לא מבין את דבריך (השתדלתי למתן). איפוא ראית עדכון פורמלי.
למה כל אחד צריך לחפש, להתחנן ולפנות באופן אישי לעומר שכבר נכתב עליו שהוא ״בחור נחמד״?
ואם האיש בחו"ל או אצל רופא שיניים מה עושים
אתה לא קורא כל הזמן כאן שהבעיות השונות עם העידכונים שלהם נמשכות למעלה משנה.
פעם זה גירסה עברית, אנגלית, אוסטרלית, 4K, HDR נטפליקס, צבעים אדומים מדי ועוד ועוד
ואם אתה לא משיג את ״עומר עידכונים״ שיעשה לך טובה פרטית אז חפש את אללה.
זה לא מספיק לך ?
האם העובדה שיש בעיות גם אצל אחרים צריכה לנחם אותם ?
כנראה ללא לחץ של הרבה רוכשים אין סיבה שהיצרנים יטרחו בשביל ישראל.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- acker16 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 532
- הצטרף: נובמבר 2009
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
אני רואה את זה פחות בחומרה כנראה. אם ללקוח ספציפי יש בעיה עם המוצר שלו, הוא פונה לנותן השירות (אקזיט) והם יספקו לו תמיכה, בין אם זה עדכון גרסה או כל דבר אחר.
זה נכון שהייתי פחות נינוח כשהגיע אלי טכנאי שלא הבין את ההבדל בין שידור ב30 הרץ ל60 הרץ אבל כנראה שקשה להכשיר טכנאים להבין באמת במוצר שהם מייצגים כי היום זה טלוויזיות, מחר מקררים ובשבוע הבא מזגנים.
זה נכון שהייתי פחות נינוח כשהגיע אלי טכנאי שלא הבין את ההבדל בין שידור ב30 הרץ ל60 הרץ אבל כנראה שקשה להכשיר טכנאים להבין באמת במוצר שהם מייצגים כי היום זה טלוויזיות, מחר מקררים ובשבוע הבא מזגנים.
אני לא מסכים איתך.
יש הבדל בין בעיה לבין עדכון גירסה!
עדכון גרסה מבוצע כמעט בכל מכשיר אלקטרוני ואינו מקוטלג כבעיה.
תאר לך שכל פעם שהייתי צריך לעדכן את האייפון שלי הייתי צריך לרוץ לאפל?! העדכון צריך להתבצע באופן עצמי ע״י כל אחד בביתו והוא צריך להיות זמין להורדה מהאתר הרשמי של החברה.
העובדה שצריך לרדוף אחרי איזה מישהו כדי להשיג את הגירסה היא דומה קצת לסוחרות בשוק שחור..
העניין הוא שיש הרבה רוכשים שלא חשופים לבעייתיות של התמיכה והם אינם חשופים למידע שיש כאן או במקומות אחרים שמדברים על זה וכנראה אלו שכן (אנחנו) לא מספיקים בשביל לעשות מספיק רעש כדי שהיבואן יתעורר
יש הבדל בין בעיה לבין עדכון גירסה!
עדכון גרסה מבוצע כמעט בכל מכשיר אלקטרוני ואינו מקוטלג כבעיה.
תאר לך שכל פעם שהייתי צריך לעדכן את האייפון שלי הייתי צריך לרוץ לאפל?! העדכון צריך להתבצע באופן עצמי ע״י כל אחד בביתו והוא צריך להיות זמין להורדה מהאתר הרשמי של החברה.
העובדה שצריך לרדוף אחרי איזה מישהו כדי להשיג את הגירסה היא דומה קצת לסוחרות בשוק שחור..
העניין הוא שיש הרבה רוכשים שלא חשופים לבעייתיות של התמיכה והם אינם חשופים למידע שיש כאן או במקומות אחרים שמדברים על זה וכנראה אלו שכן (אנחנו) לא מספיקים בשביל לעשות מספיק רעש כדי שהיבואן יתעורר
- blknom1
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1322
- הצטרף: נובמבר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 40 פעמים
כפי שציינתי, אדאג להגיע למקבלי ההחלטות בהייסנס ולטפל בנושא, אבל נכון להיום ובשל החגים, פניתי לעומר ששלח אלי את קובץ העדכון לטלוויזיה 65K700.
מישהו יודע מה השיפורים, אם בכלל?
יש מקום שניתן לראות לוג כלשהו עם השינויים בגרסה העדכנית?
נכון להיום אני מאוד מרוצה מהתמונה וחושש לעדכן, שמא איכות התמונה תפגע? יש סיבה לחשוש?
כמו כן, כיילתי את הטלוויזיה בצורה מיטבית לפי הכלים ב-AVFORUM (תודות ל- @THECOOLEST), האם לאחר העדכון אוכל לחזור לאותן הגדרות הכיול או שאצטרך לכייל הכל מחדש?
תודה מראש!
מישהו יודע מה השיפורים, אם בכלל?
יש מקום שניתן לראות לוג כלשהו עם השינויים בגרסה העדכנית?
נכון להיום אני מאוד מרוצה מהתמונה וחושש לעדכן, שמא איכות התמונה תפגע? יש סיבה לחשוש?
כמו כן, כיילתי את הטלוויזיה בצורה מיטבית לפי הכלים ב-AVFORUM (תודות ל- @THECOOLEST), האם לאחר העדכון אוכל לחזור לאותן הגדרות הכיול או שאצטרך לכייל הכל מחדש?
תודה מראש!