אחריות סמליין או יבואן מקביל ?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
m3csl (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 900
הצטרף: נובמבר 2009
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

אחריות סמליין או יבואן מקביל ?

נושא שלא נקרא #1 

קרוב משפחה מעוניין לקנות טלוויזיה של סמסונג.
הפער בין טלויזיה מיבוא של סמליין לבין יבוא מקביל (י.שלום, טופ טי וי וכו') הוא די גדול
האם הוא מוצדק ?
מישהו פה בעל ניסיון שהיה צריך להפעיל את האחריות עם אחד מהם ויש לו חוות דעת על הנושא ?
האם מדובר בסופו של דבר באותו מכשיר רק מיבואן אחר או מדובר במכשירים שיועדו מלכתחילה לשווקים שונים ובכך גם מאופיינים באיכויות שונות ?

מצאתי כמה שרשורים בנושא בפורום אבל הם מלפני כמה שנים,אז אולי משהו השתנה בתחום או שהתווסף עוד ידע ופיקנטריה ...
It's Five O'Clock Somewhere

April
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 341
הצטרף: אפריל 2010
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

הכלל אצבע שלי בעניין, הפרש של מעל 15% לא שווה את האחריות של היבואן הרשמי. (אולי למעט מוצרים מועדים, כמו פלאפונים וכו'.)
אם תחפש בפורום תמצא המון סיפורי זוועות על יבואנים רשמיים כמו גם על מקבילים, כך שבכל מקרה לא מובטח לך שירות הוגן במידה וקורה משהו.
בד"כ אין הבדל באיכות המוצר, אבל כדאי לבדוק כל מוצר לגופו. לדוגמא בטלויזיות מיבואן מקביל יתכן ולא תהיה תמיכה בעברית/VOD.

m3csl (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 900
הצטרף: נובמבר 2009
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

שמתי לב שאחד היבואנים המקבילים רשם שהטלויזיה מיוצרת בתאילנד ובשביל הדגם המקורי עם אחריות סמליין יש להוסיף לתשלום..
האם הטלוזיות שסמליין מייבא מיוצרות בארצות אחרות ?
It's Five O'Clock Somewhere

marx04
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

שלום לך,

אני מעדיף אחריות של יבואן רשמי.
מדובר בתוספת של 10-15% במחיר שמקנה לי גם תקופת אחריות ארוכה יותר וגם גרסה שבד"כ מתאימה יותר לישראל.

כך עבור הסמסונג שקניתי לאחרונה ממשווק רשמי ("אקשן" בפ"ת) שילמתי כ-11-12% יותר ממחירה בחנות שאינה משווק רשמי אך מוכרת לי מהעבר ונחשבת בעיני אמינה ומקצועית.
זה שווה לי, כי כך גם הייתי בטוח שתהיה לי תאימות מלאה בכל מה שקשור לעברית ולכתוביות בעברית, וגם קיבלתי אחריות ל-3 שנים במקום לשנה אחת בלבד מהמשווק הלא-רשמי.
תוספת של 11-12% במחיר עבור 3 שנות אחריות בגין 1 שנת אחריות נראית לי כסבירה מאד וכשווה את מחירה.
[רק לשם ההשוואה הפיליפס הקודמת שלי החזיקה מעמד 6 שנים, וגם אם לא היתה מתקלקלת רציתי להחליפה בגלל ההתקדמות הטכנולוגית וירידת המחירים].

בברכה,

אורי.

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4931
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אתה מוזמן לקרוא שרשור בלעדי על נותן השירות של סמסונג.
http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... sc&start=0

לי זה ברור שברמת שירות כזאת אין סיכוי שאשקול קנייה של סמסונג.
ארז

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

קנה הכל חוץ מסמסונג, שירות הכי גרוע שיש.

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4931
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

amitbak כתב:קנה הכל חוץ מסמסונג, שירות הכי גרוע שיש.
...
זה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות.
אני ננעל על פיליפס...לא סגור על הדגם (6008 או 7008 ) אבל זה יהיה בקרוב...
ארז

pvman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 3
הצטרף: אפריל 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

רכישת טלויזיה מסמליין או מייבוא מקביל

נושא שלא נקרא #8 

שלום חברים,

אני חוזר אל שרשור ישן שאני מניח שעדיין רלוונטי (במחינת הדילמה המועלית בו).
אני שוקל לקנות טלויזיה Samsung UE50KU7000 4K
כמה שאלות לי אליכם:
1. בטווח המחירים הקיים כיום (אפריל 17, קצת פחות מ 3000 ש"ח לדגם שרשמתי) - האם סמסונג היא אופציה טובה?
2. להערכתי, ההבדל בין יבוא מקביל לייבואן רשמי הוא כ 20% (לפני שמוסיפים כ 200 שקלים בשביל שדרוג ל 3 שנים אחריות).
מה היתרון (אם בכלל) לרכישה מיבואן רשמי?
3. מה הקטע של עברית? האם יבואן רשמי שם עברית בתפריטים ויבוא מקביל לא?
4. אם אין בעיה לקנות מיבוא מקביל - אשמח על המלצה לספק/חנות אמינים

למשיבים אודה מראש

אנטיפסטו
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 102
הצטרף: דצמבר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אני יכול להגיד לך שכשאני קניתי מסך סמסונג מיבואן מקביל, כלל לא נאמר לי שאין עברית בטלוויזיה, לא בכתוביות ולא בממשק.
למרות שהחנות ציינה בדף המוצר כי המסך תומך בעברית, בשל העובדה שהמסך מגיע מיבואן מקביל, אין באמת עברית מובנית.
מסתבר שבעלות של 200-300 שח נוספים יגיע טכנאי לבית ויפתח את האופציה לעברית.

כמובן שכעסתי נורא, אבל הפרש המחירים בין יבואן מקביל לרשמי היה בלתי נתפס, בייחוד שרכשתי 2 טלוויזיות.

עכשיו, אני לא יודע אם זה רלוונטי לכלל הטלוויזיות של סמסונג או רק smarttv, אבל בשיטוט באינטרנט מצאתי תוכנה שיוצרת שלט טכנאי וירטואלי, אותו ניתן להתקין על מחשב נייד ואז לחבר אותו בכאבל רשת ישירות לטלוויזיה.
לאחר 3 לחיצות ניתן לשנות את המיקום לישראל ( במקום אירופה או אסיה), השפה לעברית וגם תוכנת הsmart tv מסתנכרנת ומציגה תכנים בעברית ( vod).

אז שלא יפחידו אותך לגבי העברית.
יתרה מכך, מסתבר שאם מחליפים את האזור, גם התכנים שבתוכנת הsmarttv של סמסונג משתנים. בבריטניה ובארה"ב כמות התכנים החינמים גדולה פי כמה וכמה מאשר בארץ, הבעיה היחידה שצריך vpn.

לגבי אחריות - אני לא מאמין שהיא קיימת. תצפה לקבל שירות עלוב ולא מקצועי מכל יבואן, בין אם רשמי או פרללי.
לפי דעתי תקנה איפה שהכי זול, בייחוד שמדובר בטלוויזיה שעולה 2000-3000 ש"ח

Sexter
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1197
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 90 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

תעשה חיפוש לסמליין כאן בפורום ואתה תסיק לבד שעדיף פרללי. למה לשלם יותר על אותו השירות במקרה הטוב, או שירות גרוע במקרה הפחות טוב...?

gilg7
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3584
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 552 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

April כתב:הכלל אצבע שלי בעניין, הפרש של מעל 15% לא שווה את האחריות של היבואן הרשמי. (אולי למעט מוצרים מועדים, כמו פלאפונים וכו'.)
אם תחפש בפורום תמצא המון סיפורי זוועות על יבואנים רשמיים כמו גם על מקבילים, כך שבכל מקרה לא מובטח לך שירות הוגן במידה וקורה משהו.
בד"כ אין הבדל באיכות המוצר, אבל כדאי לבדוק כל מוצר לגופו. לדוגמא בטלויזיות מיבואן מקביל יתכן ולא תהיה תמיכה בעברית/VOD.
...
הכלל אצבע שלי:
- אם המוצר בשביל ההורים שלי או ההורים של אישתי או אנשים עם נטיה "ליפול בין הכיסאות" : עד 20% הפרש.
- אם המוצר בשבילי או מישהו שיש לו אנרגיה להתעסק עם נותני שירותים: גם 0.01% הפרש לא מוצדקים.

גיל

itaysh
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 207
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

תקרא מניסיון שלי
https://www.hometheater.co.il/vt273339.html

עצה בתור חבר קח את היותר זול, שירות לא תקבל בכל מקרה.

dman86
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 17
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

כמה חבל לשמוע על השירות המזעזע בישראל

נושא שלא נקרא #13 

גם אני התעניינתי ב-Samsung UE50KU7000 4K אבל אחרי כל מה שקראתי כאן, אני כבר לא יודע מה לחשוב.

מספר תהיות...
* מעניין אם גם בחו"ל, במדינות נורמליות, יש את הנושא של יבואן מקביל ויבואן רשמי. לאדם מן השורה שלא מבין בנושא, זה יכול להיות מאוד מבלבל ומטעה.
* בין אם זה יבואן רשמי של סמסונג או LG או כל דבר אחר בישראל - שירות זאת המילה הכי גסה כאן.
כמה נורא לקרוא שאין מענה טלפוני ושהמחירים מופרזים לגמרי. ממש מכעיס!

בכל אופן, השאלה שלי בנושא:
לי נאמר כי מעבר לכך שאין תמיכה בעברית ושהטלויזיה מיוצרת במקום אחר (פחות טוב) - אין עדכונים לתוכנה של הטלויזיה (Tizen). האם זה נכון? רק בהקשר הזה חורה לי לא לקחת טלויזיה של יבואן.
אחריות ועברית לא מעניינות אותי יתר על המידה.

שאלה אחרונה, בהקשר לדגם שציינתי.
אפשר לקבל המלצה על דגם מקביל בתכונותיו של מותג אחר?

בתודה מראש,

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”