טלויזיה פיליפס - שירות של אלקטרה - לא להתקרב!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #61 

יפה מאוד

סוף טוב עבורך

אבל לא עבור אלקטרה.

אותי הם הפסידו ואני חושב שהם הפסידו עוד כמה

חבל

e-z-a
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 2
הצטרף: ספטמבר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #62 

קניתי טלוויזיה פיליפס 6510 50 אינצ' ממחסני חשמל ולאחר חודשיים הטלוויזיה הפסיקה להגיב לשלט ולא בכפתור השליטה שמאחורי הטלוויזיה. התקשרתי לנותן האחריות"רטפון" הגיע טכנאי טען שהגרסה לא תקינה ו"סידר" את התקלה לאחר שעה אחרי שהלך חזרה שוב התקלה!! אחרי שבוע חזר אלי אותו "טכנאי בכיר" וטען שאי אפשר לתקן ויש צורך להחליף. ומאז היבואן "אלקטרה סחר" טוען שהוא מברר מול פיליפס העולמית ושאחכה לתשובה ובינתיים עבר חודש וחצי ללא תשובה ! וחודשיים שאני צריך לנתק את הטלוויזיה מהחשמל כדי לכבות אותה! ואין לי גם אפשרות לשנות ווליום!
הגיע טכנאי והחליף לי את השלט משלט בלות'ות עם מקלדת מלאה לסתם שלט IR ועדיין הבעיה קיימת
אחרי אין ספור פניות החליטו לקחת את הטלוויזה למעבדה וכמובן שהיא חזרה אליי עם אותה תקלה ושריטות במסגרת!!!!
ואפילו יותר גרוע!!! עכשיו היא גם מאתחלת את עצמה סתם כך באמצע סרט!!!!

אלקטרה_ייבוא
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מאי 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #63 

ארז צהריים טובים, בהמשך לשיחתנו דואגת לבצע החלפה לטלויזיה שברשותך. כמו כן אני במעקב אישי אחרי הטיפול בפנייתך עד לשביעות רצונך המלאה. בברכה,לבנת בוקובזה אחראית קשרי לקוחות אלקטרה סחר.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #64 

"אלקטרע" השם אומר הכל.

Daniel_1985
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 2
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

שירות לקוחות מרתיח של אלקטרה

נושא שלא נקרא #65 

שלום לכולם,

לפני פחות מחודש רכשתי מסך פיליפס מדגם 49pus6501 מרשת מחסני חשמל.
לאחר כ 10 ימים הטלוויזיה הפסיקה לעבוד - כאשר מדליקים אותה היא נתקעת במסך הפתיחה...

מכאן הכול הולך ומסתבך, פניתי לראדפון, שהיא החברה שנותנת שרותי תיקון, לאחר מאמצים של כ 3 ימים בניסיון לתפוס אותם בטלפון הם תיאמו טכנאי לביתי.
הטכנאי הגיע, הסתכל ואמר שהוא צריך לקחת למעבדה. אני סירבתי וביקשתי שיחליפו לי למסך חדש מאחר והמוצר התקלקל בפחות משבועיים מאז הקנייה. הטכנאי אמר שיעביר את הבקשה לאלקטרה ושהם יצרו איתי קשר.

לאחר מספר ימים אכן יוצרים איתי קשר מאלקטרה ומבקשים חשבונית קנייה. שלחתי להם חשבונית קנייה במייל.
מאז לא ניתן להשיג אותם - אני מתקשר לאותו מס הטלפון שהם התקשרו אליי ומגיע למענה רב קווי, בוחר את השלוחה הקשורה למסכים ואני מנותב חזרה לחברת רדפון - אותה חברה שנותנת שרותי תיקון. אני מדבר שוב עם רדפון והם אומרים לי שזה כבר לא בטיפול שלהם ומפנים אותי שוב לאותו מספר טלפון של אלקטרה... לולאה אין סופית.

פניתי לאלקטרה בפייסבוק, ביקשו ממני מספר טלפון על מנת ליצור עימי קשר...בינתיים עבר כבר שבוע ולא שמעתי מהם...

אני כבר שבועיים ללא טלוויזיה ומה שבאמת מרתיח זה חוסר לקיחת האחריות, פשוט אין עם מי לדבר...

לא להתקרב אליהם.
חד משמעית השירות הכי גרוע שקיבלתי איי פעם!!
אני מרגיש חסר אונים, אנא המליצו לי מה לעשות...

האם פנייה לפיליפס העולמית תעזור?

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #66 

הסר דאגה מליבך, הגעת למקום הנכון.
לא יעבור הרבה זמן עד שתקבל כאן תגובה מנציג של אלקטרה בפורום.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

אלקטרה_ייבוא
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מאי 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

מענה מאלקטרה סחר

נושא שלא נקרא #67 

דניאל צהריים טובים, נמסר לי שרונית שוחחה עמך ומסרה לך שהחלפת הטלויזיה נמצאת בטיפול, צריך להיכנס למלאי בימים הקרובים ברגע שיכנס למלאי ההחלפה תבוצע. אני במעקב אחרי הטיפול בפנייתך. בברכה, לבנת אחראית קשרי לקוחות אלקטרה סחר.

אלקטרה_ייבוא
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מאי 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #68 

דניאל צהריים טובים, בהמשך לשיחתנו הוצע לך אספקה כבר למחר אך מסרת כי הנך מעדיף ליום ראשון. אני במעקב אחרי הטיפול בפנייתך עד לסיום . בברכה, לבנת אחראית קשרי לקוחות אלקטרה סחר.

Daniel_1985
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 2
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #69 

@אלקטרה_ייבוא

שלום לבנת,

אכן מה שרשמת הינו נכון ואני מעריך את השירות והמאמצים שאת עושה עבורי - אני מודה לך.

חבל שהשירות מאלקטרה לא היה כך מההתחלה.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8553
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #70 

הזוי. המדריך לקבלת שירות מחברת אלקטרה שממשיכה להתהדר בפרסי איכות השירות שקיבלה בעבר.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

אלקטרה_ייבוא
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מאי 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #71 

דניאל שלום, בהמשך לשיחנו מסרת לי שהטיפול בפנייתך הסתיים לשביעות רצונך. שמחתי לעזור בברכה, לבנת אחראית קשרי לקוחות אלקטרה סחר.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”