יפה מאוד
סוף טוב עבורך
אבל לא עבור אלקטרה.
אותי הם הפסידו ואני חושב שהם הפסידו עוד כמה
חבל
טלויזיה פיליפס - שירות של אלקטרה - לא להתקרב!
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
קניתי טלוויזיה פיליפס 6510 50 אינצ' ממחסני חשמל ולאחר חודשיים הטלוויזיה הפסיקה להגיב לשלט ולא בכפתור השליטה שמאחורי הטלוויזיה. התקשרתי לנותן האחריות"רטפון" הגיע טכנאי טען שהגרסה לא תקינה ו"סידר" את התקלה לאחר שעה אחרי שהלך חזרה שוב התקלה!! אחרי שבוע חזר אלי אותו "טכנאי בכיר" וטען שאי אפשר לתקן ויש צורך להחליף. ומאז היבואן "אלקטרה סחר" טוען שהוא מברר מול פיליפס העולמית ושאחכה לתשובה ובינתיים עבר חודש וחצי ללא תשובה ! וחודשיים שאני צריך לנתק את הטלוויזיה מהחשמל כדי לכבות אותה! ואין לי גם אפשרות לשנות ווליום!
הגיע טכנאי והחליף לי את השלט משלט בלות'ות עם מקלדת מלאה לסתם שלט IR ועדיין הבעיה קיימת
אחרי אין ספור פניות החליטו לקחת את הטלוויזה למעבדה וכמובן שהיא חזרה אליי עם אותה תקלה ושריטות במסגרת!!!!
ואפילו יותר גרוע!!! עכשיו היא גם מאתחלת את עצמה סתם כך באמצע סרט!!!!
הגיע טכנאי והחליף לי את השלט משלט בלות'ות עם מקלדת מלאה לסתם שלט IR ועדיין הבעיה קיימת
אחרי אין ספור פניות החליטו לקחת את הטלוויזה למעבדה וכמובן שהיא חזרה אליי עם אותה תקלה ושריטות במסגרת!!!!
ואפילו יותר גרוע!!! עכשיו היא גם מאתחלת את עצמה סתם כך באמצע סרט!!!!
- אלקטרה_ייבוא
- עוסק בתחום
- הודעות: 55
- הצטרף: מאי 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 5 פעמים
- Daniel_1985
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 2
- הצטרף: מאי 2017
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 0
שירות לקוחות מרתיח של אלקטרה
שלום לכולם,
לפני פחות מחודש רכשתי מסך פיליפס מדגם 49pus6501 מרשת מחסני חשמל.
לאחר כ 10 ימים הטלוויזיה הפסיקה לעבוד - כאשר מדליקים אותה היא נתקעת במסך הפתיחה...
מכאן הכול הולך ומסתבך, פניתי לראדפון, שהיא החברה שנותנת שרותי תיקון, לאחר מאמצים של כ 3 ימים בניסיון לתפוס אותם בטלפון הם תיאמו טכנאי לביתי.
הטכנאי הגיע, הסתכל ואמר שהוא צריך לקחת למעבדה. אני סירבתי וביקשתי שיחליפו לי למסך חדש מאחר והמוצר התקלקל בפחות משבועיים מאז הקנייה. הטכנאי אמר שיעביר את הבקשה לאלקטרה ושהם יצרו איתי קשר.
לאחר מספר ימים אכן יוצרים איתי קשר מאלקטרה ומבקשים חשבונית קנייה. שלחתי להם חשבונית קנייה במייל.
מאז לא ניתן להשיג אותם - אני מתקשר לאותו מס הטלפון שהם התקשרו אליי ומגיע למענה רב קווי, בוחר את השלוחה הקשורה למסכים ואני מנותב חזרה לחברת רדפון - אותה חברה שנותנת שרותי תיקון. אני מדבר שוב עם רדפון והם אומרים לי שזה כבר לא בטיפול שלהם ומפנים אותי שוב לאותו מספר טלפון של אלקטרה... לולאה אין סופית.
פניתי לאלקטרה בפייסבוק, ביקשו ממני מספר טלפון על מנת ליצור עימי קשר...בינתיים עבר כבר שבוע ולא שמעתי מהם...
אני כבר שבועיים ללא טלוויזיה ומה שבאמת מרתיח זה חוסר לקיחת האחריות, פשוט אין עם מי לדבר...
לא להתקרב אליהם.
חד משמעית השירות הכי גרוע שקיבלתי איי פעם!!
אני מרגיש חסר אונים, אנא המליצו לי מה לעשות...
האם פנייה לפיליפס העולמית תעזור?
לפני פחות מחודש רכשתי מסך פיליפס מדגם 49pus6501 מרשת מחסני חשמל.
לאחר כ 10 ימים הטלוויזיה הפסיקה לעבוד - כאשר מדליקים אותה היא נתקעת במסך הפתיחה...
מכאן הכול הולך ומסתבך, פניתי לראדפון, שהיא החברה שנותנת שרותי תיקון, לאחר מאמצים של כ 3 ימים בניסיון לתפוס אותם בטלפון הם תיאמו טכנאי לביתי.
הטכנאי הגיע, הסתכל ואמר שהוא צריך לקחת למעבדה. אני סירבתי וביקשתי שיחליפו לי למסך חדש מאחר והמוצר התקלקל בפחות משבועיים מאז הקנייה. הטכנאי אמר שיעביר את הבקשה לאלקטרה ושהם יצרו איתי קשר.
לאחר מספר ימים אכן יוצרים איתי קשר מאלקטרה ומבקשים חשבונית קנייה. שלחתי להם חשבונית קנייה במייל.
מאז לא ניתן להשיג אותם - אני מתקשר לאותו מס הטלפון שהם התקשרו אליי ומגיע למענה רב קווי, בוחר את השלוחה הקשורה למסכים ואני מנותב חזרה לחברת רדפון - אותה חברה שנותנת שרותי תיקון. אני מדבר שוב עם רדפון והם אומרים לי שזה כבר לא בטיפול שלהם ומפנים אותי שוב לאותו מספר טלפון של אלקטרה... לולאה אין סופית.
פניתי לאלקטרה בפייסבוק, ביקשו ממני מספר טלפון על מנת ליצור עימי קשר...בינתיים עבר כבר שבוע ולא שמעתי מהם...
אני כבר שבועיים ללא טלוויזיה ומה שבאמת מרתיח זה חוסר לקיחת האחריות, פשוט אין עם מי לדבר...
לא להתקרב אליהם.
חד משמעית השירות הכי גרוע שקיבלתי איי פעם!!
אני מרגיש חסר אונים, אנא המליצו לי מה לעשות...
האם פנייה לפיליפס העולמית תעזור?
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
- אלקטרה_ייבוא
- עוסק בתחום
- הודעות: 55
- הצטרף: מאי 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 5 פעמים
מענה מאלקטרה סחר
דניאל צהריים טובים, נמסר לי שרונית שוחחה עמך ומסרה לך שהחלפת הטלויזיה נמצאת בטיפול, צריך להיכנס למלאי בימים הקרובים ברגע שיכנס למלאי ההחלפה תבוצע. אני במעקב אחרי הטיפול בפנייתך. בברכה, לבנת אחראית קשרי לקוחות אלקטרה סחר.
- אלקטרה_ייבוא
- עוסק בתחום
- הודעות: 55
- הצטרף: מאי 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 5 פעמים
- Daniel_1985
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 2
- הצטרף: מאי 2017
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 0
- אלקטרה_ייבוא
- עוסק בתחום
- הודעות: 55
- הצטרף: מאי 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 5 פעמים