לפני כחודשיים התחילו רעשים מוזרים מכיוון הסאב שלי (PSW125). לא היה לי זמן להתעסק עם זה אז ניתקתי אותו ושמתי בצד. לפני כחודש בדקתי וגיליתי שהבעיה (רעשי "פעימות לב") ידועה במודל הזה. בדקתי וחשכו עיני - בדיוק עברו 3 שנות האחריות על הסאב. הסאב נקנה חדש באריזה מאיביי בחציר ממחירו בארץ. המוכר כבר לא קיים.
בלית ברירה שאלתי בפורום של פולק אודיו והפנו אותי לבחור בשם קן. הוא שאל כמה זמן יש לי את הסאב ועניתי שכשלוש שנים.
במקום הוא אישר לי חלק חילופי אבל ביקש פרטי אשראי כדי לשלם על המשלוח לישראל. כשעניתי שאני מעדיף לשלם בפייפל או בשיטה מאובטחת אחרת הוא אמר שידאג שהיבואן בארץ יטפל בי. כעבור שבוע של אי יצירת קשר כשלהו מצד היבואן בארץ הוא דאג שישלחו לי את החלף על חשבונם. הורכב עכשיו והחזיר לתחיה סאב של 2500 ש"ח (בארץ...).
לדעתי זהו שירות לקוחות מהמעלה הראשונה והלוואי שנראה אותו בחברות אחרות (וביבואנים בארץ...).
מילה (כבר לא) טובה על השירות של POLK AUDIO העולמית
- ag43 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2224
- הצטרף: אוגוסט 2008
- נתן תודות: 49 פעמים
- קיבל תודות: 206 פעמים
עדכון: חלפה שנה וחצי והבעיה חזרה. פשוט עצוב שלא טרחו לתקן את הבעיה המקורית ושלחו ספק עם אותה בעיה פוטנצייאלית.
חיפשתי קצת באינטרנט וגיליתי שהבעיה ב2 קבלים ספציפיים. הזמנתי פשוטים מאיביי והחלפתי עצמאית והסאב חזר לעבוד.
נראה כמה זמן יחזיק עכשיו.
חיפשתי קצת באינטרנט וגיליתי שהבעיה ב2 קבלים ספציפיים. הזמנתי פשוטים מאיביי והחלפתי עצמאית והסאב חזר לעבוד.
נראה כמה זמן יחזיק עכשיו.
Re: מילה (כבר לא) טובה על השירות של POLK AUDIO העולמית
·ag43 כתב:לפני כחודשיים התחילו רעשים מוזרים מכיוון הסאב שלי (PSW125). לא היה לי זמן להתעסק עם זה אז ניתקתי אותו ושמתי בצד. לפני כחודש בדקתי וגיליתי שהבעיה (רעשי "פעימות לב") ידועה במודל הזה. בדקתי וחשכו עיני - בדיוק עברו 3 שנות האחריות על הסאב. הסאב נקנה חדש באריזה מאיביי בחציר ממחירו בארץ. המוכר כבר לא קיים.
בלית ברירה שאלתי בפורום של פולק אודיו והפנו אותי לבחור בשם קן. הוא שאל כמה זמן יש לי את הסאב ועניתי שכשלוש שנים.
במקום הוא אישר לי חלק חילופי אבל ביקש פרטי אשראי כדי לשלם על המשלוח לישראל. כשעניתי שאני מעדיף לשלם בפייפל או בשיטה מאובטחת אחרת הוא אמר שידאג שהיבואן בארץ יטפל בי. כעבור שבוע של אי יצירת קשר כשלהו מצד היבואן בארץ הוא דאג שישלחו לי את החלף על חשבונם. הורכב עכשיו והחזיר לתחיה סאב של 2500 ש"ח (בארץ...).
לדעתי זהו שירות לקוחות מהמעלה הראשונה והלוואי שנראה אותו בחברות אחרות (וביבואנים בארץ...)....
הסאב הזה הוא סאב פשוט בשווי של 850 שח. זה שנמכר שארץ ב 2500 שח זה רק בגלל החזירות של היבואן של פולק בישראל.זה לא סאב, סתאם קופסא מזמזמת. זרוק לפח ותרכוש סאב אמיתי כמו SVS אפילו הדגם הפסום ביותר כמו PB1000 שיעלה לך בארץ 2700 שח ויספק ביצועים פי 5 טובים יותר מהפולק הזה...
- ag43 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2224
- הצטרף: אוגוסט 2008
- נתן תודות: 49 פעמים
- קיבל תודות: 206 פעמים
Re: מילה (כבר לא) טובה על השירות של POLK AUDIO העולמית
שנה ותשעה חודשים ושוב הבעיה חזרה. החלפתי שוב את הקבלים והיא נפתרה.
כנראה שמשהו בסאב הזה שורף את הקבלים הנ"ל. בקיצור - לא לקנות את הסדרה הזו.
כנראה שמשהו בסאב הזה שורף את הקבלים הנ"ל. בקיצור - לא לקנות את הסדרה הזו.