שונא לצאת פראייר 2 - מכירה מזוייפת באיביי...

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
AlonEshkol (פותח השרשור)
גורו
גורו
הודעות: 221
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 131 פעמים

שונא לצאת פראייר 2 - מכירה מזוייפת באיביי...

נושא שלא נקרא #1 

קניתי דיספנסר אוטומטי לסבון באיביי, לפני שפרסמתי פה את המבצע של גירבסט...

שילמתי קצת יותר אבל זה מוצר שאני באמת צריך...

קניתי, כמו תמיד, ממוכר עם פידבק חיובי שנחשב ל"top rated". שימו לב שיש לו למעלה מ-1000 פיבקים חיוביים השנה.

עבר חודש, עבר גם חודש וחצי, לא קיבלתי את המוצר.

שלחתי למוכר הודעה - לא קיבלתי תשובה.

באתי לפתוח דיספיוט - לא ניתן כי מלכתחילה המוכר הגדיר משלוח עד חודשיים ואיביי שינו את האתר כך שפיזית לא ניתן לפתוח דיספיוט לפני שחולף הזמן... ממש מרגיז!

ואז בדקתי וראיתי שהמוכר הפסיק למכור, הפך את הפרופיל שלו ל"פרטי" כך שלא ניתן לעיין בפידבקים ו... יש לו כמעט 1000 פידבקים שליליים החודש!!!

בקיצור עבדו עלי.

שלחתי הודעה לאיביי, מהניסיון שלי יש להם *** של שירות לקוחות ואני אאלץ בסוף להמתין את השבועיים האלו או לפתוח קייס בפייפאל.

לתשומת לבכם - איביי מלא ברמאים כאלו ובעוד שאני לא חושש לכסף שלי, את הזמן שלי ללא ספק בזבזו. וגם זמן זה כסף.

RobotCop
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1582
הצטרף: נובמבר 2011
מיקום: אי שם, פה בסביבה.
נתן תודות: 119 פעמים
קיבל תודות: 350 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מצער לשמוע.
נשמע כמו חשבון לגיטימי שנחטף ונוצל עד תום.
זו אכן בעיה ואין כ"כ דרך להתמודד איתה כרגע.
במטותא מכבודך, אני מאמין שכדור הארץ עגול.

chomergir
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 344
הצטרף: ספטמבר 2016
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 69 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

יותר מטריד השירות לקוחות של אי-ביי שהוא פשוט מחפיר!!
חברה בסדר גדול כזה שלא מקצה אחוזון בודד מרווחיה לשירות לקוחות רציני!
אם מישהו מצא טלפון או אימייל שניתן לפנות אליהם מוזמן לשתף פה.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

כבר שנים אני נמנע מאיביי כמו מאש. קונה שם רק אם הם המקור האחרון (רק שם יש את מה שאני צריך). השירות שלהם לא הרבה יותר טוב משירות של כל אתר סיני.

richrach
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2250
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 60 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

כבר מזמן שאני לא מזמין מאיביי בדיוק מהסיבות האלה (אלא אם כן זאת חנות של יצרן גדול)

JamesStone
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1406
הצטרף: יולי 2015
שם מלא: James Stone
נתן תודות: 485 פעמים
קיבל תודות: 142 פעמים

אם אני יכול לחשוב על סיבה אחת שג'ף בזוס הצליח כל כך..

נושא שלא נקרא #6 

מעבר להיותו איש עסקים ומנהל מוצלח.. אז זה שירות הלקוחות שהוא בנה.
אני למשל, מאז שטעמתי את טעם שירות הלקוחות שלו, מוכן לשלם יותר ובלבד לקנות ממנו.

ואני מניח שיש כמוני המונים.



ג'יימס

shragagaga
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 107
הצטרף: אפריל 2010
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

שירות לקוחות EBAY בטלפון

נושא שלא נקרא #7 

נסה להתקשר למספ 1800 בארה"ב. מנסיון הם גם עונים וגם מטפלים בבעיות כגון אלה.

אתה יכול גם לפתוח DISPUTE ישירות ב PAYPAL (רק במידה ולא נפתח אחד מול EBAY)

AlonEshkol (פותח השרשור)
גורו
גורו
הודעות: 221
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 131 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

כמו שאמרתי - לא דואג לכסף... לפייפל יש שירות לקוחות מעולה ואני בטוח ב-100 אחוז שאקבל את כספי חזרה.

זה הזמן שמטריד אותי. הייתי מעדיף שלא לפנות לפייפל אם לא חייבים אבל נוכח הפנייה לאיביי הם החזירו לי תשובה שעלי לתת זמן למוכר "to make things right". הם חיים בסרט, כאילו שעשו אאוטסורסינג לשירות לקוחות שלהם לעיירת פיתוח אנאלפבתית בדרום סין.

תכלס? היו להם את כל הכלים בעולם לעלות על התקלה לפני ולזכות אותי עוד לפני שהתלוננתי. לחסוך לי זמן, כסף ועצבים. הרי ברצינות, כל כמה זמן קורה שמוכר מקבל 1000 פידבקים שליליים בתקופה של כמה ימים? כל כמה זמן מוכר הופך את הפידבק שלו לפרטי? כל הדברים האלו צריכים להרים שם דגל והעובדה שלא רק שהם לא פועלים באופן פרואקטיבי - אלא גם גוררים רגליים לאחר פניה אליהם, מאוד מדאיגה אותי ולא בפעם הראשונה.

מזל שיש את פייפאל... כנראה שאאלץ לפנות אליהם בכל זאת...

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

AlonEshkol כתב:
הרי ברצינות, כל כמה זמן קורה שמוכר מקבל 1000 פידבקים שליליים בתקופה של כמה ימים? כל כמה זמן מוכר הופך את הפידבק שלו לפרטי? כל הדברים האלו צריכים להרים שם דגל והעובדה שלא רק שהם לא פועלים באופן פרואקטיבי - אלא גם גוררים רגליים לאחר פניה אליהם, מאוד מדאיגה אותי ולא בפעם הראשונה.

...
·זה, לגמרי.
באיביי חייב להיות מנגנון בדיקות שכזה, חבל לי לשמוע אחרת.
לשמחתי לא נזקק להם יותר מדי ויש לי לא מעט רכישות שם, אבל כאמור הם חייבים להתקדם.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”