קניתי דיספנסר אוטומטי לסבון באיביי, לפני שפרסמתי פה את המבצע של גירבסט...
שילמתי קצת יותר אבל זה מוצר שאני באמת צריך...
קניתי, כמו תמיד, ממוכר עם פידבק חיובי שנחשב ל"top rated". שימו לב שיש לו למעלה מ-1000 פיבקים חיוביים השנה.
עבר חודש, עבר גם חודש וחצי, לא קיבלתי את המוצר.
שלחתי למוכר הודעה - לא קיבלתי תשובה.
באתי לפתוח דיספיוט - לא ניתן כי מלכתחילה המוכר הגדיר משלוח עד חודשיים ואיביי שינו את האתר כך שפיזית לא ניתן לפתוח דיספיוט לפני שחולף הזמן... ממש מרגיז!
ואז בדקתי וראיתי שהמוכר הפסיק למכור, הפך את הפרופיל שלו ל"פרטי" כך שלא ניתן לעיין בפידבקים ו... יש לו כמעט 1000 פידבקים שליליים החודש!!!
בקיצור עבדו עלי.
שלחתי הודעה לאיביי, מהניסיון שלי יש להם *** של שירות לקוחות ואני אאלץ בסוף להמתין את השבועיים האלו או לפתוח קייס בפייפאל.
לתשומת לבכם - איביי מלא ברמאים כאלו ובעוד שאני לא חושש לכסף שלי, את הזמן שלי ללא ספק בזבזו. וגם זמן זה כסף.
שונא לצאת פראייר 2 - מכירה מזוייפת באיביי...
- AlonEshkol (פותח השרשור)
-
- גורו
- הודעות: 221
- הצטרף: יוני 2017
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 131 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- JamesStone
- חבר ותיק
- הודעות: 1406
- הצטרף: יולי 2015
- שם מלא: James Stone
- נתן תודות: 485 פעמים
- קיבל תודות: 142 פעמים
אם אני יכול לחשוב על סיבה אחת שג'ף בזוס הצליח כל כך..
מעבר להיותו איש עסקים ומנהל מוצלח.. אז זה שירות הלקוחות שהוא בנה.
אני למשל, מאז שטעמתי את טעם שירות הלקוחות שלו, מוכן לשלם יותר ובלבד לקנות ממנו.
ואני מניח שיש כמוני המונים.
ג'יימס
אני למשל, מאז שטעמתי את טעם שירות הלקוחות שלו, מוכן לשלם יותר ובלבד לקנות ממנו.
ואני מניח שיש כמוני המונים.
ג'יימס
- shragagaga
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 107
- הצטרף: אפריל 2010
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
שירות לקוחות EBAY בטלפון
נסה להתקשר למספ 1800 בארה"ב. מנסיון הם גם עונים וגם מטפלים בבעיות כגון אלה.
אתה יכול גם לפתוח DISPUTE ישירות ב PAYPAL (רק במידה ולא נפתח אחד מול EBAY)
אתה יכול גם לפתוח DISPUTE ישירות ב PAYPAL (רק במידה ולא נפתח אחד מול EBAY)
- AlonEshkol (פותח השרשור)
-
- גורו
- הודעות: 221
- הצטרף: יוני 2017
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 131 פעמים
כמו שאמרתי - לא דואג לכסף... לפייפל יש שירות לקוחות מעולה ואני בטוח ב-100 אחוז שאקבל את כספי חזרה.
זה הזמן שמטריד אותי. הייתי מעדיף שלא לפנות לפייפל אם לא חייבים אבל נוכח הפנייה לאיביי הם החזירו לי תשובה שעלי לתת זמן למוכר "to make things right". הם חיים בסרט, כאילו שעשו אאוטסורסינג לשירות לקוחות שלהם לעיירת פיתוח אנאלפבתית בדרום סין.
תכלס? היו להם את כל הכלים בעולם לעלות על התקלה לפני ולזכות אותי עוד לפני שהתלוננתי. לחסוך לי זמן, כסף ועצבים. הרי ברצינות, כל כמה זמן קורה שמוכר מקבל 1000 פידבקים שליליים בתקופה של כמה ימים? כל כמה זמן מוכר הופך את הפידבק שלו לפרטי? כל הדברים האלו צריכים להרים שם דגל והעובדה שלא רק שהם לא פועלים באופן פרואקטיבי - אלא גם גוררים רגליים לאחר פניה אליהם, מאוד מדאיגה אותי ולא בפעם הראשונה.
מזל שיש את פייפאל... כנראה שאאלץ לפנות אליהם בכל זאת...
זה הזמן שמטריד אותי. הייתי מעדיף שלא לפנות לפייפל אם לא חייבים אבל נוכח הפנייה לאיביי הם החזירו לי תשובה שעלי לתת זמן למוכר "to make things right". הם חיים בסרט, כאילו שעשו אאוטסורסינג לשירות לקוחות שלהם לעיירת פיתוח אנאלפבתית בדרום סין.
תכלס? היו להם את כל הכלים בעולם לעלות על התקלה לפני ולזכות אותי עוד לפני שהתלוננתי. לחסוך לי זמן, כסף ועצבים. הרי ברצינות, כל כמה זמן קורה שמוכר מקבל 1000 פידבקים שליליים בתקופה של כמה ימים? כל כמה זמן מוכר הופך את הפידבק שלו לפרטי? כל הדברים האלו צריכים להרים שם דגל והעובדה שלא רק שהם לא פועלים באופן פרואקטיבי - אלא גם גוררים רגליים לאחר פניה אליהם, מאוד מדאיגה אותי ולא בפעם הראשונה.
מזל שיש את פייפאל... כנראה שאאלץ לפנות אליהם בכל זאת...
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
·זה, לגמרי.AlonEshkol כתב:
הרי ברצינות, כל כמה זמן קורה שמוכר מקבל 1000 פידבקים שליליים בתקופה של כמה ימים? כל כמה זמן מוכר הופך את הפידבק שלו לפרטי? כל הדברים האלו צריכים להרים שם דגל והעובדה שלא רק שהם לא פועלים באופן פרואקטיבי - אלא גם גוררים רגליים לאחר פניה אליהם, מאוד מדאיגה אותי ולא בפעם הראשונה.
...
באיביי חייב להיות מנגנון בדיקות שכזה, חבל לי לשמוע אחרת.
לשמחתי לא נזקק להם יותר מדי ויש לי לא מעט רכישות שם, אבל כאמור הם חייבים להתקדם.