אגב משקל, ב-"שיפיטו" ניתן לשלוח רק עד 2 קילו ב-Airmail Economy , נכון? אחרת זה עובר לשיטת שילוח יקרה יותר ללא התראה?osh78 כתב:·......
אין להם אפשרות לשלוח חבילות קלות במחיר אטרקטיבי. מחיר המינימום שלהם הוא 14.90 וגם זה עד 200 גרם. בשיפיטו 7$ ובדילטס 3-7$....
מחפש חברת שילוח אמינה בתוך ארה"ב / בריטניה
·אין לך מה לתת צ'אנס אם הזמן קריטי לך - כמעט בוודאות שיקח חודש ומעלה עד שתגיע אליך החבילה.Doli כתב:די חשוב, אבל אתן צ'אנס, אזמין משהו קטן ואראה מה הלך הרוח. אם זה אכן ייקח חודש, לא סביר בעליל מבחינתי..........
לגבי ushops - כמו שכבר ציינו פה הם לא הכי מתאימים לשילוח חבילות קטנות וקלות מפני שהמחירים ההתחלתיים שלהם הם משמעותית יותר יקרים מהמחירים ההתחלתיים לעומת שירותים אחרים כמו שיפיטו. באופן כללי הם בסדר גמור לפחות מהנסיון שלי ותמיד סיפקו את החבילות שהזמנתי דרכם והכול עבר בשלום.
לגבי dealtas - אני זוכר שבדקתי בזמנו את המחירים שם והבנתי שהמחירים הזולים באמת של 3$ ו-6.45$ הם למשקלים של 30 ו-50 גרם והחבילות שאני אישית הזמנתי הם היו מעל המשקלים האלה (בין 100 ל-200 גרם) אז ככה שבמקרים שלי הם היו פחות או יותר באותו טווח מחירים כמו שיפיטו. יכול להיות שאעשה נסיון ואשתמש בהם כשתהיה לי חבילה ממש קלת משקל.
- Doli (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 282
- הצטרף: אוגוסט 2015
- נתן תודות: 259 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
חברים עדכון עצוב ומעצבן.
החבילה הגיע לארץ בשעה טובה ומוצלחת לאחר חודש. היום התקשר אליי מנהל סניף הדואר המקומי ואמר שהחבילה הגיעה אליהם פתוחה וריקה לחלוטין, עם שאריות של המוצר שהזמנתי (טיפות עיניים בקפסולות). הוא אומר שמבחינתם אין מה לעשות וזה לא קשור לדואר ישראל אלא לשולח. שיפיטו טוענים שאין שום אפשרות לטפל בגלל שאין ביטוח על החבילה.
מה אני עושה?
החבילה הגיע לארץ בשעה טובה ומוצלחת לאחר חודש. היום התקשר אליי מנהל סניף הדואר המקומי ואמר שהחבילה הגיעה אליהם פתוחה וריקה לחלוטין, עם שאריות של המוצר שהזמנתי (טיפות עיניים בקפסולות). הוא אומר שמבחינתם אין מה לעשות וזה לא קשור לדואר ישראל אלא לשולח. שיפיטו טוענים שאין שום אפשרות לטפל בגלל שאין ביטוח על החבילה.
מה אני עושה?
- Doli (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 282
- הצטרף: אוגוסט 2015
- נתן תודות: 259 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
חברים פתחתי מחלוקת מול שיפיטו בפייפאל וקיבלתי באתר של שיפיטו את ההודעה הבאה, לא הצלחתי להבין מה הם מבקשים ממני ואשמח אם מישהו יוכל להסביר:
Shipito Support Chargeback Related 03/07/2018
Hello,
We just want to follow up, we got notification that a dispute has been started in the amount of $8.28. We value your business and would like to work with you in resolving this dispute. Please reverse the charge back and send us proof of such so, we can work on releasing your account hold. Also, we will need to know why was the charge back started.
Bear in mind that if the charge back goes through, a charge back invoice will be applied to your account in the amount of the charge back + a $35 charge back fee, as stated in your Terms & Conditions which, you agreed to upon signing up.
Please let us know if you have any additional information or have "any questions. We appreciate your time and cooperation.
Shipito Support Chargeback Related 03/07/2018
Hello,
We just want to follow up, we got notification that a dispute has been started in the amount of $8.28. We value your business and would like to work with you in resolving this dispute. Please reverse the charge back and send us proof of such so, we can work on releasing your account hold. Also, we will need to know why was the charge back started.
Bear in mind that if the charge back goes through, a charge back invoice will be applied to your account in the amount of the charge back + a $35 charge back fee, as stated in your Terms & Conditions which, you agreed to upon signing up.
Please let us know if you have any additional information or have "any questions. We appreciate your time and cooperation.