מישהו החליף בארץ HDD שנקנה באמזון?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
jtk (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

מישהו החליף בארץ HDD שנקנה באמזון?

נושא שלא נקרא #1 

חשבתי שאמזון יחליפו אם צריך במסגרת אחריות, אבל הם רק מפנים אותי ליצרן, טושיבה.

עם היצרן זה בינתיים בלאגן עם תכתובת שהתחילה בארה"ב ועברה לאירופה/גרמניה. עדיין לא הצלחתי לקבל מהם תשובה לגבי החלפה בארץ, רק הפניה לטופס החלפה אונליין שאני לא בטוח שהוא הכיוון הנכון.

HT-Assaf
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1211
הצטרף: יוני 2012
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 147 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

החלפתי SSD של סאןדיסק שנקנה מאמזון.
פניתי ישר לסאן דיסק. (WD)
מילאתי טופס באתר שלהם, שלחתי לנציגות בארץ את ה-SSD וקיבלתי משלוח מחול אחרי שבועיים, אותו סוג חדש.

jtk (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

קנית באמזון ארה"ב או אירופה?

Elwin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 856
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 369 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אם היצרן לא עוזר לך, ממליץ לך לחזור לאמזון ולומר להם שהיצרן לא עזר ואתה צריך פיתרון.

קצת לחץ, וסיכוי לא רע שאמזון יסכימו לטפל בך. כמה זמן עבר אגב מאז הרכישה?

jtk (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

נראה שההחלפה תהיה בסדר. חשבתי בהתחלה שהאתר האירופאי לא מזהה את המספר הסידורי אבל גיליתי שבעצם חסרות אותיות. המספר הסידורי כולל עוד כמה תווים שמופיעים ברווח מגוש האותיות העיקרי. גם המספר שה-HDD עצמו מדווח לא כולל אותם. עליתי על זה רק כי על אריזת הקרטון המספר מופיע בגוש אחד ברור (התווית על הדיסק יותר בלאגן מדיסק ממוצע).

אני רק מקווה שלא יהיו בעיות בהמשך עם אורך האחריות. האתר בארה"ב מדווח לפי מספר סידורי על 3 שנים. באתר האירופאי המסוים יש רק התייחסות כללית ל-2 שנים.

הדיסק די חדש אבל עבר יותר מחודש מאז שהגיע אלי. לפי אמזון ארה"ב אפשר להחליף דרכם עד 30 יום מאז שהמוצר מגיע אליך (90 יום באזור חג המולד). אבל דבר לא צפוי שהנציג אמר: במקרה כזה צריך לשלם חלק מעלות המשלוח. כל הסיפור די מאכזב. הסתמכתי על הסיפורים שאמזון קודם שולחים תחליף וגם נותנים לך זמן לשלוח בחזרה. במקרה שלי זה ידרוש אקרובטיקה כדי למצוא איפה לשים בינתיים חלק מהנתונים, לעשות cloning, להקטין את מחיצת מערכת ההפעלה...

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”