מדי יום אני פונה למוקד הטלפוני של שופרסל אונליין, ששירות הלקוחות שלו שואף לאפס, מסתבר שיש מחלקה נפרדת שמטפלת במוצרי חשמל, מחלקה שלא ניתנת להשגה, לא במייל, לא בהודעות, לא בטלפון, לא עורב - כלום. אדם חיצוני לא יכול ליצור קשר עם המחלקה הזו רק דרך השירות לקוחות של שופרסל אונליין, שהוא גוף עקר שלא מסוגל לעזור במקרה הזה מלבד להגיד שיחזרו אליך, יש עומס בגלל החג.
ההתחייבות היא אספקה תוך 7 ימי עסקים, היום אנחנו ביום ה-11. כבר נואשתי מהם, רציתי כבר לבטל את העסקה, ואז נאמר לי שהביטול נעשה רק מול המחלקה המיוחדת שאף אחד לא משיג אותה.
מה אפשר לעשות כבר? בסה"כ רציתי טלויזיה.
לתבוע אותם בתביעות קטנות? אז הם יתעוררו? מישהו נתקל בזה?
@dex954
בטוח יש להם שירות לקוחות.
אני קניתי ישירות בחנות ואספתי עצמאית. לא חיכתי יום אחד למשלוח.
זה מסוג הדברים שלא הייתי קונה אונליין.
במיוחד שרציתי את המוצר לפני החג.
תבדוק אולי אפשרות לבטל את העסקה ותרכוש ישירות בחנות יש לך כבר הנחה של 200 שקל שקיבלת בגין הרכישה באתר
ותיקח אותה עצמאית
כמו-כן הבנתי שהמחירים של היבואן הרשמי ירדו אז אולי שווה לך אם זה ההפרש קטן לרכוש מיבואן רשמי
מדי יום אני פונה למוקד הטלפוני של שופרסל אונליין, ששירות הלקוחות שלו שואף לאפס, מסתבר שיש מחלקה נפרדת שמטפלת במוצרי חשמל, מחלקה שלא ניתנת להשגה, לא במייל, לא בהודעות, לא בטלפון, לא עורב - כלום. אדם חיצוני לא יכול ליצור קשר עם המחלקה הזו רק דרך השירות לקוחות של שופרסל אונליין, שהוא גוף עקר שלא מסוגל לעזור במקרה הזה מלבד להגיד שיחזרו אליך, יש עומס בגלל החג.
ההתחייבות היא אספקה תוך 7 ימי עסקים, היום אנחנו ביום ה-11. כבר נואשתי מהם, רציתי כבר לבטל את העסקה, ואז נאמר לי שהביטול נעשה רק מול המחלקה המיוחדת שאף אחד לא משיג אותה.
מה אפשר לעשות כבר? בסה"כ רציתי טלויזיה.
לתבוע אותם בתביעות קטנות? אז הם יתעוררו? מישהו נתקל בזה?