חלק מהפריטים שנמכרים על ידי מוכרים חיצוניים היו חסומים באתר עד אוקטובר 2017 ■ לפי הערכות, מספר ההזמנות שהגיעו מאמזון לישראל קפץ ב–40% בינואר־אפריל 2018 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ החברה העלתה את מחיר שירות הפריים בכל העולם
https://www.themarker.com/consumer/1.6035526
אמזון מאפשרת לישראלים להזמין עוד מיליון פריטים - וההזמנות קפצו
בסוף הכתבה כתוב:
לא הבנתי על סמך מה הם רשמו זאת.
עד כה תמיד קיבלנו עם שליח עד הבית ופריים לא נתן שום יתרון למשלוחים לישראל.
זה זמן מה מבקשת אמזון לייעל את השירות שניתן לישראלים דרך האתר. לשם כך היא משתמשת בשירות פריים. המשמעות של השימוש בשירות היא שכל חבילה שנשלחת לישראל מגיעה עם שליח עד הבית, בניגוד לשירות הרגיל שבו החבילה נשלחת לסניף הדואר....
לא הבנתי על סמך מה הם רשמו זאת.
עד כה תמיד קיבלנו עם שליח עד הבית ופריים לא נתן שום יתרון למשלוחים לישראל.