@toxin
·
היה לי ניסיון מאוד חיובי עם השירות של BANGOOD.
הזמנתי דרכם גם כן טאבלט של XIAOMI ואחרי כחודשיים המסך מגע הפסיק לעבוד (לא הגיב ללחיצות).
כשפניתי אליהם הם מיד הציעו שאתקן את המכשיר בארץ והם ישלמו על התיקון.
מאחר ולא מצאתי אף מעבדה שרצתה לתקן פניתי אליהם שוב והם הציעו שאשלח להם את המכשיר והם ישלחו לי חדש.
ברגע ששלחתי אליהם את המכשיר והבאתי להם את מספר המעקב הם מיד שלחו לי מכשיר חדש - אפילו לא המתינו שהמכשיר התקול יגיע אליהם בחזרה!
גירבסט - שירות הזוי ומאכזב
·מסכים לחלוטין, זו אחת הסיבות שהצבעתי לפצל את הפורום לפורום דילים רגיל ופורום דילים מאמזון, זו פשוט קנייה אחרת לגמרי, גם אם זה אותו מוצר בדיוקHuber כתב:אני כל פעם מופתע מחדש מאנשים שמופתעים מרמת שירות נמוכה באתרים סיניים. אני אישית לא רוכש שום דבר בסכום גדול (מעל נניח 20-30 דולר, יותר מזה רק אם יש משהו יוצא דופן כמו מוצר שאין בשום מקום אחר למשל) מאתרים סיניים או איביי וכשכבר אני רוכש אני מצפה מראש לכל ההפתעות האפשריות (מוצר שיגיע לא זהה לתיאור/תמונה, מוצר שלא יגיע בכלל, חוסר באחריות ועוד ועוד). ככה אני לא מתאכזב.
מומלץ לאמץ את השיטה...
נתקלתי בזאת גם ב https://www.geekbuying.com/
הודות לעונים בשירשור, נזכרתי כי התשלום בוצע בפייפאל.... המוכר מתמקח כתגרן בשוק על פיצוי סימלי לסחורה פגומה.
פתחתי דיספיוט בפייפאל, מקווה לסיוע מהם.
פתחתי דיספיוט בפייפאל, מקווה לסיוע מהם.
Re: נתקלתי בזאת גם ב https://www.geekbuying.com/
ואני בדיוק השבוע כתבתי לגירבסט על מטען סוללות nitecore
שהגיע כשרק שניים מתוך ארבעה חריצים עובד. לא התווכחו בכלל ואחרי יום שלחו חדש...
שהגיע כשרק שניים מתוך ארבעה חריצים עובד. לא התווכחו בכלל ואחרי יום שלחו חדש...