רכישת סמסונג ביבוא מקביל

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

מצטער, לא מצליח להבין למה שנת אחריות בודדת היא לא אופציה. איפה כאן שיקול המחיר?
ואם שנתיים אחריות נוספות עולות 25% יותר? או 50% יותר? או כפול?
לטעמי לשלם 2,000 ש"ח יותר, או כ-25% יותר עבור שנתיים אחריות נוספות הם הרבה יותר מדי, בטח כאשר שמו של נותן שירות התיקונים לא הולך לפניו.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #32 

@liron1006
·
ממה שיצא לי לראות אין הבדל. רק אורך תקופת האחריות שונה.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

Nemesis כתב:מצטער, לא מצליח להבין למה שנת אחריות בודדת היא לא אופציה. איפה כאן שיקול המחיר?
ואם שנתיים אחריות נוספות עולות 25% יותר? או 50% יותר? או כפול?
לטעמי לשלם 2,000 ש"ח יותר, או כ-25% יותר עבור שנתיים אחריות נוספות הם הרבה יותר מדי, בטח כאשר שמו של נותן שירות התיקונים לא הולך לפניו.
...
·תלו באיזה רמת סמך אתה רוצה לחיות? כמה אתה מעריך את הסיכון וכמה כסף אתה מוכן לשלם על השקט הנפשי.

אני באופן אישי מעדיף שקט נפשי ולא מתפשר על פחות משלוש שנות אחריות מלאות!
בהנחה שהשיקולים שלך מתבססים על שנת אחריות אחת, אז בהחלט עדיף יבואן אפור.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

@ahersko

בסלון יש לי OLED ובחדר השינה פלזמה יקרה לזמנו.
ברור שעדיף אחריות כמה שיותר ארוכה, כל עוד מדובר במחיר שפוי. הפלזמה בזמנו הורחבה ל-5 שנות אחריות (השתמשתי פעם אחת בשנה הראשונה) במחיר סביר של כ-200 ש"ח. יורוקום נתנו אז את השירות בעצמם והטלוויזיה תוקנה פיקס וחזרה ללא שריטה.

ל-OLED בסלון לא הרחבתי אחריות מ-3 ל-6 שנים, כיוון שלטעמי לא היה שווה את המחיר. אחרי 3 שנים השווי של הטלוויזיה נמוך מאוד, עד כדי כך שלא שווה לשלם קרוב ל- 1,000 ש"ח כדי להאריך את האחריות.

אם אתה מוכן ביודעין לשלם הרבה יותר תמורת אחריות ארוכה יותר, סבבה. רק צריך לדעת לתמחר את זה נכון. וזה לא 300 ש"ח או 1,000 ש"ח. העלות של האחריות היא התוספת עלות מיבואן מקביל ליבואן רשמי + התוספת עבור האחריות המורחבת. מדובר על כ- 25% תוספת.
תמיד אפשר ליפול על הצד הרע של המזל, אבל אין שום סבירות לכך ש-25% מהטלוויזיות מתקלקלות תוך 4 שנים, וזו תוספת מחיר מוגזמת בעליל.

a1b2
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 34
הצטרף: מרץ 2018
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

@Nemesis אם תסתכל על ה65MU9000 תראה שההבדל בין רשמי למקביל הוא גג 500 ש"ח.

אני בדקתי רק לגבי סמסונג אז זאת הדוגמה היחידה שיש לי, התקשרתי לבדוק לגבי הדגמים מייבוא מקביל ממספר חנויות והם ממש מנסים להוריד אותך מזה בטענות כאלה ואחרות, לא רק אחריות (שפה, אפליקציות וכו').

ולגבי האחריות זה נראה לי לקחת סיכון עם טלויזיה ב6000 שקל שאתה אפילו לא שמעת על נותן האחריות (בית גנרל עלית מהנדסים), אולי הם טובים אולי לא, לך תדע.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

אני לא בטוח שאני מעדיף נותן שירות ששמו לא הולך לפניו מנותן שירות שלא שמעתי עליו.
אם ההבדל בין שנה ל-4 הוא 9%, סיכוי טוב שהייתי לוקח. אבל זה שזה היבואן הרשמי - אין לזה משקל בעיני כלל ברגע שהוציאו את השירות החוצה.

a1b2
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 34
הצטרף: מרץ 2018
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

צריך להוסיף עוד 200 אז זה יוצא 11.5% אבל מסכים.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

יש לכם פיספוס מה שווה אחריות של יבואן רשמי אם הוספת 2000 ש"ח או יותר בקנייה מיבואן רשמי וגם עוד הוספת כסף על מסך אחר כי לא הצליחו לתקן את שלך ? כל הקלפים אצל נותן השירות גם גבה אקסטרה כסף וגם בסוף הלקוח נאלץ לשלם תוספת כסף עבור מסך אחר כך שלרוב יהיה נחות מהמסך שהתקלקל. יוצא שבתמחור סופי הגעת לתשלום של מסך חדש . -היבואן לא מפסיד בכל מקרה רק הצרכן !
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

אין כמובן שום חובה להסכים לתוספת כסף עבור מסך אחר, ולרוב הם גם מציעים פתרון כלשהו ללא תשלום.
הבעיה היא שבמקרים מסויימים, הם מציעים מסך מסדרה בסיסית במקום מסך היי אנד של פעם.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”