מצטער, לא מצליח להבין למה שנת אחריות בודדת היא לא אופציה. איפה כאן שיקול המחיר?
ואם שנתיים אחריות נוספות עולות 25% יותר? או 50% יותר? או כפול?
לטעמי לשלם 2,000 ש"ח יותר, או כ-25% יותר עבור שנתיים אחריות נוספות הם הרבה יותר מדי, בטח כאשר שמו של נותן שירות התיקונים לא הולך לפניו.
רכישת סמסונג ביבוא מקביל
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
·תלו באיזה רמת סמך אתה רוצה לחיות? כמה אתה מעריך את הסיכון וכמה כסף אתה מוכן לשלם על השקט הנפשי.Nemesis כתב:מצטער, לא מצליח להבין למה שנת אחריות בודדת היא לא אופציה. איפה כאן שיקול המחיר?
ואם שנתיים אחריות נוספות עולות 25% יותר? או 50% יותר? או כפול?
לטעמי לשלם 2,000 ש"ח יותר, או כ-25% יותר עבור שנתיים אחריות נוספות הם הרבה יותר מדי, בטח כאשר שמו של נותן שירות התיקונים לא הולך לפניו....
אני באופן אישי מעדיף שקט נפשי ולא מתפשר על פחות משלוש שנות אחריות מלאות!
בהנחה שהשיקולים שלך מתבססים על שנת אחריות אחת, אז בהחלט עדיף יבואן אפור.
@ahersko
בסלון יש לי OLED ובחדר השינה פלזמה יקרה לזמנו.
ברור שעדיף אחריות כמה שיותר ארוכה, כל עוד מדובר במחיר שפוי. הפלזמה בזמנו הורחבה ל-5 שנות אחריות (השתמשתי פעם אחת בשנה הראשונה) במחיר סביר של כ-200 ש"ח. יורוקום נתנו אז את השירות בעצמם והטלוויזיה תוקנה פיקס וחזרה ללא שריטה.
ל-OLED בסלון לא הרחבתי אחריות מ-3 ל-6 שנים, כיוון שלטעמי לא היה שווה את המחיר. אחרי 3 שנים השווי של הטלוויזיה נמוך מאוד, עד כדי כך שלא שווה לשלם קרוב ל- 1,000 ש"ח כדי להאריך את האחריות.
אם אתה מוכן ביודעין לשלם הרבה יותר תמורת אחריות ארוכה יותר, סבבה. רק צריך לדעת לתמחר את זה נכון. וזה לא 300 ש"ח או 1,000 ש"ח. העלות של האחריות היא התוספת עלות מיבואן מקביל ליבואן רשמי + התוספת עבור האחריות המורחבת. מדובר על כ- 25% תוספת.
תמיד אפשר ליפול על הצד הרע של המזל, אבל אין שום סבירות לכך ש-25% מהטלוויזיות מתקלקלות תוך 4 שנים, וזו תוספת מחיר מוגזמת בעליל.
בסלון יש לי OLED ובחדר השינה פלזמה יקרה לזמנו.
ברור שעדיף אחריות כמה שיותר ארוכה, כל עוד מדובר במחיר שפוי. הפלזמה בזמנו הורחבה ל-5 שנות אחריות (השתמשתי פעם אחת בשנה הראשונה) במחיר סביר של כ-200 ש"ח. יורוקום נתנו אז את השירות בעצמם והטלוויזיה תוקנה פיקס וחזרה ללא שריטה.
ל-OLED בסלון לא הרחבתי אחריות מ-3 ל-6 שנים, כיוון שלטעמי לא היה שווה את המחיר. אחרי 3 שנים השווי של הטלוויזיה נמוך מאוד, עד כדי כך שלא שווה לשלם קרוב ל- 1,000 ש"ח כדי להאריך את האחריות.
אם אתה מוכן ביודעין לשלם הרבה יותר תמורת אחריות ארוכה יותר, סבבה. רק צריך לדעת לתמחר את זה נכון. וזה לא 300 ש"ח או 1,000 ש"ח. העלות של האחריות היא התוספת עלות מיבואן מקביל ליבואן רשמי + התוספת עבור האחריות המורחבת. מדובר על כ- 25% תוספת.
תמיד אפשר ליפול על הצד הרע של המזל, אבל אין שום סבירות לכך ש-25% מהטלוויזיות מתקלקלות תוך 4 שנים, וזו תוספת מחיר מוגזמת בעליל.
@Nemesis אם תסתכל על ה65MU9000 תראה שההבדל בין רשמי למקביל הוא גג 500 ש"ח.
אני בדקתי רק לגבי סמסונג אז זאת הדוגמה היחידה שיש לי, התקשרתי לבדוק לגבי הדגמים מייבוא מקביל ממספר חנויות והם ממש מנסים להוריד אותך מזה בטענות כאלה ואחרות, לא רק אחריות (שפה, אפליקציות וכו').
ולגבי האחריות זה נראה לי לקחת סיכון עם טלויזיה ב6000 שקל שאתה אפילו לא שמעת על נותן האחריות (בית גנרל עלית מהנדסים), אולי הם טובים אולי לא, לך תדע.
אני בדקתי רק לגבי סמסונג אז זאת הדוגמה היחידה שיש לי, התקשרתי לבדוק לגבי הדגמים מייבוא מקביל ממספר חנויות והם ממש מנסים להוריד אותך מזה בטענות כאלה ואחרות, לא רק אחריות (שפה, אפליקציות וכו').
ולגבי האחריות זה נראה לי לקחת סיכון עם טלויזיה ב6000 שקל שאתה אפילו לא שמעת על נותן האחריות (בית גנרל עלית מהנדסים), אולי הם טובים אולי לא, לך תדע.
יש לכם פיספוס מה שווה אחריות של יבואן רשמי אם הוספת 2000 ש"ח או יותר בקנייה מיבואן רשמי וגם עוד הוספת כסף על מסך אחר כי לא הצליחו לתקן את שלך ? כל הקלפים אצל נותן השירות גם גבה אקסטרה כסף וגם בסוף הלקוח נאלץ לשלם תוספת כסף עבור מסך אחר כך שלרוב יהיה נחות מהמסך שהתקלקל. יוצא שבתמחור סופי הגעת לתשלום של מסך חדש . -היבואן לא מפסיד בכל מקרה רק הצרכן !
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.