שאלה לבעלי b6 עם צריבות

פורום מסכי OLED בחסות LG
amirbu0 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

שאלה לבעלי b6 עם צריבות

נושא שלא נקרא #1 

למי שיש את הטלוויזיה הזו והיה לו צריבות והחליפו לו את המסך השאלה שלי האם הצריבות היו ממש בולטות או היה הצריבה היתה חלשה?

ambar
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1233
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אצלי עם B6 הצריבה היתה בולטת, אמנם ניתן היה לראות את הצריבה רק ברקע ירוק או וורוד אבל ללא ספק ראו את הצריבה. (חפש הודעות קודמות שלי בפורום)
אם יש צריבה, גם אם היא חלשה, מנסיון שלי ושל חברי הפורום נראה שח.י מחליפים את המסך הצרוב.

מישהו כבר כתב פה שטכנאי של ח.י אמר לו ש LG מחליפים את המסכים הצרובים כחלק מהשירות שלהם והחדירה לשוק עם מסכי OLED... מצד שני זה לא מגובה בצורה רשמית בכתב האחריות כך שאי אפשר לדעת מתי יפסיקו עם המדיניות הזאת.

בהצלחה

amirbu0 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #3 

דיברתי עם שרות לקוחות אמרו לי שיגיע תכנאי לאמת ואם צריך יחליף לי ל b6 מחודשת אמרתי שאני לא רוצה מחודש אני רוצה חדש אז אמרו לי חדש בתשלום של 1100 לדגם b8 ואם אני רוצה c8 אז בתוספת של 1800 ש"ח. הגיוני?

ronsvis
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 62
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

לסבא שלי החליפו בחינם מ b7 ל b8 ...

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

@amirbu0
על איזה גודל מדובר?

רק מראה את שיטת המצליח של יבואן ישראלי.

בכל אופן, לא שאני מתיימר להכיר את אחוז הצריבות, אבל יש תחושה שלפי כמות הפוסטים על צריבות לאחרונה, אחד מהבאים נועד לקרות:
  • היבואן/החברה תפסיק להחליף טלוויזיות צרובות (חלקית או גורפת)
  • היבואן/החברה תתחיל לגבות כסף עבור ההחלפה (חלקית או גורפת)
  • מחירי הטלוויזיות יעלו כדי לממן את ההחלפות
אף אחד מהם לא טוב לצרכן אבל אין ליבואן/חברה דרך כלכלית להתמודד (לבד) עם כמות הולכת וגדלה של תקלות.

amirbu0 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #6 

וואלה לא יודע מה לעשות עם כבר מחליפים עדיף אני חושב ל c8 לא?
מדובר על 55

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

amirbu0 כתב:דיברתי עם שרות לקוחות אמרו לי שיגיע תכנאי לאמת ואם צריך יחליף לי ל b6 מחודשת אמרתי שאני לא רוצה מחודש אני רוצה חדש אז אמרו לי חדש בתשלום של 1100 לדגם b8 ואם אני רוצה c8 אז בתוספת של 1800 ש"ח. הגיוני?
...
·
לא.
אני כמעט בטוח שתעדות האחריות שברשותך מחייבת אותם או לתקן את התקלה (עם שימוש בחלקי חילוף חדשים בלבד) או להחליף למוצר חדש וזהה מבחינת האיכויות. זה הנוסח הקבוע של תעודות האחריות שנובע מחוק להגנת הצרכן אני חושב. אתה לא אמור לשלם להם שום דבר כדי שהמוצר שלך יחזור לתפקד כמו שהוא אמור לתפקד (קרי, ללא צריבות) ואתה גם לא אמור לקבל מוצר לא חדש במהלך הטיפול שבמסגרת האחריות.

נגמרו להם B6 חדשים מהקופסא להחלפה? בעיה שלהם, לא שלך.

amirbu0 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #8 

evgenetic כתב:
...
...
·
לא.
אני כמעט בטוח שתעדות האחריות שברשותך מחייבת אותם או לתקן את התקלה (עם שימוש בחלקי חילוף חדשים בלבד) או להחליף למוצר חדש וזהה מבחינת האיכויות. זה הנוסח הקבוע של תעודות האחריות שנובע מחוק להגנת הצרכן אני חושב. אתה לא אמור לשלם להם שום דבר כדי שהמוצר שלך יחזור לתפקד כמו שהוא אמור לתפקד (קרי, ללא צריבות) ואתה גם לא אמור לקבל מוצר לא חדש במהלך הטיפול שבמסגרת האחריות.
...
מה שנאמר לי הוא שנחליף לך את המסך לאותו הסדרה מחודש כי אין כאלה חדשות ביקשתי חדש אז הציעו לי את ה b8 ולפי מה שהבנתי מהם הבעיות הם בעיקר בסדרה b אז ביקשתי ממנה את סדרה c8 לא בא לי שוב פעם עוד שנתיים בעיות צריבה

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@amirbu0
אני מבין, קראתי את מה שכתבת. אתה פשוט לא חייב לקבל את החלופות שהם הציעו לך. כאמור זו הבעיה שלהם שהם לא שמרו מספיק B6 חדשים למקרים כאלה. אבל לשלם על מה שהם אמורים לספק בחינם אתה ממש לא צריך.

לא ראיתי בדיקה רצינית על הבדל בסיכוי לצריבות בין הדגמים,דגמי B פשוט יותר זולים ויותר פופולאריים, בגלל זה אתה שומע עליהם יותר.

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

evgenetic כתב:כמעט בטוח שתעדות האחריות שברשותך מחייבת אותם או לתקן את התקלה (עם שימוש בחלקי חילוף חדשים בלבד) או להחליף למוצר חדש וזהה מבחינת האיכויות.
...
שמישהו יואיל בטובו לחלוק את תעודת האחריות כדי שנהיה בטוחים מה בידיוק הם מחוייבים לעשות.

CoreOxide
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 91
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

סתם בשביל העניין האישי שלי, למה אתה כ"כ מסרב לקחת מוצר מחודש?
הטלויזיה עובדת, אין לה את התקלה שיש בטלויזיה שלך, הטלויזיה שלך גם לא חדשה כבר... נשמע לי כמו התעקשות סתמית.

בנוסף, תעודת האחריות לא מכסה צריבות, אז אתה גם לא יכול לקחת אותם לבית המשפט ולדרוש מוצר חדש.

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

@CoreOxide
לא עונה בשמו אבל מבחינתי החוסר אחידות מתסכל.
לפי מה הם קובעים מי מקבל חדש? מי מקבל מחודש? מי נדרש לשלם תוספת? ואת מי מנפנפים?
הגיונית, כל עוד הם נותנים לך, לפנים משורת הדין, מוצר תקין כלשהו, שווה ערך לשלך, אתה צריך להיות אסיר תודה.
אבל, כשאתה קורא על עשרות אנשים שקיבלו מוצר חדש - בניגוד אלייך - העצבים מתחילים לדגדג.

CoreOxide
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 91
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

shealtieljkwak כתב:@CoreOxide
לא עונה בשמו אבל מבחינתי החוסר אחידות מתסכל.
לפי מה הם קובעים מי מקבל חדש? מי מקבל מחודש? מי נדרש לשלם תוספת? ואת מי מנפנפים?
הגיונית, כל עוד הם נותנים לך, לפנים משורת הדין, מוצר תקין כלשהו, שווה ערך לשלך, אתה צריך להיות אסיר תודה.
אבל, כשאתה קורא על עשרות אנשים שקיבלו מוצר חדש - בניגוד אלייך - העצבים מתחילים לדגדג.
...
התגובה שלך היתה צריכה להיגמר אחרי החלק המודגש.

amirbu0 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 48
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #14 

החלטתי לקחת את ה c8 ולהוסיף בכל זאת אני עם ה b6 כמעט שלוש שנים ואם יש לי אפשרות להשתדרג לחדשה ומתקדמת יותר אז קפצתי על ההזדמנות
בכל מקרה אני חושב שעם ההיתי מרים קצת את הקול אולי היו באים לקראתי כי הבנתי שיש כאלה שהחליפו להם מסדרה 6 לסדרה 7 או 8 ללא תשלום כנראה שרק דרך צעקות ורעש אפשר להשיג דברים אצלנו

dilbert78
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1549
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 233 פעמים
קיבל תודות: 146 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

@amirbu0
·

החלטה טובה, אבל אולי תנצל כבר את ההדזמנות לשדרג ל 65

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”