חברים שלום,
ברשותי טלויזיה SAMSUNG מדגם JS8000 שנהניתי ממנה עד עכשיו.
לפני כמה חודשים הופיעו פסים לבנים בצד הפאנל, הזמנתי טכנאי של אלקטרוניקס פרו והמסך נלקח לתיקון.
הבוקר התקשרו והודיעו שצריכים להחליף את הפאנל ויביאו לי בינתיים טלויזיה חלופית (נשמע מוזר - ממתי מחליפים פאנלים ומאיפה יביאו פאנל מ 2015?)
אחרי כמה שעות התקשרו שוב מאלקטרוניקס פרו ועכשיו הם כבר טוענים שאין לי אחריות על הפאנל לכן לא יבצעו את התיקון.
הטלויזיה היא משנת 2015 עם 3 שנים אחריות ועוד 3 שנים אחריות נוספת שרכשתי ב- 1300 ש"ח במעמד ההתקנה מהטכנאי (כלומר אני עכשיו על תקופת האחריות הנוספת)
לטענת אלקטרוניקס פרו רכשתי שרות אחזקה ולא אחריות , ובתעודת האחזקה רשום שזה לא כולל פאנל.
אין לי את התעודה כי הטכנאי מעולם לא נותן אותה במעמד הרכישה. יש לי רק את הקבלה שרשום שם ביד הטכנאי "ביטוח לעוד 3 שנים עד 7/9/21" וחשבונית שהגיעה לאחר מכן שרשום בה "3 שנים אחריות ואחזקה מסכים"
אלקטרוניקס פרו רוצים להחזיר לי את הטלויזיה מחר. לטענתם פאנל לא כלול. מה שכלול זה ספק, רמקולים וכרטיסים...
אין מצב שהייתי מסכים לשלם 1300 ש"ח על אחריות שלא כוללת את הפאנל אם הייתי יודע זאת במעמד הרכישה. הטכנאי דחף לי את זה בכוח בדיוק בגלל הבעיות שיכולות להיות עם הפאנל בטלויזיה כל-כך יקרה (עלתה בזמנו מעל 16)
נא עזרתכם, עצתכם מה לעשות.
מחיפוש בפורום לא מצאתי תשובה חד-משמעית. לפי מה שרושמים האנשים נראה שבתעודות הישנות שלהם היו סייגים מהחלפת פאנל. אז על מה לעזאזל שילתי 1300 ש"ח?
נראה שמדובר כאן על הונאה
טלויזיה SAMSUNG 55JS8000 - בעיה בפאנל -אלקטרוניקס פרו מתנערים
אף פעם לא משלמים על משהו לפני שקוראים מה כתוב שם.
בטח ובטח שאם לא משאירים לך עותק - לא חותמים בכלל.
ולא להתפתות זה רק עכשיו...
לא להקשיב למה שמספרים לך בעל פה.
סתם דוגמא בנושא הרחבת אחריות ברגע ההתקנה:
היה מתקין של ח.י אצל גיסי שרצה לדחוף לו 1700 שקל תוספת אחריות ל 3 שנים נוספות על ה 3 שנים קיימות. על טלוויזיה 65 אינטש...
התחיל לבלבל את המוח כמה חשוב...והנה תראה כמה אחריות מורחבת מכרתי...ומה תעשה אם יתקלקל...
אמרתי לו...אם הייתי רוצה לשלם עוד 1700 ש"ח...הייתי לוקח 75 אינטש....
אם הטלוויזיה 65 אינטש תקלקל אחרי 3 שנים...5 שנים...אני יוסיף עוד 1200 שקל ופחות (על ה 1700 שקל שאני זורק עכשיו) ויקנה טלוויזיה מתקדמת יותר...
בטח ובטח שאם לא משאירים לך עותק - לא חותמים בכלל.
ולא להתפתות זה רק עכשיו...
לא להקשיב למה שמספרים לך בעל פה.
סתם דוגמא בנושא הרחבת אחריות ברגע ההתקנה:
היה מתקין של ח.י אצל גיסי שרצה לדחוף לו 1700 שקל תוספת אחריות ל 3 שנים נוספות על ה 3 שנים קיימות. על טלוויזיה 65 אינטש...
התחיל לבלבל את המוח כמה חשוב...והנה תראה כמה אחריות מורחבת מכרתי...ומה תעשה אם יתקלקל...
אמרתי לו...אם הייתי רוצה לשלם עוד 1700 ש"ח...הייתי לוקח 75 אינטש....
אם הטלוויזיה 65 אינטש תקלקל אחרי 3 שנים...5 שנים...אני יוסיף עוד 1200 שקל ופחות (על ה 1700 שקל שאני זורק עכשיו) ויקנה טלוויזיה מתקדמת יותר...
אל תרכשו מוצרים עם שירות של אלקטרוניקס פרו, פשוט נוכלים!
לבת זוגי התקלקלה מכונת כביסה, במסגרת האחריות, הגיע טכנאי של אלקטרוניקס פרו, אמר שצריך להזמין חלק והוא לא יודע כמה זמן ייקח.
אחרי חודשיים ללא מכונת כביסה התקשרו מאלקטרוניקס פרו להודיע לה שהגיע חלק ותיאמו יום לביקור הטכנאי.
ביום הביקור היא קבלה מסרון שהטכנאי ניסה ליצור איתה קשר בטלפון ולא נענה. שקר מוחלט!!!!
היא התקשרה שוב לאלקטרוניקס פרו ואמרו לה שאפשר לקבוע מחדש עוד יום, אבל היא תצטרך לשלם 1,200 ש"ח על החלק.
לא עזר שום דבר שבכתב האחריות המורחבת ל-3 שנים כתוב בפרוש שסכום ההשתתפות העצמית בעלות החלקים הוא "0" שקלים והאחריות כוללת גם עבודה.
פשוט רמאים מארץ הרמאים, אני מתפלא שהם ממשיכים לעבוד כרגיל.
לבת זוגי התקלקלה מכונת כביסה, במסגרת האחריות, הגיע טכנאי של אלקטרוניקס פרו, אמר שצריך להזמין חלק והוא לא יודע כמה זמן ייקח.
אחרי חודשיים ללא מכונת כביסה התקשרו מאלקטרוניקס פרו להודיע לה שהגיע חלק ותיאמו יום לביקור הטכנאי.
ביום הביקור היא קבלה מסרון שהטכנאי ניסה ליצור איתה קשר בטלפון ולא נענה. שקר מוחלט!!!!
היא התקשרה שוב לאלקטרוניקס פרו ואמרו לה שאפשר לקבוע מחדש עוד יום, אבל היא תצטרך לשלם 1,200 ש"ח על החלק.
לא עזר שום דבר שבכתב האחריות המורחבת ל-3 שנים כתוב בפרוש שסכום ההשתתפות העצמית בעלות החלקים הוא "0" שקלים והאחריות כוללת גם עבודה.
פשוט רמאים מארץ הרמאים, אני מתפלא שהם ממשיכים לעבוד כרגיל.
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
@Alon_Solo
אני אחדד, כי נראה שלא הבנתם.
אלקטרוניקס פרו טוענים שפאנל לא כלול בתעודת האחזקה.
לי אף פעם לא נתנו ולא הראו את התעודה הזאת. יתרה מכך לא רכשתי אחזקה.
לי נאמר שאני רוכש אחריות ל- 3 שנים נוספות. (זה אגב מה שרשום בחשבונית שכן קיבלתי)
בקבלה של הטכנאי הוא בכלל רשם "ביטוח לעוד 3 שנים"
בחיים לא הייתי קונה "אחזקה" שלא כוללת פאנל ב-1300 ש"ח.
הרכישה הזאת הייתה כתוצאה משכנוע של הטכנאי שהפאנלים הולכים אחרי 4 שנים בממוצע וכדאי לי מאוד להרחיב ל- 6 שנים, כי הרי מדובר על טלויזיה מעל 15,000 ש"ח וכו'.
וכל מי שהרחיב לאחרונה אחריות ל 3 שנים נוספות במעמד ההתקנה ע"י הטכנאי.
האם מישהו מכם קיבל או ראה את התעודה במעמד הזה? אני מאוד בספק...
רק לפני שבוע הייתה התקנה של סמסונג אצל אבא שלי וגם שם בוצעה הרחבה לעוד 3 שנים ב199 ש"ח
(גם שם בוצעו הפחדות וניסיון לשכנע להרחיב ל 6 שנים בסכום הרבה יותר גבוה בדיוק כמו במקרה שלי לפני 4 שנים) וגם שם נאמר שאת החשבונית ותעודת האחריות ישלחו מהחברה תוך חודש.
במקרה זה הטלויזיה בעלות נמוכה יחסית של 2800 ש"ח אז אני לא דואג יותר מידי.
אבל המסכנה כאן - כל מי שמרחיב במעמד ההתקנה בעצם קונה חתול בשק מבלי שיש לו דרך אמיתית לדעת מה רשום באותה התעודה המסתורית (ונותן השרות יכול לתת לך כל ניסוח שהוא רוצה)
הכי ביזיוני בכל הסיפור הזה שאותך משכנעים לעשות הרחבת אחריות/ 3 שנים נוספות - שאתה מבין מזה שזה בדיוק באותם התנאים ובסוף מכרו לך "חוזה אחזקה שלא כולל את הרכיב הכי יקר ובעייתי"
התאכזבתי קשות.
אני לא פוסל אפשרות של תביעה במקרה הזה - לי ביד אין את תעודת האחזקה וגם לא צריך אותה.
אני טוען שרכשתי הרחבת אחריות ולא אחזקה.
זה מה שהוסבר לי במעמד הרכישה, זה מה שכתוב על הקבלה וזה מה שכתוב על החשבונית.
אם זה לא הטעייה, אז מה כן?
אני אחדד, כי נראה שלא הבנתם.
אלקטרוניקס פרו טוענים שפאנל לא כלול בתעודת האחזקה.
לי אף פעם לא נתנו ולא הראו את התעודה הזאת. יתרה מכך לא רכשתי אחזקה.
לי נאמר שאני רוכש אחריות ל- 3 שנים נוספות. (זה אגב מה שרשום בחשבונית שכן קיבלתי)
בקבלה של הטכנאי הוא בכלל רשם "ביטוח לעוד 3 שנים"
בחיים לא הייתי קונה "אחזקה" שלא כוללת פאנל ב-1300 ש"ח.
הרכישה הזאת הייתה כתוצאה משכנוע של הטכנאי שהפאנלים הולכים אחרי 4 שנים בממוצע וכדאי לי מאוד להרחיב ל- 6 שנים, כי הרי מדובר על טלויזיה מעל 15,000 ש"ח וכו'.
וכל מי שהרחיב לאחרונה אחריות ל 3 שנים נוספות במעמד ההתקנה ע"י הטכנאי.
האם מישהו מכם קיבל או ראה את התעודה במעמד הזה? אני מאוד בספק...
רק לפני שבוע הייתה התקנה של סמסונג אצל אבא שלי וגם שם בוצעה הרחבה לעוד 3 שנים ב199 ש"ח
(גם שם בוצעו הפחדות וניסיון לשכנע להרחיב ל 6 שנים בסכום הרבה יותר גבוה בדיוק כמו במקרה שלי לפני 4 שנים) וגם שם נאמר שאת החשבונית ותעודת האחריות ישלחו מהחברה תוך חודש.
במקרה זה הטלויזיה בעלות נמוכה יחסית של 2800 ש"ח אז אני לא דואג יותר מידי.
אבל המסכנה כאן - כל מי שמרחיב במעמד ההתקנה בעצם קונה חתול בשק מבלי שיש לו דרך אמיתית לדעת מה רשום באותה התעודה המסתורית (ונותן השרות יכול לתת לך כל ניסוח שהוא רוצה)
הכי ביזיוני בכל הסיפור הזה שאותך משכנעים לעשות הרחבת אחריות/ 3 שנים נוספות - שאתה מבין מזה שזה בדיוק באותם התנאים ובסוף מכרו לך "חוזה אחזקה שלא כולל את הרכיב הכי יקר ובעייתי"
התאכזבתי קשות.
אני לא פוסל אפשרות של תביעה במקרה הזה - לי ביד אין את תעודת האחזקה וגם לא צריך אותה.
אני טוען שרכשתי הרחבת אחריות ולא אחזקה.
זה מה שהוסבר לי במעמד הרכישה, זה מה שכתוב על הקבלה וזה מה שכתוב על החשבונית.
אם זה לא הטעייה, אז מה כן?
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
זו הונאה לשמה!
אני מתפלא שאין פה תגובה רצינית של סמליין הנציגים של סמסונג
בהשקה של סמליין לפני כשבועיים נושא השירות עלה, הנציג של סמליין אמר שזה מעט מאוד מיקרים ושנושא השירות מקבל עדיפות גבוהה בחברה
הייתי רוצה לדעת מה יש לסמליין לומר על המקרה הזה? האם הם מגבים את מה שהטכנאי אמר או שהם נצמדים כמו טכנוקרטים למה שכתוב בחוזה (שלא ניתן במעמד התשלום) מה שעושה את זה אולי חוקי אבל מאוד מאוד מסריח
אני מתפלא שאין פה תגובה רצינית של סמליין הנציגים של סמסונג
בהשקה של סמליין לפני כשבועיים נושא השירות עלה, הנציג של סמליין אמר שזה מעט מאוד מיקרים ושנושא השירות מקבל עדיפות גבוהה בחברה
הייתי רוצה לדעת מה יש לסמליין לומר על המקרה הזה? האם הם מגבים את מה שהטכנאי אמר או שהם נצמדים כמו טכנוקרטים למה שכתוב בחוזה (שלא ניתן במעמד התשלום) מה שעושה את זה אולי חוקי אבל מאוד מאוד מסריח
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
סוני, סמסונג והייסנס זרקו את השירות לקבלן שנקרא "אלקטורניקס פרו", מחיפוש קצר של השם הזה בפורום אפשר לראות הרבה תלונות ומחיפוש קצר של צמד המילים "אלקטרוניקס פרו פסק דין" אפשר לראות מאות תביעות נגדם, החברות האלו שמשתמשות בשירותים של אלקטרוניקס פרו יודעות בדיוק מה הולך והם פשוט מתממות, הברירה היחידה שלנו היא לא לקנות מוצרים שהשירות שלהם הוא של אלקטרוניקס פרו.
·vov4ik כתב: לי אף פעם לא נתנו ולא הראו את התעודה הזאת. יתרה מכך לא רכשתי אחזקה.
לי נאמר שאני רוכש אחריות ל- 3 שנים נוספות. (זה אגב מה שרשום בחשבונית שכן קיבלתי)...
זה כבר משהו שאני חושב שאפשר לעבוד איתו מבחינה משפטית (אם כי אין לי שום השכלה משפטית, אבל זה נראה כמו הוכחה לא רעה). אם אין ליד המילה "אחריות" כוכביות למינהן, אז ההנחה ההגיונית ביותר שאתה מקבל בדיוק את אותה האחריות כמו בעת הרכישה.
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
מעניין,אז שילמת 1300 ש"ח בעבור ביטוח על ספק כוח או כרטיסים אלקטרונים שסביר להניח עולים הרבה פחות מ 1300 ש"ח מאיביי. מזכיר לי את ה 70 שקל בחודש ביטוח על מכשיר הסלולר (2500 ש"ח בשלוש שנים) שדווקא לא מעט פראירים שילמו. כנראה היום כבר אין בושה להסוות את זה. עם האוכל בא התאבון..
מעניין לאן הולך הכסף, לסמליין או לאלקטרוניקס פרו. דרוש פה בלש זה מתחיל להיות מעניין..
מעניין לאן הולך הכסף, לסמליין או לאלקטרוניקס פרו. דרוש פה בלש זה מתחיל להיות מעניין..
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
הקייס שלך בסדר גמור.
תבוא עם תעודת האחריות ותגיד שזה מה שקיבלת.
נראה לך ששופט יקבל את הטענה שלהם שמכרו לך משהו שהם לא יכלו להציג לך אבל בדיעבד נזכרו לספר לך מה כתוב שם.
ספר סיפור נכון והכל יהיה טוב.
מה אכפת לך? הרי נשמע שהמסך ממילא הולך לפח - תעשה להם שיטת מצליח ואז גם תוכל לתבוע מהם כסף כי הרי לא סביר שתמתין שנתיים לתיקון שהם סירבו לבצע למרות האחריות.
תבוא עם תעודת האחריות ותגיד שזה מה שקיבלת.
נראה לך ששופט יקבל את הטענה שלהם שמכרו לך משהו שהם לא יכלו להציג לך אבל בדיעבד נזכרו לספר לך מה כתוב שם.
ספר סיפור נכון והכל יהיה טוב.
מה אכפת לך? הרי נשמע שהמסך ממילא הולך לפח - תעשה להם שיטת מצליח ואז גם תוכל לתבוע מהם כסף כי הרי לא סביר שתמתין שנתיים לתיקון שהם סירבו לבצע למרות האחריות.
@ice2k
·
זה בדיוק מה שאני רציתי להגיד, שילמתי 199 ש"ח להרחבה לעוד 3 שנים ונאמר לי בעל פה שזה בתנאים המקוריים אבל מעולם לא קיבלתי חוזה.
על החשבונית היו רשומים דברים מוזרים כמו:
"אין החזרה/החלפה של חלקי אלקטרוניקה וחשמל
אין החזרה/החלפה של חלקי פלסטיק פגומים או שבורים"
לא התייחסתי לזה כי אמרתי שזה בטח כי זו חשבונית סטנדרטית. הרי אם בטלוויזיה אלה לא מתקן חלקי פלסטיק או אלקטרוניקה, מה בדיוק נשאר?
... אחרי מה שהחבר כאן כתב אני כבר פחות רגוע
·
זה בדיוק מה שאני רציתי להגיד, שילמתי 199 ש"ח להרחבה לעוד 3 שנים ונאמר לי בעל פה שזה בתנאים המקוריים אבל מעולם לא קיבלתי חוזה.
על החשבונית היו רשומים דברים מוזרים כמו:
"אין החזרה/החלפה של חלקי אלקטרוניקה וחשמל
אין החזרה/החלפה של חלקי פלסטיק פגומים או שבורים"
לא התייחסתי לזה כי אמרתי שזה בטח כי זו חשבונית סטנדרטית. הרי אם בטלוויזיה אלה לא מתקן חלקי פלסטיק או אלקטרוניקה, מה בדיוק נשאר?
... אחרי מה שהחבר כאן כתב אני כבר פחות רגוע