שאלה בקשר לshelly מודולים
- razserv2010 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 806
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 114 פעמים
- קיבל תודות: 66 פעמים
- razserv2010 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 806
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 114 פעמים
- קיבל תודות: 66 פעמים
- razserv2010 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 806
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 114 פעמים
- קיבל תודות: 66 פעמים
- PCingAddict
- חבר ותיק
- הודעות: 1458
- הצטרף: נובמבר 2007
- מיקום: צפון
- נתן תודות: 180 פעמים
- קיבל תודות: 177 פעמים
לא דובר את השפה, מה הבחור אומר כאן - Shelly נשרפים? יש לי כמה עשרות כאלה בבית מותקנים......Grappa כתב:@razserv2010
·
מצא את הסוללה.......
https://www.smartnydom.pl/wp-content/up ... -naked.jpg
...
- PCingAddict
- חבר ותיק
- הודעות: 1458
- הצטרף: נובמבר 2007
- מיקום: צפון
- נתן תודות: 180 פעמים
- קיבל תודות: 177 פעמים
- dr0r
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1686
- הצטרף: נובמבר 2018
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 46 פעמים
- קיבל תודות: 256 פעמים
@PCingAddict
תגובה ב-YouTube של המשווק הפולני, מלפני שנה (מתורגמת מפולנית עם Google Translate):
תגובה ב-YouTube של המשווק הפולני, מלפני שנה (מתורגמת מפולנית עם Google Translate):
[left]Good day. As the manufacturer's representative and the only official distributor in Poland, id3.pl informs that in fact the manufacturer has identified problems in the first batch of devices sent to customers. At present, across Europe, the problem has been identified in about 40 devices (path ends were not cut, and the antenna tape was installed in the wrong place. At the same time, we would like to inform you that all devices from the new batch after March 25 are free from the problem described. All devices are additionally checked by the manufacturer and the devices have special stickers for additional quality control. Equipment in Polish distribution is free from the problem described. In addition, we inform that in agreement with the manufacturer, anyone who has a Shelly 2.5 device and wants to replace it with a new one that is free from the said problem may do it without costs, regardless of whether the problem is identified in your device or not. If you are interested in a replacement, please contact us at [email protected][/left]...
- razserv2010 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 806
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 114 פעמים
- קיבל תודות: 66 פעמים