לתומי רכשתי מסך של פיליפס(3507) עם חיבור לרשת, עם שירות של אלקטרה, זוכת "פרס המצויינות".
נשמע טוב, מסך דק, חיבור לרשת, שירות של אלקטרה.
כבר ביום הרכישה שמתי לב שהחיבור לרשת "לא עובד" - בכל פעם שניסיתי להתחבר לרשת (יוטיוב) או לרשת מקומית (DNLA) התפריט מחזיר אותי שוב לאשף חיבור לרשת, ממש בלופ, ללא הצלחה.
קצת פרטים טכניים:
1. הטלויזיה מחוברת בכבל באורך מטר לנתב של הוטבוקס.
2. לאותו נתב, מחוברים XBOX - מתחבר לרשת ללא בעיה. סטרימר של SW3 - מחובר לרשת ללא בעיה, מחשב נייד - מחובר לרשת ללא בעיה. (ז"א אין בעיה בנתב עצמו, לא פיירוול ולא חסימת פורטים)
3. החלפתי את כבל הרשת בין הטלויזיה לנתב - ללא שום הצלחה.
4. בירור עם שירות לקוחות אינטרנט של הוט לגבי חסימה אפשרית של פורטים. הכל עובד פיקס.
בדקתי שוב בסטימר, הוא "רואה" את כל המחשבים ברשת, "יוצא" לאינטרנט בלי בעיה. כל הפורטים פתוחים.
5. החלפתי נתב, לסוג אחר - ללא שום הצלחה. אשף החיבור לרשת שוב צץ מחדש בכל ניסיון חיבור.
"מזל" שהשירות הוא של אלקטרה! פניתי לשירות ולהפתעתי תיאמו לי טכנאי למחרת. הייתי שמח שבחרתי אלקטרה.
הטכנאי הגיע, בדק, ניסה,ושוב בדק:
- איפס את הטלויזיה לאחר התייעצות עם מנהל מעבדה - לא פתר את הבעיה.
-ביצע עידכון תוכנה (למרות שהייתה מותקנת הגירסא האחרונה) - לא פתר.
-כיבה והדליק - לא פתר
הראתי לו שיש מכשירים אחרים מחוברים לרשת ללא שום בעיה -הם יוצאים לאינטנרט,"רואים" אחד את השני ברשת.
המסקנה שלו: "הנתב בעייתי". "אין בעיות כאלה בטלויזיה הזו". אבל..."עובדה שיש".
טוב...אמרתי אולי באמת, הנתב של הוטבוקס (30 מגה) אולי בעייתי.
הוא המליץ לבדק עם נתב אחר, אם תהיה בעיה תתקשר ונבוא שוב.
אז..ניסיתי, חיברתי נתב אחר של הוטבוקס, אותה התנהגות. הטלויזיה מראה שוב ושוב את האשף לחיבור לרשת.
טלפון לשירות לקוחות, שם מתעקשים שאין שום בעיה. למרות שהטכנאי לא פתר את ההתחברות.
לאחר דין ודברים הוחלט שיגיע אליי טכנאי בכיר ש"מתמחה" בטלביזיות חכמות...אם יש אכן תקלה, אין בעיה "הטלויזיה תוחלף".
המומחה הגיע, בודק...
1. מעדכן גירסא קיימת שוב - ללא הצלחה
2. מנסה כבל רשת אחר - ללא הצלחה
3. בודק שאכן הסטרימר מתחבר ולא נחסם
4. מכבה ומדליק מחדש, איפוס הגדרות להגדרות יצרן...הבנתם את הרעיון. לא עובד
טלפון למנהל מעבדה.
יש החלטה של הטכנאי בבית: "אכן הטלויזיה תקולה". "מקרה נדיר, לא ראיתי דבר כזה".
ואכן הוא מעביר את דעתו שיש תקלה ויש להחליף לטלויזיה חדשה. "תוך יום יומיים תקבל טלפון מהשירות לקוחות יתאמו את ההחלפה". בידיוק כמו שסוכם עם שירות הלקוחות. "מזל" שבחרתי אלקטרה.
למחרת טלפון, "טכנאי של אלקטרה שלום, מה אורך הכבל שאתה משתמש לחיבור לנתב ?"
חשבתי שיש חוסר סיכנרון בשירות של אלקטרה, והסברתי לטכנאי, שרק אתמול ביקר אצלי טכנאי בכיר, והבעיה לא בכבל,..הטלויזיה הזו מעולה,אין בעיות איתה...".נישמע מוכר לי.
.אמר תודה וניתק.
אחרי חצי שעה טלפון נוסף מהמעבדה.יופי מתאמים החלפה חשבתי..."מנהל המעבדה שלום, אנחנו רוצים לבדוק את הטלויזיה אצלנו, בנתב שלנו"
אני מסביר לו ש 2 טכנאים היו אצלי, החלפנו נתב,כבל, מכשירים אחרים עובדים ברשת.הטלויזיה תקולה.קורה.
להפתעתי, הוא משתכנע, ומבקש ממני לשלוח את החשבונית. ולצפות לטלפון לתיאום החלפה.
והיום עוד טלפון,הפעם מחלקת סחר. יופי. סוף סוף.
"שלום מדברת רונית, ממחלקת סחר, אנחנו הגענו למסקנה שאין שום בעיה בטלויזיה שלך. אתה רואה תמונה לא?"
ניסיתי להסביר לה, שהיה טכנאי, בכיר, שלכם, הוא קבע שהטלויזיה תקולה.
לא ממש עניין אותה, "תחליף את הנתב, אין שום בעיה בטלויזיה,אין לי מה להמשיך לדבר איתך. דבר עם החנות שקנית.תודה רבה- וניתוק!"
הייתי בשוק. לא צעקתי, לא הרמתי קול,רק הסברתי לה את השתלשלות האירועים.
עשיתי חיוג חוזר, להבין את תודעת השירות ופשר הניתוק בפרצוף ללקוח, שלא צעק ורק דרש הסבר ללוגיקה שקובעת שהטלויזיה תקינה...אבל איזה קטע. היא בידיוק יצאה מהמשרד..."היא תחזור אלייך".
מיותר לציין שלא לקחו טלפון, ולא חזרו אליי.
עכשיו אני אומר - אם הטכנאי החליט שיש בעיה והיא תקולה,מה קרה מבקשת ההחלפה שלו ועד לזה שמחלקת סחר החליטה שאין בעיה ? על תמיכה טלפטית עדיין לא שמעתי.
וזה המצב חברים. מחלקת סחר החליטה שאין בעיה. הטכנאי אמר שיש בעיה. אבל כמה בשיר.."מה הטכנאי מבין?".
נזכרתי שיש לי את הטלפון של הטכנאי שרק שלשום ביקר אצלי. חזרתי אליו:
"תגיד,אולי הבנתי אותך לא נכון, אז יש בעיה או מה" - כמובן הוא אישר שיש בעיה והוא העביר למעבדה את המסקנה שלו.צריך להחליף את הטלויזיה.
נירגעתי. כבר חשבתי שאני הוזה
טלפון לשירות לקוחות לא הועיל.יעצה לי לפנות לפניות הציבור.
זה כבר עיניין של עיקרון, ה SMARTTV לא עובד, אז מה אני עושה משלים עם זה? בגלל שמחלקת סחר החליטה שאין בעיה? מילא נגיד והטלויזיה מקולקלת והם רוצים לתקן אותה, אבל לא. הם קבעו. "יש תמונה? אז הכל עובד".
זהו. הגעתי למסקנה שביזבזתי על הנושא יותר מידי אנרגיה, טלפונים, ביקורי טכנאי,עצבים. הספיק לי.
הטלויזיה אצלי שבוע וחצי. התעסקות של שעות בטלפון עם שירות לקוחות, פעמיים לקחת חופש לביקור טכנאי.
אבל מחלקת סחר קבעה שאין בעיה. יופי.
לא רוצה להיות קטנוני ולספר שאחרי הביקור הראשון של הטכנאי, בפניה לתיאום טכנאי בפעם השניה, לא היה להם מושג על מה אני מדבר,כי במוקד לא עידכנו במחשב את הפניה הקודמת. תסביר מחדש. מזל שזכרתי את שם הבחורה מהפעם הקודם... ובגלל שזו פניה "שניה" - יש צורך בתשלום של 199 ש"ח. אבל מזל, קיבלו אישור לא לחייב. ממש נחמד מצידם...
מסקנה אישית שלי - אני אישית לא מתקרב לשום דבר של אלקטרה.
טלויזיה פיליפס - שירות של אלקטרה - לא להתקרב!
אני יודע בדיוק מה אתה חווה.
רכשתי שתי טלוויזיות של פיליפס מהסדרות החדשות. לאחת מהטלוויזיות שהתוקנו היה קילוף בפאנל שלה (ה-7007). הטכנאי שהתקין את הטלוויזיה מיד אמר שצריכים להחליף את הטלוויזיה והסכים שזה מטריד בעין. הקילוף היה באמצע הטלוויזיה ומי שמכיר את ה-7007 יודע שמדובר במסגרת כסופה וזה חלק מהיופי שלה.
שלחתי את הקבלה כפי שאמר לי לעשות וציפיתי לטלפון. כיוון שאני מכיר את השירות בארץ הרמתי טלפון לאחר יומיים וכמובן ששום דבר לא קרה והם לא ידעו על מה אני מדבר. לאחר דין ודברים אמרו שיחזרו אליי עם תשובה.
רק לאחר פניה נוספת אליהם הפנו אותי לאחראית (שסוף סוף התפנתה לאחר 3 ימים) והיא אמרה שתחזור אליי.
האחראית אכן חזרה אליי, לא לפני שהיא התקשרה לאישתי וניסתה לשכנע אותה לפצות אותנו. אישתי הפנתה אותה אליי ולי היא אמרה "שהם לא מחליפים טלוויזיה על דבר כזה וזה לא משנה הקילוף, העיקר התמונה". הסברתי לה שחלק מהיופי של הטלוויזיה מלבד התמונה (שזה נושא אחר) היא העיצוב שלה, והיות ומדובר בקילוף שמפריע בעין ולא בקילוף או שריטה בגב הטלווזיה שאינני רואה, ושילמתי כסף גם על העיצוב, אותי כן מעניין המראה שלה.
היא לא ויתרה ואמרה שבטלוויזיה שלה מה שחשוב זה התמונה. לאחר שנאלצתי להרים קצת את הקול היא אמרה שהם יחליפו את הפאנל באחד חדש. לא הייתה לי בעיה עם זה והסכמתי.
ואני עוד חשבתי שזה מובן מאליו...
בעיה שנייה - איכות התמונה בשתי הטלוויזיות לא הייתה כפי שציפיתי וכפי שראיתי. כיילתי את הטלוויזיה כפי שמצאתי באתר מוביל, אבל עדיין התמונה ב-sd גרועה (במיחוד בשידורי ספורט) וב-hd טובה בחלק מהערוצים, מאכזבת בשאר.
פניתי למקום שממנו רכשתי את הטלוויזיות וביקשתי שיביאו מישהו שינסה לכוון אותם. הם מיד התקשרו לטכנאי או ספק של פיליפס וזה הבטיח שבתוך יומיים יהיה אצלי טכנאי מקצועי שיכוון לי אותה.
מאז (שבועיים) ועד היום, כאשר כמעט כל יום אני מתקשר לחנות והם יוצרים שוב קשר עם אותו בחור (כולל כמה פעמים בנוכחותי) ואף אחד לא יצר איתי קשר מהשירות שלהם.
רק לאחר שאני יצרתי קשר הבטיחו לשלוח אליי טכנאי (היו אומרים זאת בהתחלה והיו חוסכים הרבה עצבים וטלפונים). לאור מה שקראתי אצל הבחור מעליי, אני לא מצפה לכלום.
רכשתי שתי טלוויזיות של פיליפס מהסדרות החדשות. לאחת מהטלוויזיות שהתוקנו היה קילוף בפאנל שלה (ה-7007). הטכנאי שהתקין את הטלוויזיה מיד אמר שצריכים להחליף את הטלוויזיה והסכים שזה מטריד בעין. הקילוף היה באמצע הטלוויזיה ומי שמכיר את ה-7007 יודע שמדובר במסגרת כסופה וזה חלק מהיופי שלה.
שלחתי את הקבלה כפי שאמר לי לעשות וציפיתי לטלפון. כיוון שאני מכיר את השירות בארץ הרמתי טלפון לאחר יומיים וכמובן ששום דבר לא קרה והם לא ידעו על מה אני מדבר. לאחר דין ודברים אמרו שיחזרו אליי עם תשובה.
רק לאחר פניה נוספת אליהם הפנו אותי לאחראית (שסוף סוף התפנתה לאחר 3 ימים) והיא אמרה שתחזור אליי.
האחראית אכן חזרה אליי, לא לפני שהיא התקשרה לאישתי וניסתה לשכנע אותה לפצות אותנו. אישתי הפנתה אותה אליי ולי היא אמרה "שהם לא מחליפים טלוויזיה על דבר כזה וזה לא משנה הקילוף, העיקר התמונה". הסברתי לה שחלק מהיופי של הטלוויזיה מלבד התמונה (שזה נושא אחר) היא העיצוב שלה, והיות ומדובר בקילוף שמפריע בעין ולא בקילוף או שריטה בגב הטלווזיה שאינני רואה, ושילמתי כסף גם על העיצוב, אותי כן מעניין המראה שלה.
היא לא ויתרה ואמרה שבטלוויזיה שלה מה שחשוב זה התמונה. לאחר שנאלצתי להרים קצת את הקול היא אמרה שהם יחליפו את הפאנל באחד חדש. לא הייתה לי בעיה עם זה והסכמתי.
ואני עוד חשבתי שזה מובן מאליו...
בעיה שנייה - איכות התמונה בשתי הטלוויזיות לא הייתה כפי שציפיתי וכפי שראיתי. כיילתי את הטלוויזיה כפי שמצאתי באתר מוביל, אבל עדיין התמונה ב-sd גרועה (במיחוד בשידורי ספורט) וב-hd טובה בחלק מהערוצים, מאכזבת בשאר.
פניתי למקום שממנו רכשתי את הטלוויזיות וביקשתי שיביאו מישהו שינסה לכוון אותם. הם מיד התקשרו לטכנאי או ספק של פיליפס וזה הבטיח שבתוך יומיים יהיה אצלי טכנאי מקצועי שיכוון לי אותה.
מאז (שבועיים) ועד היום, כאשר כמעט כל יום אני מתקשר לחנות והם יוצרים שוב קשר עם אותו בחור (כולל כמה פעמים בנוכחותי) ואף אחד לא יצר איתי קשר מהשירות שלהם.
רק לאחר שאני יצרתי קשר הבטיחו לשלוח אליי טכנאי (היו אומרים זאת בהתחלה והיו חוסכים הרבה עצבים וטלפונים). לאור מה שקראתי אצל הבחור מעליי, אני לא מצפה לכלום.
- שירות_אלקטרה
- עוסק בתחום
- הודעות: 132
- הצטרף: ספטמבר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
מסך פיליפס
שלום kash,
נבקש לבדוק ולטפל בצורה מלאה ומעמיקה את השתלשלות האירועים שהעלית כאן.
אנא שלח את פרטייך באמצעות הטופס בקישור מצורף, כדי שנוכל ליצור איתך קשר ולקדם טיפול בנושא,
תודה,
אלקטרה מוצרי צריכה
www.electra-service.co.il/online
נבקש לבדוק ולטפל בצורה מלאה ומעמיקה את השתלשלות האירועים שהעלית כאן.
אנא שלח את פרטייך באמצעות הטופס בקישור מצורף, כדי שנוכל ליצור איתך קשר ולקדם טיפול בנושא,
תודה,
אלקטרה מוצרי צריכה
www.electra-service.co.il/online
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
- שירות_אלקטרה
- עוסק בתחום
- הודעות: 132
- הצטרף: ספטמבר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
שלום orn,orn כתב:אני יודע בדיוק מה אתה חווה.
רכשתי שתי טלוויזיות של פיליפס מהסדרות החדשות. לאחת מהטלוויזיות שהתוקנו היה קילוף בפאנל שלה (ה-7007). הטכנאי שהתקין את הטלוויזיה מיד אמר שצריכים להחליף את הטלוויזיה והסכים שזה מטריד בעין. הקילוף היה באמצע הטלוויזיה ומי שמכיר את ה-7007 יודע שמדובר במסגרת כסופה וזה חלק מהיופי שלה.
שלחתי את הקבלה כפי שאמר לי לעשות וציפיתי לטלפון. כיוון שאני מכיר את השירות בארץ הרמתי טלפון לאחר יומיים וכמובן ששום דבר לא קרה והם לא ידעו על מה אני מדבר. לאחר דין ודברים אמרו שיחזרו אליי עם תשובה.
רק לאחר פניה נוספת אליהם הפנו אותי לאחראית (שסוף סוף התפנתה לאחר 3 ימים) והיא אמרה שתחזור אליי.
האחראית אכן חזרה אליי, לא לפני שהיא התקשרה לאישתי וניסתה לשכנע אותה לפצות אותנו. אישתי הפנתה אותה אליי ולי היא אמרה "שהם לא מחליפים טלוויזיה על דבר כזה וזה לא משנה הקילוף, העיקר התמונה". הסברתי לה שחלק מהיופי של הטלוויזיה מלבד התמונה (שזה נושא אחר) היא העיצוב שלה, והיות ומדובר בקילוף שמפריע בעין ולא בקילוף או שריטה בגב הטלווזיה שאינני רואה, ושילמתי כסף גם על העיצוב, אותי כן מעניין המראה שלה.
היא לא ויתרה ואמרה שבטלוויזיה שלה מה שחשוב זה התמונה. לאחר שנאלצתי להרים קצת את הקול היא אמרה שהם יחליפו את הפאנל באחד חדש. לא הייתה לי בעיה עם זה והסכמתי.
ואני עוד חשבתי שזה מובן מאליו...
בעיה שנייה - איכות התמונה בשתי הטלוויזיות לא הייתה כפי שציפיתי וכפי שראיתי. כיילתי את הטלוויזיה כפי שמצאתי באתר מוביל, אבל עדיין התמונה ב-sd גרועה (במיחוד בשידורי ספורט) וב-hd טובה בחלק מהערוצים, מאכזבת בשאר.
פניתי למקום שממנו רכשתי את הטלוויזיות וביקשתי שיביאו מישהו שינסה לכוון אותם. הם מיד התקשרו לטכנאי או ספק של פיליפס וזה הבטיח שבתוך יומיים יהיה אצלי טכנאי מקצועי שיכוון לי אותה.
מאז (שבועיים) ועד היום, כאשר כמעט כל יום אני מתקשר לחנות והם יוצרים שוב קשר עם אותו בחור (כולל כמה פעמים בנוכחותי) ואף אחד לא יצר איתי קשר מהשירות שלהם.
רק לאחר שאני יצרתי קשר הבטיחו לשלוח אליי טכנאי (היו אומרים זאת בהתחלה והיו חוסכים הרבה עצבים וטלפונים). לאור מה שקראתי אצל הבחור מעליי, אני לא מצפה לכלום....
נבקש לבדוק מולך את השתלשלות האירועים לגבי כיול המסך שברשותך.
נודה אם תשלח את פרטייך באמצעות הקישור בטופס המצורף כדי שנוכל ליצור איתך קשר,
אלקטרה מוצרי צריכה
www.electra-service.co.il/online
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
בקשר לבעיה שאתה חווה, היה לי משהו דומה. גם אני כמעט הרמתי ידיים לבסוף הצלחתי לפתור את הבעיה ע"י הגדרת IP ידנית במסך במקום ההקצאה האוטמטית של הIP ע"י בנתב.
אם אתה לא מסתדר עם זה, תכתוב ואני אדריך אותך...
בהצלחה!
אם אתה לא מסתדר עם זה, תכתוב ואני אדריך אותך...
בהצלחה!
נערך לאחרונה על ידי onyx2 ב 31/01/2013 23:20, נערך פעם 1 בסך הכל.
Bad decisions make good stories
תודה onyx2 .גם את זה ניסיתי. מה שקורה זה כל פעם הטלויזיה מודיעה שהיא התחברה בהצלחה לרשת וכעת אפשרי לגשת לרשת וכו.ואז שמנסים לגשת לאפליקציה של יוטיוב או לרשת, הוא שוב מקפיץ את מסך ההתחברות הראשונית.
הגדרות החיבור כאילו מתאפסות כל פעם. מחדש.
בגלל זה הטכנאים היו בטוחים שהטלויזיה במצב של "חנות" שבו ההגדרות לא נשמרות.(כמובן שהיא לא היתה במצב כזה).
בניסיון ה 100 בערך הצלחתי פעם אחת(!) ממש להתחבר ליוטיוב ולרשת וחשבתי שזהו, הבעיה נפתרה. כיביתי את הטלויזיה והדלקתי מחדש..אותו סרט.
אגב...באחד הניסיונות של הטכנאים שביקרו אצלי,הוא טען שככה זה, "אין לה זיכרון, צריך להגדיר מחדש כל הדלקה"... זה כבר הצחיק אותי .
מזל שרשת החשמל סטנדרטית...אחרת היו טוענים שהחשמל שלי לא טוב.
הגדרות החיבור כאילו מתאפסות כל פעם. מחדש.
בגלל זה הטכנאים היו בטוחים שהטלויזיה במצב של "חנות" שבו ההגדרות לא נשמרות.(כמובן שהיא לא היתה במצב כזה).
בניסיון ה 100 בערך הצלחתי פעם אחת(!) ממש להתחבר ליוטיוב ולרשת וחשבתי שזהו, הבעיה נפתרה. כיביתי את הטלויזיה והדלקתי מחדש..אותו סרט.
אגב...באחד הניסיונות של הטכנאים שביקרו אצלי,הוא טען שככה זה, "אין לה זיכרון, צריך להגדיר מחדש כל הדלקה"... זה כבר הצחיק אותי .
מזל שרשת החשמל סטנדרטית...אחרת היו טוענים שהחשמל שלי לא טוב.
- madridista
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 166
- הצטרף: ינואר 2013
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 6 פעמים
"שלום מדברת רונית, ממחלקת סחר, אנחנו הגענו למסקנה שאין שום בעיה בטלויזיה שלך. אתה רואה תמונה לא?"
ניסיתי להסביר לה, שהיה טכנאי, בכיר, שלכם, הוא קבע שהטלויזיה תקולה.
לא ממש עניין אותה, "תחליף את הנתב, אין שום בעיה בטלויזיה,אין לי מה להמשיך לדבר איתך. דבר עם החנות שקנית.תודה רבה- וניתוק!"...
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
לו ידעת כמה שעות שרפתי על שיחות חוזרות אליהם והמתנה שיחזרו אליי כי כולם עמוסים.
כמה ימים וחודשים בזבזתי בניסיון נואש לפתור תקלה בטלוויזיה שרכשתי במיטב כספי ובמסגרת האחריות.
פשוט ביזיון.
אני לא זוכר שנתקלתי אי פעם בשירות כ"כ גרוע כמו השירות של אלקטרה, התקליט שלהם מההמתנה הטלפונית עדיין מהדהד לי בראש.
כמה ימים וחודשים בזבזתי בניסיון נואש לפתור תקלה בטלוויזיה שרכשתי במיטב כספי ובמסגרת האחריות.
פשוט ביזיון.
אני לא זוכר שנתקלתי אי פעם בשירות כ"כ גרוע כמו השירות של אלקטרה, התקליט שלהם מההמתנה הטלפונית עדיין מהדהד לי בראש.
Re: מסך פיליפס
איך חברה עולמית ענקית לא טורחת לבדוק את הזכיינים שלה.שירות_אלקטרה כתב:שלום kash,
נבקש לבדוק ולטפל בצורה מלאה ומעמיקה את השתלשלות האירועים שהעלית כאן.
אנא שלח את פרטייך באמצעות הטופס בקישור מצורף, כדי שנוכל ליצור איתך קשר ולקדם טיפול בנושא,
תודה,
אלקטרה מוצרי צריכה
www.electra-service.co.il/online...
איך מוצר ברמת פרימיום מקבל שרות ברמה כזאת?
פיליפס העולמית מאבדת לקוחות,הם פשוט לא יחזרו לרכוש עם שרות כזה.
במקום בירבורים קנו דונגל סלולרי ובידקו זאת בבית הלקוח,וחסל סדר הטירטור.
מי מסכים?
במקרים כאלו חשוב מאד לנסח מכתב חריף באנגלית ולשלוח לשירות הלקוחות של היצרן עצמו פיליפס במקרה זה. אני נתקלתי בבעיה דומה עם שירות ניופאן רסיבר הרמן פעם...
ללא קשר אני לא מבין מה בכלל צריך טלביזיה חכמה? בשביל מה המציאו את הסטרימרים? טלויזיה צריכה לשמש רק כמוניטור איכותי ולא יותר.. כל הגימיקים שדוחפים לטלבזיות היום סתם מיקרים אותן וכלל לא מועילים.. תמיד סטרימר יעודי יתפקד הרבה יותר טוב מהסטרימר שמובנה בטלביזיה.. מקווה שהעניין יפתר לטובה... ההיתי מתעקש גם על פיצוי...
ללא קשר אני לא מבין מה בכלל צריך טלביזיה חכמה? בשביל מה המציאו את הסטרימרים? טלויזיה צריכה לשמש רק כמוניטור איכותי ולא יותר.. כל הגימיקים שדוחפים לטלבזיות היום סתם מיקרים אותן וכלל לא מועילים.. תמיד סטרימר יעודי יתפקד הרבה יותר טוב מהסטרימר שמובנה בטלביזיה.. מקווה שהעניין יפתר לטובה... ההיתי מתעקש גם על פיצוי...