חשבתם לקנות מחשב של hp? אולי כדאי שתשקלו זאת שוב.

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
oribe (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 119
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

חשבתם לקנות מחשב של hp? אולי כדאי שתשקלו זאת שוב.

נושא שלא נקרא #1 

משתף אתכם בחוויה לא נעימה שאני חווה:
בתאריך 29/5/16 קניתי מחשב של hp מדגם hp omen 15-5211na N7K66EA.
לאחר 12 ימים וכאשר אני בתוך ה14 יום יצרתי קשר עם hp בגלל רעשים מוזרים שהיו ברמקול שמאל של המחשב ולחצן עליון שהיה מגיב רק עם לחיצה קשה יותר -אלה אמרו שאלו תקלות קטנות ואין לי סיבה לדאגה.
לאחר 6 ימים המחשב נאסף ממני ולאחר 37 ימים מהרגע שפתחתי קריאה אצל hp המחשב "תוקן" רק שלאחר תיקון החלפת הרמקול והמקלדת חזר המחשב עם חריטה בחלק העליון של המסך וגם לחצן כיבוי/ הדלקה שבשביל להדליק את המחשב נדרשות לא פחות מ5 לחיצות בכל פעם!
אחרי וויכוחים עם מנהל המעבדה יניב שאמר תחילה שאני שלחתי את המחשב ככה הסכימו להזמין לי מסגרת חדשה למסך וגם נאמר להם על לחצן כיבוי ההדלקה הפגום. ולאחר 15 יום נאסף ממני המחשב שוב לתיקון שני. לאחר 10 ימים שהיה במעבדה חזר אלי המחשב ואמנם הוחלפה המסגרת אבל הצירים של המסך הורכבו חזרה בצורה עקומה וכל פעם שפותחים את מסך המחשב הצירים מתחככים בתושבת המחשב ונשרטים. עם לחצן ההדלקה /הכיבוי לא עשו דבר. שהגיע המחשב ניסיתי להדליק את המחשב ושנדלק זה היה לשניות בודדות וכבה חזרה, בפעם השנייה שניסיתי להדליק אותו המסך נדלק רק לאחר 40 דק'! בנוסף ,חצי מהמקלדת לא נדלקה גם כן (מקלדת מוארת). שהתקשרתי לhp אמרו שהלוח אם הלך וצריך להחליף אותו. המחשב נאסף לתיקון שלישי לאחר 13 יום מרגע ההודעה על התקלות. מכאן החלה מלחמה מול hp שכן לא הייתי מוכן לקבל יותר את העובדה שמחשב נשלח בגלל תקלה אחת וחוזר עם תקלות אחרות בכל פעם בנוסף לא ייתכן שבמחשב חדש יוחלפו כל כך הרבה חלקים.
לאחר שפניתי לאמון הציבור, מועצה לצרכנות, יועץ משפטי (מאחר וhp לא הסכימו להחליף את המחשב וגם לא להחזיר לי את כספי) בסופו של דבר הציעו להחליף לי למחשב מדגם אחר. רק שהפעם המחשב שהוצע לי היה זול משמעותית משלי ובנוסף עם חומרה פחות טובה .כמובן שניסו שוב לדחוף לי עוד כמה דגמים ולבסוף לאחר שיחות רבות עם מנהל שירות הלקוחות של , hp עמית, הוסכם על דגם מסוים אשר דומה למה שהיה לי ואכן הוחלף לי המחשב לדגם אחר שכלל איתו אחריות אחרת שבה מגיע הטכנאי עד הבית ומתקן בבית הלקוח- כדי לחסוך את ההמתנה לשליח בכל פעם ובנוסף לדבריו של עמית זוהי חברה אחרת שמתקנת ולא המעבדה הקודמת. קבלתי את המחשב בתאריך 29/09/16. חודש ו3 ימים מהיום שהמחשב הקודם נלקח ממני. שהגיע המחשב החדש, הגיע עם רעשי פלסטיקה שנשמעים כל פעם שפותחים את מסך המחשב, הרגשה של מחשב זול. כמובן שעדכנתי את hp והם שלחו טכנאי שהגיע כעבור יותר משבוע ואמר כי לא כדאי להתחיל לפרק חלקים במחשב חדש והרעשים יחלפו עם הזמן. לאחר חודש ושבוע מקבלת המחשב באמצע שאני כותב עבודה קרס המחשב. לאחר אבחון של hp אבחנו את הבעיה כלוח אם תקול . נאלצתי להמתין למעלה משבועיים לתיקון. שהטכנאי הגיע אמר שהמחשב התחמם יותר מידי בגלל בעיה במאווררים ויתכן שבגלל זה הלוח נהרס. הטכנאי הזמין מאווררים ואמר שלא יודע בדיוק מה התקלה (אמר לי לפרמט את המחשב). ניסיתי וכמובן שזה לא הלך הרי יש בעיה חומרתית.
אחרי כמה ימים חזר אלי שוב ואמר לי שיכול או להחליף לוח או לפרמט לא גם וגם. אמרתי לו שהוא הטכנאי והוא אמור לדעת מה עושים, העיקר שהבעיה תיפתר. בסוף לקח את המחשב אליו הביתה בניגוד למה שהובטח לי באחריות (שהמחשב יתוקן בביתי) יום אחרי התקשר אליי ואמר שהחליף את לוח האם והתקין את מערכת ההפעלה. הטכנאי הביא אליי את המחשב לאחר כמה שעות. באותו היום הבחנתי כי נורת ההשתקה דולקת גם שהמחשב כבוי, יש רעש של זרם ברגע שאני מחבר את המחשב למטען וכמה ימים אחר כך הבחנתי גם בטביעת אצבע שכבר לא עובדת, שמעירים את המחשב ממצב שינה העכבר והמקלדת לא מגיבים והמסך מתחיל להבהב.
שיצרתי קשר עם hp אמרו לי שיש להחליף שוב! את לוח האם כי יכול לקרות שהחלפים לא תקינים או שהלוח נפגם במהלך ההתקנה. כמובן שזה תלוי בעוד המתנה ללוח עד שיגיע ( עשרה ימים) + זמן המתנה לטכנאי שמראש לא בדק את המחשב לפני שהביא אותו אלי.
כבר חצי שנה שאני במרדף אחרי hp בגלל מחשבים לקויים בזה אחר זה ויותר גרוע שירות התיקונים שלהם. שלחתם את המחשב בגלל תקלה א' קיבלתם את המחשב עם תקלות נוספות שמעולם לא היו. יש לציין שאני סטודנט וכל המקרים האלה נופלים לי על תקופות מבחנים שלא לדבר על עבודות שנמחקו ולא יכולתי להגיש ובכלל איך אפשר ללמוד בלי מחשב? . והטרטור של לחפש כל פעם מחשב לעבוד עליו, לחכות לנציגי שירות בטלפון, לחכות לטכנאים, חלפים. זוהי עגמת נפש רצינית. יש לציין כי hp מעולם לא הציעו לפצות אותי על כל המקרים האלו ואינם מוכנים להחזיר לי את כספי כי לטענתם מחויבים אך ורק לשירות תיקונים- קלקולים הייתי אומר יצא שאת הכסף שלמתי ובמצטבר מתוך חצי שנה שהמחשבים אצלי על הנייר יכולתי להשתמש בהם רק חודש וחצי. בכל אופן שאתם קונים מחשב הכי חשוב זה לבדוק את עניין האחריות בסופו של דבר זה חשוב מכל..

אנטיפסטו
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 102
הצטרף: דצמבר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

נשמע כמו כאב ראש רציני, במקומך היתי שוקל לפנות לתביעות קטנות לקבלת פיצוי הוגן עבור חצי שנה של טרטורים והחלפות.

ובלי קשר, בתור סטודנט - מחברת ועט. הסיכויים לתקלות שואפים ל-0. אם אתה חייב מחשב - רוב הספריות בקמפוסים משאילים לך מחשב נייד לכמה שעות.
מחשב Hp omen מיועד לגיימרים לייט.

oribe (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 119
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

@אנטיפסטו
· אתה צודק אבל אני לומד הנדסה ככה שחייב שיהיה איתי כל הזמן ויש תוכנות מאוד מסויימות שצריך שיהיו על כל מחשב שאני עובדעליו ולהתחיל כל פעם להתקין זה הרבה זמן וכאב ראש. לגבי תביעה לא תיהיה ברירה אחרת במצב הזה- הם מאוסים לגמרי הם והשירות הקלוקל שלהם. מילא מחשבים חדשים פגומים שגם זה מאוד מכעיס ומבאס אבל העובדה שאין מענה לתקלות ואין מי שיתקן כמו שצריך זה כבר עובר כל גבול יש יותר אירוני מחברה שמתעקשת על שירות תיקונים אבל לא מצליחה לתקן את המחשב אף פעם ? מה הם מצפים? שאמשיך לעד לתקן את המחשב ולבזבז את הזמן שגם ככה אין לי? הם חושבים שאנשים מטומטמים ? בנוסף לכל מנהלת שירות הלקוחות פעם אחר פעם מנסה "לגמד" את התקלות. מחליפים לוח היא אומרת "זאת הייתה רק בעיית דרייברים". אז למה החלפתם לוח ?
מדברים איתי מהשירות אומרים לי שצריך להחליף את הלוח שוב והיא אומרת "זה רק כבל מסך". כבר לא יודע מה יותר מגוחך בחברה הזאת.

אנטיפסטו
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 102
הצטרף: דצמבר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

טיפ קטן ממני, שאני נתקל במקרים של שירות לקוי שאינם חד פעמיים אני מפסיק לטרוח לפנות בערוצים הרגילים.
מחפש באינטרנט מייל של לשכת מנכ"ל החברה, שוטח בפניו את העובדות ומחכה כמה ימים. תופתע לגלות אבל לא מתעלמים מפניות כאלו. בחברות גדולות המנכ"ל מחוייב לרדת לעומק העניין ולחזור אליך עם תשובה מספקת.

oribe (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 119
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

עדכון לפוסט המקורי:
לאחר שיחה עם עמית , עובד בhp שמציג עצמו כמנהל שירות לקוחות של hp ישראל ,ב01/01 הבטיח שהמחשב יתוקן כמו שצריך והוא יהיה אחראי על התיקון הסכמתי לשלוח שוב את המחשב לתיקון בפעם האחרונה. המחשב חזר ב31/01 אליי עם אותן תקלות בדיוק ועוד תקלות נוספות.
בגלל שהמסך ריצד החליפו לי מסך וכבל מסך .במסך החדש יש פיקסל שרוף, המסגרת של המסך הורכבה בצורה מחרידה ויש רווח גדול בינה לבין המסך, שאני מחבר את המטען למחשב הווליום מושתק. לחצן ההשתקה במחשב תקוע ואי אפשר ללחוץ עליו כלל.
המחשב חזר עם שריטות בנוסף להכל וגם האריזה המקורית של המחשב לא חזרה אליי. תוך כדי שימוש המקלדת והעכבר מספיקים להגיב והמסך מתחיל להבהב ואין אפשרות להשתמש במחשב (כמו שהיה לפני ששלחתי לתיקון). העיקר להחליף חלקים..
בקיצור אין לי מושג מי מתקן את המחשב אבל אין ספק שאין לו מושג מה הוא עושה. אני כבר מתחיל לחשוב שמחבלים לי במחשב כי אין הסבר אחר למה שקורה.
כמובן שמילתו של עמית שמציג עצמו כמנהל באמת לא שווה דבר ואילו היה מלווה את התיקון ובודק בעצמו שהכל תקין המחשב לא היה חוזר בצורה כזאת נוראית.
כבר כמעט 3 חודשים בלי מחשב.
מה שהכי עצוב בכל הסיפור שהטכנאים מצליחים לייצר תקלות שלא ידעתי שיכולות להיות במחשבים. אחלה מחשב ניסויים יש להם.

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@oribe
·
יש עו"ד במשפחה? אני חושב שבזמן הזה אני כבר הייתי מערב אותו או סתם מתייעץ. לפי השתלשלות העניינים אני במקומך הייתי ניגש ביום ראשון בבוקר לבית משפט לתביעות קטנות.

oribe (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 119
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אני בקשר עם עורך דין. סתם מופתע מההתנהלות שלהם. כל פעם חושב שכבר עברתי את הגרוע ביותר.
לא ראיתי חברה שמתעקשת להמשיך ולתקן ולצחוק ללקוחות שלהם בפרצוף. מר עמית אומר לי "אבל זה תקלות אחרות"
הבעיות שהיו סודרו. ירה לעצמו ברגל - לא רק שלא סודרו המחשב חזר בצורה הרבה יותר גרועה.
זה באמת הסיפור ההזוי ביותר שנתקלתי בו, אני יכול לכתוב ספר ולהוציא סרט על מה שאני חווה איתם.
כמובן שאגש לבית משפט , אין דרך אחרת ולהמשיך לסבול בלי מחשב ועם יחס מזלזל זאת לא אופציה.
לא מאחל לאף אחד לעבור תהליך כזה עם שום מחשב בייחוד שאתה סטודנט.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

תקנה מחשב חדש, הלימודים מעל לכל, העיקר שיוכל לשאת את מה שאתה צריך ובגודל המסך שאתה צריך.
אני גם לא אוהב לשלוח למעבדה, היה לי פעם IPHONE 4S וממעבדה פשוטה (לא רשמית) חזר עם שריטה בגב, זה לא הרגשה נעימה שמעבדה מחזירה לך פריט שלך במצב אסטטי שבו הם שרטו לקה או כיסוי של המסך או כל חלק אחר, ואין להם ראש, או שמבקשים לשלוח את המוצר ללא שום כיסוי או עטיפה או שבמקרה שלך החזירו לך ללא המזוודה/ או הארגז שאיתו שלחת.
מה עושים במקרה כזה? (שהמעבדה פגעו בטיב המוצר או לא החזירו עביזרים נלווים שנתת איתו?)

אישית, השקעתי ים של כסף על מחשב נייד (LENOVO Y700) החדש, ואמרתי מה שיהיה יהיה, כי גם על החברה הזו אומרים שהאחריות בעייתית.
פתחתי לא פעם מחשב וניקיתי ושימנתי מאווררים,
מחשב מאוד מרעיש. הבנתי שעדכון תוכנה מסדר את זה.
מקש עכבר לוח שמובנה במחשב, מקש ימין התרופף והפסיק להלחץ, בדקתי ביוטיוב והציעו לדחוף לשם פיסת נייר. עשיתי את זה וזה סידר את זה.
מאוד מתסכל שזה ככה, לא תכננתי שזה יהיה ככה, למרות שאני שונא את משתח העכבר.
אני מוכן כמאט כל חלק במחשב לקנות חדש רק לא לשלוח לתיקון.
כמו כן ראיתי מדריכים שע"י כך ששמים שמרטות רטוב על המסך, אפשר להוריד את המגן שהודבק עליו (שמיועד נגד השתקפות), לא הבנתי עד הסוף, אומרים שזה יכול לשפר איכות, אבל אני מעדיף להשאר איתו.
נראה לי שהחברה הבאה שאני אקנה ממנה היא SAMSUNG שמגיע עם מחשבים מתוכננים יותר טוב ושמעתי שגם עם חוות דעת שירות יותר גבוהות.
ולמרות זאת ל LENOVO יש עיצוב כללי מרשים יותר. אבל לSAMSUNG תכנון יותר טוב (מבחינת פיזור חום בעיקר)

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 825 פעמים
קיבל תודות: 878 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

ממש מבאס.
אני לHP לא מתקרב - ולא בגלל השירות אלא בגלל שכל מחשב שנתקלתי בו מתחמם מהר, ושאר צרות.
ההמלצה שלי היא ASUS. כל מחשב שלהם שהיה לי היה מצוין ומחזיק שנים. גם מבחינת האחריות שהפעלתי נתנו שירות טוב.

ממליץ.

MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

Re: חשבתם לקנות מחשב של hp? אולי כדאי שתשקלו זאת שוב.

נושא שלא נקרא #10 

@oribe
·ראה הודעה פרטית. אני אנסה לעזור מול HP.
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #11 

מ-HP נמסר:



אורי שלום,

ראשית, בתור נציגי חברה בינלאומית שנושא השרות והאחריות עומדים תמיד בראש סדר העדיפויות, אנו מתנצלים על כל האי נוחות ומשך הזמן שלקח לטפל בפנייתך.

מחשב ה OMEN אותו רכשת הינו מוצר דגל שלנו שאינו מאכזב ברמת הביצועים והגימור.

אם זאת, לעיתים, גם אם נדירות, אנו נתקלים בבעיות שלא ניתן לצפות ואין ספק שעברת כברת דרך ארוכה מהנדרש על מנת לתקן את המחשב.

ברגע שהנושא הובא לידיעתנו, יצרנו קשר טלפוני ואנו מקוים שבשלב זה התלונה טופלה לשביעות רצונך.

אין במקרה זה בכדי להצביע על כלל המחשבים או אופן הטיפול בתקלות שבמסגרת האחריות.

כמו בכל נושא, על מאות פניות המטופלות במהירות ויעילות לשביעות רצון הלקוחות עליהן לא שומעים, ישנה פניה אחת שאינה מטופלת באופן הראוי ועל כך אנו מצרים.

אנו מודים לחברי HT שהעלו את הנושא בפנינו ואנו מקוים שבסופו של דבר הצלחנו לטפל בכל הנדרש ושתמשיך להשתמש ולהנות מהמוצרים הטובים בתחומם.

לכל דבר ועניין אנו עומדים לרשותך

צוות HP
...
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

גם אני מעוניין להזהיר נגד רכישת מחשבים ניידים של HP בישראל. השירות של המעבדה שלהם בארץ (טלדור) נוראי עד פושע וגובל בחלמאות לשמה :evil:

שלחתי לשם מחשב נייד כשהבעיה הייתה שהמחשב לא נטען. ישב אצלהם במעבדה כ 3 שבועות(!!!), כש"חזר" התברר שהחזירו לי מחשב לא שלי בכלל (דגם אחר, של לקוח אחר כנראה - מה שמביא אותי למסקנה שאת שלי שלחו ללקוח אחר גם). כשסופסוף החזירו לי את המחשב שלי, השליח יוצר קשר ומסתבר ששלחו אותו לעיר הלא נכונה ולכתובת הלא נכונה. שוב תיאום להגעה והפעם מגיע המחשב כשהוא לא עולה בכלל (נתקע על הלוגו של HP ולא עושה פוסט). שוב למעבדה, שוב אצלהם זמן רב, מתקשרים אלי מהמעבדה שלהם לציין שיש צורך בהתקנה של ווינדוס מחדש. ביקשתי שיתקינו ווינדוס 10 (הרישיון של 8 שהיה עליו חוקי גם ל 10 - בוודאות), לא היו מוכנים לשמוע על כך. התייאשתי וביקשתי שיחזירו לי את הנייד תקין וזהו - שוב שליח מתקשר אלי מעיר אחרת לגמרי, שוב שלחו אותו לכתובת הלא נכונה. הנייד עדיין לא אצלי - ככה שהסאגה לא נגמרה, אבל חלמאות שכזו לא ראיתי אפילו בסיפורי חכמי חלם המקוריים. מדהים :?

אני אישית לא יעז לרכוש שוב מחשב של HP, והמלצתי כבר לכל מכריי להימנע מכך עקב המקרה שלי (ואני רואה של אחרים).

oribe (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 119
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

עדכון: הסתיימה פרשת hp בשעה טובה, רוצה לומר תודה רבה למרטין על שעזר לי בכך מול חברת hp ולחברי הפורום גם כן. מעריך את זה מאוד.

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

איך זה נגמר?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”