שלום רב,
רכשתי דרך איביי, פאנל USB קדמי שנשלח אליי מסין.
הערב הגיע אליי טכנאי מחשבים לבצע את ההרכבה, אך משום מה זה לא עובד.
ביקשתי מהטכנאי שייקח את הרכיב אליו וינסה להתקינו במחשב אחר.
זאת כדי לשלול שהבעיה נובעת מהמחשב שלי.
כך אמנם הוא עשה, אך לדבריו הסיכויים לכך נמוכים.
יותר סביר בעיניו שהמוצר פגום.
בהנחה שאכן מדובר במוצר פגום- מה המדיניות הנהוגה במקרים אלה?
הרי אם אתבקש להחזיר את הפריט, הוצאות המשלוח עלולות להיות כמעט כמו מחיר המוצר עצמו.
יש לציין שאני כמעט ולא רוכש מוצרים מחו"ל, ולכן אשמח לשמוע מאלו שיותר מנוסים בכך.
תודה רבה
שאלה לגבי מדיניות מסחר באיביי
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
תודה לכם.
מחיר המוצר כ-27 דולר.
למעשה כבר יצרתי קודם קשר עם המוכר.
זה היה כאשר ראיתי שיש עיכוב גדול במשלוח, ורציתי לברר מה קורה.
הוא מאוד התנצל וסיפר שאצלם בסין החג מאוד ארוך, וכל בתי העסק סגורים.
כעת לאחר קבלת המוצר, דיווחתי לו בדיוק מה שהתרחש.
Pixies, אמנם זה לא נושא הדיון, אך מאחר ואתה מומחה בענייני מחשוב, רציתי לשאול- האם יתכן שהרכיב הזה פשוט לא עובד אצלי, בגלל חוסר תמיכה בחלונות 10?
הטכנאי בהתחלה העלה את הסברה הזו, אך אחר כך פסל אותה על הסף.
העניין, שהוא בעצם זה שיעץ לי להזמין את המוצר, ולכן אולי כעת הוא מתבייש להודות בטעותו, ויותר נוח לו "להאשים" את המוצר...
זה הרכיב המדובר:
http://www.ebay.com/itm/262349874762
מחיר המוצר כ-27 דולר.
למעשה כבר יצרתי קודם קשר עם המוכר.
זה היה כאשר ראיתי שיש עיכוב גדול במשלוח, ורציתי לברר מה קורה.
הוא מאוד התנצל וסיפר שאצלם בסין החג מאוד ארוך, וכל בתי העסק סגורים.
כעת לאחר קבלת המוצר, דיווחתי לו בדיוק מה שהתרחש.
Pixies, אמנם זה לא נושא הדיון, אך מאחר ואתה מומחה בענייני מחשוב, רציתי לשאול- האם יתכן שהרכיב הזה פשוט לא עובד אצלי, בגלל חוסר תמיכה בחלונות 10?
הטכנאי בהתחלה העלה את הסברה הזו, אך אחר כך פסל אותה על הסף.
העניין, שהוא בעצם זה שיעץ לי להזמין את המוצר, ולכן אולי כעת הוא מתבייש להודות בטעותו, ויותר נוח לו "להאשים" את המוצר...
זה הרכיב המדובר:
http://www.ebay.com/itm/262349874762
שים לב שצריך להיות שלושה דברים מחוברים לדבר הזה. אחד זה כבל חשבל מהספק כוח (כזה עם ראש 4 פינים), השני זה החיבור של הכבל שיוצא ממנו עם ה10 פינים ללוח אם, והשלישי זה הpci לslot שלו.
האם הטכנאי חיבר את שלושתם?
בכל מקרה ברגע שיש לזה חשמל (מחובר לספק כח כנראה?) האור האדום צריך להידלק. זה קורה?
וחיפשתי קצת וראיתי שווינדוס לא בהכרח יתקין את הדרייבר של הUSB וצריך להתקין אותו מהדיסק המצורף.
האם הטכנאי חיבר את שלושתם?
בכל מקרה ברגע שיש לזה חשמל (מחובר לספק כח כנראה?) האור האדום צריך להידלק. זה קורה?
וחיפשתי קצת וראיתי שווינדוס לא בהכרח יתקין את הדרייבר של הUSB וצריך להתקין אותו מהדיסק המצורף.
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
אור אדום דווקא נדלק.
פשוט הופיעה איזושהי הודעת שגיאה, לפיה החומרה המבוקשת לא נמצאת או משהו דומה.
לא זוכר בדיוק.
הטכנאי מיומן מאוד בעבודתו.
הוא מתחזק לי את המחשבים כבר שנים.
בוודאי שהוא נכנס גם לביוס ובדק כל מה שצריך.
הדרייבר שהוא התקין היה מהתקליטור המצורף.
בכל אופן עדיין לא קיבלתי ממנו תשובה לגבי ניסיונות להתקין את הרכיב במחשבים אחרים אצלו במעבדה.
אעדכן בהתאם להתפתחויות.
תודה.
פשוט הופיעה איזושהי הודעת שגיאה, לפיה החומרה המבוקשת לא נמצאת או משהו דומה.
לא זוכר בדיוק.
הטכנאי מיומן מאוד בעבודתו.
הוא מתחזק לי את המחשבים כבר שנים.
בוודאי שהוא נכנס גם לביוס ובדק כל מה שצריך.
הדרייבר שהוא התקין היה מהתקליטור המצורף.
בכל אופן עדיין לא קיבלתי ממנו תשובה לגבי ניסיונות להתקין את הרכיב במחשבים אחרים אצלו במעבדה.
אעדכן בהתאם להתפתחויות.
תודה.
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
עדכון כמובטח,
הטכנאי חזר אליי היום, לאחר שנעלם מספר ימים עקב מחלה.
הוא טען שאצלו הרכיב עבד בהצלחה בשני מחשבים, עם חלונות 7 ו- XP
לאכזבתנו, אצלי במחשב העסק שוב לא עובד.
האפשרות של רכיב תקול כבר ירדה מהפרק.
לכן הגורם היחיד שעוד נשאר, זה חוסר התאימות למערכת ההפעלה עם חלונות 10.
כל ניסיונותיו למצוא ברשת דרייבר עדכני עלו בתוהו.
גם לא מצאנו רכיב דומה אחר שתומך בווינדוס 10.
סיכמנו ששבוע הבא הוא עוד ינסה להתקין אצלו על מחשב עם חלונות 8.1.
אם זה יעבוד, אין לי בעיה לחזור אחורה לחלונות 8.1.
ההבדל לא כזה גדול.
אם לא יעבוד- אני כבר באמת לא יודע מה עוד ניתן לעשות הלאה...
הטכנאי חזר אליי היום, לאחר שנעלם מספר ימים עקב מחלה.
הוא טען שאצלו הרכיב עבד בהצלחה בשני מחשבים, עם חלונות 7 ו- XP
לאכזבתנו, אצלי במחשב העסק שוב לא עובד.
האפשרות של רכיב תקול כבר ירדה מהפרק.
לכן הגורם היחיד שעוד נשאר, זה חוסר התאימות למערכת ההפעלה עם חלונות 10.
כל ניסיונותיו למצוא ברשת דרייבר עדכני עלו בתוהו.
גם לא מצאנו רכיב דומה אחר שתומך בווינדוס 10.
סיכמנו ששבוע הבא הוא עוד ינסה להתקין אצלו על מחשב עם חלונות 8.1.
אם זה יעבוד, אין לי בעיה לחזור אחורה לחלונות 8.1.
ההבדל לא כזה גדול.
אם לא יעבוד- אני כבר באמת לא יודע מה עוד ניתן לעשות הלאה...
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
טוב, אשתדל לענות לשניכם:
1. לוח האם שברשותי:
Gigabyte GA-P55A-UD3
2. לצערי אני לא יכול להגיד מהי התקלה.
כן נכון זה המחשב שלי, ואני גם זה שמשלם , אבל העדפתי לשבת בצד ולא להפריע לעבודתו של הטכנאי.
ממה שהספקתי לראות, הופיעה הודעת שגיאה בעת התקנת הדרייבר.
משהו שהחומרה לא נמצאת, לא זוכר במדויק את הנוסח.
חבל שלא ביקשתי לצלם ולשמור את ההודעה
3. כאמור פניתי למוכר כבר לאחר הביקור הראשון של הטכנאי.
הוא היה הוגן מאוד ואמר שישלח לי רכיב חדש, ללא עלות נוספת מצידי.
כעת פניתי אליו שוב, ושאלתי אם הוא יכול עדיין לעצור את המשלוח.
סיפרתי לו שהתקנת הרכיב שוב נכשלה, ושהחשד נופל על חוסר התאימות למערכת ההפעלה.
שאלתי אם יש ברשותו רכיב דומה אחר, שתומך בווינדוס 10.
4. כפי שציינתי בפתיח , אין לי ניסיון עם רכישות מחו"ל.
הטכנאי הוא זה שהמליץ לי על הפאנל הזה.
הוא הציע זאת כפתרון אלטרנטיבי לשדרוג שאני חשבתי עליו (מארז, לוח אם, מעבד ומי יודע מה עוד..) שהיה יכול לעלות לי אלפי שקלים!
לדבריו הוא היה בטוח, שרשום שם תמיכה בווינדוס 10
1. לוח האם שברשותי:
Gigabyte GA-P55A-UD3
2. לצערי אני לא יכול להגיד מהי התקלה.
כן נכון זה המחשב שלי, ואני גם זה שמשלם , אבל העדפתי לשבת בצד ולא להפריע לעבודתו של הטכנאי.
ממה שהספקתי לראות, הופיעה הודעת שגיאה בעת התקנת הדרייבר.
משהו שהחומרה לא נמצאת, לא זוכר במדויק את הנוסח.
חבל שלא ביקשתי לצלם ולשמור את ההודעה
3. כאמור פניתי למוכר כבר לאחר הביקור הראשון של הטכנאי.
הוא היה הוגן מאוד ואמר שישלח לי רכיב חדש, ללא עלות נוספת מצידי.
כעת פניתי אליו שוב, ושאלתי אם הוא יכול עדיין לעצור את המשלוח.
סיפרתי לו שהתקנת הרכיב שוב נכשלה, ושהחשד נופל על חוסר התאימות למערכת ההפעלה.
שאלתי אם יש ברשותו רכיב דומה אחר, שתומך בווינדוס 10.
4. כפי שציינתי בפתיח , אין לי ניסיון עם רכישות מחו"ל.
הטכנאי הוא זה שהמליץ לי על הפאנל הזה.
הוא הציע זאת כפתרון אלטרנטיבי לשדרוג שאני חשבתי עליו (מארז, לוח אם, מעבד ומי יודע מה עוד..) שהיה יכול לעלות לי אלפי שקלים!
לדבריו הוא היה בטוח, שרשום שם תמיכה בווינדוס 10
- bariko (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
מצאתי רכיב דומה, שלפחות על הנייר בעל תמיכה בחלונות 8.1
אחד הלקוחות שואל בהמשך אם המוצר תומך גם בחלונות 10, והתשובה חיובית.
מה דעתכם, אפשר להמר על זה?
https://www.amazon.com/Tendak-Microphon ... B00PV9EKGA
אגב, זה אתר אמזון קום, שעל פי הידוע לי אינם עושים משלוחים לארץ.
ובכל זאת ב-ship to ניתן לבחור גם את ישראל.
אז הם כן שולחים לארץ?
אחד הלקוחות שואל בהמשך אם המוצר תומך גם בחלונות 10, והתשובה חיובית.
מה דעתכם, אפשר להמר על זה?
https://www.amazon.com/Tendak-Microphon ... B00PV9EKGA
אגב, זה אתר אמזון קום, שעל פי הידוע לי אינם עושים משלוחים לארץ.
ובכל זאת ב-ship to ניתן לבחור גם את ישראל.
אז הם כן שולחים לארץ?
·bariko כתב:מצאתי רכיב דומה, שלפחות על הנייר בעל תמיכה בחלונות 8.1
אחד הלקוחות שואל בהמשך אם המוצר תומך גם בחלונות 10, והתשובה חיובית.
מה דעתכם, אפשר להמר על זה?
https://www.amazon.com/Tendak-Microphon ... B00PV9EKGA
אגב, זה אתר אמזון קום, שעל פי הידוע לי אינם עושים משלוחים לארץ.
ובכל זאת ב-ship to ניתן לבחור גם את ישראל.
אז הם כן שולחים לארץ?...
כתוב שהוא לא נשלח לארץ, אבל תנסה להוסיף לעגלה.
- dima_vy
-
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5902
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 135 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
@bariko
·לא כל מי שמוכר דרך אמזון שולח לארץ. הפריט הזה לדוגמא כן נשלח:
https://www.amazon.com/Anker-Front-Pane ... 3242350011
תשים לב, שעדיף לך שהמוכר תהיה אמזון עצמה, ולא חנויות אחרות שמוכרות דרך אמזון.
·לא כל מי שמוכר דרך אמזון שולח לארץ. הפריט הזה לדוגמא כן נשלח:
https://www.amazon.com/Anker-Front-Pane ... 3242350011
תשים לב, שעדיף לך שהמוכר תהיה אמזון עצמה, ולא חנויות אחרות שמוכרות דרך אמזון.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
·תשאל את הטכנאי שלך את כל השאלות ותגיב בהתאם.bariko כתב:טוב, אשתדל לענות לשניכם:
1. לוח האם שברשותי:
Gigabyte GA-P55A-UD3
2. לצערי אני לא יכול להגיד מהי התקלה.
כן נכון זה המחשב שלי, ואני גם זה שמשלם , אבל העדפתי לשבת בצד ולא להפריע לעבודתו של הטכנאי.
ממה שהספקתי לראות, הופיעה הודעת שגיאה בעת התקנת הדרייבר.
משהו שהחומרה לא נמצאת, לא זוכר במדויק את הנוסח.
חבל שלא ביקשתי לצלם ולשמור את ההודעה
3. כאמור פניתי למוכר כבר לאחר הביקור הראשון של הטכנאי.
הוא היה הוגן מאוד ואמר שישלח לי רכיב חדש, ללא עלות נוספת מצידי.
כעת פניתי אליו שוב, ושאלתי אם הוא יכול עדיין לעצור את המשלוח.
סיפרתי לו שהתקנת הרכיב שוב נכשלה, ושהחשד נופל על חוסר התאימות למערכת ההפעלה.
שאלתי אם יש ברשותו רכיב דומה אחר, שתומך בווינדוס 10.
4. כפי שציינתי בפתיח , אין לי ניסיון עם רכישות מחו"ל.
הטכנאי הוא זה שהמליץ לי על הפאנל הזה.
הוא הציע זאת כפתרון אלטרנטיבי לשדרוג שאני חשבתי עליו (מארז, לוח אם, מעבד ומי יודע מה עוד..) שהיה יכול לעלולפי שקלים!
לדבריו הוא היה בטוח, שרשום שם תמיכה בווינדוס 10...
1. יש זיהוי תקין במנהל ההתקים או לא?
2.האם זה מגיע על תוכנה משלהם לניהול, או רק דרייבר ומערכת ההפעלה מנהלת את זה?
3.מה התקלה בעצם?