שלום חברים, מעוניינים לרכוש כרטיס מסך שהוא GTX 1080/GTX 1070? מעוניינים לרכוש SSD של סמסונג? תעשו לעצמכם טובה, אל תקנו דרך Ksp מחשבים. זה לא ש-KSP יביאו לכם מוצר פגום, מוצר לא טוב, מוצר שנפתח כבר בעבר, וגילוי נאות - עבדתי ב-KSP ואני יכול להעיד שבעד שלום הם לא מוכרים מוצרים פתוחים.
הסיבה שאני לא ממליץ לכם לקנות דרכם ספציפית את 2 המוצרים האלה - היא שיחד איתם בהמון חנויות אחרות בארץ (או דרך הזמנה מחו"ל) אפשר לקבל קודים למשחקים. את זה גיליתי רק לאחר שרכשתי את המוצר, ולכן רק עכשיו התוודא לי שאם הייתי מספיק חכם כדי לא לקנות דרך KSP אלא דרך חברה אחרת - הייתי מקבל קוד למשחק ששווה 60 דולר על כל מוצר (במקרה של הכרטיס מסך - FOR HONOR או GHOST RECON, ובמקרה של ה-SSD של סמסונג - WATCH DOGS).
יצרתי קשר עם התמיכה הטכנית באמצעות המייל. הם ענו לי שעל פי האתר הם לא מביאים קוד (מה שנכון) ושהיבואן לא מביא להם קוד עם המוצרים. את החלק הראשון אני יכול לבדוק - להיכנס לאתר שלהם, להסתכל שם בתיאור וסיימנו עניין. את החלק השני אני יכול לבדוק רק בשיחה עם היבואן - ולכן ביקשתי מ-KSP לדעת מי מייבא את כרטיסי המסך כדי שאוכל לדרוש את הקוד שלי.
התשובה השנייה שקיבלתי משירות הלקוחות הייתה קרה וצורמת, בו רשמה הגברת הנחמדה משירות הלקוחות "כפי שציינתי, המוצר לא מגיע עם שובר זה. גם באתר KSP לא מצוין שהמוצר מסופק עם הקוד. ככל שהינך מעוניין תוכל לפנות ליצרן. זוהי תשובתנו האחרונה בנידון."
הקשבתי לגברת ויצרתי קשר עם NVIDIA. ועם סמסונג. NVIDIA וסמסונג אמרו לי את אותה תשובה - ה-RETAILER הוא זה שאמור לספק את הקודים. מה זה RETAILER? יבואן. אבל KSP לא מוכנים לתת לי ליצור קשר עם היבואן. אז אני נמצא במצב שאני תקוע. זה קוד שאני אמור לקבל. שהייתי יכול לקבל בכל חנות אחרת.
אין לי מושג מה עובר עליהם. בד"כ זה באמת אחלה של חברה והייתי ממליץ לכל מי שרוצה לקנות מחשב חדש לקנות את המחשב דרכם (אולי בלי SSD של סמסונג וכרטיס מסך של NVIDIA אבל בגדול לקנות דרכם).
אל תקנו SSD של סמסונג או כרטיסי מסך של NVIDIA דרך KSP!
- Magnivilator (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 4
- הצטרף: אוקטובר 2015
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
בלי קשר למה שרשמת, מנסיון אישי על סמך חביות רכישה, אין ספק ש KSP היא המפלט האחרון שלי בכל הקשור לרכישת ציוד מחשב. אני רוכש מהם רק אם ממש אין ברירה ואני צריך משהו דחוף שיש רק להם. עדיפות ראשונה שלי זה בכלל להזמין מחול. שנייה היא פלונטר (מבחינת מחיר ושירות מעולה), ושלישית זה אייבורי. ואם ממש יש מקרה חירום אז אי אס פי
לדוגמה, הרכישה האחרונה שלי הייתה דווקא מ KSP. רציתי מודם TP LINK VR600 שלא נמכר בשתי החנויות האחרות, וחששתי שיתקע במכס בהזמנה אז רכשתי מהם.
בסוף גיליתי שהוא חסום מעדכוני קושחה של היצרן. זה כמובן לא אשמת KSP, אבל יום לאחר הרכישה כבר הבנתי שאני יכול לשכוח מביטול העסקה ואני צריך לשבור את הראש עם בנדא מגנטיק. השירות של בנדא דווקא בסדר. המודם נשלח חזרה אליהם כדי לשקול אפשרות ביטול חסימת עדכונים וכדי שיחליטו אם לבטל את העסקה.
עוד דבר לקוי ובעייתי ב KSP זה שבחלק גדול מהמוצרים הם פותחים את המוצר מול הלקוח ומחתימים אותו שהמוצר תקין מבלי שהייתה לו אפשרות לבדוק אותו באמת. לי היה סיפור אחד איתם ב 2012. לוח אם יקר שנרכש ונפתח על המקום. יומים לאחר מכן באתי להתקין וגיליתי שהוא מצפצפ ללא סיבה. חזרתי אליהם בצפיה לקבל חדש, אבל כמובן שזה לא היה כך. צריך לשלוח אותו לבדיקה במעבדה ראשית ונשארתי בלי הלוח שבועיים וחצי עד שלבסוף אכן הוחלף...
באיבורי היה לי מקרה דומה עם כרטיס מסך, והוא הוחלף במקום בלי לשאול שאלות.
אז שכל אחד יעשה את השיקולים שלו...
לדוגמה, הרכישה האחרונה שלי הייתה דווקא מ KSP. רציתי מודם TP LINK VR600 שלא נמכר בשתי החנויות האחרות, וחששתי שיתקע במכס בהזמנה אז רכשתי מהם.
בסוף גיליתי שהוא חסום מעדכוני קושחה של היצרן. זה כמובן לא אשמת KSP, אבל יום לאחר הרכישה כבר הבנתי שאני יכול לשכוח מביטול העסקה ואני צריך לשבור את הראש עם בנדא מגנטיק. השירות של בנדא דווקא בסדר. המודם נשלח חזרה אליהם כדי לשקול אפשרות ביטול חסימת עדכונים וכדי שיחליטו אם לבטל את העסקה.
עוד דבר לקוי ובעייתי ב KSP זה שבחלק גדול מהמוצרים הם פותחים את המוצר מול הלקוח ומחתימים אותו שהמוצר תקין מבלי שהייתה לו אפשרות לבדוק אותו באמת. לי היה סיפור אחד איתם ב 2012. לוח אם יקר שנרכש ונפתח על המקום. יומים לאחר מכן באתי להתקין וגיליתי שהוא מצפצפ ללא סיבה. חזרתי אליהם בצפיה לקבל חדש, אבל כמובן שזה לא היה כך. צריך לשלוח אותו לבדיקה במעבדה ראשית ונשארתי בלי הלוח שבועיים וחצי עד שלבסוף אכן הוחלף...
באיבורי היה לי מקרה דומה עם כרטיס מסך, והוא הוחלף במקום בלי לשאול שאלות.
אז שכל אחד יעשה את השיקולים שלו...
כנ"ל אצלי עם כרטיס מסך.Sexter כתב:באיבורי היה לי מקרה דומה עם כרטיס מסך, והוא הוחלף במקום בלי לשאול שאלות.
אז שכל אחד יעשה את השיקולים שלו......
באתי לאייבורי והסברתי שיש בעיה, לקחו אותו ונתנו חדש בו במקום, מבלי לבדוק או לשאול שאלות.
עד אותו יום חילקתי את הרכישות בין KSP ואייבורי. מאז אותו יום, רוכש אך ורק באייבורי (בתקווה שלא יאכזבו בעתיד).
אני קונה כל הזמן אצל KSP, ורק KSP. יוצא הדופן היחידי הוא קניות בחול, אם יוצא לי, כי שם יותר זול.
ל KSP יש סניפים קרובים לבית שלי וקרובים לעבודה שלי. המחירים שלהם (ביחד עם אייבורי לדעתי), הזולים בארץ, וכל דבר נמצא במלאי, ואם לא, אז נמצא במלאי בסניף אחר.
זה נורא אופנתי להשמיץ אותם, וזה נכון שאם יש תקלה אז אתה תחכה לתשובה מהמעבדה מספר ימים, אבל בשיקול הדעת האישי שלי, מחיר זול עדיף על פני שרות טוב, שרות שאני נזקק לו לעיתים רחוקות מאוד. אני מניח שהשרות ברשתות כמו באג טוב ומהיר יותר, אבל המחירים בהתאם.
רכשתי בשנים האחרונות מחשבים אישיים רבים (לדעתי משהו כמו 15), עבורי, עבור משפחה ועבור חברים. היו מעט מאוד תקלות, והמעבדה של החנות תיקנה אותם. אני קונה שם גם חלקי מחשב, וגם טלפונים ניידים וטאבלטים.
לגבי המשחקים החסרים, מניח שמדובר על אריזות OEM לעומת retail. תמיד נחמד לקבל מתנות, אבל אין באמת דבר כזה. היצרן משלם כסף למפיץ המשחק, והוא צריך לגבות משהו מהלקוח, גם אם זה מחיר מוזל. KSP מעדיפים להביא אריזות OEM שלא כוללות את ה goodies, וזה יוצא להם וללקוח יותר בזול.
בסופו של דבר הכל עניין של העדפה אישית.
ל KSP יש סניפים קרובים לבית שלי וקרובים לעבודה שלי. המחירים שלהם (ביחד עם אייבורי לדעתי), הזולים בארץ, וכל דבר נמצא במלאי, ואם לא, אז נמצא במלאי בסניף אחר.
זה נורא אופנתי להשמיץ אותם, וזה נכון שאם יש תקלה אז אתה תחכה לתשובה מהמעבדה מספר ימים, אבל בשיקול הדעת האישי שלי, מחיר זול עדיף על פני שרות טוב, שרות שאני נזקק לו לעיתים רחוקות מאוד. אני מניח שהשרות ברשתות כמו באג טוב ומהיר יותר, אבל המחירים בהתאם.
רכשתי בשנים האחרונות מחשבים אישיים רבים (לדעתי משהו כמו 15), עבורי, עבור משפחה ועבור חברים. היו מעט מאוד תקלות, והמעבדה של החנות תיקנה אותם. אני קונה שם גם חלקי מחשב, וגם טלפונים ניידים וטאבלטים.
לגבי המשחקים החסרים, מניח שמדובר על אריזות OEM לעומת retail. תמיד נחמד לקבל מתנות, אבל אין באמת דבר כזה. היצרן משלם כסף למפיץ המשחק, והוא צריך לגבות משהו מהלקוח, גם אם זה מחיר מוזל. KSP מעדיפים להביא אריזות OEM שלא כוללות את ה goodies, וזה יוצא להם וללקוח יותר בזול.
בסופו של דבר הכל עניין של העדפה אישית.
בלי שום קשר למה שהבחור אמר
אני רק קניתי משם אנטי וירוס ומארז למחשב אבל בעבר קנתי מהם שני מחשבים
והיו בהם תקלות והמעבדה לא הצליחה לסדר כמו שצריך וגם הם לא יודעים לעבוד
במעבדה והיום אני קונה רק מחנות מחשבים במזכרת בתייה ואני מקבל אחלה שרות
אני רק קניתי משם אנטי וירוס ומארז למחשב אבל בעבר קנתי מהם שני מחשבים
והיו בהם תקלות והמעבדה לא הצליחה לסדר כמו שצריך וגם הם לא יודעים לעבוד
במעבדה והיום אני קונה רק מחנות מחשבים במזכרת בתייה ואני מקבל אחלה שרות
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
Re: אל תקנו SSD של סמסונג או כרטיסי מסך של NVIDIA דרך KSP!
אפשר לפשט את הכותרת: "אל תקנו דרך KSP!"
לי הם כן, בצירוף האנטי-שירות הידוע שלהם.עבדתי ב-KSP ואני יכול להעיד שבעד שלום הם לא מוכרים מוצרים פתוחים....
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70329
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
המשפט "החיים לימדו אותי" טיפה גדול עלי.
אני אישית ביצעתי עשרות רכישות של מוצרים מכל הסוגים: נייחים, טאבלטים, חלקי מחשב, מדפסות, מסכים, זכרונות פלאש, סלולריים ועוד.
מספר התקלות היה נמוך מאוד. כשקרו תקלות טיפלו בי בצורה סבירה עד טובה, בסניפים של ראשלצ מערב, נתניה,רחובות, תל אביב (השלום) והרצליה. זה כלל החלפת SSD שהפסיק לעבוד (באחריות), אחרי בדיקה במעבדה, תיקון מאורר מחשב, שלא באחריות, תמורת תשלום, ועוד משהו שאני לא מצליח לזכור, אולי החלפת ספק. אני חושב שאני קונה מהם כבר יותר מ10 שנים.
זה מה שלימד אותי הנסיון מולם. הדברים האלה שמתוארים למעלה עולים בדרך כלל מאות שקלים, ומחיר זול הוא משמעותי בעיני. אני פשוט לא מוצא הצדקה להכנס לרשת יקרה (למשל באג), כדי לקנות את הדברים האלה. מן הסתם אני חושב שאני מבין בתחום ויודע לאבחן תקלות, יכול להיות שמישהו שפחות מבין, יעדיף לשלם יותר, כדי לקבל ייעוץ מקיף יותר, או כדי לקבל תחושת ביטחון גבוהה יותר.
בני משפחתי, שמבינים פחות, ומשתמשים רבות בשרותי, גם הם לא מביעים שום מחאה.
אגב, קניתי גם לא מעט באייבורי, לא מוצא הבדל מהותי, או כלשהוא, בין שתי הרשתות האלה. שתיהן עובדות בצורה דומה, עם פריסה רחבה.
אני אישית ביצעתי עשרות רכישות של מוצרים מכל הסוגים: נייחים, טאבלטים, חלקי מחשב, מדפסות, מסכים, זכרונות פלאש, סלולריים ועוד.
מספר התקלות היה נמוך מאוד. כשקרו תקלות טיפלו בי בצורה סבירה עד טובה, בסניפים של ראשלצ מערב, נתניה,רחובות, תל אביב (השלום) והרצליה. זה כלל החלפת SSD שהפסיק לעבוד (באחריות), אחרי בדיקה במעבדה, תיקון מאורר מחשב, שלא באחריות, תמורת תשלום, ועוד משהו שאני לא מצליח לזכור, אולי החלפת ספק. אני חושב שאני קונה מהם כבר יותר מ10 שנים.
זה מה שלימד אותי הנסיון מולם. הדברים האלה שמתוארים למעלה עולים בדרך כלל מאות שקלים, ומחיר זול הוא משמעותי בעיני. אני פשוט לא מוצא הצדקה להכנס לרשת יקרה (למשל באג), כדי לקנות את הדברים האלה. מן הסתם אני חושב שאני מבין בתחום ויודע לאבחן תקלות, יכול להיות שמישהו שפחות מבין, יעדיף לשלם יותר, כדי לקבל ייעוץ מקיף יותר, או כדי לקבל תחושת ביטחון גבוהה יותר.
בני משפחתי, שמבינים פחות, ומשתמשים רבות בשרותי, גם הם לא מביעים שום מחאה.
אגב, קניתי גם לא מעט באייבורי, לא מוצא הבדל מהותי, או כלשהוא, בין שתי הרשתות האלה. שתיהן עובדות בצורה דומה, עם פריסה רחבה.