שירות של דל ישראל - מילה טובה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
UriM (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 631
הצטרף: יולי 2007
שם מלא: אורי
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 87 פעמים

שירות של דל ישראל - מילה טובה

נושא שלא נקרא #1 

לפני כשנה רכשנו לאחד הבנים מסך מחשב של דל. לא מהדגמים היקרים אלא משהו סטנדרטי 23" עם 3 שנים אחריות.
שבוע שעבר הילד התלונן שהוא ניסה לשנות את בהירות המסך ורק הצליח להוריד ועכשיו שום כפתור לא מגיב ולא ניתן לשנות כלום בהגדרות המסך. כמובן שבדקתי בעצמי ואכן הילד צדק.
אתמול בצהרים התקשרתי לשירות של דל ישראל, כל מה שהיה לי זה את המספר הסידורי ואת ה-service tag שמודפסים על המסך מאחור. את החשבונית לא מצאתי. אחרי זמן המתנה קצר ענו לי, רשמו את פרטי המסך ואפילו לא שאלו על החשבונית. אחרי כמה דקות נאמר לי שיצרו איתי קשר מאוחר יותר באותו היום לתאום ביקור של נציג שלהם ואף מדגישים שבמסכים לא מטפלים אלא פשוט מחליפים לי לחדש. כשעתיים שלוש מאוחר יותר מתקשרים אלי ושואלים אם זה בסדר שנציג יגיע אלי למחרת, דהיינו היום. היום בצהרים מגיע הנציג. מביא ארגז עם מסך חדש ולוקח את הישן אפילו מבלי לבדוק אותו.

כל שנשאר לי להגיד זה יופי של שירות.

Sexter
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1197
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 90 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

השירות שלהם מעולה הבעיה היא שצריך אותו יותר מידי. נייד מהסדרה המתקדמת שלהם XPS i7 שנרכש לפני 4 שנים נזקק לשירות תיקונים יותר 8 פעמים במשך שלוש השנים. כל דבר אפשרי במו ממקלדת, ספק פנימי, מסך, ועד לוח האם הוחלף. לאחר תום האחריות לוח האם שוב מת. הפעם הזמנתי לוח משופץ מאיי ביי והוא עובד בנתיים. חברה עם המון בלאי, אם כי השירות בארץ מצויין.

UriM (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 631
הצטרף: יולי 2007
שם מלא: אורי
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 87 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

חוץ מזה שמחשב אחד זה לא סטטיסטיקה. אני עדיין מעדיף חברה שנותנת גב מאחת שלא.

אגב, בבית יש לנו מחשב נייח בן 8 שנים (XPS עם i7 מהדור הראשון- 920) שעובד מצויין ועוד 3 מסכים מלבד זה שהוחלף. כולם במצב מצויין.
בעבודה יש לא מעט תחנות עבודה חזקות שלהם (מעבדי Xeon) וגם כמה של HP. לא נתקלתי בהבדל משמעותי בכמות התקלות בדל לעומת HP.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אצלי רכשתי לחברה במהלך השנים כ- 9 ניידים שלהם ועוד לפחות 10 לחברים.
יש לי 2 ניידים שלהם מלפני 11 שנה והם עובדים פיקס (הסוללה הוחלפה רק)
כל שאר הניידים בני שבוע ועד כ9 שנים וכולם עובדים ללא דופי (בחלק הוחלפה סוללה וחלק שדרגתי בעצמי ל-SSD) .

יש אצלי גם כמה ניידים של IBM (כשזה היה עוד UBM -THINKPAD) וכמה שעדיין עובדים (כבר 15 שנה) - בלי סוללות כמובן - רק על חשמל.
ויש גם לנובו ו-HP.

DELL לדעתי הכי אמינים
HP אחריהם
ASUS

ודווקא לנובו וה- MSI הכי פחות אמינים .

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

גם לי יש מילה טובה להגיד על השירות של דל.
היה לי לפטופ עם 3 שנים אחריות. שבוע לפני תום האחריות התקלקל הטאץ' פד. הבאתי אותו למעבדה שלהם, והם החליפו אותו בלי לנסות למשוך אותי שבוע כדי שהאחריות תפוג.

boazj
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2374
הצטרף: דצמבר 2004
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 91 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

קניתי נייד של דל בעבר, ורק בגלל השירות. כולל החלפת מסך שנשבר, לפנים משורת הדין.....כי כמובן הילד העיף את הניד, ואין שום סיבה תהיהי אחריות לזה, ובכל זאת!!
אימון אישי/קואצינג, טיפול, הנחיית קבוצות וסדנאות.
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”