2500 מוצרים מעוכבים כרגע במכס-מחכים לאישור משרד התקשורת.הטיפול בנושא יתוגבר

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
yaron78 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 312
הצטרף: אפריל 2013
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 68 פעמים

2500 מוצרים מעוכבים כרגע במכס-מחכים לאישור משרד התקשורת.הטיפול בנושא יתוגבר

נושא שלא נקרא #1 

משרד התקשורת מודה כי כרגע הוא מחזיק בכ-2,500 פניות לשחרור מוצרים.

על מנת להתמודד עם הבעיה הודיע משרד התקשורת על מבצע לשחרור המוצרים: "על מנת לייעל את השירות ולפתור את העומסים הכבדים שנוצרו באגף הרישוי, הקשר עם הפונים יינתן למשך חודש באופן הבא: מענה טלפוני – ימים ב', ד' בין השעות: 12:00- 09:00; קבלת קהל – ימים ב', ד' בין השעות 9:00-12:00 ו-13:00-16:00".

עוד מודיע המשרד כי "צוות האישורים", שמונה בדרך כלל 3 אנשים, יתוגבר על ידי שני סטודנטים. משרד התקשורת מזכיר כי קיימת כעת כתובת דואר אלקטרוני של אגף הרישוי שניתן לפנות דרכה: [email protected], אך מספר אזרחים מסרו לנו כי פניתם לתיבה זו נותרה ללא מענה עד כה.

התפרסם ב:
http://www.themarker.com/technation/1.4109583

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מדהים. מדהים לגלות שעל כל האישורים האלה למדינת ישראל ממונים סה"כ 3 אנשים. (לא ברור גפ אם יש מחליפים כאשר מישהו חולה או שלוקח חופש וכו').
נחמד מאד שהבינו שזה לא לעניין מול כמות העומס והביאו תוספת של 2 (!!) סטודנטים שיעזרו להם שם..
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

וצריך לזכור שאלו 3 אנשים שהם עובדי מדינה כלומר אוטומטית היעילות שלהם במקרה הטוב היא 50% מעובד רגיל...

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

עוד כתבה, הפעם יבואנים מתלוננים על הבירוקרטיה והסחבת.. אז אם הם סובלים תחשבו מה מצבו של הלקוח הפשוט שרק רוצה להזמין מוצר מחו״ל... :evil:

http://www.themarker.com/technation/1.4160475

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”