נפגעי ההרשמה המוקדמת לגלקסי S8

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
gmb (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 871
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 69 פעמים

נפגעי ההרשמה המוקדמת לגלקסי S8

נושא שלא נקרא #1 

מעניין מאוד מה שקורה בארץ
בהחלט בכל מה שקשור לנושא שירות לקוחות

תקציר קל, ואני בטוח שיש עוד אנשים שנתקלו באטימות הזאת
ב26.4 ביצעתי הרשמה מוקדמת לקנייה של הגלקסי אס8
שם לא נאמר לי שניתן לבטל את התשלום של ה300 ש"ח באם לא ביצעתי את הרכישה רק עד חודש לאחר שחרור המכשיר למכירה
מה גם שנאמר לי ע"י נציג מטעם סאני (או סמסונג ישראל, אין לי מושג איך הם נקראים) שברגע שהמכשיר יגיע למלאי הם ייצרו איתי קשר להשלים את המכירה של המכשיר.
מה שקרה בפועל, שהמכשיר הגיע קודם לחנויות ולחברות הסלולר, ואכן, רכשתי לבסוף דרך פרטנר, בלי הרשמה מוקדמת, וללא בעיות, הזמנתי, וקיבלתי למחרת, הכל טוב...

נשכח מזכרוני הנושא של ההזמנה המוקדמת מסאני, וכשכן נזכרתי, אמרתי לעצמי שאני כבר אטפל בזה בהזדמנות, אין לחץ למהר, כי נאמר גם ברישום להזמנה המוקדמת שאין חובה להשלים את הקניה דרכם, ויש אפשרות לבטל ולקבל החזר של ה300 שקלים הללו.
בשבוע שעבר, ב26 או 27 ליולי, התקשרתי לסאני כדי שיבצעו את הביטול בעצם, ואקבל את ה300 שקלים של הרישום להזמנה המוקדמת בחזרה, כי הרי לא ביצעתי את הרכישה ולא קיבלתי מהם דבר (חוץ מזה שכנראה הוסיפו אותי לרשימה של האנשים שזכאים לקנות את המכשיר)
הנציג החביב אמר שיטפל בזה ונפרדנו לשלום
למחרת התקשר אלי הנציג ועידכן אותי, שמכיוון שעברו יותר מחודש ימים לאחר תחילת מכירת המכשיר אין באפשרותם לבטל את העסקה ולהחזיר לי את הכסף
אחרי דין ודברים, ודיבור איתו ועם נציגה נוספת, ולאחר מכן עם אחראית עליהם, הם מתעקשים בעמדתם שהאשמה כאן היא עלי, ועלי לספוג את התשלום של ה300 שקלים
למרות שכאמור, הדבר היחידי שהם כביכול עשו זה להוסיף אותי לרשימת הזכאים לקנות את המכשיר (באמת תודה להם!, ממש עזרו לנו כיוון שגם הגיע לחנויות לפני שהם הוציאו למכירה, גם הביאו במחיר יותר זול מהם, וגם לא גבו שום תשלום עבור כביכול הרשמה מוקדמת לאספקה מוקדמת..)

לא משנה כמה התעקשתי מולם, הם לא מוכנים לזכות ומאשימים אותי שלא התקשרתי בזמן הנתון של החודש הראשון...

מה לדעתכם עושים במצב שכזה?
היחס שלהם פשוט כל כך אטום והם לא מנסים אפילו לעזור לפתור את הפלונטר שנוצר.,.. שלא שזה כזה כאב ראש מבחינתם, כי הם לא סיפקו לי בעצם שום דבר או ביצעו שום דבר על מנת שבאמת יגבו את ה300 שקלים הללו. המינימום שביכולתם לעשות זה להחזיר את הכסף ולבצע ביטול לרישום המוקדם הזה שהיה בתור שרות ללקוח.

רמי

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

הם עובדים בשיטת מצליח. עכשיו עד איפה אתה מוכן ללכת בשביל ה 300 ש"ח האלה?

בפעם הבאה שאתה משלם על משהו תקבל אישור עסקה עם כל הפרטים והביטולים והתאריכים של העסקה.
אין פרטים בכתוב. לא משלם.

תעשה לך את זה בתור כלל. על כל דבר. אין בע"פ. (ואם בכל זאת אין לך ברירה ואתה חייב וזה בע"פ שמור הקלטה של השיחה).

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

צור קשר עם אחת התוכניות הכלכליות (יש בערוץ 2 ובערוץ 10). אם זה לא הולך דרכם, אז המסלול הוא בית משפט לתביעות קטנות.

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תרשום להם בפייסבוק

הכל כלול
https://www.facebook.com/hakolkalul10/

תכנית חיסכון
https://www.facebook.com/hisachon/

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

בקש ביטול בחברת האשראי.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”